Стратегиски Бомбардери

  • Креатор на темата Креатор на темата smart ass
  • Време на започнување Време на започнување
Tupolev Tu-160


Според мене најдобриот суперсоничен стратегиски бомбардер на сите времиња е Тупољев Ту-160.
Неговиот прв лет е во 1981, а во "употреба" влегува во 1987 година.

Карактеристики:

Должина: 54.1 метри
Распон на крилата: при мирување 55.7 метри, а при најголема брзина 35.6 метри
Висина 13.1 метри
Површина на крилата: 400 м2
Маса: празен 110 тони, а полн 267 тони
Максимална брзина: 2 220 км/ч
Долет: 8 000 - 12 000 километри


tu160_2.jpg


tu160_11.jpg


tu160_8.jpg


tupolev-160-the-blackjack.jpg


tu160_04.jpg


Авионов го има "испробано" и Владимир Путин. Докажано е најдобар. :wink:


Vladimir_Putin_Cockpit_TU-160_Bomber.jpg
 
на тестови и макети по руските полигони...башка почна да пролетнува...абе што трошат гориво русиве:pos2: :toe:
 
A Russian nuclear stealth bomber was able to fly within 90 seconds of the British coast without being picked up by radar, it was revealed today.
The supersonic ‘Blackjack’ jet flew completely undetected to within just 20 miles from Hull in one of the worst breaches of British security since the end of the Cold War.
RAF radar eventually picked up the plane, but the only two pairs of fighter jets used for air alerts were on other duties.


A Tupoloev 'Blackjack' bomber similar to the jet that flew within 20 miles of the British coast completely undetected
The embarrassing breach late last year has called into question Britain's defence capabilities after four jet squadrons were cut from the RAF’s budget four years ago.
One senior RAF pilot told The Sun: ‘The Russians made us look helpless. It was a disaster - it basically gave the Russians the green light to fly wherever they want.’
The supersonic jet had taken off from Engel's Air Base near Saratov on Russia's Volga delta.
The Ministry of Defence confirmed the incursion took place but said it had a ‘multi-layered’ approach to deterring enemy aircraft.
A spokesman said in a statement: ‘We are satisfied we have the flexibility to launch as many aircraft as the situation requires.’
http://www.dailymail.co.uk/news/art...ar-bomber-flies-undetected-20-miles-Hull.html
 
И која мета ја погоди овој Тупољев.......Б-1 фрли четврт од цел пејлоад во Ирак...иии погоди.

Овие 90 секунди биле незабележани и се радуваат:pos2:...абе горивото се неисплати..

Осеќам ќе има наскоро нешто близу русија...било америчко или британско....само што ќе биде андетектед па така да ќе остане во архивите....уствари веќе и има.
 
И која мета ја погоди овој Тупољев.......Б-1 фрли четврт од цел пејлоад во Ирак...иии погоди.

Овие 90 секунди биле незабележани и се радуваат:pos2:...абе горивото се неисплати..

Осеќам ќе има наскоро нешто близу русија...било америчко или британско....само што ќе биде андетектед па така да ќе остане во архивите....уствари веќе и има.


Не дај боже друже да почне да фрла. Ту-160, Б1 и 2, Б-52 сите тие се оперативни од голема алтитуда и на земјата, колку и да се наведувани орудијата прават ткн. огнен тепих каде што сепак највише страадаат цивили.
Одлична е руската тактика со звецкање на оружјето. Таман кога нато зликовци ке се отпуштат во нивната привидна непобедивост, рускиот медвед ке им задушка у врат, за инат на нивните радари :nesvest:
 
Naletav na ovoj Petljakov Pe-8, cie proizvodstvo pocnalo pred vtorata svetska vojna , no e napraven vo mal broj.
pe8_1.jpg

Pe-8.jpg
 
И која мета ја погоди овој Тупољев.......Б-1 фрли четврт од цел пејлоад во Ирак...иии погоди.

Овие 90 секунди биле незабележани и се радуваат:pos2:...абе горивото се неисплати..

Осеќам ќе има наскоро нешто близу русија...било америчко или британско....само што ќе биде андетектед па така да ќе остане во архивите....уствари веќе и има.

a ako trebalo da pogodi,mislis nemalo da pogodi,ili...?
 
А каде реков дека нема да погоди.

Провери за B-2 блок30,има интересни работи:vozbud:
 
Епа користи транслејт-ШТО погодил-а притоа да не биде Тестирање??

Тоа што екс СССР го потцени се докажа.

Се разбира станува збор за Б-2 спирит(дух),да така го нарекуваат,а и навистина е.

Интересен е фактот дека САД планирале производство на над 90 Б-2,но распадот на СССР го спречи ова(а и многу трошоци-без бенефит-економски 3-5 се оправдани).

Инаку моментално има 21,цената на вкупниот програм е 44 милијарди долари и 300 милиони долари.

Во просек цената на еден излева 2.11 милијарди долари.

Иако како концепт е стар....сепак Б-2 е револуционерен,всушност зборуваме за сосема нов тип на стратегиски бомбардер.

Како што кажав Б-2 Бомбардерот е произведен со НАМЕНА,а тоа е длабоко во непријателските линии,да може да удри по слаби точки+фактор изненадување,а тоа го може и со конвенционално,но и нуклеарно вооружување.

Авионот има 4 F-118-GE 110 мотори,но и одредени специфики,имено и моторите и аутлетот(со ова се намалува топлотен израз) се на горната страна на авионот).
B2_bomber1.jpg





Кога станува збор за "корисна тежина" носивоста е 19.950 кг.

Б-2 всушност е Пред своето време,имено истиот покрај дизајнот има и додатни методи за намалување на т.н radar cross-section потоа термо одразот,па дури и запазиле на акустиката-моторо дал ќе брмчи премногу(чиниш подморница).

Истиот има радар ГПС,специфичен радар,специјален систем за одбрана(DMS-def.menagement system) имено детектира доколку авионот е откриен,системот асистира.

Многу паметно,покрај успешниот проект GBU-39 JDAM,америте ги надградуваат истите,повеќе фирми учествуваат(Raytheon,Grumman)првата за системот за навигација иодбранбениот менаџмент(па и кај подморниците истата фирма е позната по тоа.
b2_12.jpg


Блок 10,беше примарно наменет за тренинг(денес на симулатори тренираат).

Блок 20 е способен за да носи нуклеарно оружје и да погоди во слабата точка..па дури со конвенционално(замислете ударната главнина на непријателот...бомбардирана неспремна-на фронт или пак избришана со нуклеарка...добро тоа ќе им биде последна акција).

B-2_spirit_bombing.jpg



Идејата за Новиот upgrade-Блок 30(матична база мисури) е од 96,а истиот е оперативен денес...апгрејдот завршил за 4-5 години.(С-300,400,500,600.....1000.)

Всушност блок 30 успева да ги исполни новите оперативни барања(Operation Requirements Document).

А тие се.

-Брз и изненадувачки напад.

-нанесување тешка штета на непријателот.

-максимално користење на оружјето(прецизност).

-И се разбира можноста за безбедно враќање назад.(т.е Survivability rate).



Сепак не е се совршено,имено Б-2 блок 30 не може веднаш после една завршина мисија,да оди веднаш кон друга-причина за ова е баш неговата невидливост,технологијата и материјалите,кои го прават невидлив-имено истите бараат посебна температиура Т.Е хангар со клима.

Има планови од фирми за употреба на нови материјали кои апсорбираат радарски бранови(и од производителот,па боинг,рајтеон)..но на крај зависи од пентагон дали ќе прифатат некој предлог,иако планираа на боинг и рајтеон-проект кој имаше за цел нови вгради нови материјали(инвенција),а боинг да среди подобра апаратура за одржување на истиот.

Ако зборуваме за ефективноста на оружјето JDAM Mk-84 а и пенетраторот BLU-109....блок 30 предизвикува морници кај непријателската војска.



Од 2000=та...ова е завршено,но не кај сите.Патем модификаторите немаат згрешено....бар до сега.

Modifications currently under way will allow each B-2 to carry 80 500-pound GBU-38 JDAMs. The B-2 can also carry eight of the massive 5,000-pound GBU-37 bunker-buster bombs, and may eventually carry a pair of the 30,000-pound Massive Ordnance Penetrators. Proponents claim that by 2007 the B-2 could carry 216 [some accounts say as many as 324] of the 250-pound SDBs. Each BRU-61/A smart pneumatic carriage holds four SDB weapons, the rack weighs 320 pounds (145 kg) empty, and 1,460 pounds (664 kg) loaded with four 285 pound (130 kg) bombs. In principle, the B-2 has a total of 80 attach points for the 500-lb MK82 GBU-30 JDAM, each of which could accomodate a single BRU-61/A rack, for a total of 320 SDB weapons. In practice, the resulting 117,000 lbs (53,000 kg) weight would exceed the B-2's nominal 40,000 pound (18,000 kilogram) payload by some wide margin. The bomber could of course trade up for somewhat more payload by trading off against fuel and un-refueled range. The widely cited 216 SDB carriage would result in 54 BRU-61/A racks, 27 in each bomb bay, for a total 78,800 pound (35,800 kilogram) payload, roughly double the nominal value.


Карактеристики.




Primary function: Multi-role heavy bomber.
Prime Contractor: Northrop Grumman Corp.
Contractor Team: Boeing Military Airplanes Co.,
General Electric Aircraft Engine Group
Hughes Training Inc., Link Division
Power Plant/Manufacturer: Four General Electric F-118-GE-100 engines
Thrust: 17,300 pounds each engine (7,847 kilograms)
Length: 69 feet (20.9 meters)
Height: 17 feet (5.1 meters)
Wingspan: 172 feet (52.12 meters)
Speed, cruise: High subsonic
Speed, minimum approach: 140 mph
Ceiling: 50,000 feet (15,000 meters)
Weight, Takeoff, (Typical): 336,500-350,000 pounds (152,600-159,000 kilograms)
Weight, Empty: 125,000-160,000 lb
Range: 6000 nautical miles (9600 kilometers)
unrefueled range for a hi-lo-hi mission
with 16 B61 nuclear free-fall bombs
10,000 miles with one aerial refueling
Armament:
NUCLEAR
16 B61
16 B83
16 AGM-131 SRAM 2 CONVENTIONAL
80 MK82 [500lb]
16 MK84 [2000lb]
34-36 CBU87
34-36 CBU89
34-36 CBU97
PRECISION
216 GBU-39 SDB [250lb]
80 GBU-30 JDAM [500lb]
16 GBU-32 JDAM [2000lb]
8 GBU 27
8 EGBU 28
8 GBU 36
8 GBU 37
8-16 AGM-154 JSOW
8-16 AGM-137 TSSAM
2 MOP / DSHTW / Big BLU
Payload: 40,000 pounds (18,000 kilograms)
B2_Bomber_pictures.jpg
 
Епа користи транслејт-ШТО погодил-а притоа да не биде Тестирање??

Тоа што екс СССР го потцени се докажа.

Се разбира станува збор за Б-2 спирит(дух),да така го нарекуваат,а и навистина е.

Интересен е фактот дека САД планирале производство на над 90 Б-2,но распадот на СССР го спречи ова(а и многу трошоци-без бенефит-економски 3-5 се оправдани).

Инаку моментално има 21,цената на вкупниот програм е 44 милијарди долари и 300 милиони долари.

Во просек цената на еден излева 2.11 милијарди долари.

Иако како концепт е стар....сепак Б-2 е револуционерен,всушност зборуваме за сосема нов тип на стратегиски бомбардер.

Како што кажав Б-2 Бомбардерот е произведен со НАМЕНА,а тоа е длабоко во непријателските линии,да може да удри по слаби точки+фактор изненадување,а тоа го може и со конвенционално,но и нуклеарно вооружување.

Авионот има 4 F-118-GE 110 мотори,но и одредени специфики,имено и моторите и аутлетот(со ова се намалува топлотен израз) се на горната страна на авионот).
B2_bomber1.jpg





Кога станува збор за "корисна тежина" носивоста е 19.950 кг.

Б-2 всушност е Пред своето време,имено истиот покрај дизајнот има и додатни методи за намалување на т.н radar cross-section потоа термо одразот,па дури и запазиле на акустиката-моторо дал ќе брмчи премногу(чиниш подморница).

Истиот има радар ГПС,специфичен радар,специјален систем за одбрана(DMS-def.menagement system) имено детектира доколку авионот е откриен,системот асистира.

Многу паметно,покрај успешниот проект GBU-39 JDAM,америте ги надградуваат истите,повеќе фирми учествуваат(Raytheon,Grumman)првата за системот за навигација иодбранбениот менаџмент(па и кај подморниците истата фирма е позната по тоа.
b2_12.jpg


Блок 10,беше примарно наменет за тренинг(денес на симулатори тренираат).

Блок 20 е способен за да носи нуклеарно оружје и да погоди во слабата точка..па дури со конвенционално(замислете ударната главнина на непријателот...бомбардирана неспремна-на фронт или пак избришана со нуклеарка...добро тоа ќе им биде последна акција).

B-2_spirit_bombing.jpg



Идејата за Новиот upgrade-Блок 30(матична база мисури) е од 96,а истиот е оперативен денес...апгрејдот завршил за 4-5 години.(С-300,400,500,600.....1000.)

Всушност блок 30 успева да ги исполни новите оперативни барања(Operation Requirements Document).

А тие се.

-Брз и изненадувачки напад.

-нанесување тешка штета на непријателот.

-максимално користење на оружјето(прецизност).

-И се разбира можноста за безбедно враќање назад.(т.е Survivability rate).



Сепак не е се совршено,имено Б-2 блок 30 не може веднаш после една завршина мисија,да оди веднаш кон друга-причина за ова е баш неговата невидливост,технологијата и материјалите,кои го прават невидлив-имено истите бараат посебна температиура Т.Е хангар со клима.

Има планови од фирми за употреба на нови материјали кои апсорбираат радарски бранови(и од производителот,па боинг,рајтеон)..но на крај зависи од пентагон дали ќе прифатат некој предлог,иако планираа на боинг и рајтеон-проект кој имаше за цел нови вгради нови материјали(инвенција),а боинг да среди подобра апаратура за одржување на истиот.

Ако зборуваме за ефективноста на оружјето JDAM Mk-84 а и пенетраторот BLU-109....блок 30 предизвикува морници кај непријателската војска.



Од 2000=та...ова е завршено,но не кај сите.Патем модификаторите немаат згрешено....бар до сега.




Карактеристики.




Primary function: Multi-role heavy bomber.
Prime Contractor: Northrop Grumman Corp.
Contractor Team: Boeing Military Airplanes Co.,
General Electric Aircraft Engine Group
Hughes Training Inc., Link Division
Power Plant/Manufacturer: Four General Electric F-118-GE-100 engines
Thrust: 17,300 pounds each engine (7,847 kilograms)
Length: 69 feet (20.9 meters)
Height: 17 feet (5.1 meters)
Wingspan: 172 feet (52.12 meters)
Speed, cruise: High subsonic
Speed, minimum approach: 140 mph
Ceiling: 50,000 feet (15,000 meters)
Weight, Takeoff, (Typical): 336,500-350,000 pounds (152,600-159,000 kilograms)
Weight, Empty: 125,000-160,000 lb
Range: 6000 nautical miles (9600 kilometers)
unrefueled range for a hi-lo-hi mission
with 16 B61 nuclear free-fall bombs
10,000 miles with one aerial refueling
Armament:
NUCLEAR
16 B61
16 B83
16 AGM-131 SRAM 2 CONVENTIONAL
80 MK82 [500lb]
16 MK84 [2000lb]
34-36 CBU87
34-36 CBU89
34-36 CBU97
PRECISION
216 GBU-39 SDB [250lb]
80 GBU-30 JDAM [500lb]
16 GBU-32 JDAM [2000lb]
8 GBU 27
8 EGBU 28
8 GBU 36
8 GBU 37
8-16 AGM-154 JSOW
8-16 AGM-137 TSSAM
2 MOP / DSHTW / Big BLU
Payload: 40,000 pounds (18,000 kilograms)
B2_Bomber_pictures.jpg
a sto e so plazma stelt tehnologijata?
 
.

"Ако зборуваме за ефективноста на оружјето JDAM Mk-84 а и пенетраторот BLU-109....блок 30 предизвикува морници кај непријателската војска"

Ме интересира кој е дометот на еден ваков JDAM споредбено со дометот на денешниве ПВО(s-300,s-400)

Tu-160 колку што знам располага со следново,од каде и не гледам потреба да биде "stealth":
The Kh-55 (Russian: Х-55; NATO:AS-15 'Kent'; RKV-500;) is a Soviet/Russian air-launched cruise missile similar to the AGM-86 ALCM. Designed by MKB Raduga, it has a range of up to 3,000 km (1,620 nmi) and can carry conventional or nuclear warheads. It was to be launched exclusively from bomber aircraft. It has spawned a number of conventionally armed variants mainly for tactical use, such as the Kh-65SE and Kh-SD, but only the Kh-101 and Kh-555 appear to have made it into service. Contrary to popular belief, the Kh-55 was not the basis of the submarine- and ground-launched RK-55 Granat (SS-N-21 'Sampson' and SSC-X-4 'Slingshot').

Има ли нешто слично и кај америчкиве бомбардери пошто не ги пратам баш??
 
"Ако зборуваме за ефективноста на оружјето JDAM Mk-84 а и пенетраторот BLU-109....блок 30 предизвикува морници кај непријателската војска"

Ме интересира кој е дометот на еден ваков JDAM споредбено со дометот на денешниве ПВО(s-300,s-400)
Пократок затоа и пред да нападнат некоја земја прво се осигуруваат да нема такви системи.
Има ли нешто слично и кај америчкиве бомбардери пошто не ги пратам баш??
Америчките бомбардери се потпираат на ,,невидливост,,.Ептен се страшни ама под еден предуслов т.е да не врне.Практично на сончево време б-2 е ненадминат.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom