Средношколски протести

Не ги споредувам системите,но ако можат нивните деца да полагаат три обавезни предмети за матура,нашите деца не се ништо поглупави .
Во Хрватска има корумпирани професори ,имаше и голема полициска акција.А ако некому се паднал лош професор ,а јас сум родител, ке платам приватен професор ,а ако немам пари има на интернет бесплатни програми за учење и вежбање математика.
Да се протестира поради математика е глупост невидена,да се бара стариот модел исто така ,зошто и тој не беше успешен.
Во средно имав една година математика,на факултет исто и цел живот сум осакатена со знаење мат,заради тој систем што сега го бараат назад,зошто бил многу подобар.
Со самото тоа што би посегнала по приватни професори или интернет, таквиот чекор би бил доказ дека ваквата реформа е катастрофа. Мислам, која логика е тоа? Образованието кое не може да те образува како што треба, да те тера да се служиш со алтернативни методи за стекнување знаење, знаење потребно баш за тоа кое тие сакаат да го воведат, истото образование. Задолжителност се наметнува само во случај кога знаеш дека учениците ќе бидат образовани како што треба. Најмал сомнеж, во случајов „дури и да се падне лош професор, тогаш ќе го пратам на приватни часеви или по интернет програми“, е само по себе фактор кој покажува дека треба уште многу да се поработи на образованието (и околу) во нашата држава пред вакво нешто да се воведе. А кај нас има МНОГУ такви професори, а оваа мерка дефинитивно не е за подобрување на образованието, туку е некој вид вештачка мерка како демек таа се ќе смени. Токму од овие причини сметам дека истава дефинитивно не би функционирала по замисленото.
 
Значи нема да бараме реформи во образованието,а можеби треба да бараме да се врати генијалниот образовен систем од 90-тите?Зошто порано било подобро нели?.
Што е вештачка мерка,екстерното тестирање и задолжителна математика за матура?Дете што учи не му е проблем ни екстерно ни математика,ни усно ни писмено ни комјутерско тестирање.
Имаме лоши професори,имаме,секаде ги има,а што да им правиме кога веке се вработении и ке предаваат идните 20 +години?
Да го тестираме нивното знаење?Ќе протестираат ,ќе штрајкуваат.
Да ги оставиме децава да не учат математика,какви професори утре пак они ке станат?
 
Значи нема да бараме реформи во образованието,а можеби треба да бараме да се врати генијалниот образовен систем од 90-тите?Зошто порано било подобро нели?.
Што е вештачка мерка,екстерното тестирање и задолжителна математика за матура?Дете што учи не му е проблем ни екстерно ни математика,ни усно ни писмено ни комјутерско тестирање.
Имаме лоши професори,имаме,секаде ги има,а што да им правиме кога веке се вработении и ке предаваат идните 20 +години?
Да го тестираме нивното знаење?Ќе протестираат ,ќе штрајкуваат.
Да ги оставиме децава да не учат математика,какви професори утре пак они ке станат?
Ама не разбирам зошто викаш дека ако нема матура е исто како да не учат. Па зарем само за матура се учи? Тие 12 години основно + средно џабе се? Пошто според муабетов испаѓа дека се што не се полага на матура е исто како да не си го учел. Професорите имаат одговорност да ги научат децата, без разлика на предметот и без разлика на тоа дали ќе има матура или не. Тоа е многу поважно од матурата, да се провери одговорноста на професорите, порегулирано да биде кој предава. Па јас какви све идиоти знам дека ми предаваа мене во средно, луѓе кои доколку сум сега директор, во истата секнда би ги отпуштил. Значи збориме професори кои имаа толку мал авторитет во нивната училница што ние кај нив си игравме карти на сред часеви, а тие не пуштаа. И тоа не бош предмети, туку сериозни предмети. Глумевме демек имаме предавање кога доаѓаше директорот со наводно „изненадна“ инспекција, најавена недела дена пред тоа. Каков професор е тоа? И што да знам јас, средношколец, мене во тоа време ми е во интерес да ми предаваат, јас ли да го оправам? До таму ни е дојдено образованието, такви професори, и сега ние на такво образование ќе го оценуваме интелектот и способноста на учениците. Матурата нема ништо од овие работи да смени, проблемот е многу подлабок и посуштински од што обично полагање на матура би го решил.
 
Извините вака шо се мешам ама бојкотов немат апсолутно никаква врска со математика. Пошо се изгласа уште пред 2 месеци математика да полагаат само природно математички и информатички смер.
 
Ама не разбирам зошто викаш дека ако нема матура е исто како да не учат. Па зарем само за матура се учи? Тие 12 години основно + средно џабе се? Пошто според муабетов испаѓа дека се што не се полага на матура е исто како да не си го учел. Професорите имаат одговорност да ги научат децата, без разлика на предметот и без разлика на тоа дали ќе има матура или не. Тоа е многу поважно од матурата, да се провери одговорноста на професорите, порегулирано да биде кој предава. Па јас какви све идиоти знам дека ми предаваа мене во средно, луѓе кои доколку сум сега директор, во истата секнда би ги отпуштил. Значи збориме професори кои имаа толку мал авторитет во нивната училница што ние кај нив си игравме карти на сред часеви, а тие не пуштаа. И тоа не бош предмети, туку сериозни предмети. Глумевме демек имаме предавање кога доаѓаше директорот со наводно „изненадна“ инспекција, најавена недела дена пред тоа. Каков професор е тоа? И што да знам јас, средношколец, мене во тоа време ми е во интерес да ми предаваат, јас ли да го оправам? До таму ни е дојдено образованието, такви професори, и сега ние на такво образование ќе го оценуваме интелектот и способноста на учениците. Матурата нема ништо од овие работи да смени, проблемот е многу подлабок и посуштински од што обично полагање на матура би го решил.
Не реков така,матурата треба да е само финален резултат на основно + средно ,не треба да се прави проблем околу неа,тоа сакав да кажам.
 
Извините вака шо се мешам ама бојкотов немат апсолутно никаква врска со математика. Пошо се изгласа уште пред 2 месеци математика да полагаат само природно математички и информатички смер.
Па тоа е најголемиот проблем,со тоа што така се изгласало ке имаме еден куп неписмени деца,кои ако завршат едно,а ке работаат сосема друго ,ке се соочат со проблем заради таа математика.
 
Леле кога ќе прочитам екстерно па поготово во пост кадешто се брани ми иде се фрлам од 5-ти.
Еве јас ги фатив првите 2 тестирања, знаете кој позитивен ефект го имаа? НИКАКОВ. Апсолутно ништо позитивно не виде никој од тоа, само дополнителни и непотребни стресови и нервози, бидејќи веднаш по почеток на 2-ро полугодие имаше прво екстерни после имаше пак еден куп тестови/испрашувања. Аргументот дека на тој што учел исто ќе му е дали ќе правел 20 или 100 тестови/екстерни е смешен и глуп, знам другари/ки што ептен посветено учат и знаат, и не им беше сеедно.
Муабетот со тоа дека од математиката на матура и спремањето за истото зависело дали ќе си знаел математика понатаму цел живот е исто глуп. Мислам дека и самите знаете колку се пумпаат оцените во основно, а и во средно во добар дел од случаевите, на лепе очи. Во основно, баш кога треба да се научат смешните множења и собирања што ги давате како пример, ретко кој се залага да предаде како што треба, да му го долови материјалот на ученикот како што треба и ептен ретко, да не речам никој не оценува реално. (зборам како било во периодот додека јас бев основец до пред 5 години, а не верувам дека нешто се променило многу во меѓувреме, напротив најверојатно полошо е)
Е од таму потекнуваат евентуалните проблеми и незнаења, и тоа не може да се поправи со било какви екстени мекстерни и менувања на концепт на матури. Тоа е коренот на проблемот. На тој што цело време учел и имал добри резултати дополнителено гајле ќе му бидат и екстерните и изменетата матура и ќе се скапе од учење, а тој што едвај проаѓал ќе ги пројде некако и овие и ќе си остане иститот. Ова не може да доведе до повеќе знаење и поквалитетно образование, може само да го доуништи.
 
Прашање до сите вие што ги напаѓате средношколците.
Не мислите дека досега требаше да биде повикани на средба во мон?
Па маме му ебам барањето да ни беше место зелени таблите да бидат сини пак ќе требаше да не примат. Веќе четврта недела 18000+ средношколци ја бојкотираат наставата и некого кур го боли. Па прими ги луѓето издвои еден саат да ги ислушаш. Кога можеш секој втор ден да ги викаш директорите и да им делиш инструкции можеш и децата да ги викнеш на еден разговор.

Друга работа сите не обвинувате дека не ни се учело и затоа бојкотираме. Не приметивте дека најелитните училишта во државава се предводници на бојкотот? Да бојкотираа само фискултурно, панче и хемиско ќе ве разберв до негде. Ама вака стварно не ви држи вода муабетоот.
 
Само горната гимназија и техничко (матурантите). и по 1,2 класа од медицинско и економско. проверено. тоа ти е помалку од 10% од сите средношколци. толку од соросовите пленуми :oeoeoe:
 
Па тоа е најголемиот проблем,со тоа што така се изгласало ке имаме еден куп неписмени деца,кои ако завршат едно,а ке работаат сосема друго ,ке се соочат со проблем заради таа математика.
Јас учам средно медицинско. Математика имав во 1ва и 2ра само. Според тебе во ред е да полагам математика на матура? Ќе имам за учење материјал од сите 4 години а сум учел само 2.
Епа неписмен сум неможам да совладам за 2 месеци нешто што гимназија се учит 2 години.
 
Само горната гимназија и техничко (матурантите). и по 1,2 класа од медицинско и економско. проверено. тоа ти е помалку од 10% од сите средношколци. толку од соросовите пленуми :oeoeoe:
Постов не ти држит вода ама баш ич! Како бе сите учат 1 клас бојкотират? Или сите или никој! Немат шанси да ти одобрат бојкот ако од 20 класа бојкотирет 1 или 2. А шо и ти со информации си? Како бе сите знајте само ние пленумци не :tapp: глупо се осеќам вака
 
Па тоа е најголемиот проблем,со тоа што така се изгласало ке имаме еден куп неписмени деца,кои ако завршат едно,а ке работаат сосема друго ,ке се соочат со проблем заради таа математика.

Moлим те не тропај глупости, жити се !!
 
Не ги споредувам системите,но ако можат нивните деца да полагаат три обавезни предмети за матура,нашите деца не се ништо поглупави .
Во Хрватска има корумпирани професори ,имаше и голема полициска акција.А ако некому се паднал лош професор ,а јас сум родител, ке платам приватен професор ,а ако немам пари има на интернет бесплатни програми за учење и вежбање математика.
Да се протестира поради математика е глупост невидена,да се бара стариот модел исто така ,зошто и тој не беше успешен.
Во средно имав една година математика,на факултет исто и цел живот сум осакатена со знаење мат,заради тој систем што сега го бараат назад,зошто бил многу подобар.
Зар малце пари и давам на државава па и на детево мое приватни професори да му плаќам? Мајката.

Море ќе седне тоа партискиот полтрон примен на работа со лепење плакати да го научи па и после час ако треба ќе останува со тие што не знаат. Ај прашање до вие што сте средно, искрено, ви одржуваат професорите дополнителна за тие што сте послаби или јок?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom