Војната на патиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата Supervisor
  • Време на започнување Време на започнување
не да ме закачи, свашта носат може нешто да летне, може да укочи нагло и да се залепиш у него. Камион не сакам да видам бар 150 метри пред мене.
Океј во ред, не ти сопрам дека сешто носат и ако е небезбеден товар може да се направи пиздарија, но и таквите мислам дека процентуално би биле многу помали од неисправни возила.

Во однос камион да ти закочи и да се акниш во него, поголема веројатност има лека кола пред тебе да закочи и да направиш пуздер одошто камионџија да предизвика такво нешто из чиста мира.

Не да ги бранам или дека се цвеќиња за мирисање ама се далеку посовесни возачи од нас со автомобилите, а ограничената брзина со која се движат им е според мене плус, а не минус. Побрзо некој ќе ме залепи со порше, отколку натоварен некој со камион.

Некни, пример, еден со ауди RS мислеше дека е авион и претекнувајќи во сред град од десна страна ќе ме закачеше... не дека е град и дека не смее со 80+ да вози ама оди кажи му. Такви по автопати ги имаш еден куп и се поголема опасност од камионите. Барем според мене, пак ќе речам не сум човек што гугла статистики само за да испадне во право, си праиме муабет.
 
Океј во ред, не ти сопрам дека сешто носат и ако е небезбеден товар може да се направи пиздарија, но и таквите мислам дека процентуално би биле многу помали од неисправни возила.

Во однос камион да ти закочи и да се акниш во него, поголема веројатност има лека кола пред тебе да закочи и да направиш пуздер одошто камионџија да предизвика такво нешто из чиста мира.

Не да ги бранам или дека се цвеќиња за мирисање ама се далеку посовесни возачи од нас со автомобилите, а ограничената брзина со која се движат им е според мене плус, а не минус. Побрзо некој ќе ме залепи со порше, отколку натоварен некој со камион.

Некни, пример, еден со ауди RS мислеше дека е авион и претекнувајќи во сред град од десна страна ќе ме закачеше... не дека е град и дека не смее со 80+ да вози ама оди кажи му. Такви по автопати ги имаш еден куп и се поголема опасност од камионите. Барем според мене, пак ќе речам не сум човек што гугла статистики само за да испадне во право, си праиме муабет.
Мислам дека поголем проблем со камионите е прегледноста. Лошо влијае кога не гледаш ништо напред што се случува.
 
Мислам дека поголем проблем со камионите е прегледноста. Лошо влијае кога не гледаш ништо напред што се случува.
Тоа да, јас ги користам во големи гужви кога вака летаат од сите страни, обично обиколници на големи градови каде е неизбежно лудаци да ти се накачат отсекаде.
 
Мислам дека поголем проблем со камионите е прегледноста. Лошо влијае кога не гледаш ништо напред што се случува.
Не само тоа, обично возат брзо, па ако имаш послаба кола за претицување, со среќа....
 
Мислам дека поголем проблем со камионите е прегледноста. Лошо влијае кога не гледаш ништо напред што се случува.
Дап, од ист аспект ме нервираат и комбиња со обоени прозори, СУВ-ови, и обични аута со селски затемнети стакла.
 
Општо патот за Грција си бара концентрација многу, посебно на вакви викенди кај што има наплив од наши туристи, срби и стандард грци околу солун што се движат. Факт е дека грците не се најдобри шофери.

И уште еден доказ дека кога се купува кола треба да се размисли повеќе и за безбедноста. Волвото ја смачкало фиестата.
Не е волво, 20 години стара Хонда Х-РВ е тоа.
 

Аудио загадувањето од прегласните коли и особено мотори е проблем кој го делат многу градови, булевари и улици, од Партизанска во Скопје до Сиетл или Калифорнија каде инфантилните дебили кратат ауспуси за да прават што поголема бучава. Можеби решението е да да се изнајмат 20-тина билборди на кои би пишувало „Колку погласен мотор, толку помал пенис“.

Џули Аиткен Шермер, професорка по психологија на Западниот универзитет во Онтарио, Канада, спровела студија за луѓето кои ги модифицираат своите автомобили за да ги направат погласни.

Користела стандарден попис на психолошки особини а очекувала да најде нарцизам. Меѓутоа, наместо тоа, утврдила дека постојат „врски меѓу наклонетоста кон гласни ауспуси и психопатски и садистички тенденции“.
______________


Кој би кажал.

 
Не е волво, 20 години стара Хонда Х-РВ е тоа.
Можно е, првично ми изгледаше на волво караван од 2000ти поради светлосната група, ама во право си и Хонда има слични светла позади на постари верзии.
 

Аудио загадувањето од прегласните коли и особено мотори е проблем кој го делат многу градови, булевари и улици, од Партизанска во Скопје до Сиетл или Калифорнија каде инфантилните дебили кратат ауспуси за да прават што поголема бучава. Можеби решението е да да се изнајмат 20-тина билборди на кои би пишувало „Колку погласен мотор, толку помал пенис“.

Џули Аиткен Шермер, професорка по психологија на Западниот универзитет во Онтарио, Канада, спровела студија за луѓето кои ги модифицираат своите автомобили за да ги направат погласни.

Користела стандарден попис на психолошки особини а очекувала да најде нарцизам. Меѓутоа, наместо тоа, утврдила дека постојат „врски меѓу наклонетоста кон гласни ауспуси и психопатски и садистички тенденции“.
______________


Кој би кажал.
Али оние со кинески 125ки и 150ки со пробушени ауспуси и Џианели издуви што брчат со милион децибели би ги тепал до посерување.
 
Али оние со кинески 125ки и 150ки со пробушени ауспуси и Џианели издуви што брчат со милион децибели би ги тепал до посерување.

Да тоа се исти психопати само без толку пари.
 
https://www.telegram.hr/biznis-tech...fkYOTcpo4Z5pkrlokU_aem_zATb8qhJGPEUyrIRMAKvUA
Samovozeći automobil udario je pješaka u Kini, javlja Associated Press. Baidu, proizvođač automobila, izjavio je da se automobil pokrenuo kada se upalilo zeleno svjetlo i da je imao tek manji kontakt s pješakom.

Кај нас треба. воопшто не се поштува Предимство на десна страна, а ни знаци и семафори често... а јас би измислил и поМасивни роботи пешаци, па кога говедата ке го удрат на пешачки на црвено да им се активоираат сите аир бегови Плус после казна....
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom