|Volkswagen|
Тастатурата е посилна од мечот!
Во Auto Bild имаа сосема друга теорија а тоа е дека кола со преден погон може без проблем да крепи 200 до 250КС меѓутоа поголема сила од оваа не може ефикасно да се пренесе на подлогата ако истите тркала се и погонски и оние кои го одредуваат правецот.(коли со преден погон FWD) особено и ако полуосовините не се со иста должина. Од друга страна најдобра комбинација за терен каде е битна тракција (тука спаѓаат рели трките или во екстремни случаи Off-road трките) се 4х4 (AWD). Од друга страна мотор со иста јачина 4х4 и само на задна оска има подобри перформанси ако е силата пренесена само на задна оска (RWD) каде предната оска си ја брка работата околу одредување на правецот а задната дава сила -Ферари, Порше, Ламборгини...![]()
Баш кај овие што ги наброја, без Ферари (плус Нисан, Ауди...итн), сега електронски се пренесува силата во зависност од потребата
