TDI-GTD VS GTI-TI-TSI

  • Креатор на темата Креатор на темата najaaciiusvetuu
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
1 октомври 2010
Мислења
368
Поени од реакции
31
DISEL VS PETROL

KAKVO E VASETO MISLENJE SPORED MENE DISELOT SO MALKU TUNIRANJE I I CEPKANJE NIZ MOTOROT MOZE DA SE DONESE DO NIVO NA KOE E EKVIVALENTEN NA BENZINECOK PA DURI I PODOBAR DISEL MOTORITE POSEBNO ONIE NA VW TDI-GTD
SPORED MENE DISEL E MNOGU BOLJE OD BENZINEC KAKO PRVO PORADI TOA STO DISELOT VRTI NA POMALKU OBRTAI A I MNOGU POMALKU TROSI IMA POGOLEMA VLECNA SILA {nm}

A AKO MOZE VASI MISLENJA ZA GOLF 4 TDI [DI]SO CRVENA
T.E 130KS MOTOR
 
1) Сосема погрешна споредба правиш. Никогаш, ама никогаш! турбо бензинецот нема да биде полош од турбо дизелот. Секогаш бензинецот ќе биде поексплозивен и помоќен од дизелот. Тоа е во самото својство на бензинот односно како тој согорува.

2) Предноста на дизелот во однос на бензинецот е од принципот на работа. Дизелот работи на самодетонација (значи еднаш чим го стартуваш моторот тој може да работи бесконечно). Ова не го сфаќај буквално. Се разбира се додека има дизел и дури не откажат елементите. Се работи за принцип на работа.

Кај бензинецот има постојатно палење/гаснење во текот на работата на моторот. Усисување - компресирање - палење (струја, свеќица) - издувување. Секогаш нов циклус. Кај дизелот е Усис - Компресија - Палење (нема никаков елемент што ќе треба да го предизвика палењето) - Издув.
 
Volkswagen, не мора да се споредува турбо оција воопшто. Ај да земеме пример од еден ист модел на VW, се работи за популарната и според мене по многу нешта ненадмината „двојка“ на моделот Голф кој беше произведуван во бензинска и дизел варијанта. Дизелите беа далеку потемпераментни од бензинците, а истово може да го потврди секој што имал можност како мене да го вози и едниот и другиот. И мене не ми се веруваше, ама факт е дека е така.
 
Модерните дизели се многу блиску до бензинците по перформансите. Еве како пример да го земеме BMW 3 моделот, најсилната дизел верзија од 2.0d има иста сила со најсилниот бензинец од 2.0i кубици во фабричката понуда на мотори. (т.е. 177КС), притоа дизелот помалку троши и силата ја развива на помалку вртежи.

Инаку ја имам пробано Голф-4 со 130 КС во дизел верзија со 250,000 поминати и сум фасциниран од колата какво забрзување има и лепи за седиштата а притоа потрошувачката за тие перформанси беше навистина скромна (5-6 литри на регионален пат со престигање и застанувања). Меѓутоа при брзини над 170 на час веќе се осеќа дека колата е мала за тие брзини иако беше спуштена со опруги за 2 цм.
 
Со фактот што повеќето спортски модели ги прават бензинци ќе кажам дека дизелот неможе да биде подобар од бензинот ако збориме за перформанси.
А пак, потрошувачката и трајноста се сосема друга работа, која нормално кај дизелот е појака страна.
 
Volkswagen, не мора да се споредува турбо оција воопшто. Ај да земеме пример од еден ист модел на VW, се работи за популарната и според мене по многу нешта ненадмината „двојка“ на моделот Голф кој беше произведуван во бензинска и дизел варијанта. Дизелите беа далеку потемпераментни од бензинците, а истово може да го потврди секој што имал можност како мене да го вози и едниот и другиот. И мене не ми се веруваше, ама факт е дека е така.

1600 бензинец е 90 и 110КС, а дизелот е 60КС :) Е сеа кажав, поиздржливи се дизелите од самиот принцип на работа :)
 
Прво и основно... споредете атмосферски дизел со атмосверски бензинец, а не турбо дизел со обичен бензинец... јасно е дека турбо моторот е подобар и посилен. А освен SDI изданието на VW вградено во Сеат, неверувам дека постои друг дизел што е атмосферец (прајме муабет за нови возила). Сите се со турбо.

Бензинецот е посилен на иста кубикажа, добива повеќе КС. Додека дизелот е поефикасен, дизел горивото дава помалку топлинска енергија а повеќе механичка при процесот на согорување. Од таму дизелите помалку арчат.


А дизелите имаат повеќе њутон-метри, тоа е она што ве лепи за седиште кога ќе притиснете на гас... затоа ви се чини дека одат којзнае колку.
 
Se na se dizelot ima svoi prednosti ama ne e stvoren za temperamentno vozenje ako zemes dizel i go vozis na povisoki obrtai i na golemi brzini toj poveke od sigurno ke produva mnogu pobrzo nego li benzinecot taka sto ako patuvas cesto na podalecni relacii i si vozis normalno bez mnogu brzanje zemi si dizel ali ako si so sportski duh benzinecot e nezamenliv definitivno

--- надополнето ---

Volkswagen, не мора да се споредува турбо оција воопшто. Ај да земеме пример од еден ист модел на VW, се работи за популарната и според мене по многу нешта ненадмината „двојка“ на моделот Голф кој беше произведуван во бензинска и дизел варијанта. Дизелите беа далеку потемпераментни од бензинците, а истово може да го потврди секој што имал можност како мене да го вози и едниот и другиот. И мене не ми се веруваше, ама факт е дека е така.

I dvojkata imase turbo dizel varijanta, i mozno e deka bil potemperamenten ako si vozel dvojka dizel so 1600 kubika ili poise, a benzinecot imal 1300 kubika
 
Да дизелот е поекономичен НО неправи кејф како бензинец. Иначе дизелот е поекономичен и има поголем вртежен момент езаради поголемата компресија на работа некаде во граници од 20:1 за разлика од бензинецот кој работи на помала компресија од 8:1 како и поголемата енергедска вредност на дизел горивото (38.6 МЈ/l на дизел 34.8 МЈ/l на бензин) .
Али секој према потребите ќе си одлучи што си сака. Јас сум за безинче......сакам брзо да возам.
 
Да дизелот е поекономичен НО неправи кејф како бензинец. Иначе дизелот е поекономичен и има поголем вртежен момент езаради поголемата компресија на работа некаде во граници од 20:1 за разлика од бензинецот кој работи на помала компресија од 8:1 како и поголемата енергедска вредност на дизел горивото (38.6 МЈ/l на дизел 34.8 МЈ/l на бензин) .
Али секој према потребите ќе си одлучи што си сака. Јас сум за безинче......сакам брзо да возам.
Според ова шо го кажа, идиме до моментот: бензин 1.8 со 4 цилиндри ќе потроши исто како дизел 2.5 со 6 цилиндри со турбо... а дека ќе возиш побрзо малце морген.
 
nz kolku ste zapoznaeni no disel dobro tuniran i so jako turbo moze da ti dade mnogu jako dozivuvanje posto disel motorot na vw TDI site so crveno plus dobar chip izduven i sistem za primanje na vozdux mozam da kazam deka ke imate nenormalen filing sumimal sansa da vozam edno vakvo vo srbija i e nenormalno brzo
i za site onie koi mislat deka ne e starten samo da napomenam od 0-100 za 6.2 sekundi korne gumi kolata maksimalna brzina 230na saat lomenje
 
Прво и основно... споредете атмосферски дизел со атмосверски бензинец, а не турбо дизел со обичен бензинец... јасно е дека турбо моторот е подобар и посилен. А освен SDI изданието на VW вградено во Сеат, неверувам дека постои друг дизел што е атмосферец (прајме муабет за нови возила). Сите се со турбо.

Бензинецот е посилен на иста кубикажа, добива повеќе КС. Додека дизелот е поефикасен, дизел горивото дава помалку топлинска енергија а повеќе механичка при процесот на согорување. Од таму дизелите помалку арчат.


А дизелите имаат повеќе њутон-метри, тоа е она што ве лепи за седиште кога ќе притиснете на гас... затоа ви се чини дека одат којзнае колку.
Јас имам Голф 4, 1.9 110КС ТДИ, и сум презадоволен од перформансите. И лепи и оди како луд, НЕ НИ СЕ ЧИНИ ТУКУ ОДАТ !!!
 
Јас имам Голф 4, 1.9 110КС ТДИ, и сум презадоволен од перформансите. И лепи и оди како луд, НЕ НИ СЕ ЧИНИ ТУКУ ОДАТ !!!
Да. земи 2.0 литарски турбо бензинец, да речиме Алфа ромео... ќе има 180 кс, и голфот за него знајш шо ќе биди? Стара баба...
 
nz kolku ste zapoznaeni no disel dobro tuniran i so jako turbo moze da ti dade mnogu jako dozivuvanje posto disel motorot na vw TDI site so crveno plus dobar chip izduven i sistem za primanje na vozdux mozam da kazam deka ke imate nenormalen filing sumimal sansa da vozam edno vakvo vo srbija i e nenormalno brzo
i za site onie koi mislat deka ne e starten samo da napomenam od 0-100 za 6.2 sekundi korne gumi kolata maksimalna brzina 230na saat lomenje

A go prasa deckoto na kolku vreme turbina menjava ne trpat chip ova od iskustvo ti kazuvam :smir:
 
Да. земи 2.0 литарски турбо бензинец, да речиме Алфа ромео... ќе има 180 кс, и голфот за него знајш шо ќе биди? Стара баба...
И колку ќе ти бидат трошоците за гориво?

И дизелашот пак ќе има поголем вртежен момент (посилно ќе влече) - додуша, проблемот е што големиот вртежен момент кратко трае, па мора почесто да се “шалта“ и да се стават повеќе пократки степени на пренос (теоретски, де), а со тоа се губи на забрзувањето - но, за секојдневна употреба (а не за трки) ова не е некоја мана. Мана на дизелот во секојдневната употреба е бучавоста и силните вибрации што ги создава моторот; исто, покомплицирана е конструкцијата и затоа е и поскап, а ако ти се расипе нешто, си е*ал мајката... знам еден дечко кој мораше да менува Бош пумпа на БМВ 3 (не овие најновите, претходната генерација)- го фати негде 2.000-2.500 евра, не се сеќавам точно.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom