Vecerva bez tebe... Eh... Kolku posakuvam denesnava vecer sto sum bez tebe da e prva. Kolku posakuvam denesnava vecer bez tebe da e posledna. Zosto nokite mora sekogas da mi bidat tazni koga denovite mi se srekni, bidejki samo togas mozam da te vidam. Sreken sum sto sum blisku do tebe, razgovarame, se gledame vo oci - no mnogu sum tazen bidejki sekogas i TOJ e tuka do nas. Znam deka znaes sto posakuva moeto srce i ponekogas znaes da si poigras so nego, da mu dades nekoja nadez, no ne znam dali svakas deka so toa samo go unistuvas. Me boli... Mnogu me boli. Me boli i togas koga ke mi se javis na telefon i koga ke me pokanis da prosetame, bidejki znam deka nema nikogas da bides negova no nema ni moja.
Eve i ovaa vecer bez tebe... Ne sakam ni da pomislam kade si, sto pravis - samo sakam da si tuka do mene, da me drzis za raka i da mi kazes deka seto dosega bese eden test i deka imam najdobra ocenka od site. I pak bolka... Posakuvam da imam eden svoj angel, koj ke mi kaze sto da poslusam, srceto ili razumot. No vaka ke moram da go odberam razumot bidejki od moeto srce ne ostana nisto veke... samo bolka i taga.
Iskreno od M do L.