- Член од
- 11 март 2013
- Мислења
- 11
- Поени од реакции
- 17
Zdr imam polo 1.2 benzin 2010 ako moze nekoj da kaze koga se pravi golem servis.fala
Isto trosat, popravkite na motor se isti poso e ist motor ali seatot e pogolem, posirok i imas pojke prostor nazad i napred ali malku pomal bagaznik od golfot.Ми треба мислење Голф 5 1.9 тди 2006 или Сеат Леон 1.9 тди 2006....Градска,отворено,поправки предности/недостатоци.......Мислења искуства?
99,9 % ке биде извозен,со натепана километража а да знаеш дека тоа возило е дупка без дно за одржавање.Турбина,замаец,ако е со 6 брзини и мењачот има проблем.Друг квар што може да ти се деси е кршење на брегастата.Овие му се слабите точки.Дугмиња,прекидачи,внатрешни рачки за врата и пластиката кај радиото и самото радио ако си педантен и сакаш да ти бидат убави за 100€ се прават ко новиМи треба мислење Голф 5 1.9 тди 2006 или Сеат Леон 1.9 тди 2006....Градска,отворено,поправки предности/недостатоци.......Мислења искуства?
Абе купи си некое помало бензинче, корса или пунто понова генерација за исти пари. Ем мала потрошња и евтини за одржување.Не знам шо се залетвите по вакви машини со по 1000000 км.Ми треба мислење Голф 5 1.9 тди 2006 или Сеат Леон 1.9 тди 2006....Градска,отворено,поправки предности/недостатоци.......Мислења искуства?
1.9 TDi ти е добар мотор за тоа годиште. 2006 избегнувај 2.0 TDi PD 140КС имаат доста проблеми со уљна пумпа особено и главите ако не се лажам особено оние произведени јуни-септември 2006.Ми треба мислење Голф 5 1.9 тди 2006 или Сеат Леон 1.9 тди 2006....Градска,отворено,поправки предности/недостатоци.......Мислења искуства?
Кога сме веќе на темата, две прашања:1.9 TDi ти е добар мотор за тоа годиште. 2006 избегнувај 2.0 TDi PD 140КС имаат доста проблеми со уљна пумпа особено и главите ако не се лажам особено оние произведени јуни-септември 2006.
Нешто подобри се 2.0 TDi 170 PD, особено во делот на уљната пумпа која не е на ланче. И едните и другите наводно имаат проблеми со дизните (мада викаат дека 170ките имаат подобри дизни). Јас лично имав 2007 170КС и бев презадоволен.
Ако сакаш евтино одржување, а не бркаш КС, моја препорака ти е 1.6 бензинец. Можда е потром аама ако возиш повеќе градска многу повеќе се исплаќа. Ако не планираш ремап на 105КС со 1.9 TDi, не гледам причина да не го разгледаш бензинецот.
Бензинците ти се поефтини заради
- Немаш скапи дизни
- Немаш проблеми со турбина
- Ефтин е плинскиот систем и цената на плинот
- Немаш пумпа за висок притисок кој е склона на дефекти кај сите дизели подеднакво
- Немаш проблеми со EGR
Единствено што треба да направиш е убав сервиз (каиши, свеќици, филтри, затегачи матегачи), свеќици, кабли, очистиш клапни со brake disc cleaner и шибај.
Не штеди на добро масло, препорака ARAL/Castrol/MOTUL. Јас на мојот VW ставав Castrol Edge. Одлично масло.
Со ремап на 1.9 имаш 140 коња, можда помала потрошувачка за пола кило-кило. А за 2.0 после 2008ма е еуро 5 мотор комон рејл, за разлика од пред 2008ма шо са ПД мотори, плус имаш ДПФ и ЕГР.Кога сме веќе на темата, две прашања:
Постои ли разлика помеѓу 2.0 тди пред 2008-ма и после 2008ма кога им е излезен common rail моделот на 2.0 тди 170кс...
Што ако се направи ремап на 1.9 тди, која снага се добива и негативни страни на истиот...
тоа значи повеќе заебанции со него? или подобрени карактеристики од овој што е 2006 2,0 тди ? (пошо знам дека овој не го бива)Со ремап на 1.9 имаш 140 коња, можда помала потрошувачка за пола кило-кило. А за 2.0 после 2008ма е еуро 5 мотор комон рејл, за разлика од пред 2008ма шо са ПД мотори, плус имаш ДПФ и ЕГР.
Па види, комон рејл мислам дека е ногу подобар систем од ПД и сите и га фалат, од поновите 2.0 ретко гледам дека се жалат, а од постарите така-така. Само ДПФ и ЕГР повише заебанции прават, посебно ДПФ-о кој мислам дека не ти треба оти е ставен само за издувните гасови да ги намале, а може да направе некои проблеми и пуно ги исклучуват/вадат и така и ја имам направено.тоа значи повеќе заебанции со него? или подобрени карактеристики од овој што е 2006 2,0 тди ? (пошо знам дека овој не го бива)
Ne brat. Baska se vo dihton na glava, nemat maka so potrosnja na maslo kako kaj cetvorkata, ne mesat maslo so voda. Ama ti e tromav epten. So ne si zemes 1.6 102ks em pobrz em dokazan motor.Здраво друштво. Дали голф 5, 1.4 2004 го има истиот мотор од голф 4ката?