Сухој 47 Беркут

  • Креатор на темата Креатор на темата FilipMacedon
  • Време на започнување Време на започнување
F

FilipMacedon

Гостин
Авион од пета генерација со прекар Златен орел
Изглед фантастико

su-47-2.jpg



General characteristics
  • Crew: 1
  • Length: 22.6 m (74 ft 2 in)
  • Wingspan: 15.16 m to 16.7 m (49 ft 9 in to 54 ft 9 in)
  • Height: 6.3 m (20 ft 8 in)
  • Wing area: 61.87 m² (666 ft²)
  • Empty weight: 16,375 kg (36,100 lbs)
  • Loaded weight: 25,000 kg (55,115 lb)
  • Max takeoff weight: 35,000 kg (77,162 lbs)
  • Powerplant:Lyulka AL-37FU(planned) Flying prototypes used 2 Aviadvigatel D-30F6 afterburning, thrust-vectoring (in PFU modification) turbofans with digital control
    • Dry thrust: 83.4 kN (18,700 lbf) each
    • Thrust with afterburner: 142.2 kN (32,000 lbf) each
  • Thrust vectoring: ±20° at 30° per second in pitch and yaw
Performance
Armament


Number of hardpoints: 14: 2 wingtip, 6-8 under wing, 6-4 conformal under fuselage
  • Guns: 1 × 30 mm GSh-30-1 cannon with 150 rounds
  • Missiles: 14 hardpoints (2 wingtip, 6-8 underwing, 4-6 conformal under the fuselage)
    • Air-to-air: R-77, R-77PD, R-73, K-74
    • Air-to-surface: X-29T, X-29L, X-59M, X-31P, X-31A, KAB-500, KAB-1500
http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-47
 
Убав авион, едноставно кул. Али е само презентер на технологија, нема да се произведува сериски.
 
оууу ептен ми влезе во очи, многу убав
 
Леталово неодоливо потсетува на четврт век стариот тест-проект на Grumman X-29
По се изгледа најјако конструкторско биро во СССР/Русија бил...КГБ...:vozbud::vozbud::vozbud:

X-29.jpg


Ок со мотори од Су-27 и дупли реп...да не е преочигледно...:vozbud:
 
Леталово неодоливо потсетува на четврт век стариот тест-проект на Grumman X-29
По се изгледа најјако конструкторско биро во СССР/Русија бил...КГБ...:vozbud::vozbud::vozbud:

X-29.jpg


Ок со мотори од Су-27 и дупли реп...да не е преочигледно...:vozbud:


Ја го и него...колку да нема дискриминација.

x29_1_.jpg
 
Интересно,Грумановиот Х-29 е од 80 години и се разбира беше експериментален,посебно за испитување на композитните материјали и радикалниот концепт на поставеност на крилјата,кој дотогаш се сметаше за непрактичен,сега беркут-от ја врши истата функција,инаку е супер авион.

Море се прашувам ова ПАК-ФА што ќе излезе,ама едно сум сигурен,ќе биде практично и релативно поефтино од конкурентите,но за невидливоста останува да видиме времето да каже.
 
Експериментални авиони??????!!!!!!!
Убаво делуваат на слика и фино звучат како концепт, но.... Се што лета не се јаде..... А неопходни за да се испитаат одредени концепти, кои што можеби ќе бидат реализирани во некоја идна генерација на авиони...

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_experimental_aircraft
Овде има се и сешто. Од авиони со обратни крила, авиони без опашка, беспилотни летички крила...........до авиони со ракетни мотори, па хиперсонични со scrаmjet мотори со постигнати брзини и над 9 маха, аерокосмоплани, орбитални мини шатли...
 
Најелегантниот и најфајтерскиот авион што го имам видено во последно време ... секоја им чест на руските конструктори :smir:
 
Леталово неодоливо потсетува на четврт век стариот тест-проект на Grumman X-29
По се изгледа најјако конструкторско биро во СССР/Русија бил...КГБ...

Ок со мотори од Су-27 и дупли реп...да не е преочигледно...:vozbud:
Никако не ми влегува во глава потребава ваша секоја тема на било кој начин поврзана со некое Руско достигнување да ја носите во правец се е копија на Америкаското ова или она.
Беркут е копија на Грумановиов екпериментален авион исто колку што е и ф-15 копија на МИГ 25.
Како прво Русите исто како и Американците само ги продолжиле програмите и идеите на Јункерс секој на свој начин.

Понатаму русите самостојно уште одамна пред Икс 29 експериментирале со овој дизајн,преку моделот tsibin LL.Така да се работи за сосем независна програма.

Развојот на летала со оваква конфигурација на крилата е откажан заради еден проблем кој Америкаците не успеале да го решат т.е проблемот на аеродинамичката дивергенција или попросто авионот не можел да ги издржи механичките притисоци при големи брзини и оптоварувања,а кое го заклучиле преку испитувањата вршени со експерименталниот авион на Груман.Истиот денес нели не лета.

За разлика од него Беркутот денес лета и служи за изпитувања веќе повеќе години на технологијата која ке биде вградена на новиот ПАК-ФА.Проблемот со дивергенцијата на овој авион е решен со употреба на композитни материјали со рационално насочување на влакната во даден правец.Кој го интересира има податоци на интернет околу технологијава.
Накратко колку и некој да сака да прикаже Беркут нема ама никаква врска со Груманот.Освен некоја визуелна сличност која сите денешни авиони ја имаат еден со друг.Од проста причина што правилата на аеродинамиката важат за сите.

Одлично достигнување на Руските дизајнерски бироа посебно на Сухој.Штета што авионов барем засега нема да влезе во сериско производство но ако затреба којзнае....
 
Никако не ми влегува во глава потребава ваша секоја тема на било кој начин поврзана со некое Руско достигнување да ја носите во правец се е копија на Америкаското ова или она.

Сосема си во право. Многу нервира кога го прават тоа.

Кој го интересира има податоци на интернет околу технологијава.

Може линк?
Да дознаеме (дознаам) нешто повеќе.

Ваквите авиони се иднината на борбеното воздухоплоство.
001.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom