Втори Македонски Хип Хоп Награди 2010

  • Креатор на темата Креатор на темата Паган-др
  • Време на започнување Време на започнување
Vo Amerika(RODNOTO MESTO NA HIP HOPOT)spotovi albumi organiziranje zurki koncerti itn ima uste od samiot POCETOK na rapot,a za NAGRADI prijatelju,imash uste od tocno 1988 godina pa dalje(bi te potsetil samo na nekolku od stvarive onaka,cisto informativno,SOURCE AWARDS-prvi hip hop nagradi,BET AWARDS,YO MTV RAPS-najpoznatata hip hop emisija vo svetot kade sto prodefiliraa SITE mozni artisti od erta na rapot koj sto do den denes gi pocituvash i slusash).Znachi zapazi ja GODINATA sto ja spomnav i za kakva ERA na hip hopot se raboti.Znaci artisti od tipot na Public Enemy,RUN DMC,Big Daddy Kane pa se do naslednicite ONYX,Nas,Mobb Deep Wu Tang i tako dalje svojot AKTIVIZAM se trudele na sekakov nacin da go nametnat i prosirat i so samoto toa se zasluzni sto TI deneska znaesh sto e hip hop i si zaljuben u nego kako i site nie!!Taka da iskreno nekako sam nesvesno si ja VREGJASH drzavata deka nie sme najzaostanati od site i deka kaj nas vo 2000 ne se znaelo za raboti koj sto vo svetot veke defiliraat 15 godini pred taa godina.Taka da bratche deckive sto go pravat ova probuvaat da go sirat svojot AKTIVIZAM kako i site nie ostanati(ne zboram za komercijalnite sranja-you know what i mean) samo sto ti si zaglaven vo nekoj tvoj svet koj samo ti go gledash i toplo bi ti preporacal da izlezesh od nego,ne se sekiraj i da izlezesh na televizija NIKOJ nema da ti rece deka si komercijala :) samo mozes da najdesh eden kup istomislenici koj sto ke te poddrzuvaat vo toa za sto se borish i sto go rabotis,a ako samo si sedish doma pred pc pisuvas na forumi,blogovi i sto ti znam sto,nisto ne si postignal,na kraj ke ostanesh sam nikoj nema da te primetuva veke i ke bidesh lesno zaboraven.Taka da ako si stvarno ljubitel na hip hopot kako kultura i sve opsto,se nadevam deka ke najdesh soodveten nacin da go pokazesh tvojot AKTIVIZAM.So ova momentalno sto go pravish samo go UNAZADUVAS i nego i samiot sebe si!Pozdrav!
Па тоа ти е разликата , у америка имало рап награди , со рапери а ова ти што го гледаш у листава рапери се? Токсикологија и сл. машинерии за пари? Токсикологија ако останеа старата Единствена опција , Исток запад и други подгрупи што им беа незнам сеа , ти гарантирам ке беа поим за рап у македонија а сега? Сега некој што слушнал 3 рап траки да му спомнеш токсикологија ке ти се изнасмее . Значи секој е да има рап награди ама да бидат рап а не нешто друго.
 
Како бе така се знае кој е кој во Македонскиот рап ?
Векторски ли пресметавте ?
Или се собравте во сенат, збир на авторитети нешто ахахаха
 
Како бе така се знае кој е кој во Македонскиот рап ?
Векторски ли пресметавте ?
Или се собравте во сенат, збир на авторитети нешто ахахаха

Неможеш да ги сфатиш ти синко овие работи, бидејќи користиш логика.
Во Македонија, оној кој ќе успее, е лузер.
 
Неможеш да ги сфатиш ти синко овие работи, бидејќи користиш логика.
Во Македонија, оној кој ќе успее, е лузер.

Не го мисљим така, во никој случај не е лузер но зошто, зажто, перке ми хомбре да учествуваат и прифаќаат вакви признанија веќе добро познати, прифатени, признаени, еманципирани (да фак) артисти или бендови ?

Овој вид на признание треба да го добиваат новите, надежни артисти.
Еден вид на награда и стимул е тоа за еден нов и амбициозен артист.

Шо ќе им е вакво признание на Легија, ДНС, САФ или било кој ?
 
Не го мисљим така, во никој случај не е лузер но зошто, зажто, перке ми хомбре да учествуваат и прифаќаат вакви признанија веќе добро познати, прифатени, признаени, еманципирани (да фак) артисти или бендови ?

Овој вид на признание треба да го добиваат новите, надежни артисти.
Еден вид на награда и стимул е тоа за еден нов и амбициозен артист.

Шо ќе им е вакво признание на Легија, ДНС, САФ или било кој ?
За после да можат да се курчат..
 
За после да можат да се курчат..

Синко они ако сакаат да се курчат ќе ги извадат куровите и ќе мантаат низ град со нив.
Шо и не е баш ко шо глеаш нај кул одговорот на горепоставеното прашање.

@LordDragonII Абе ти не мислиш, али ко шо глеаш сите останати на темава, па и надвор го мислат тоа.
Кој е успешен?
- Тој шо се пробил.
Шо е тој шо се пробил?
- Комерцијала.
Шо е комерцијала?
- Будала шо прави музика за пари.
Зашто е тоа лошо?
- Зашто на него му успева а мене не. Али ја сум хаце, ти текнуе? Улица, сивило, тежок живот...


А и Ронин убацуење у тема ко стечаец пиво пред собрание. Ко баба внуче еј, ко богзнае каков авторитет да си синко.
Прво фактот дека хобито или професијата, незнам као си го глеаш рапов, ти налага пред се да пишуваш, а ти на форумов пишуваш на латиница, иако македонскиот јазик се пишува на кирилица и САМО КИРИЛИЦА, те прави поголем сељак од 14 годишниве деца на темава.
Ова што го пишуваш ти, не што не литературен, ни мојов не е, али не е ни Македонски. Тоа што повеќето се праиме слепи и избираме тие латинични знаци да ги изговараме и читаме како што се чита кирилицата и схто да го читаме како Што, е веќе прича за себе.

Начинот како ја гледам на работава е следниов.
И ти Ронин и ти Миста девеестреќи имате една заедничка ствар, едно заедничко хоби. И наместо да блајвите на форумов на кој му е поголем, барем мерете си го со иста мерна единица и бифот пребацете си го на полето на музиката, па таму докажувајте се, мерете си ги, творете, креирајте, бидете нешто од нешто продуктивни.
Сакам еден ден коа ќе иам деца, да ги седнам и да им кажам "Синко, глеј шо напраил Миста, глеј шо напраил Ронин, тебе шо повеќе ти се свиѓа?" а не да им раскажувам како двајцата хаце рапери се расправале на жут форум.
 
@LordDragonII Абе ти не мислиш, али ко шо глеаш сите останати на темава, па и надвор го мислат тоа.
Кој е успешен?
- Тој шо се пробил.
Шо е тој шо се пробил?
- Комерцијала.
Шо е комерцијала?
- Будала шо прави музика за пари.
Зашто е тоа лошо?
- Зашто на него му успева а мене не. Али ја сум хаце, ти текнуе? Улица, сивило, тежок живот...

Се ти е на место, само со последното прашање "Зошто е тоа лошо"...

Целта е битна во овој случај, ако е целта профит и само профит тогаш за мене тоа не е океј, бидејќи историски, филозофски и како сакаш гледано првично уметноста не се создавала од материјални побуди (нели рапот како дел од музиката која е трета уметност).

За ха це филмот тоа е дооолга тема што може да го причаме у наредна прилика у живо :)

А за тоа зошто тоа на него му успева а мене не...
Мислам дека секој може да успее, да биде комерцијала, за ха це потешко, но финтата е кој што филм си фура иначе ако се сака се се може хехе.
 
Мислам дека секој може да успее, да биде комерцијала, за ха це потешко, но финтата е кој што филм си фура иначе ако се сака се се може хехе.
Ова апсолутно не е точно. Многу полесно е да бидеш HC (кој како и да го разбира овој израз), отколку да направиш пари од уметноста. Особено во вакво опкружување како што е транзициска Македонија.
 
@ Зашто е тоа лошо?

Како што кажа LordDragonII само да надополнам....Ако ти се впушташ во рап водите поради финансиска причина тогаш си ја утнал целата работа и погрешно си го сфатил хип-хоп движењето...ако сакаш да заработиш пари ќе си бидеш поп,турбофолк артист или незнам таму што, но да го уништуваш РАПОТ НЕ ! ! ! :smir:
 
Ова апсолутно не е точно. Многу полесно е да бидеш HC (кој како и да го разбира овој израз), отколку да направиш пари од уметноста. Особено во вакво опкружување како што е транзициска Македонија.

or

Спореди сам, мислам немам потреба да се дообјаснувам.

--- надополнето ---

Многу полесно е да бидеш HC
Да се надополнам, "HC" остануваш до крај, тоа не е период.
 
Додека публиката пишува на кирилица а изведувачите на латиница, плукни му се на македонскиот рап. Ојдов јас да слушам поинтелигентни изведувачи.
 
Видите, нема ништо лошо у комерцијала се` додека стилот што го држел артистот пред да стане комерцијала остане ист (обратно од Слаткар и компанија , не ги знам многу бш бш рапериве :) )



Едит: Кога на бина рокаме, курвите ги влажнат гаќичките :kesa::kesa::kesa::pipi:
 
Спореди сам, мислам немам потреба да се дообјаснувам.
Не се разбираме изгледа.

Ова е оф-топик муабет.

Има тука неколку работи:
Прво, поставките врз кои се базира уметноста IMO се:

1. да бидеш искрен
2. не е битно што правиш туку како тоа го правиш

(овие две може/треба да се објаснат боље, али сеа не би одолговлекувал толку)

За да наречеш нешто комерцијално, значи треба тоа нешто да се продава на пазарот. Тоа е суштината на комерцијалноста.
Прашање е колкав процент уметникот ќе жртвува од секоја од погорните две ставки, се со цел да направи производ кој ќе се продава.
Тука во предвид треба да се земе и структурата на пазарот. Не е ист пазарот во Скопје и Копенхаген, не се исти купувачите кои слушаат 103-ка со купувачите кои гледаат Пинк.
Затоа се битни и појдовните вредности на самиот уметник. Можеби тие се природно поблиски на пазарот, на кој треба да го продава производот, па нема да мора да жртвува многу или ич од 1. и 2. (зборуваме во контекст на интенција да се продаде производот, кој по некоја случајност е уметничко дело).
Но можеби, ќе треба понешто да жртвува (ако сака да шитне нешто на тие такви луѓе)

Преведено: ако е шабан нема многу да треба да жртвува од личните артистички пориви, пошто и така се обраќа* на таква публика. Но ако некој со објективно повисоки уметнички стандарди, ќе сака да се обрати на таа публика, ќе мора да им се приближи (да се спушти) духовно, за да биде разбран, за да им биде поблизок, за да го прифатат, да му го купуваат производот (без разлика дали ќе купат носач на звук, карта за концерт или др.).

Тоа вадење пари од уметност без разлика на каков начин е изведено е потешко од нежртвување на артистичките идеали, особено во вакви земји во кои личниот буџет за уметност, кај поединецот воглавно не постои.

А никако не спорам, дали Мозаик се објективно уметнички поиздржани од тоа другото (Елвир Мекиќ ли беше).
Дали е потешко да создадеш издржано уметничко дело, од срање?
Да, сигурно.
Но тука зборуваме за вадење пари.

*пласира производ на
 
Anyway
Во рап дискусииве се користат прилично субјективни изрази, реченици, кои може кој како сака да ги толкува. Па врз основа на тоа се гради дискусија, која реално не води никаде и се сведува на јас против ти, воглавно не базирана на објективни аргументи.

Но, на крајот на краиштата тоа е уметноста. Една од нејзините карактерни црти е субјективноста, иако постојат да речеме луѓе кои имаат некакви легални рамки (се викаат критичари).
Во случајот Рап дискусии на Кајгана, кога во манџата на субјективност и терминолошка неодреденост, ќе се додаде многу од его зачинот, прилично невкусно делува.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom