VW Голф 2

Член од
1 октомври 2010
Мислења
368
Поени од реакции
31
na pocetokot na voznata kariera imam vo budzetot nekade grubo
9.000 evra i mislev da kupam kola od germanija no so razgovor od moj vujko me ubedi kako poubavo bi bilo da kupa mnekoja kola koja bila simbol za brzina sigurnost adrenalin negov predlog bese golf 2 iako se protivev na toa napraiv malo istrazuvanje i stvarno se zaljubiv vo kolava ako moze nekoj da mi kaze kaj mozam da najdam originalni delovi za nea i ako poznavate nekoj majstor koj sto stavrno moze da napravi dobra restavracija i da ja vrati vo faricki dizajn model golf 2 gti
 
Не заебавај, не ги уложувај парите ( 9000евра ) во Golf 2. Жити се, дај размисли малку повеке и разгледај на страните за половни коли што се може да купиш и да легализираш за тие пари. Греота е за парите, ај да имаш друга кола па да се решиш на таков чекор, не знам што размислување имал вујко ти.:jaj:
 
Поштујем свака част!
Добар избор.Па секој не ужива во автомобили нели!
И да направи глупост со него(читај да го слупа)делови за Голф 2 има и во пиљарите!
 
Поштујем свака част!
Добар избор.Па секој не ужива во автомобили нели!
И да направи глупост со него(читај да го слупа)делови за Голф 2 има и во пиљарите!

:vozbud::vozbud:
Ценам искрено мислење.

Еден од најдоверливите автомобили на сите времиња, Голф 2-ка. Со добра гума зимно време и на планина ќе го качиш без никакви проблеми и без ланци. Ефтин за одржување и не троши многу.... А за мислењата погоре, пробајте Вие со нешто поново кое троши скоро дупло и поскапи делови, па и со ланци не можете на Водно на зима :tapp:
 
Добар избор со Голф 2.Со овој избор покажуваш дека си познавач на автомобили а не обичен посерко.Инаку еден мој познаник кој долги години живее во германија и строго ГОЛФ вози денес голф 5 ,а од двојка до 5-ка ги има извозено сите највеке ми го пофали голф 2 и ми кажа дека ако најдам ГОЛФ 2 со околку 200000-300000 илјади километри дека повеке ке го извозам и од 3-ка и од 4-ка.
 
na pocetokot na voznata kariera imam vo budzetot nekade grubo
9.000 evra i mislev da kupam kola od germanija no so razgovor od moj vujko me ubedi kako poubavo bi bilo da kupa mnekoja kola koja bila simbol za brzina sigurnost adrenalin negov predlog bese golf 2 iako se protivev na toa napraiv malo istrazuvanje i stvarno se zaljubiv vo kolava ako moze nekoj da mi kaze kaj mozam da najdam originalni delovi za nea i ako poznavate nekoj majstor koj sto stavrno moze da napravi dobra restavracija i da ja vrati vo faricki dizajn model golf 2 gti

Иако повеќето ти дадоа совети за Г2 дизел, јас ќе ти опишам што можиш да направиш со твојот ГТИ Г2.

Е вака ако сакаш да ги дадеш 9000-те илјади евра мојот совет е следно:

1) Мотор и механика
VR6
2775322746_673c3679e0.jpg

или поефтина варијанта
G60 од Golf II

Eibach спирали, Bilstein гасни амортизери, коска на моторот, коска позади на амортизери.
PA6 полиамидни баланс штангли.

2) Изглед

Бандаж
P1010167.JPG


Каросерија
img_2427.jpg


Седишта и ролбар
impp_0811_04_z+1999_honda_civic_hatchback+recaro_seats.jpg


Другото е по твој избор :))) хехе
 
И како што кажа членот пред мене ќе имаш супер количе со спортски Recaro седишта и алуминиумски бандажи?!?!? Не ке имаш само старо дртаво спортско магаре кое ќе го претплатиш (фрлени пари). Деловите се евтини и ги има и по пилјарите но ти сакаш да возиш а не да си сам свој мајстор и да лежиш под некоја стара налицкана крнтија. Мој предлог ти е за таа сума од 9000е имаш доволен избор на нови коли КИА ФИАТ ЦИТРОЕН кои се со гаранција и до пилјара ке одиш само по леб и млеко а не да бараш делови за голф2. Мое мисленје за 9000е ке земам ново со гаранција а не стар гулабарник затоа што некој пред 10г мислел дека е добра кола. Оваа е мое мислење сум провозел многу количиња поминато многу километри со околу 10г возачки стаж. Немој да слушаш совети овде на луѓе кој имаат по 1-2 год возачки стаж и тато им го купил количето и читајки форуми и гледајќи сајтови мислат дека се профи возачи
 
Со 9000 евра се вози еден куп добри коли,и тоа 2005 2006 година..жално е да се дадат 9000 за еден крш од 91 92 година..кога веќе се работи за голф 100 пати е подобар 4-ка,најпогоден голф до сеа...:tapp:
 
Луге мислам дека погрешно го свативте човекот.Јас мислам дека тој сака да си земе за 2-2500евра еден голф 2 без разлика дизел бенсизин и да си вози.А никаде невидов дека сака да прави некој кознае колку јак дизајн(читај сељачки).Само сака да зеде Голф и да го реставрира за да биде блиско до обичната везија како кога излегол од фабрика.
 
И како што кажа членот пред мене ќе имаш супер количе со спортски Recaro седишта и алуминиумски бандажи?!?!? Не ке имаш само старо дртаво спортско магаре кое ќе го претплатиш (фрлени пари). Деловите се евтини и ги има и по пилјарите но ти сакаш да возиш а не да си сам свој мајстор и да лежиш под некоја стара налицкана крнтија. Мој предлог ти е за таа сума од 9000е имаш доволен избор на нови коли КИА ФИАТ ЦИТРОЕН кои се со гаранција и до пилјара ке одиш само по леб и млеко а не да бараш делови за голф2. Мое мисленје за 9000е ке земам ново со гаранција а не стар гулабарник затоа што некој пред 10г мислел дека е добра кола. Оваа е мое мислење сум провозел многу количиња поминато многу километри со околу 10г возачки стаж. Немој да слушаш совети овде на луѓе кој имаат по 1-2 год возачки стаж и тато им го купил количето и читајки форуми и гледајќи сајтови мислат дека се профи возачи

Ако ти беше вистински возач и познавач на автомобили немаше да го напишеш текстов.

Тоа што ти зборуваш е обичен фабрички автомобил. Советите што ги даваме е за потполна промена на автомобилот во тркачки (или популарно tuning) автомобил.

Две ПОТПОЛНО РАЗЛИЧНИ категории.

95% од луѓето со 9000 евра би купиле сосема други работи (ете вклучително и јас), но секој си има свој „филм“ и нема што ти, или сличните како тебе да му солат памет на некому и да го дискредитираат како дебил.
Тоа покажува само вие како вредите како луѓе и на кое ниво сте дојдени во животот.
 
Јас никогаш не би ставил 9000 евра во Голф2 (или било која стара кола). Разликата меѓу вистинскиот и сељо-тјунингот е кај нас мала, така да и 10 пати повеќе пари да фрлиш нема многу да се разликува од кршовите со еден тон пластики и кит на нив. Размисли подобро што сакаш, салам кола за 9000 евра или пластик фантастик и сите да ти се смеат. И реставрација не е најпогодниот термин.

95% од луѓето со 9000 евра би купиле сосема други работи (ете вклучително и јас), но секој си има свој „филм“ и нема што ти, или сличните како тебе да му солат памет на некому и да го дискредитираат како дебил.

Точно е тоа, секој си има свој вкус, ама кога веќе е дојден овде да праша, во ред е да очекува такви одговори.

Ако се одлучи на таков чекор, јас искрено се надевам дека ќе се движи во правецот што му го покажа, затоа што тоа го ценам. Кај нас ваквите случаи завршуваат со спојлер ваму, спојлер таму, „опасна“ музика, дизелаш, и корозирана школка на која и нема спас (се препорачува некоја драч боја).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom