Во писмена работа пишуваат на латиница и доцртуваат „смајли“

јас ссум дете шо израсна со компјутер, сепак имав наставичка шо многу добро на фин начин не натера да читаме книги, и послаби и појаки ученици.... не ќе да е до компјутерите
 
Прво, проблемот е во школството. Тука мислам министер со глупави реформи, книги од неквалитетни автори, квалитет на наставници...
После идат родители со занемарување на деца во повеке погледи...
Не сум сигурен дека компјутерите или фејсбук се главна причина....

Детето може да каже што сака. И јас кога бев тинејџерка велев на моите дека другите деца излеуваат до 23ч, а мене ме пуштаат до 22:30.
Дали моето дете ќе има фб или не, зависи од мене! ...
Не е баш така....Мислам, да, зависи од тебе, ама мораш да балансираш во се...поготово во воспитување на дете.
Што ако има 20 работи што средината на детето ги прави, а ти на твоето му викаш “јас што ќе кажам и крај...“
Тука на сцена стапува политика во објаснување, умешност на воспитување, компромиси...
И како што викаш:

Родителите треба да знаат дека да е има дете НЕ Е ЛЕСНО! Детето не е зимзелено дрво што ќе го посадиш и ќе си расте! .....
:):)
 
Ја сум на интернет од 4то одделение (сеа сум 4та средно). Зашо и јас не пишувам така?
Не е до интернетот, основното ни е како циркус....+ родители = fail
 
Сте ги виделе ли учебниците по македонски јазик?
Или работните листови или тетратки, не знам како се викаат. Да се наежиш! ГРАМАТИЧКИ грешки, нејасни прашања и задачи, а текстовите (кои се извадоци од книги и треба да се логичка целина) се како случајно скината страна од некоја книга!!
Учителите треба да сфатат дека не се полубожества и дека им е задача да ги описменат децата, а не да лечат фрустрации во школото.
Особено е перверзно кога на својот фејсбук -профил ставаат тест или писмена задача СО ИМЕТО И ПРЕЗИМЕТО на ученикот, со цел да го засрамат и да го омаловажат.:facepalm: Таквите учители во нормалан држава добиваат не само отказ, туку и забрана за работа со деца!!

Родителите треба да знаат дека да е има дете НЕ Е ЛЕСНО! Детето не е зимзелено дрво што ќе го посадиш и ќе си расте!
Се наежувам кога гледам дека дете од 9 години има фејсбук-профил!!! На најголем дел од родителите, најважна им е петката, а дали детето знае или не, дали има интерес за ова или она, поим немаат.

Најмалку се криви децата.

Во врска со читањето без разбирање - веројатно се работи за читање на глас, а тогаш често не се мисли на она што се чита! Пробајте, читајте на глас и ќе видите дека сте прочитале една страна, а не знаете што сте читале!:LOL:
Знаејќи каква багра се и родителите и цела околина која ја имитираат и од која учат и тој однос е луксуз.
 
Сметам дека проблемот е покомплексен отколку што изгледа.Вината навистина може да се лоцира кај наставниците по македонски јазик во основното образование, но секако дека важен удел во оваа проблематика има интернетот, па дури и родителите кои во денешно време сѐ помалку се интересираат за своите деца.
Од мое искуство слободно можам да кажам дека во основно, сѐ што научив беше заслуга на мојата наставничка која навистина се трудеше премногу да нѐ научи на правилно пишување и изразување.Е во средно веќе, немаше ни г од граматика и се учеше само литература што е пропуст според мене.
Ќе се сложам со професорот Спасов за иницијативата да се раздели граматиката од литературата и да се изучуваат одделно, а тоа да продолжи и во средно образование, не само во основно.Граматиката е основа на јазикот а нејзиното недоволно изучување доведува до оваа состојба на тотална неписменост и неспособност за изразување што треба да го вклучи алармот кај надлежните институции.
Сепак, сметам дека интернетот не може да е оправдување за користење на латинично писмо во писмените работи и тоа треба строго да се санкционира од страна на наставниците.Затоа постојат оцените, една единица или двојка, па нека се жали после кај родителите на кои и онака им е важно да напишат спортска и да изгледаат некоја турска серија.Само како дојде времето денес, не можеш ни да повишиш тон на ученик а не пак единица да му пишеш.Состојбата е застрашувачка во државава кога е во прашање јазикот, а ако продолжи така може ќе треба и кирилицата да ја исфрлиме од употреба.Треба малку да се подзамислиме за ова...
Само така ќе им се даде до знаење на учениците дека треба да го почитуваат и практикуваат сопствениот јазик барем во училиштето ако не на друго место.
 
Мене маста ми ја извадија да го поправам ракописот...можам да си замислам што ќе беше ако пишував латиница :свиркам:
 
аман треба да си тотален дибек да ставиш смајли на крајот од реченицата во писмена :cuc: или со латиница да се потпишеш?? :facepalm: оооо господе....зошто? до кај дојде светов.
 
проблемот е покомплексен
Проблемот не е комплексен и е многу лесно решлив.
Треба да се врати стариот училишен систем, што функционираше или во превод треба да се врати повторувањето на година, строгост во оценувањето, летање на шамари. Нормално и во тој систем, некој поминуваше со протекции, ама само некои, сега сите се
 
Искрено, ми се плаче кога ќе ми текне колку "квалитетно" образование имаме во Македонија, кое од година во година е се полошо. Го гледам брат ми, 2-ра средно е, а прави некои правописни грешки кои искрено, ме замислуваат. Според мене интернетот и неговото се почесто користење за комуникација меѓу децава си го прави своето. Е сега, и родителите треба да имаат улога во образовниот процес, нормално. Некако се е извитоперено, цело време се прават некои "реформи" во образованието, и што е најсмешно одговорните се убедени дека тие реформи навистина се реформи, и ќе вродат со плод и подобрување, дека се светски, дека се модерни, уникатни, по терк на големите земји, а најстрашното е тоа што само се прави контра-ефект, и од година во година се повеќе се унаказуваат генерациите.
--- надополнето: 13 декември 2012 во 20:08 ---
Прво, проблемот е во школството. Тука мислам министер со глупави реформи, книги од неквалитетни автори, квалитет на наставници...
После идат родители со занемарување на деца во повеке погледи...
Не сум сигурен дека компјутерите или фејсбук се главна причина....


Не е баш така....Мислам, да, зависи од тебе, ама мораш да балансираш во се...поготово во воспитување на дете.
Што ако има 20 работи што средината на детето ги прави, а ти на твоето му викаш “јас што ќе кажам и крај...“
Тука на сцена стапува политика во објаснување, умешност на воспитување, компромиси...
И како што викаш:


:):)

Посебно болдов, Панче Крелев и компанија :mad: Никогаш не ми било јасно, како може Министер за Образование и Наука да биде некој дибек (правник, економист) ? Не треба на тоа место да дојде човек кој има искуство со образование, образовни процеси, педагодија, бил професор, учествувал во изготвување на наставни програми, итн? ...
 
Проблемот не е комплексен и е многу лесно решлив.
Треба да се врати стариот училишен систем, што функционираше или во превод треба да се врати повторувањето на година, строгост во оценувањето, летање на шамари. Нормално и во тој систем, некој поминуваше со протекции, ама само некои, сега сите се
Во право си, но мислев комплексен оти во игра се многу работи и изместени вредности.Порано сите имавме почит кон наставниците и тие значеа нешто во образовниот процес, а сега се во подредена ситуација и затоа образованието „цвета“.И јас сум за тоа да се врати стариот систем, сегашниов е за никаде.
 
Сите са криви.
А децата си излеват какви шо треба да си излеват. Уклопени у системо. На кој му требат писмени човеци? Шом има офци да плаќат данок, доволно е.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom