Воскреснатиот Исус и дванаесетмината апостоли

  • Креатор на темата Креатор на темата Let 3
  • Време на започнување Време на започнување
Добро, одиме понатаму.
Во библијата на православната црква пиши дека Исус му се јавил на ЕДИНАЕСЕТЕ
Кој апостол фали кај нив?
Дали кај нив Матеј не бил присутен а кај другите христијански цркви бил присутен?
(Да продолжам овде или да отворам нова тема (КОЈ АПОСТОЛ ФАЛИ...??)
Aj te molam posoci ni gi citatite od "pravoslavnata" biblija i "nepravoslavnata" da ni bide jasno.
 
Vidi, kniga e kniga, lugje ja pravele, znaci, povtorno:
pravime muabet za bogojavlenie na 12 lica t.e 11 apostoli + 1 neapostol.

Ne gledam problem.

Skeniraj ako nekade ti pisuva deka se javil na samo 11 lica (ne 11 apostoli), nekade kade pisuva deka prisutni bile SAMO 11 zivi cuveci, oti sekade kade stoi 11 apostoli, verojatno se stava fokusot na apostoli, a kade stoi 12 se misli na SITE prisutni, apostoli i neapostoli.

Moe viduvanje na nestata!

Iako jas licno mislam deka nema B od Bog i B od bogojavlenie.

Апостолите биле познати под името дванаесетмината. Кога с обесил јуда ги викале единаесетмината. Така и христијанската црква тоа го гледа (можеме да се обидеме да најдеме одговори и на ова прашање како за прашањето Кифа - Петар, ако некој не верува.
Мислам дека секој свештеник од било која црква ќе потврди дека под назив дванаесетмина или единаесетмина, се мисли на апостолите.

Aj te molam posoci ni gi citatite od "pravoslavnata" biblija i "nepravoslavnata" da ni bide jasno.

img5070.jpg


img5071n.jpg
 
Ooops.

No, nikade ne se spomenuva APOSTOLI, a sega sto se podrazbira....he...ne se navreduvaj, ama ako pocmes da "podrazbiras" ke zvucis kako Miki1, a toa e golem grev.
 
Ooops.

No, nikade ne se spomenuva APOSTOLI, a sega sto se podrazbira....he...ne se navreduvaj, ama ako pocmes da "podrazbiras" ke zvucis kako Miki1, a toa e golem grev.

Точно така, можеме и да го однесеме на повисоко нив.
На многу места не се споменува Исус по име али се подразбира дека за него се зборува.
Ако прифатиме дека не е Исус онде каде стриктно не се кажува по име, тогаш можеме да прифатиме и дека дванаесете или единаесете не се апостоли.
Вели МУ се покажа
Кој му се покажа?
Зевс?, Аполон? Митра? Озирис? Саша Матиќ?
и тоа не се знае, се знае дека некој на некого му се покажал.
Бива ли така?

“Кој ме мрази Мене, го мрази и мојот Отец“ кој е бе тој мене? Гај Јулие Цезар?? второто џуџе од црвенкапа... не се знае, непозната особа,
“И кога ги благословуваше, се оддели од нив ои се вознесе на небото“ кој се вознесе? фараонот Тутанкамон?? Мухамед?? Маниту?? Петре прличко? некој римски цариник.... и овде не знаеме за кој станува збор... непознато лице се вознесе.
 
Let3, за да не ја „оплескам„ пак, би те прашал нешто навор од темава: што сакаш да постигнеш со добивањето на точниот одговор на оваа твоја непознаница околу непознато-познатиот Апостол? Што ако некој ти потврди дека непознатиот Апостол е „тој и тој„ а не Матеј? Каков ефект ќе има тој одговор врз твојот избор на вероисповест? Или?...

Писмото обилува со вакви ситуации, така да малку е еден живот за нивно разјаснување. „Разглабањето„ детали само ќе те води се подалеку и подалеку од целината.
 
Чек, ај сеа да одиме подлабоко.

На кој јазик се напишани евангелијата и од кого?
Потоа, кога е склопена бибЉата, на кој јазик е орГинало?

Е сеа, тоа е прва, валидна, а се друго се копии, чии автори горат во пеколо на вечна мука (вечна смрт за Деби777) поради слобода во интерпретирањето на божјето слово и реч.

Нејсе, ја мислам дека нит имало, нит бутур од некакви чудесија и богојавленија, ама фор д сејк оф дискашн, ајде, на горните прашања да најдеме одговор.


П.С. Мики1, ние ионака одиме у пекол, шо е битно даље зошто сакаме да знаеме и добиеме одговори на некои прашања.
Конкретно, мене ме интересира зошто не терате во некои пеколи и вечни муки за "богохулења" кога самата ваша света читанка е полна паушализации, недоречености итн.
 
Дали некој поединец ќе оди во пеколот или не, одлучува само Творецот на тој поединец. Но,, донекаде си во право: личниот избор за своето однесување е добра причина и подлога за Судот Божји врз секого од нас, поединечно, па така, согласно богословското учење, Христос само ќе ни ја досуди конечната одлука, оти секој од нас самиот се осудува, однесувајќи се вака или така.

Имам разбирање кога некој прашува ради лична потреба од повеќе знаење, но таа желба за знаење, ако прејде во чисто љубопитство, послужува не за спасение, туку за (само)осуда. Бесконечното барање одговори и арчење време со тоа барање, а без вера во Бога, е испразна желба само за што поголем квантум од знаење, кој сам по себе не е вистинско богобарање, ниту прав пат во Рајот.

Карл Сеган сакаше да „знае„ а не да „верува„. Не верувам дека таа уста желба му послужила и помогнала на неговиот пат во вечните ловишта.

А „читанката„ си е арна, оти преку неа; Творецот им се објавува на своите твореија, не од „таму у некаде“, туку како Еден од нив, како човек и како Богочовек. Како што е запишано во утринските молитви:„...Господи Исусе Христе, Учителу на милоста, Те молам, отвори ги очите на срцето мое, за да го чујам и да го разберам словото Твое, и да ја творам волјата Твоја, којашто во него, нам, безумните и грешни луѓе, ни е откриена..„.
 
Let3, за да не ја „оплескам„ пак, би те прашал нешто навор од темава: што сакаш да постигнеш со добивањето на точниот одговор на оваа твоја непознаница околу непознато-познатиот Апостол? Што ако некој ти потврди дека непознатиот Апостол е „тој и тој„ а не Матеј? Каков ефект ќе има тој одговор врз твојот избор на вероисповест? Или?...

Писмото обилува со вакви ситуации, така да малку е еден живот за нивно разјаснување. „Разглабањето„ детали само ќе те води се подалеку и подалеку од целината.

Свето писмо, збор божји.
Единствено, непогрешливо.
Не смее ни една буква да биде каде Богг не ја ставил, ниту пак да има буква каде Бог не ја ставил. Дај да видиме како треба, како е точно како мора да биди.
Единаесет или дванаесет. Која верзија е на Бога а која на лукавиот.
 
Поимот „збор Божји„ премногу буквално го разбираш. А не ми е познато дека лукавиот има некоја своја верзија-тој не се занимава со текстопис. Ај, да не должам...
 
Поимот „збор Божји„ премногу буквално го разбираш. А не ми е познато дека лукавиот има некоја своја верзија-тој не се занимава со текстопис. Ај, да не должам...
Вака јас гледам, имаш свето писмо пишувано надахнето со свети дух. Дали може истиот свети дух да го надахни едниот пишувач да напиши дванаесет а другиот единаесет. Дали водени од истата рака се напишани и двете библии?? ако се , чуму тогаш разликите, ако не се, кој го водел оној другиот во пишувањата.
 
Antihriste, ne go pali Miki1, ke stori grev i ke ja zagubi besmrtnata dusa i mestoto vo rajot.

Miki1 ne e licen izbor, neli biblijata jasno veli deka nema izbortuku ili dza ili bu!

Ili po nea ili u pekol, a ona e kontradiktornA!

Ima pravo Let, koja verzijae tocnata, a koja e od natemagoto?
 
Вака јас гледам, имаш свето писмо пишувано надахнето со свети дух. Дали може истиот свети дух да го надахни едниот пишувач да напиши дванаесет а другиот единаесет. Дали водени од истата рака се напишани и двете библии?? ако се , чуму тогаш разликите, ако не се, кој го водел оној другиот во пишувањата.

Не спорам дека старозавентите пророци проповедаа и пишуваа, водени од Духот Свет-тоа и Симболот од верата го вели: „...И во Светиот Дух, Господ, кој дава живот, Кој исходи од Отецот и на Кого му се поклонуваме и Го славиме заедно со Отецот и Синот и Кој говорел преку пророците...„. Но, Апостолите се тие кои го пишуваа Новиот Завет, а Духот Свет слезе врз нив, излевајќи им ја благодатната енергија и Своите дарови, така да Духот не говорел преку Апостолите, туку тие (Апостолите) го пишуваа Новиот Завет лично, живеејќи во благодатта Божја. За точно објаснување/толкување за тоа привидно разногласие Апостолско, треба да имаш точна хронологија на сите настани па да увидиш во која ситуација Апостолите се броени како „единаесет„ а во која како „дванаесет„.
 
За точно објаснување/толкување за тоа привидно разногласие Апостолско, треба да имаш точна хронологија на сите настани па да увидиш во која ситуација Апостолите се броени како „единаесет„ а во која како „дванаесет„.

Во некои библии на исто место (прво посление до Коринтјаните 15:5) стои дека му се јавил на единаесет, а во друга библија на исто место (прво коринтјаните 15:5) стои дека му се јавил на дванаесет.
Ако не се лажам низ предходни дискусии докажуваше дека Матеј е дванаесетиот апостол на кој Исус воскреснат му се покажал. На страна што мислам дека Матеј пошто е избран покасно за апостол така да во време на појавувањето не бил, туку во библијата на МПЦ (како и во библија на СПЦ значи во две православни библии, во текстот (Коринтјани 15:5) Павле вели дека му се јавил Исус на единаесетмината.
Значи спрема православното учење не постојат во тоа време дванаесет апостоли, Исус му се покажал на единаесет што е и во ред кога се знае дека Јуда се обесил.
Врз основ на кои податоци (претпоставувам од православни извори) си заклучил дека сепак постоел (за православието) дванаесети апостол на кој Исус му се покажал воскреснат и дека тоа бил Матеј, кога самата православна библија тоа (во Коринтјани 15:5) не го споменува?
 
Добро, првата прилика/средба со некој свештеник, ја користам за расчистување на оваа несогласица околу „коринтјаните„, 15.5.

Матиј е одбран после вознесението Христово (види ги „Делата Апостолски„) а пред Педесетница.
 
Матиј е одбран после вознесението Христово (види ги „Делата Апостолски„) а пред Педесетница.

Тоа го велев и јас али аргументите биле дека иако Матеј во време на појавувањето на исус не бил апостол сепак бил со нив кога Исус им се покажал па е затоа вбројан како дванаесети. Али за МПЦ нема 12 апостоли во времето на покажувањето.
Има 11.
Значи нема потреба од Матеј да се става во целата прикаска.
Тој треба да се вметни во библии на други цркви за кои имало 12 апостоли во време на појавувањето на воскреснатиот Исус.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom