Bidi dobar pa preprati go linkotNajdobro da zemish i prochitash po forumov.
Sekoj den istoto sranje!
Imash google i napishi si uvoz na vozilo makedonija i che ti izlezi link.
Ili baraj po forumov nekni pisav link.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Bidi dobar pa preprati go linkotNajdobro da zemish i prochitash po forumov.
Sekoj den istoto sranje!
Imash google i napishi si uvoz na vozilo makedonija i che ti izlezi link.
Ili baraj po forumov nekni pisav link.
A djvakano mozhi?Bidi dobar pa preprati go linkot
Дали ја провери километражата на Голфот пошто тие вртат многу и не ги продаваат без добро извртена километража, кој Голф го зеде од нив? Тој со 2.0 ТДИ 110 коњи?Jas zedov Golf od deckite, mi se bea pojavile na facebook I sum prezadovolen. Gledam deka gi uvezuvaat od Germanija po postovite sto gi imaat. Prvicno se mislev da odam do Bugarija ili Italija da gledam na lice mesto pa da ja donesam no matematikata mi ispagase druga. Vaka spored mene e najdobra opcija, sredeno se,potpisuvas na notar I kolata ja imas.
![]()
Koristeni vozila/Used cars Macedonia | Stip
Koristeni vozila/Used cars Macedonia, Stip. 170 likes. Продажба и увоз на употребувани возила во Македонија. Sell and import of used cars in Macedonia.www.facebook.com
1.6тди зедов бидејќи син ми е почетник да може и тој да ја користи. Да кога се вратив во Скопје ја проверив и не беше враќана 266 000. Дечкото ни даде се од фактури што имаше поврзано со автомобилот. Бев со другар механичар, тој ја гледаше и ја пробуваше, по негова препорака ја зедов. Немаше забелешки за неа. Четврти месец скоро како ја возам секојдневно, моторот капка масло ми нема потрошено. Околу ценкањето секако дека пробав, ми симна една 100ка и тоа беше се.Дали ја провери километражата на Голфот пошто тие вртат многу и не ги продаваат без добро извртена километража, кој Голф го зеде од нив? Тој со 2.0 ТДИ 110 коњи?
И по фејсбук страната не видов дека поседуваат голем избор на коли туку како стигаат од страна, така и ги продаваат, дали се ценкаше за Голфот и по која цена го купи, поздрав
Овие со 1.6 TDi Голф 6-ки од 2011 имаат Сименс дизни а тие знаат да бидат проблематични, не се репарираат а зачувани половни тешко се наоѓаат, држи го нивото на уље високо и филтрите менувај ги редовно, огласите се полни со такви, сум се возел во таков Голф ама со 2.0 TDi мотор 140 коњи и може да ти кажам дека тој мотор е силен за таа кола1.6тди зедов бидејќи син ми е почетник да може и тој да ја користи. Да кога се вратив во Скопје ја проверив и не беше враќана 266 000. Дечкото ни даде се од фактури што имаше поврзано со автомобилот. Бев со другар механичар, тој ја гледаше и ја пробуваше, по негова препорака ја зедов. Немаше забелешки за неа. Четврти месец скоро како ја возам секојдневно, моторот капка масло ми нема потрошено. Околу ценкањето секако дека пробав, ми симна една 100ка и тоа беше се.
А какви се бензинците 1.2 и 1.4, заедно со ТСИ верзиите, гледам често одат со помала цена од дизелот, дали имаат ниска потрошувачка на гориво/уље и чести проблеми со моторот.Овие со 1.6 TDi Голф 6-ки од 2011 имаат Сименс дизни а тие знаат да бидат проблематични, не се репарираат а зачувани половни тешко се наоѓаат, држи го нивото на уље високо и филтрите менувај ги редовно, огласите се полни со такви, сум се возел во таков Голф ама со 2.0 TDi мотор 140 коњи и може да ти кажам дека тој мотор е силен за таа кола
Најдобар бензинец од ВАГ групацијата е атмосферскиот (без турбо) 1.4 80 кс, едноставен и лесен за одржување, ти го препорачувам овој мотор, за TSI моторите имам читано дека трошат многу уље а и се покомплицирани за одржувањеА какви се бензинците 1.2 и 1.4, заедно со ТСИ верзиите, гледам често одат со помала цена од дизелот, дали имаат ниска потрошувачка на гориво/уље и чести проблеми со моторот.
1.8Tfsi 2.0Tfsi se ok motori,snazni,nemaat nekoj problemi,trosat maslo kako i sekoj benzinec no to voopsto ne e strasno,nosat pumpa so visok pritisok Common Rail i dizni slicno kako kaj dizelot I tuka malce potesko za na plin no TFSI ne se bass nekoj golem potrosac na gorivo.А какви се бензинците 1.2 и 1.4, заедно со ТСИ верзиите, гледам често одат со помала цена од дизелот, дали имаат ниска потрошувачка на гориво/уље и чести проблеми со моторот.
Најдобар бензинец од ВАГ групацијата е атмосферскиот (без турбо) 1.4 80 кс, едноставен и лесен за одржување, ти го препорачувам овој мотор, за TSI моторите имам читано дека трошат многу уље а и се покомплицирани за одржување
Овој мотор во видеово е 1.4 TSI ЕА111-верзијата со ланец, скоро сите маани на оваа верзија биле решени со поновата верзија EA211 од 2012-та година која место ланец користи запчест ремен, алуминиумски блок на цилиндрите и други подобрени решенија така да ако земаш кола со ваков мотор гледај да е од поновата верзија (онаа со запчест ремен). Не сум експерт за овие мотори ама со мало гуглање и истражување дојдов до овие податоци, ги има разни верзии >> https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_EA211_engine
Друже VW и бензин е еднакво на магаре и музика со исклучок на легендарниот боксер од Бубата.Не случајно ретко кој купува VW со бензински мотор туку претежно се купува проверениот TDI кој е изворно на Ауди.За бензин само јапанец па кореец а од европските 1.6 на Рено и Опел 1.6 во таа класа а од помалите Фиат 1.4 и 1.2.Овој мотор во видеово е 1.4 TSI ЕА111-верзијата со ланец, скоро сите маани на оваа верзија биле решени со поновата верзија EA211 од 2012-та година која место ланец користи запчест ремен, алуминиумски блок на цилиндрите и други подобрени решенија така да ако земаш кола со ваков мотор гледај да е од поновата верзија (онаа со запчест ремен). Не сум експерт за овие мотори ама со мало гуглање и истражување дојдов до овие податоци, ги има разни верзии >> https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_EA211_engine
Со среќа во потрагата ида не заборавам да напоменам генерално кога се работи за половна кола и мотори многу битна ставка е како и дали навремено е одржуван моторот