Епа користи транслејт-ШТО погодил-а притоа да не биде Тестирање??
Тоа што екс СССР го потцени се докажа.
Се разбира станува збор за Б-2 спирит(дух),да така го нарекуваат,а и навистина е.
Интересен е фактот дека САД планирале производство на над 90 Б-2,но распадот на СССР го спречи ова(а и многу трошоци-без бенефит-економски 3-5 се оправдани).
Инаку моментално има 21,цената на вкупниот програм е 44 милијарди долари и 300 милиони долари.
Во просек цената на еден излева 2.11 милијарди долари.
Иако како концепт е стар....сепак Б-2 е револуционерен,всушност зборуваме за сосема нов тип на стратегиски бомбардер.
Како што кажав Б-2 Бомбардерот е произведен со НАМЕНА,а тоа е длабоко во непријателските линии,да може да удри по слаби точки+фактор изненадување,а тоа го може и со конвенционално,но и нуклеарно вооружување.
Авионот има 4 F-118-GE 110 мотори,но и одредени специфики,имено и моторите и аутлетот(со ова се намалува топлотен израз) се на горната страна на авионот).
Кога станува збор за "корисна тежина" носивоста е 19.950 кг.
Б-2 всушност е Пред своето време,имено истиот покрај дизајнот има и додатни методи за намалување на т.н radar cross-section потоа термо одразот,па дури и запазиле на акустиката-моторо дал ќе брмчи премногу(чиниш подморница).
Истиот има радар ГПС,специфичен радар,специјален систем за одбрана(DMS-def.menagement system) имено детектира доколку авионот е откриен,системот асистира.
Многу паметно,покрај успешниот проект GBU-39 JDAM,америте ги надградуваат истите,повеќе фирми учествуваат(Raytheon,Grumman)првата за системот за навигација иодбранбениот менаџмент(па и кај подморниците истата фирма е позната по тоа.
Блок 10,беше примарно наменет за тренинг(денес на симулатори тренираат).
Блок 20 е способен за да носи нуклеарно оружје и да погоди во слабата точка..па дури со конвенционално(замислете ударната главнина на непријателот...бомбардирана неспремна-на фронт или пак избришана со нуклеарка...добро тоа ќе им биде последна акција).
Идејата за Новиот upgrade-Блок 30(матична база мисури) е од 96,а истиот е оперативен денес...апгрејдот завршил за 4-5 години.(С-300,400,500,600.....1000.)
Всушност блок 30 успева да ги исполни новите оперативни барања(Operation Requirements Document).
А тие се.
-Брз и изненадувачки напад.
-нанесување тешка штета на непријателот.
-максимално користење на оружјето(прецизност).
-И се разбира можноста за безбедно враќање назад.(т.е Survivability rate).
Сепак не е се совршено,имено Б-2 блок 30 не може веднаш после една завршина мисија,да оди веднаш кон друга-причина за ова е баш неговата невидливост,технологијата и материјалите,кои го прават невидлив-имено истите бараат посебна температиура Т.Е хангар со клима.
Има планови од фирми за употреба на нови материјали кои апсорбираат радарски бранови(и од производителот,па боинг,рајтеон)..но на крај зависи од пентагон дали ќе прифатат некој предлог,иако планираа на боинг и рајтеон-проект кој имаше за цел нови вгради нови материјали(инвенција),а боинг да среди подобра апаратура за одржување на истиот.
Ако зборуваме за ефективноста на оружјето JDAM Mk-84 а и пенетраторот BLU-109....блок 30 предизвикува морници кај непријателската војска.
Од 2000=та...ова е завршено,но не кај сите.Патем модификаторите немаат згрешено....бар до сега.
Карактеристики.
Primary function: Multi-role heavy bomber.
Prime Contractor: Northrop Grumman Corp.
Contractor Team: Boeing Military Airplanes Co.,
General Electric Aircraft Engine Group
Hughes Training Inc., Link Division
Power Plant/Manufacturer: Four General Electric F-118-GE-100 engines
Thrust: 17,300 pounds each engine (7,847 kilograms)
Length: 69 feet (20.9 meters)
Height: 17 feet (5.1 meters)
Wingspan: 172 feet (52.12 meters)
Speed, cruise: High subsonic
Speed, minimum approach: 140 mph
Ceiling: 50,000 feet (15,000 meters)
Weight, Takeoff, (Typical): 336,500-350,000 pounds (152,600-159,000 kilograms)
Weight, Empty: 125,000-160,000 lb
Range: 6000 nautical miles (9600 kilometers)
unrefueled range for a hi-lo-hi mission
with 16 B61 nuclear free-fall bombs
10,000 miles with one aerial refueling
Armament:
NUCLEAR
16 B61
16 B83
16 AGM-131 SRAM 2 CONVENTIONAL
80 MK82 [500lb]
16 MK84 [2000lb]
34-36 CBU87
34-36 CBU89
34-36 CBU97
PRECISION
216 GBU-39 SDB [250lb]
80 GBU-30 JDAM [500lb]
16 GBU-32 JDAM [2000lb]
8 GBU 27
8 EGBU 28
8 GBU 36
8 GBU 37
8-16 AGM-154 JSOW
8-16 AGM-137 TSSAM
2 MOP / DSHTW / Big BLU
Payload: 40,000 pounds (18,000 kilograms)