ТЕЛЕКАБЕЛ [мобилен оператор]

  • Креатор на темата Креатор на темата alekjov
  • Време на започнување Време на започнување
Na play store postavena e app Telekabel.
d9c5a1c14b00d3fb8a10b38d49ac461d.jpg


Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Очигледно ова е за IPTV сервисот што одамна се збори
 
Извинете на неукост дечки, само да ве питам дали Телекабел имаат припејд мобилна опција ?
Ви благодарам,
Поздрав.
 
Извинете на неукост дечки, само да ве питам дали Телекабел имаат припејд мобилна опција ?
Ви благодарам,
Поздрав.

Само Припејд имаат како опција!
Бираш пакет 300 или 500 или 1500 го плаќаш однапред и тераш. Наредниот месец повторно однапред си плаќаш пакет и дополнителна доплата за некој смс ако имаш од поминатиот месец бидејки тие не влегуваат во пакетите.
 
Само Припејд имаат како опција!
Бираш пакет 300 или 500 или 1500 го плаќаш однапред и тераш. Наредниот месец повторно однапред си плаќаш пакет и дополнителна доплата за некој смс ако имаш од поминатиот месец бидејки тие не влегуваат во пакетите.

Мислиш само постпејд имаат значи... пу ја'зк, а шо убао бројче си резервирав. Фала на инфо друже, јебига, ќе идам на 300 или 500 опција, пак е ефтина варијанта. Им пишав петокот навечер мејл, ваљда утре ќе ми потврдат за сигурно. Изглеа и припејд стана демоде више... :)
 
Мислиш само постпејд имаат значи... пу ја'зк, а шо убао бројче си резервирав. Фала на инфо друже, јебига, ќе идам на 300 или 500 опција, пак е ефтина варијанта. Им пишав петокот навечер мејл, ваљда утре ќе ми потврдат за сигурно. Изглеа и припејд стана демоде више... :)

Фактички припејд доаѓа ;)
 
Плаќањето однапред е само првиот месец, следниот ти даваат рок 45 дена и така си доаѓа на нормала месечно како и сите.
П.с ова ми го кажаа зашто користам и кабловска услуга, незнам дали важи за другите што не се
 
Ова системов за сметки на нивната страница нема си врска.
Сметките се на мое име. Одам да се регестирам ми бара број од сметка и мој матичен број се пишувам точно и потоа несака ништо вика матичен број не одговара со сметката.
Немат си врска што има потреба од матичен број не разбирам? Па и згорем на тоа не го прима. Кај секаде е регистрацијата со број од сметка само кај нив глупости...
 
Јас кога ја плаќав последната фактура во ВИП пишување - ФИНАЛНА ФАКТУРА (не ми е при рака документот да го скенирам)...

Секогаш можеш да се пожалиш во АЕК бидејки со моментот на портирање (стариот сим станува неактивен) договорната обврска завршува...[DOUBLEPOST=1552779059][/DOUBLEPOST]

Врска нема што зборуваш со сигналот и пакетот... убаво пред неколку недели имам објаснето како функционира тоа...
Види на сајтот на АЕК имаше еден диаграм на тема „преносливост на број“ немојте одма да стварате забуни... мојот иницијален број беше Т-мобиле, па беше ОНЕ, па стана ВИП па сега е Телекабел и секако тоа нема врска со „вртењето“ на сигналот како што го кажуваш (ќе му се сврти од вртење)...

Гледам доста позитивни коментари последниве страни - изгледа ќе излезе мојот муабет дека иницијалното зборење и мрчење беше „од завидлак“ и работава добро тера :)
Fala ti na sovetot ke proveram. Pozdrav
 
Веќе месец дена сум корисник на мобилната телефонија на Телекабел и давам оцена 5/5,
мрежно покривање 3Г/4Г одлично,
квалитет на интернет супериорен (брзина и латенција),
квалитет на пренос на звук (разговор) врвен,
фактурирање коректно и јасно,
активирана втора линија,
само една мала, најмала забелешка нема смс за пропуштен повик.
СМС што се доплаќа не е хедикеп воопшто...има вајбер, ватс ап, месинџер и други. СМС во инцидентни ситуации користам една месечно, 3 денари не се проблем.

Само напред Телекабелци...внесовте свежина со мобилната телефонија:bravobe:

п.с. мала сугестија до менаџментот: би било совршено кога би се понудил комбиниран пакет ТВ/ИНТ/МОБ со одреден попуст...врвно(y)
 
^ко партиски бот...
:tapp:[DOUBLEPOST=1553358651][/DOUBLEPOST]
Веќе месец дена сум корисник на мобилната телефонија на Телекабел и давам оцена 5/5,
мрежно покривање 3Г/4Г одлично,
квалитет на интернет супериорен (брзина и латенција),
квалитет на пренос на звук (разговор) врвен,
фактурирање коректно и јасно,
активирана втора линија,
само една мала, најмала забелешка нема смс за пропуштен повик.
СМС што се доплаќа не е хедикеп воопшто...има вајбер, ватс ап, месинџер и други. СМС во инцидентни ситуации користам една месечно, 3 денари не се проблем.

Само напред Телекабелци...внесовте свежина со мобилната телефонија:bravobe:

п.с. мала сугестија до менаџментот: би било совршено кога би се понудил комбиниран пакет ТВ/ИНТ/МОБ со одреден попуст...врвно(y)
Потпуно истото мислење го имам и чекам да направат комбо ТВ/НЕТ/МОБ со повеке броеви со попуст.
 
Има некој информации за таа апликацијата на Play store ?
 
Ја најдов и не е исклучено. Од ФБ дава опција да коментираш или да испратиш порака наместо коментар. Ако не сакаш да испратиш порака коментарот си останува.
Така е на повеќе страни како на O2, Swisscom, A1 Slovenia и др.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom