V O L K S W A G E N

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Голф 5 1.9тди со 90 коњи е со обичен замаец. Тој со 105 коњи е со двомасен.


ФСИ е атмосферец со дирекно вбризгување. ТСИ е турбо бензин со директно вбризгување.
Не постои Голф 5 90 коња 1.9ТДИ. Ниедна Голф 5 нема обичен замаец. Последните дизели со обичен замаец се Голф 4 од 1998 година првите 6 месеца сега не помнам до кој број на мотор (90 Коња ТДИ)
Така да Волксваген користи двомасен замаец веќе од Polo 6N 1.9D A SDI е со обичен замаец (едномасен). Кога двомасен замаец за Поло 1.9Д од 1997 е околу 500 ЕВРА а се менува кога се менува ламела и потисна да не праиме муабет за поново возило.
 
Не постои Голф 5 90 коња 1.9ТДИ. Ниедна Голф 5 нема обичен замаец. Последните дизели со обичен замаец се Голф 4 од 1998 година првите 6 месеца сега не помнам до кој број на мотор (90 Коња ТДИ)
Така да Волксваген користи двомасен замаец веќе од Polo 6N 1.9D A SDI е со обичен замаец (едномасен). Кога двомасен замаец за Поло 1.9Д од 1997 е околу 500 ЕВРА а се менува кога се менува ламела и потисна да не праиме муабет за поново возило.

Ќе се кладиме дека има 5ка ПД ТДИ со 90 коњи со едномасен замаец?
 
Да го видам тоа чудо.
 
Едномасниот е подобро решение од двомасниот?
Исто ме интересира дали има тука сопственици на Polo 4-ка, моделот од 2003 до 2008, нормално не со 1.4 тди, кој наводно “штракал“ при работа, туку со стандардниот 1.9 тди со 101 кс. Ова е ваљда истиот мотор што го има и Голф 5-ка ако не се лажам. Мислам дека во иднина ако сеуште ми се скап Голф 5, барем едно вакво Поло од 2005-6 да речеме со овој мотор би било поекономично решение. Гледав димензии со Голф 4 малку се разликуваат нормално, дури Полото е и повисоко за 4-5 cm ама внатрешно мислам е сосема комотно, воопшто не е мало.
 
Последно уредено:

Нема TDI со 90 коња. Голф 5 во официјалниот сајт на Волксваген Вика најмалиот е 75 коња СДИ 2.0.
после има ТДИ 1.9 со 105 коња технологија PD. И секако лепроЗниот 2.0 ТДИ комонреил на кој имаат милион проблеми (глави пукаат, проблеми со дизни).
 
Ми треба совет во врска со Passat 2.0 2007 година, дизел, автоматски менувач...
колку трошат?
на што да се внимава кога ќе се купува?
дали е многу 200 000 поминати км? дали некако можат да се проверат оригиналните километри ако се купи од германија/словенија?
Колку пари кошта ваква кола на еу табли?
и слично...
 
Последно уредено:
Ми треба совет во врска со Passat 2.0 2007 година, дизел, автоматски менувач...
колку трошат?
на што да се внимава кога ќе се купува?
дали е многу 200 000 поминати км? дали некако можат да се проверат оригиналните километри ако се купи од германија/словенија?
Колку пари кошта ваква кола на еу табли?
и слично...
Околу 6-7 па и до 8 литра некаде зависи нога имаш :D и градска и отворено може под тие 6 внимавај на мењач и предница 200 000 не се многу ако е сервисирана редовно од 9-11 илјадарки се мислам некаде ;)
 
Нема TDI со 90 коња. Голф 5 во официјалниот сајт на Волксваген Вика најмалиот е 75 коња СДИ 2.0.
после има ТДИ 1.9 со 105 коња технологија PD. И секако лепроЗниот 2.0 ТДИ комонреил на кој имаат милион проблеми (глави пукаат, проблеми со дизни).
2.0 прво е ПД технологија, па после станува комонреил (околу 2008ма)

Отвори ги двата линка од претходниот пост.
Еве ти уште еден.

http://suchen.mobile.de/auto/volksw...bitCountry=DE&zipcode=52070&zipcodeRadius=100
 
Дали некој знае што може да тропа на голф 4 на брзина над 150kmh од едното предно тркало се слуша чуден звук како на скината гума ?
 
Дали некој знае што може да тропа на голф 4 на брзина над 150kmh од едното предно тркало се слуша чуден звук како на скината гума ?
Па тоа што има на тркалото: крива гума, бандаж, лагери итн...мајстор најдобро ќе ти каже.
 
Дали некој знае што може да тропа на голф 4 на брзина над 150kmh од едното предно тркало се слуша чуден звук како на скината гума ?

Може гумата не е избалансирана
 
Ја повеќе мислам лагерите дека може да се
 
Не е до гума или бандаж 100% и со зимските ми правеше исто
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom