- Член од
- 5 август 2009
- Мислења
- 1.295
- Поени од реакции
- 484
Мењај штекер, кабел, телефонски кабел.... све што можеш такво смени па пробај.
Ако пак исто, викни ги тие од техничка поддршка нека дојдат кај тебе дома да видат што му е.
Пошто веќе неколку пати го откачиле еве еден мал совет. Писмено пријави дефект, опиши што е проблемот и наведи дека и претходно си пријавувал ... Не е битен изгледот... на рака со датум и потпис ... само запази ја формата ... да биде максимално озбилно и прецизно.
ВАЖНО!!! Барај да ти заверат една копија ... ќе се бунат дека не смеат, но ти барај си го шефот и барај приемен штембил на твојата копиија.
Или ќе ти го решат проблемот во 2 дена или ќе имаш правна основа да не им плаќаш за месеците за кои не бил решен проблемот или да бараш намалување на цената за периодот во кој кварот не бил отстранет (ако е помалку од месец).
ВАЖНО 2!!! Секогаш кога од техничка поддршка се обидуваат да ви објаснат дека вие имате проблем запишувајте ден, време и име на соговорникот. Така после една-две недели, многу повици и конечно писмено барање за интервенција (кое сега би вклучувало и листа на позиви) ќе можете и тој период да им го закачите како период во кој сте немале интернет и да избегнете плаќање.
Инаку конкретно за проблемот ... јас би пробал со друг модем.