Увоз на половни возила

  • Креатор на темата Креатор на темата alex macedonian
  • Време на започнување Време на започнување
Jas zedov Golf od deckite, mi se bea pojavile na facebook I sum prezadovolen. Gledam deka gi uvezuvaat od Germanija po postovite sto gi imaat. Prvicno se mislev da odam do Bugarija ili Italija da gledam na lice mesto pa da ja donesam no matematikata mi ispagase druga. Vaka spored mene e najdobra opcija, sredeno se,potpisuvas na notar I kolata ja imas.

 
Jas zedov Golf od deckite, mi se bea pojavile na facebook I sum prezadovolen. Gledam deka gi uvezuvaat od Germanija po postovite sto gi imaat. Prvicno se mislev da odam do Bugarija ili Italija da gledam na lice mesto pa da ja donesam no matematikata mi ispagase druga. Vaka spored mene e najdobra opcija, sredeno se,potpisuvas na notar I kolata ja imas.

Дали ја провери километражата на Голфот пошто тие вртат многу и не ги продаваат без добро извртена километража, кој Голф го зеде од нив? Тој со 2.0 ТДИ 110 коњи?
И по фејсбук страната не видов дека поседуваат голем избор на коли туку како стигаат од страна, така и ги продаваат, дали се ценкаше за Голфот и по која цена го купи, поздрав
 
Последно уредено:
Дали ја провери километражата на Голфот пошто тие вртат многу и не ги продаваат без добро извртена километража, кој Голф го зеде од нив? Тој со 2.0 ТДИ 110 коњи?
И по фејсбук страната не видов дека поседуваат голем избор на коли туку како стигаат од страна, така и ги продаваат, дали се ценкаше за Голфот и по која цена го купи, поздрав
1.6тди зедов бидејќи син ми е почетник да може и тој да ја користи. Да кога се вратив во Скопје ја проверив и не беше враќана 266 000. Дечкото ни даде се од фактури што имаше поврзано со автомобилот. Бев со другар механичар, тој ја гледаше и ја пробуваше, по негова препорака ја зедов. Немаше забелешки за неа. Четврти месец скоро како ја возам секојдневно, моторот капка масло ми нема потрошено. Околу ценкањето секако дека пробав, ми симна една 100ка и тоа беше се.
 
1.6тди зедов бидејќи син ми е почетник да може и тој да ја користи. Да кога се вратив во Скопје ја проверив и не беше враќана 266 000. Дечкото ни даде се од фактури што имаше поврзано со автомобилот. Бев со другар механичар, тој ја гледаше и ја пробуваше, по негова препорака ја зедов. Немаше забелешки за неа. Четврти месец скоро како ја возам секојдневно, моторот капка масло ми нема потрошено. Околу ценкањето секако дека пробав, ми симна една 100ка и тоа беше се.
Овие со 1.6 TDi Голф 6-ки од 2011 имаат Сименс дизни а тие знаат да бидат проблематични, не се репарираат а зачувани половни тешко се наоѓаат, држи го нивото на уље високо и филтрите менувај ги редовно, огласите се полни со такви, сум се возел во таков Голф ама со 2.0 TDi мотор 140 коњи и може да ти кажам дека тој мотор е силен за таа кола
 
Овие со 1.6 TDi Голф 6-ки од 2011 имаат Сименс дизни а тие знаат да бидат проблематични, не се репарираат а зачувани половни тешко се наоѓаат, држи го нивото на уље високо и филтрите менувај ги редовно, огласите се полни со такви, сум се возел во таков Голф ама со 2.0 TDi мотор 140 коњи и може да ти кажам дека тој мотор е силен за таа кола
А какви се бензинците 1.2 и 1.4, заедно со ТСИ верзиите, гледам често одат со помала цена од дизелот, дали имаат ниска потрошувачка на гориво/уље и чести проблеми со моторот.
 
А какви се бензинците 1.2 и 1.4, заедно со ТСИ верзиите, гледам често одат со помала цена од дизелот, дали имаат ниска потрошувачка на гориво/уље и чести проблеми со моторот.
Најдобар бензинец од ВАГ групацијата е атмосферскиот (без турбо) 1.4 80 кс, едноставен и лесен за одржување, ти го препорачувам овој мотор, за TSI моторите имам читано дека трошат многу уље а и се покомплицирани за одржување
 
А какви се бензинците 1.2 и 1.4, заедно со ТСИ верзиите, гледам често одат со помала цена од дизелот, дали имаат ниска потрошувачка на гориво/уље и чести проблеми со моторот.
1.8Tfsi 2.0Tfsi se ok motori,snazni,nemaat nekoj problemi,trosat maslo kako i sekoj benzinec no to voopsto ne e strasno,nosat pumpa so visok pritisok Common Rail i dizni slicno kako kaj dizelot I tuka malce potesko za na plin no TFSI ne se bass nekoj golem potrosac na gorivo.
Pomalite motori 1.0Tsi 1.2Tsi 1.5Tsi se gjubre nevideno. Ovaj 1.4Tsi i 1.4Tfsi se izmejgu los i dobar motor. 1.4Tsi e malce ponezen so turboto,znaj da smesa voda so maslo i pojke trosi gorivo za razlika od 1.4Tfsi. Na primer
1.8TFSI 160ks kaj audi se pokaza dobar motor bez problemi.
Kaj vw 6 2.0TFSI 210ks DSG go trupat so remapi do 280konja vrti KM bez problemi.
Ali nezamenliv motor e 1.8T so 150ks 180ks i 220ks. Em mozi na plin em vrtat mnogu pojke km i nemaat nikakvi mani nego FSi TSi TFSi
 
имам читано дека TFSI имаат доста мака со бомбините и свеќиците. Башка тој системот за директ инџекшн нема убризгавање гориво преку портите за усис, па се ствараат саѓи на усисните вентили. Затоа и се толку ефтини у споредба со дизелите.

Исто така да додадам, трошење уље, проблеми со водна пумпа, ланец, ПЦВ вентил.
 
Последно уредено:
Колку кошта царина од прилика на априлиа ср50? Дали царинел некој да знај?
 
Најдобар бензинец од ВАГ групацијата е атмосферскиот (без турбо) 1.4 80 кс, едноставен и лесен за одржување, ти го препорачувам овој мотор, за TSI моторите имам читано дека трошат многу уље а и се покомплицирани за одржување
 
Овој мотор во видеово е 1.4 TSI ЕА111-верзијата со ланец, скоро сите маани на оваа верзија биле решени со поновата верзија EA211 од 2012-та година која место ланец користи запчест ремен, алуминиумски блок на цилиндрите и други подобрени решенија така да ако земаш кола со ваков мотор гледај да е од поновата верзија (онаа со запчест ремен). Не сум експерт за овие мотори ама со мало гуглање и истражување дојдов до овие податоци, ги има разни верзии >> https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_EA211_engine

Со среќа во потрагата ида не заборавам да напоменам генерално кога се работи за половна кола и мотори многу битна ставка е како и дали навремено е одржуван моторот
 
Последно уредено:
Овој мотор во видеово е 1.4 TSI ЕА111-верзијата со ланец, скоро сите маани на оваа верзија биле решени со поновата верзија EA211 од 2012-та година која место ланец користи запчест ремен, алуминиумски блок на цилиндрите и други подобрени решенија така да ако земаш кола со ваков мотор гледај да е од поновата верзија (онаа со запчест ремен). Не сум експерт за овие мотори ама со мало гуглање и истражување дојдов до овие податоци, ги има разни верзии >> https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_EA211_engine

Со среќа во потрагата ида не заборавам да напоменам генерално кога се работи за половна кола и мотори многу битна ставка е како и дали навремено е одржуван моторот
Друже VW и бензин е еднакво на магаре и музика со исклучок на легендарниот боксер од Бубата.Не случајно ретко кој купува VW со бензински мотор туку претежно се купува проверениот TDI кој е изворно на Ауди.За бензин само јапанец па кореец а од европските 1.6 на Рено и Опел 1.6 во таа класа а од помалите Фиат 1.4 и 1.2.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom