Wolt очигледно оделе на квантитет не на квалитет кога примале доставувачи.
Имено, денес имав исклучително непријатно искуство со доставувачка.
Морав најкасно до 17.55 да излезам од дома.
Нарачка направена 16.40 за да јадам пред да излезам. Нарачка од 2.5км.
Очекувано време за достава 17.13. Океј
Во 17.10 беше пролонгирано за 17.32. Океј викам шпиц период има гужва во сообраќај.
Во 17.25 пролонгирано за 17.45. Мех ама океј.
17.40 ми се јавува доставувачката и ми вика јас сум тука (тука значи 5 мин пеш во ситуацијава од мојот стан) Ве молам слезете не сум добро паркирана морам да пазам на колата (а во Карпош сум каде нема зонско/пајаци) за да ја преземете нарачката.
Од моја страна доби сочен одговор и беше сепак приморана да дојде до врата.
Кога дојде како маче предеше и се извинуваше за паркингот, се извинуваше за 30-минутното каснење (све од нарачката ми беше камен ладно) со образложение дека во меѓувреме морала да ја преземе ќерката од градинка. И да ми се појави пред врата со 5 годишно дете заедно.
Очигледно некои доставувачи мешшат пословно со приватно и во време додека јас чекам достава естимирана со време за достава и 3 пати пролонгирана нарачка (+ 45 мин) она си бркала приватни ствари па уште ми вика слези да ја земеш нарачката (+- 500м од моја врата) бидејќи била несолидно паркирана.
На крај јас закаснив да ги испочитувам моите обврски, јадејќи камен ладна нарачка бидејќи госпожата 3 пати ми пролонгираше време за достава со изговор дека морала (додека јас чекам базираноно на естимирано време за достава директно од систем) да си ја земе ќерката од градинка и закаснувајќи ме мене за моите обврски.
СЕ НАДЕВАМ со тек на време ваквиот шлајм од доставувачи кои ја сфаќаат доставата како спрдачина па кад стигнат тад, ќе биде исчистен.
7 нарачки, 6 преодлично искуство, 1 мега лоша.
Имено, денес имав исклучително непријатно искуство со доставувачка.
Морав најкасно до 17.55 да излезам од дома.
Нарачка направена 16.40 за да јадам пред да излезам. Нарачка од 2.5км.
Очекувано време за достава 17.13. Океј
Во 17.10 беше пролонгирано за 17.32. Океј викам шпиц период има гужва во сообраќај.
Во 17.25 пролонгирано за 17.45. Мех ама океј.
17.40 ми се јавува доставувачката и ми вика јас сум тука (тука значи 5 мин пеш во ситуацијава од мојот стан) Ве молам слезете не сум добро паркирана морам да пазам на колата (а во Карпош сум каде нема зонско/пајаци) за да ја преземете нарачката.
Од моја страна доби сочен одговор и беше сепак приморана да дојде до врата.
Кога дојде како маче предеше и се извинуваше за паркингот, се извинуваше за 30-минутното каснење (све од нарачката ми беше камен ладно) со образложение дека во меѓувреме морала да ја преземе ќерката од градинка. И да ми се појави пред врата со 5 годишно дете заедно.
Очигледно некои доставувачи мешшат пословно со приватно и во време додека јас чекам достава естимирана со време за достава и 3 пати пролонгирана нарачка (+ 45 мин) она си бркала приватни ствари па уште ми вика слези да ја земеш нарачката (+- 500м од моја врата) бидејќи била несолидно паркирана.
На крај јас закаснив да ги испочитувам моите обврски, јадејќи камен ладна нарачка бидејќи госпожата 3 пати ми пролонгираше време за достава со изговор дека морала (додека јас чекам базираноно на естимирано време за достава директно од систем) да си ја земе ќерката од градинка и закаснувајќи ме мене за моите обврски.
СЕ НАДЕВАМ со тек на време ваквиот шлајм од доставувачи кои ја сфаќаат доставата како спрдачина па кад стигнат тад, ќе биде исчистен.
7 нарачки, 6 преодлично искуство, 1 мега лоша.
Последно уредено: