Споредa: Audi A4 vs. Mercedes C-class

  • Креатор на темата Креатор на темата Jack Nolan
  • Време на започнување Време на започнување

Според вас?

  • A4

    Гласови: 39 52,0%
  • C-class

    Гласови: 36 48,0%

  • Вкупно гласачи
    75
Конкретно и мене ми смета тоа што температурата ја тргнаа во моделите 01-04, мада ја испраја грешката во понатамошните модели... Инаку, А4-ката од 2001, е ептен малку редизајниран модел на претходната 1995-2000 со освежени мотори. Мерцедесот е целосно ново возило.
Normalno deka e celosno podnoven,starite C klasi do 2000 god izgledaat kako od kameno doba,nikakov dizajn i uste poružen enterier.
 
Конкретно и мене ми смета тоа што температурата ја тргнаа во моделите 01-04, мада ја испраја грешката во понатамошните модели... Инаку, А4-ката од 2001, е ептен малку редизајниран модел на претходната 1995-2000 со освежени мотори. Мерцедесот е целосно ново возило.
Шознам, не сум фан на преголеми брзиномери и премали обртомери (мислам дека покасно е направен редизајн и ова е сменето?), како и на “преокруглите“ тастери на централната конзола, а и генерално дизајнот на оваа Ц-класа не ми е баш привлечен... Од друга страна - и оф топик - ми се допаѓа Спорт Купето од оваа генерација:

MB_1191.jpg
 
Во дворо имам 5 мерцедеси, од кој шо едниот е w203. Сакаш да ми кажиш дека требаше да гласам за Ауди?

Не за гласањето,туку како според тебе се делат колите.
Мерц не се лоши,али немаат шанса со баварците.
 
Не за гласањето,туку како според тебе се делат колите.
Мерц не се лоши,али немаат шанса со баварците.
Чисто да ти го свежнам памтењето:

мерцедес го праеше ова
gullwing.jpg


a баварците ова

Isetta.jpg


Па сега ти види си...
 

у Седумдесетите Баварците коа го направија М1, М88 моторите, и почетоците на М дивизијата, шо правеа Мерцедес?

Такви маабети можат само со кавга да завршат, оти двете фабрики имат различен концепт за коли... :)

Ама со тек на времето, Мерцедес сака да биде БМВ, а БМВ има претенции да биде мерцедес моментално, додека Ауди како тинејџер болен за внимание скока од позадина... :)
 
у Седумдесетите Баварците коа го направија М1, М88 моторите, и почетоците на М дивизијата, шо правеа Мерцедес?
Последниве 20 години дремат во позадина... реално, единствено иновативно нешто им е S - class . Останатите модели, добиваат ронки од иновациите, колку да се држат во чекор со конкуренцијата, мада стално се назад некои 3-4 години зад Ауди и БМВ - уште се шлепаат на стара слава.

Е сега, новата CLA и останатите модели инспирирани од ретро комбинациите... ќе видиме на шо ќе личат, пред се во цената.
 
baram mislenje za BMW 32O D 136 KS , imal nekoj iskustvo so takva ?
 
Најискрено, терај си со 150 којна. Малко поскапа ќе е, ама ќе бидеш ного позадоволен. :)
тоа е така појака коњажа е подобра секогаш за кубиците и се избегнува малтретирањето на моторот , имам шлушано дека маана им била турбината
 
Audito ima podobar interier.za toa glasav za nego,nadvoresniot izgled ne e tolku biten i kola pod 1.8 za mene ne e kola.
 
тоа е така појака коњажа е подобра секогаш за кубиците и се избегнува малтретирањето на моторот , имам шлушано дека маана им била турбината
Со постарите од 136 којна ем ќе е баеги извозена, ем има големи шанси бош пумпа да поправаш... :)
Ех, на 136 којна е помала турбината и набива повеќе притисок...
Финтата е шо ного од човеците не го менат и филтеро за турбината, па му оде ѓубренце у турбото и малко се запечува од температурите тамо... :D:D:D
Нема го половен, оригинален е около 50 евра, па е скапичок (иако се мене на некои си 50-60 000 километра.. Поновите верзии на филтеро са практично дизајнирани за да са вечни, нема потреба да се менат...):)
Поновите исто имат клапни на усисната грана шо е пожелно или да се сменат, или да се извадат :)

Иначе и пред/пост фејслифт го имат тај филтер и требе да се мене..
 
epa druze neam pari za nov od salon :( sea kaj i da bil e vozen retko nekoj da nacekas garaziran ;)
Не го мислам у негативна смисла. Само ти кажувам, оти е возен у БГ, не е донесен до БГ само за Бизнис и препродавајне :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom