Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата Креатор на темата vmx
  • Време на започнување Време на започнување
Мењај штекер, кабел, телефонски кабел.... све што можеш такво смени па пробај.

Ако пак исто, викни ги тие од техничка поддршка нека дојдат кај тебе дома да видат што му е.

Пошто веќе неколку пати го откачиле еве еден мал совет. Писмено пријави дефект, опиши што е проблемот и наведи дека и претходно си пријавувал ... Не е битен изгледот... на рака со датум и потпис ... само запази ја формата ... да биде максимално озбилно и прецизно.

ВАЖНО!!! Барај да ти заверат една копија ... ќе се бунат дека не смеат, но ти барај си го шефот и барај приемен штембил на твојата копиија.

Или ќе ти го решат проблемот во 2 дена или ќе имаш правна основа да не им плаќаш за месеците за кои не бил решен проблемот или да бараш намалување на цената за периодот во кој кварот не бил отстранет (ако е помалку од месец).

ВАЖНО 2!!! Секогаш кога од техничка поддршка се обидуваат да ви објаснат дека вие имате проблем запишувајте ден, време и име на соговорникот. Така после една-две недели, многу повици и конечно писмено барање за интервенција (кое сега би вклучувало и листа на позиви) ќе можете и тој период да им го закачите како период во кој сте немале интернет и да избегнете плаќање.

Инаку конкретно за проблемот ... јас би пробал со друг модем.
 
Пошто веќе неколку пати го откачиле еве еден мал совет. Писмено пријави дефект, опиши што е проблемот и наведи дека и претходно си пријавувал ... Не е битен изгледот... на рака со датум и потпис ... само запази ја формата ... да биде максимално озбилно и прецизно.

ВАЖНО!!! Барај да ти заверат една копија ... ќе се бунат дека не смеат, но ти барај си го шефот и барај приемен штембил на твојата копиија.

Или ќе ти го решат проблемот во 2 дена или ќе имаш правна основа да не им плаќаш за месеците за кои не бил решен проблемот или да бараш намалување на цената за периодот во кој кварот не бил отстранет (ако е помалку од месец).

ВАЖНО 2!!! Секогаш кога од техничка поддршка се обидуваат да ви објаснат дека вие имате проблем запишувајте ден, време и име на соговорникот. Така после една-две недели, многу повици и конечно писмено барање за интервенција (кое сега би вклучувало и листа на позиви) ќе можете и тој период да им го закачите како период во кој сте немале интернет и да избегнете плаќање.

Инаку конкретно за проблемот ... јас би пробал со друг модем.

Веќе пробал со друг модем.
 
Веќе пробал со друг модем.

Ако пробал и со нови кабли (незнам веќе што се пробал) тогаш останува проблем да е надворешната инсталација. МТ можат тоа да го измерат веднаш ... ако сакаат нели :)
 
Ако пробал и со нови кабли (незнам веќе што се пробал) тогаш останува проблем да е надворешната инсталација. МТ можат тоа да го измерат веднаш ... ако сакаат нели :)
Само уште тоа ми остана да пробам.Само незнам од кај да најдам кабли.

За тоа се јавував сега едно 4-5 пати да прашам ама ми вика почекајте го операторот и чекам и чекам...некоја музика ми свири......и спуштам.
 
Го продолжив договорот од 10 на 15 GB, и прашањето ми е за колку дена отприлика треба да ми го пуштат новиов? Знае некој? (ги потрошив тие старите 10 гига, и сеа заглавив на 64/64 :jaj:)
 
Го продолжив договорот од 10 на 15 GB, и прашањето ми е за колку дена отприлика треба да ми го пуштат новиов? Знае некој? (ги потрошив тие старите 10 гига, и сеа заглавив на 64/64 :jaj:)

Договор треба да се вклучува повторно???нема автоматски да те прфрлат на 15 гг?:vozbud:
 
Договор треба да се вклучува повторно???нема автоматски да те прфрлат на 15 гг?:vozbud:

Да, да. Треба да склучиш договор на 12 месеци ако сакаш 15вче. :toe:

Едит: за прашањево, знае некој?
 
Користи некој оптика? Ме интересира што опрема даваат. На сајтот пишува само Optical network terminal (ONT) и Optical termination box (OTB) , но не пишува точно опремата од кој производител и кој модел е.
 
Користи некој оптика? Ме интересира што опрема даваат. На сајтот пишува само Optical network terminal (ONT) и Optical termination box (OTB) , но не пишува точно опремата од кој производител и кој модел е.

Памтам дека некаде имам видено дека производителот е Huawei. Најубаво нека ти одговори некој што има Optic пакет.
 
Кога ке дојдат да ти наместат рутер и тоа рисиверот за 3макс пакет, одма има нет??? или се чека неколку часа/денови???
 
Да прашам нешто,ако нарачам нет од t-home,на пример овој пакет и сега кога ќе го земам модемот,треба нешто кабел од него да се поврзува со телефонот или само со кабел треба да се поврзи pc-то и модемот?
 
Да прашам нешто,ако нарачам нет од t-home,на пример овој пакет и сега кога ќе го земам модемот,треба нешто кабел од него да се поврзува со телефонот или само со кабел треба да се поврзи pc-то и модемот?

Линијата (кабелот што иде од ѕид во телефон) го уклучуваш во сплитер, па од таму имаш 2 кабли - еден за во телефон еден за во модем... а од модемот имаш уште еден лан кабел кој оди во компјутер... :)
 
dsl 584t рутер секогаш коа ке снема струја или исклучам автоматски се губи усернаме и пасвордот мозе ли тоа да се среди да го зачува внесените податоци или немозе фала..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom