TDI-GTD VS GTI-TI-TSI

  • Креатор на темата Креатор на темата najaaciiusvetuu
  • Време на започнување Време на започнување
И колку ќе ти бидат трошоците за гориво?
Mислам дека овде се кажав...
Според ова шо го кажа, идиме до моментот: бензин 1.8 со 4 цилиндри ќе потроши исто како дизел 2.5 со 6 цилиндри со турбо... а дека ќе возиш побрзо малце морген.

И дизелашот пак ќе има поголем вртежен момент (посилно ќе влече) - додуша, проблемот е што големиот вртежен момент кратко трае, па мора почесто да се “шалта“ и да се стават повеќе пократки степени на пренос (теоретски, де), а со тоа се губи на забрзувањето - но, за секојдневна употреба (а не за трки) ова не е некоја мана. Мана на дизелот во секојдневната употреба е бучавоста и силните вибрации што ги создава моторот; исто, покомплицирана е конструкцијата и затоа е и поскап, а ако ти се расипе нешто, си е*ал мајката... знам еден дечко кој мораше да менува Бош пумпа на БМВ 3 (не овие најновите, претходната генерација)- го фати негде 2.000-2.500 евра, не се сеќавам точно.
Да, ама вртежниот момент никако не ти помага на крајна брзина или на КС. Пак дизелот ќе биди послаб и на забрзување и на крајна.

За расипување, најчесто имаат мака комон реил дизелите. Обичните се неуништливи. Возам дизел од 1992 и од искуство кажувам дека ем е поштедлив, ем е поефтин за одржување од билокој бензинец мотор.
 
Mислам дека овде се кажав...
Мислам дека малку претеруваш таму... Еве ти два линка со технички карактеристики за два Ауидиеви мотори, 1.8Т FSI (најсилниот нивен 1.8, но и со најголема потрошувачка) и дизелаш од “само“ 2.000 кубика - 2.0ТДИ, па спореди потрошувачка и перформанси.

--- надополнето ---

Да, ама вртежниот момент никако не ти помага на крајна брзина или на КС. Пак дизелот ќе биди послаб и на забрзување и на крајна.
Не, ама ти помага кога треба да претекнеш набрзина некој камион што се влече на угорница - значи секојдневна употреба, не трки.

--- надополнето ---

За расипување, најчесто имаат мака комон реил дизелите. Обичните се неуништливи. Возам дизел од 1992 и од искуство кажувам дека ем е поштедлив, ем е поефтин за одржување од билокој бензинец мотор.
Новите дизели, колку што знам, се сите комон реил, баш заради намалување на онаа замарачка “тракторска“ бучавост и вибрации кај “обичните“ дизели (не оти комон реил пак не се побучни од бензинците, де).
 
nz kolku ste zapoznaeni no disel dobro tuniran i so jako turbo moze da ti dade mnogu jako dozivuvanje posto disel motorot na vw TDI site so crveno plus dobar chip izduven i sistem za primanje na vozdux mozam da kazam deka ke imate nenormalen filing sumimal sansa da vozam edno vakvo vo srbija i e nenormalno brzo
i za site onie koi mislat deka ne e starten samo da napomenam od 0-100 za 6.2 sekundi korne gumi kolata maksimalna brzina 230na saat lomenje


I znaes kolku vreme ke trae toj motor ako go gazis dur ne pocne da trosi ulje pa ne poveke od 60 000

--- надополнето ---

Јас имам Голф 4, 1.9 110КС ТДИ, и сум презадоволен од перформансите. И лепи и оди како луд, НЕ НИ СЕ ЧИНИ ТУКУ ОДАТ !!!

znaci od pocetokot sporeduvate turbo dizeli so obicni benzinci zemi turbo benzinec so 1,8 motor ke ima skoro duplo poise konja nego li dizelot toa e fakt
 
znaci od pocetokot sporeduvate turbo dizeli so obicni benzinci zemi turbo benzinec so 1,8 motor ke ima skoro duplo poise konja nego li dizelot toa e fakt
Турбо компресорот кај бензински и кај дизел мотор работи на различен принцип... Но небитно, не сум сигурен дека атмосферски дизели (значи без турбо) воопшто веќе се произведуваат.

--- надополнето ---

Бај д веј, ваква тема веќе имаше: http://forum.kajgana.com/showthread.php?6819-Дизел-мотори-предности-и-мани

Воглавно, мислам дека таму се е кажано во врска со споредбите дизел вс. бензинец.
 
Според ова шо го кажа, идиме до моментот: бензин 1.8 со 4 цилиндри ќе потроши исто како дизел 2.5 со 6 цилиндри со турбо... а дека ќе возиш побрзо малце морген.
Лошо си ме сватил ама нема везе.
Поентата е во чуството, звукот итн кога возиш бензинец наспроти дизел.
 
Турбо компресорот кај бензински и кај дизел мотор работи на различен принцип... Но небитно, не сум сигурен дека атмосферски дизели (значи без турбо) воопшто веќе се произведуваат.
МSDI изведбата на 1.9 моторот на VW (кој го тураат во Сеат) само е без турбина... Несум сигурен дали уште го вградуваат.

А темава баш си е добра, ако има слична незначи дека е исцрпена :)

Лошо си ме сватил ама нема везе.
Поентата е во чуството, звукот итн кога возиш бензинец наспроти дизел.
Ми, ај подобјасними... пошто напиша дека сакаш да возиш побрзо, а баш со дизелот тоа го добиваш.
Си го слушнал 6 цилиндраш со турбо пример 2.5 TDS на BMW сташен звук произведува, a и помалку арчи во споредба со 1.8 бензин...
 
МSDI изведбата на 1.9 моторот на VW (кој го тураат во Сеат) само е без турбина... Несум сигурен дали уште го вградуваат.

А темава баш си е добра, ако има слична незначи дека е исцрпена :)


Ми, ај подобјасними... пошто напиша дека сакаш да возиш побрзо, а баш со дизелот тоа го добиваш.
Си го слушнал 6 цилиндраш со турбо пример 2.5 TDS на BMW сташен звук произведува, a и помалку арчи во споредба со 1.8 бензин...

за воља на вистината има и BMW 525 така да знам како со е се го имам едно 5 години.
Како што гледаш се сложувам со тоа дека дизелот е поефтин за возење . Но да ти кажам право кога би можел би возел М5 ама неможам . Дали сеа се свативме
А тоа за бензинчето имам и accent него си го горам не ми чуе дали ке се заебе или не. Си купл некат дел за BMW :)
Порано сум имал и (т.е таткоми) опел омега 3.0 беше негде 200 кс или 180 кс е отаму ми е залјубеноста у бензинот .
Сепак на долги патеки би одбрал нешо како новото 335d или 535d али кога би можел финансиски дефинитивно м3 или м5.

Да и за звукот...... дај друже си возел ли bmw безнинец не овие 520 него 540 неспоредливо со 525 (лично искуство)
 
Ми, ај подобјасними... пошто напиша дека сакаш да возиш побрзо, а баш со дизелот тоа го добиваш.
Си го слушнал 6 цилиндраш со турбо пример 2.5 TDS на BMW сташен звук произведува, a и помалку арчи во споредба со 1.8 бензин...

Da ama pak zaboravas eden detalj kolku vreme ke trae dizelot ako go vozis pobrzo dur ne odkaze nekoj del, pa posle esapot ke ti ispadne deka kaj si go platil poskupo pa use i poskup e za popravka znaci bolje da si kupel benzinec taka da ako ne proagas mn kilometri godisno a sakas da vozis brzo zemi si benzinec poso dizelot ke go platis poskupo ali nema da si gi vratis parite
 
Da ama pak zaboravas eden detalj kolku vreme ke trae dizelot ako go vozis pobrzo dur ne odkaze nekoj del, pa posle esapot ke ti ispadne deka kaj si go platil poskupo pa use i poskup e za popravka znaci bolje da si kupel benzinec taka da ako ne proagas mn kilometri godisno a sakas da vozis brzo zemi si benzinec poso dizelot ke go platis poskupo ali nema da si gi vratis parite
Ако можам да возам например M5 дали би ми било битно дали ќе платам 1000 evra за поравка
Али не возиме такви коли така да ни е битно. Башка сам си ги поравам колите така да не се плашам од расипување (само од делови мењање :))

Башка не сум сигурен дека дизелите се толку многу поиздржливи дури кога се работи за ностоп цедење се далеку далеку понеиздржливи
 
Порано сум имал и (т.е таткоми) опел омега 3.0 беше негде 200 кс или 180 кс е отаму ми е залјубеноста у бензинот .
Сепак на долги патеки би одбрал нешо како новото 335d или 535d али кога би можел финансиски дефинитивно м3 или м5.

Да и за звукот...... дај друже си возел ли bmw безнинец не овие 520 него 540 неспоредливо со 525 (лично искуство)
Пораснав во мерцедес 123, 2.8 бензин....

така да бензинецот е посилен, тоа е факт колку и да се инаети било кој.
Но е поголем трошаџија. Со оглед на економската ситуација, неможам да си дозволам да возам бензинско возило :)

п.с. сум се возел во AMG V8 со 450 кс... така да ќути не спомнувај :)

Da ama pak zaboravas eden detalj kolku vreme ke trae dizelot ako go vozis pobrzo dur ne odkaze nekoj del, pa posle esapot ke ti ispadne deka kaj si go platil poskupo pa use i poskup e za popravka znaci bolje da si kupel benzinec taka da ako ne proagas mn kilometri godisno a sakas da vozis brzo zemi si benzinec poso dizelot ke go platis poskupo ali nema da si gi vratis parite
За дефектите на дизелите најмногу е одговорно горивото... а кај нас, се знае што се продава. Па одтаму се и скапите трошоци за одржување на дизел системот за гориво. Мада ако возиш над 10.000 км годишно дизелот е поисплатлива инвестиција од бензинецот.
 
Ескорт од 1992 ра (како трактор брчеше)?????

ама битно ќе плаќаш помалку за гориво

јас би играл на ТСИ до кај 1400-1600 кубици или 122 максимум до 160 КС а над 2000 или 2500 кубици турбо дизел иако не сум обожавател на дизели ама.....сиромаштија

имам слушнато јас како фучи BMW 525 (не си ја знај силата)

вууууууууууууууууууууууууууууу :)

а ако врвам 730 км годишно би зел V12 и просек по 2 км дневно ќе врвам (оти немам своја бензинска) :)
 
Башка не сум сигурен дека дизелите се толку многу поиздржливи дури кога се работи за ностоп цедење се далеку далеку понеиздржливи

toa i jas go zboram. Nemoze da sakas da vozis brzo a da zemes dizel ke rikne mn pobrzo nego li benzinec
 
Ескорт од 1992 ра (како трактор брчеше)?????

ама битно ќе плаќаш помалку за гориво

јас би играл на ТСИ до кај 1400-1600 кубици или 122 максимум до 160 КС а над 2000 или 2500 кубици турбо дизел иако не сум обожавател на дизели ама.....сиромаштија

имам слушнато јас како фучи BMW 525 (не си ја знај силата)

вууууууууууууууууууууууууууууу :)

а ако врвам 730 км годишно би зел V12 и просек по 2 км дневно ќе врвам (оти немам своја бензинска) :)
Tрактор не трактор... ме вози. Ко шо цепам по 1000-1500 км месечно, 1000 км комбинирано ги врвам со 55 литри дизел (по 40 денари то ти е 2200 денари). Не се думам дали да одам до некаде, или дали да ја гаснам по семафорите... оти 2 минути ако поработи ќе потроши појќе :) Пресметај колку ќе ти истроши бензинец за таа километража и која е разликата?
 
Мислам дека е потполно небитно во секојдневната употреба на автомобилите дали бензинецот има поголема моќност од дизелашот со иста работна зафатнина и дали развива поголема брзина, или какво забрзување има, и не знам зошто воопшто расправаме за тоа.

Значи, кога зборуваме за перформансите, да зборуваме за тоа што се реални потреби во возењето и за возење во рамките на реални сообраќајни правила и ограничувања. Ако ние имаме ограничување од 120 или 100 км/ч на автопат и ограничувања од 80, 60 км/ч на локалните патишта, тогаш која разлика прави дали 2.0 турбо бензинец развива моќност од некои 210 КС и брзина ел. ограничена на 250 км/ч, а 2.0 ТДИ развива “само“ 170 КС (па еве нека е и послабата верзија од 140 КС), максимална брзина од “само“ 240 км/ч, а до стотка забрзува за пола, па нека е и цела, секунда повеќе.

Да се задржиме значи на реални ситуации во возењето, а не да зборуваме за некакви тркачки перформанси кои ни служат само како некоја ментална гимнастика.

Во пракса ова би се случило: возите по некој двонасочен регионален пат, уште полошо по угорнина, и наидуавте на камион со две приколки кој се влече по патот. Треба да го претекнете - не е ова да се правите чалам, туку не е безбедно да се создаваат колони зад споро движечки товарни возила - значи реално оправдано е да претекнете што побргу. Арно ама, патот е таков да има само неколку места на кои е можно претекнување и мора да ја искористите можноста кога ќе ви се укаже. Е, овде дизелот е во предност. Зошто? Затоа што дизелот развива “страшен“ вртежен момент (тоа е онаа сила која ја влече колата и и дава забрзување, не мешајте со КС) од 350 Нм и тоа веднаш, од низок број на вртежи. Навистина, таа сила дизелот релативно бргу ја губи, и морате (пак, релативно) бргу да смените во повисок степен на пренос, но не е битно, бидејќи веќе сте го претекнале камионот.

Е, сега, ни вртежниот момент на бензинецот не е за потценување (мислам дека е 280 Нм), но е сепак помал и се постигнува при повисок број на вртежи - значи морате да смените во степен на пренос подолу од оној во кој сте возеле. Во овој контекст - друг проблем би бил доколку се најдете во ситуација каде мора бргу да забрзате за да избегнете опасна ситуација - исклучително ретко, но може да се случи. Овде дизелот пак е во предност од причини кои веќе ги спомнав.

Но, морам да напоменам и дека со воведувањето на бензинци со двојни - механички и турбо - компресори овие предности на дизелите се минимизираат во голем мера (иако не потполно). Но, сепак мислам дека трабше да ги изнесам и овие аспекти бидејќи досега во дискусијата никој не се осврна на нив. Напротив, вие постојано инсистирате на мерење на КС и крајни брзини, што реално е битно само на тркачки писти, но не и на автопат.

Останатите критериуми - потрошувачка, трошоци, бучавост итн - мислам дека се веќе обработени.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom