V O L K S W A G E N

Член од
11 март 2013
Мислења
11
Поени од реакции
17
Zdr imam polo 1.2 benzin 2010 ako moze nekoj da kaze koga se pravi golem servis.fala
 
Член од
29 ноември 2014
Мислења
33
Поени од реакции
1
Zdravo. Imam Golf 4, 1.9 tdi, 110 ks, 1999 godina. Minatata nedela 3-4 pati go osekam motorot kako da saka da izgasne, no pak prodolzuva so rabota. Deneska, ja zapaliv i sega navistina izgasna, probav da ja zapalam, ama tresese, taka edno 2-3 pati ne sakase da zapali. Posle toa, zapali. Jas se somnevam vo EGR ventilot, iako majstor go cistese pred 50 000 km. Dali nekoj drug znae sto moze da bide problemot?
 
Последно уредено:
Член од
11 октомври 2017
Мислења
412
Поени од реакции
153
Ми треба мислење Голф 5 1.9 тди 2006 или Сеат Леон 1.9 тди 2006....Градска,отворено,поправки предности/недостатоци.......Мислења искуства?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.377
Ми треба мислење Голф 5 1.9 тди 2006 или Сеат Леон 1.9 тди 2006....Градска,отворено,поправки предности/недостатоци.......Мислења искуства?
Isto trosat, popravkite na motor se isti poso e ist motor ali seatot e pogolem, posirok i imas pojke prostor nazad i napred ali malku pomal bagaznik od golfot.
Mana kaj seat se plastikite, ne se bas naj naj materijal a mana im e kazance za paarno i motorceto za leptirot za reguliranje na vozduhot poso znaj vo poladno vreme da kondezira vnatre na staklata. Kaj golf dugminata los kvalitet, lesno se trosat. Problem se so elektronikite ali ne e strasno.
Kaj seat nekoj delovi tesko se naojgat kako na primer zaden brisac, spirali, zadni stopovi znat da pocnat da pustat voda vo bagaznik.. i kaj seat i kaj golf problem turbina, pustat maslo i istoto preliva niz egr. Cel egr e so maslo.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
Ми треба мислење Голф 5 1.9 тди 2006 или Сеат Леон 1.9 тди 2006....Градска,отворено,поправки предности/недостатоци.......Мислења искуства?
99,9 % ке биде извозен,со натепана километража а да знаеш дека тоа возило е дупка без дно за одржавање.Турбина,замаец,ако е со 6 брзини и мењачот има проблем.Друг квар што може да ти се деси е кршење на брегастата.Овие му се слабите точки.Дугмиња,прекидачи,внатрешни рачки за врата и пластиката кај радиото и самото радио ако си педантен и сакаш да ти бидат убави за 100€ се прават ко нови
 
Последно уредено:
Член од
20 април 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
9.689
Ми треба мислење Голф 5 1.9 тди 2006 или Сеат Леон 1.9 тди 2006....Градска,отворено,поправки предности/недостатоци.......Мислења искуства?
Абе купи си некое помало бензинче, корса или пунто понова генерација за исти пари. Ем мала потрошња и евтини за одржување.Не знам шо се залетвите по вакви машини со по 1000000 км.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Ми треба мислење Голф 5 1.9 тди 2006 или Сеат Леон 1.9 тди 2006....Градска,отворено,поправки предности/недостатоци.......Мислења искуства?
1.9 TDi ти е добар мотор за тоа годиште. 2006 избегнувај 2.0 TDi PD 140КС имаат доста проблеми со уљна пумпа особено и главите ако не се лажам особено оние произведени јуни-септември 2006.

Нешто подобри се 2.0 TDi 170 PD, особено во делот на уљната пумпа која не е на ланче. И едните и другите наводно имаат проблеми со дизните (мада викаат дека 170ките имаат подобри дизни). Јас лично имав 2007 170КС и бев презадоволен.

Ако сакаш евтино одржување, а не бркаш КС, моја препорака ти е 1.6 бензинец. Можда е потром аама ако возиш повеќе градска многу повеќе се исплаќа. Ако не планираш ремап на 105КС со 1.9 TDi, не гледам причина да не го разгледаш бензинецот.

Бензинците ти се поефтини заради

- Немаш скапи дизни
- Немаш проблеми со турбина
- Ефтин е плинскиот систем и цената на плинот
- Немаш пумпа за висок притисок кој е склона на дефекти кај сите дизели подеднакво
- Немаш проблеми со EGR

Единствено што треба да направиш е убав сервиз (каиши, свеќици, филтри, затегачи матегачи), свеќици, кабли, очистиш клапни со brake disc cleaner и шибај.

Не штеди на добро масло, препорака ARAL/Castrol/MOTUL. Јас на мојот VW ставав Castrol Edge. Одлично масло.
 
Член од
30 септември 2015
Мислења
318
Поени од реакции
432
1.9 TDi ти е добар мотор за тоа годиште. 2006 избегнувај 2.0 TDi PD 140КС имаат доста проблеми со уљна пумпа особено и главите ако не се лажам особено оние произведени јуни-септември 2006.

Нешто подобри се 2.0 TDi 170 PD, особено во делот на уљната пумпа која не е на ланче. И едните и другите наводно имаат проблеми со дизните (мада викаат дека 170ките имаат подобри дизни). Јас лично имав 2007 170КС и бев презадоволен.

Ако сакаш евтино одржување, а не бркаш КС, моја препорака ти е 1.6 бензинец. Можда е потром аама ако возиш повеќе градска многу повеќе се исплаќа. Ако не планираш ремап на 105КС со 1.9 TDi, не гледам причина да не го разгледаш бензинецот.

Бензинците ти се поефтини заради

- Немаш скапи дизни
- Немаш проблеми со турбина
- Ефтин е плинскиот систем и цената на плинот
- Немаш пумпа за висок притисок кој е склона на дефекти кај сите дизели подеднакво
- Немаш проблеми со EGR

Единствено што треба да направиш е убав сервиз (каиши, свеќици, филтри, затегачи матегачи), свеќици, кабли, очистиш клапни со brake disc cleaner и шибај.

Не штеди на добро масло, препорака ARAL/Castrol/MOTUL. Јас на мојот VW ставав Castrol Edge. Одлично масло.
Кога сме веќе на темата, две прашања:
Постои ли разлика помеѓу 2.0 тди пред 2008-ма и после 2008ма кога им е излезен common rail моделот на 2.0 тди 170кс...
Што ако се направи ремап на 1.9 тди, која снага се добива и негативни страни на истиот...
 
Член од
28 октомври 2019
Мислења
1.624
Поени од реакции
3.608
Кога сме веќе на темата, две прашања:
Постои ли разлика помеѓу 2.0 тди пред 2008-ма и после 2008ма кога им е излезен common rail моделот на 2.0 тди 170кс...
Што ако се направи ремап на 1.9 тди, која снага се добива и негативни страни на истиот...
Со ремап на 1.9 имаш 140 коња, можда помала потрошувачка за пола кило-кило. А за 2.0 после 2008ма е еуро 5 мотор комон рејл, за разлика од пред 2008ма шо са ПД мотори, плус имаш ДПФ и ЕГР.
 
Член од
30 септември 2015
Мислења
318
Поени од реакции
432
Со ремап на 1.9 имаш 140 коња, можда помала потрошувачка за пола кило-кило. А за 2.0 после 2008ма е еуро 5 мотор комон рејл, за разлика од пред 2008ма шо са ПД мотори, плус имаш ДПФ и ЕГР.
тоа значи повеќе заебанции со него? или подобрени карактеристики од овој што е 2006 2,0 тди ? (пошо знам дека овој не го бива)
 
Член од
28 октомври 2019
Мислења
1.624
Поени од реакции
3.608
тоа значи повеќе заебанции со него? или подобрени карактеристики од овој што е 2006 2,0 тди ? (пошо знам дека овој не го бива)
Па види, комон рејл мислам дека е ногу подобар систем од ПД и сите и га фалат, од поновите 2.0 ретко гледам дека се жалат, а од постарите така-така. Само ДПФ и ЕГР повише заебанции прават, посебно ДПФ-о кој мислам дека не ти треба оти е ставен само за издувните гасови да ги намале, а може да направе некои проблеми и пуно ги исклучуват/вадат и така и ја имам направено.
 
Член од
13 септември 2008
Мислења
541
Поени од реакции
284
28каде би можел да најдам делови за постар модел волксваген комби ЛТ28 од 1978 година. макар и од странство
 
Член од
6 ноември 2017
Мислења
84
Поени од реакции
26
Здраво друштво. Дали голф 5, 1.4 2004 го има истиот мотор од голф 4ката?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.377
Здраво друштво. Дали голф 5, 1.4 2004 го има истиот мотор од голф 4ката?
Ne brat. Baska se vo dihton na glava, nemat maka so potrosnja na maslo kako kaj cetvorkata, ne mesat maslo so voda. Ama ti e tromav epten. So ne si zemes 1.6 102ks em pobrz em dokazan motor.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom