V O L K S W A G E N

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Знам за 1.4 дека јаде масло.оѐва од искуство ти го кажувам.И тие 1.2 ХТП не се покажаа нешто.Имав прилика да возам Поло со тој мотор,за на превоир ко со Југо да се возиш.А за овај 1.6 не знам дали е квалитетен.Во моментов имам Пежо 207 со 1.6 мотор , многу квалитетен.Само електрониката не е баш за пофалба.
VW стекна светска слава само благодарение на неуништивиот боксер на бубата кој ако не престанеа да го произведуваат ќе пропаднеа а знаеме зошто.Се после тоа што направија со бензинските мотори беше гола вода и им остана само името.Повторно застанаа на нозе кога ја превземаа фирмата Ауди и нејзиниот 1.9 дизел кој потоа го усовршија и благодарение на него повторно се вивнаа кон врвот.Што се однесува до французите било кое возило да го земеш најголем проблем е електрониката и тој проблем трае повеќе од 3 децении не е од вчера.Се сеќавам на времето кога купував хрватски Аутоклуб и кога имаше рубрика за одредена марка на возила како ги служи сопствениците тие што имаа јапанци само пофални зборови кажуваа и кога би купиле друго возило повторно би било истото додека за француско пријавуваа проблеми со електрика и поголемиот дел од нив не би купиле повторно француско возило.Познавам еден што работи како механичар и моментално вози Пежо 407 и ми вика дисплејот на шалт таблата им е маана и на 2 години плус минус се расипува и мораш друг да смениш а цените не се како на Фиат пунто па и да се расипе ефтин е делот и ќе го смениш.Си ебале мајката,ќе ти пуштат на почеток со пониска цена кога купуваш возило и после ќе ти ги исцицаат парите преку поправки на дефекти за на крај кога ќе собереш колку си платил за него ќе ти излезе како јапанец или кореец 50% поскапо да си го платил отколку што е цената.
 
VW стекна светска слава само благодарение на неуништивиот боксер на бубата кој ако не престанеа да го произведуваат ќе пропаднеа а знаеме зошто.Се после тоа што направија со бензинските мотори беше гола вода и им остана само името.Повторно застанаа на нозе кога ја превземаа фирмата Ауди и нејзиниот 1.9 дизел кој потоа го усовршија и благодарение на него повторно се вивнаа кон врвот.Што се однесува до французите било кое возило да го земеш најголем проблем е електрониката и тој проблем трае повеќе од 3 децении не е од вчера.Се сеќавам на времето кога купував хрватски Аутоклуб и кога имаше рубрика за одредена марка на возила како ги служи сопствениците тие што имаа јапанци само пофални зборови кажуваа и кога би купиле друго возило повторно би било истото додека за француско пријавуваа проблеми со електрика и поголемиот дел од нив не би купиле повторно француско возило.Познавам еден што работи како механичар и моментално вози Пежо 407 и ми вика дисплејот на шалт таблата им е маана и на 2 години плус минус се расипува и мораш друг да смениш а цените не се како на Фиат пунто па и да се расипе ефтин е делот и ќе го смениш.Си ебале мајката,ќе ти пуштат на почеток со пониска цена кога купуваш возило и после ќе ти ги исцицаат парите преку поправки на дефекти за на крај кога ќе собереш колку си платил за него ќе ти излезе како јапанец или кореец 50% поскапо да си го платил отколку што е цената.
VW стекна слава особено на Балканот со Голф 1 и со Голф 2 дизел.Значи тие обични дизели возеа и на масло од фритеза.Неуништливи.После со Тројката почнаа да одат надолу,да живает на стара слава.Мада и 1.9 СДИ е многу издржлива машина.Јас се распрашвев за ТСИ моторите 1.2 се продава Шкода Фабија со тој мотор.Не знам само VW концернот стои со електрониката?
 
VW стекна слава особено на Балканот со Голф 1 и со Голф 2 дизел.Значи тие обични дизели возеа и на масло од фритеза.Неуништливи.После со Тројката почнаа да одат надолу,да живает на стара слава.Мада и 1.9 СДИ е многу издржлива машина.Јас се распрашвев за ТСИ моторите 1.2 се продава Шкода Фабија со тој мотор.Не знам само VW концернот стои со електрониката?
Еве потврда за тоа што го зборев за француско возило дека електрониката им е најголема маана а спротивно на нив јапанците и корејците имаат најдобра:
 
Еве потврда за тоа што го зборев за француско возило дека електрониката им е најголема маана а спротивно на нив јапанците и корејците имаат најдобра:
Е зато не ја сакам електроникава во коливе.Значи имаш кола со гром мотор каросериски одржана ама електрониката одврема на врема ти прави стресови.Иначе не е лошо чоек да се префрли на јапонски или корејски возила.Има интересни модели ама цената им е повисока.
 
Е зато не ја сакам електроникава во коливе.Значи имаш кола со гром мотор каросериски одржана ама електрониката одврема на врема ти прави стресови.Иначе не е лошо чоек да се префрли на јапонски или корејски возила.Има интересни модели ама цената им е повисока.
Нормално дека е повисока бидејки народот се освести и не пали повеќе онаа финта ГЕРМАНЕЦ Е ГЕРМАНЕЦ а француз најмногу губи вредност како половно возило и тоа не е случајно.Уште пред 20 години кога Honda стана популарно возило кај нас сите збореа дека автомеханичарите во Макпетрол ништо не работеле и по цел ден работно време го поминувале во муабет и кафиња.Во Америка како половни возила држат убедливо највисока цена.Најголем проблем не се толку цените на резервните делови колку што нема квалитетни механичари кај нас за тие возила.Кај нас се таканаречени ПРИУЧЕНИ мајстори а не квалификувани.Моторите им се готово совршени, електрониката исто единствено што треба малку повеќе да поработат на заштитата на каросеријата од корозија и ништо друго.
 
Нормално дека е повисока бидејки народот се освести и не пали повеќе онаа финта ГЕРМАНЕЦ Е ГЕРМАНЕЦ а француз најмногу губи вредност како половно возило и тоа не е случајно.Уште пред 20 години кога Honda стана популарно возило кај нас сите збореа дека автомеханичарите во Макпетрол ништо не работеле и по цел ден работно време го поминувале во муабет и кафиња.Во Америка како половни возила држат убедливо највисока цена.Најголем проблем не се толку цените на резервните делови колку што нема квалитетни механичари кај нас за тие возила.Кај нас се таканаречени ПРИУЧЕНИ мајстори а не квалификувани.Моторите им се готово совршени, електрониката исто единствено што треба малку повеќе да поработат на заштитата на каросеријата од корозија и ништо друго.
Honda Jezz е без конкуренција.Не е нешто дизајнерски допадлива ама сите ја фалат како едно од најквалитетните возила во последно време.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom