Соживотот во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Macedon1um
  • Време на започнување Време на започнување
Види вака, до пред две и пол години живеев во Куманово. Пред десетина години и повеќе шиптaрка разголена ретко се видуваше, сите беа пристојно облечени. Летово кога дојдов иста приказна, така да немој со тие цигански фори.
Види вака, ти очигледно не ги познаваш доволно Албанците и зборувате напамет.

До пред да кажеме 15-20 години ти не си можел, или скоро многу многу ретко, да видиш Албанки на возраст од 18-25 години да носат шамии или традиционална муслиманска гардероба. Тоа постоело можеби во планински села, но во градовите и приградските села тоа беше многу ретко. Зборувам за Косово и Македонија. Шамии носеа старите жени или тие во брак постари од 45 години. Млади девојки многу ретко.

Последниве 15 години постои спротивен процес и тренд кај Албанките се повеќе и повеќе да носат шамии и да се покриваат. Посебно тоа е изразено во скопско, тетовско, крушевско и струшко. Од 100 Албанки што ќе сретнам на дневна основа на возраст 18-35 години бар 30-40 од нив се покриени. Посебно кога влегуваат во брак. Тој период и највеќе се покриваат.

На пример во најградската скопска општина (Чаир) во 2024 година 30% од сите жени што родиле таа година тоа им било 3+ дете. За разлика од Карпош каде е само 10% и најмакедонската населба Аеродром само 6%. Албанките во просек миниум 10 години помлади се мажат од Македонките. На 25 години најголем дел се веќе мажени и со едно до две деца во просек. До кај 40 години ќе родат уште 2 миниум. У комшилук имам една спроти мене нема ни 27 години веќе трето дете роди. Инаку нејзиниот маж има еден брат и 7 сестри. Девет деца се вкупно.

Така да зависи од која перспектива гледаш.
Автоматски споено мислење:

Работам со строго шиперски нусенца у тин години од нај либерте до нај були. Колку и да се забулени една немам приметено а да не ме соблкува со поглед. Одма кршат прсти, подгризуваат усни, шепкаат љочка, љочка.
Тие да не се со ограничени како што се ограничени од дома , сигурно многу повеќе ќе се рокаат од кауркиве на кои што све им е дозволено и све им е изживеано од аздис.
Готово не убеди. Цела Македонија гризе усни кога ќе те види тебе. Има израз за тоа во медицината de Clérambault's syndrome.
 
Последно уредено:
Извор: Trust me bro!



Нели сте православни? Зошто тогаш не се облекувате согласен со православната вероисповест? Кој ви брани?
Sto trust me bro neli ve sijat pak po klinikive niz sk ili vie odite po klinikite vo Pristina, za toa sakas izvor da ti pustam odma?
 
Дојде човекот за верски обичаи да праи муабет.. :pos:
Да влезе Интерпол низ ваши населби ќе ве прогласи за мала Колумбија.

Настрана тоа, лихварчињата добри ли се, иде ли бизнисот?
„Riba“ нели беше харам?
Халал е тоа за вас, се ширите, палите, градите со тие пари.

Вие сте куфр по ваша логика

Нели сте Муслимани? Или само тоа што носат жените на глава е муслиманство?
 
Види вака, ти очигледно не ги познаваш доволно Албанците и зборувате напамет.

До пред да кажеме 15-20 години ти не си можел, или скоро многу многу ретко, да видиш Албанки на возраст од 18-25 години да носат шамии или традиционална муслиманска гардероба. Тоа постоело можеби во планински села, но во градовите и приградските села тоа беше многу ретко. Зборувам за Косово и Македонија. Шамии носеа старите жени или тие во брак постари од 45 години. Млади девојки многу ретко.

Последниве 15 години постои спротивен процес и тренд кај Албанките се повеќе и повеќе да носат шамии и да се покриваат. Посебно тоа е изразено во скопско, тетовско, крушевско и струшко. Од 100 Албанки што ќе сретнам на дневна основа на возраст 18-35 години бар 30-40 од нив се покриени. Посебно кога влегуваат во брак. Тој период и највеќе се покриваат.

На пример во најградската скопска општина (Чаир) во 2024 година 30% од сите жени што родиле таа година тоа им било 3+ дете. За разлика од Карпош каде е само 10% и најмакедонската населба Аеродром само 6%. Албанките во просек миниум 10 години помлади се мажат од Македонките. На 25 години најголем дел се веќе мажени и со едно до две деца во просек. До кај 40 години ќе родат уште 2 миниум. У комшилук имам една спроти мене нема ни 27 години веќе трето дете роди. Инаку нејзиниот маж има еден брат и 7 сестри. Девет деца се вкупно.

Така да зависи од која перспектива гледаш.
Автоматски споено мислење:


Готово не убеди. Цела Македонија гризе усни кога ќе те види тебе. Има израз за тоа во медицината de Clérambault's syndrome.
Ти мене барем ме убеди. Кузнае која грдосија од орка си што ниедна нејќе да те погледне па затоа не знаеш како изгледа возбудена девојка да те манијачи.
И тоа не како вас со дрифтање со голф тројка и укање како мајмун, женските тоа суптилно го прават. Џабе ти објаснувам, треба да го осетиш тоа на своја кожа ако некогаш решиш да се уљудиш и средиш да изгледаш како човек.
 

Тоа е особено изразено во западниот дел од земјава, најчесто во Тетово, Гостивар, Кичево, а се разбира бројката е голема и во Скопје. Исто така, има и пациенти од соседните земји кои доаѓаат на нашите клиники да ја направат оваа „реконструкција“.
 
Нели сте православни? Зошто тогаш не се облекувате согласен со православната вероисповест? Кој ви брани?

Кај Македонците/Македонките, постојат два „типови„ од православни:
- православни кои се изјаснуваат за православни само кога има попис (за статистички потреби) и кои немаат поим од православието и,
- православни кои се изјаснуваат за православни и кои така живеат и се однесуваат, според православната верописповест и нејзиното учење.

Никој ништо не ни брани, туку изборот е секогаш личен.
Автоматски споено мислење:

Види вака, ти очигледно не ги познаваш доволно Албанците и зборувате напамет.

До пред да кажеме 15-20 години ти не си можел, или скоро многу многу ретко, да видиш Албанки на возраст од 18-25 години да носат шамии или традиционална муслиманска гардероба. Тоа постоело можеби во планински села, но во градовите и приградските села тоа беше многу ретко. Зборувам за Косово и Македонија. Шамии носеа старите жени или тие во брак постари од 45 години. Млади девојки многу ретко.

Последниве 15 години постои спротивен процес и тренд кај Албанките се повеќе и повеќе да носат шамии и да се покриваат. Посебно тоа е изразено во скопско, тетовско, крушевско и струшко. Од 100 Албанки што ќе сретнам на дневна основа на возраст 18-35 години бар 30-40 од нив се покриени. Посебно кога влегуваат во брак. Тој период и највеќе се покриваат.

И ти зборуваш на памет.

Ајде објасни зашто жените треба да се облечени преку целото тело, со шамија преку косата?

Еве зашто е тоа така уредено во православието; затоа што со покривање на целто тело со облека која не ја отсликува фигурата од самото женско тело, како и со покривање на костата со шамија, девојките/жените изарзуваат неколку нешта истовремено:
- срам,
- себе си не се прикажуваат како „сексапилен„ предмет, како што тоа го чинат девојки/жени кои се движат надвор од дома и кои се поќесе соблечени отколку облечени,
- потчинетост кон сопругот (ако се мажени) или подгвотвеност за потчинетост кон идниот им сопруг (ако се немажени).

Ајде кажи го истово и за новите генерации Албанки, кои, пази чудо, носат шамии, ама носат и нанталони, преку кои им се отсликува телесноста, а во ушите носат микро-слушалки, слушајќи музика од мобилен телефон.

Така нареди Мухамед, нели?...
-
 
Последно уредено:
Види вака, ти очигледно не ги познаваш доволно Албанците и зборувате напамет.

До пред да кажеме 15-20 години ти не си можел, или скоро многу многу ретко, да видиш Албанки на возраст од 18-25 години да носат шамии или традиционална муслиманска гардероба. Тоа постоело можеби во планински села, но во градовите и приградските села тоа беше многу ретко. Зборувам за Косово и Македонија. Шамии носеа старите жени или тие во брак постари од 45 години. Млади девојки многу ретко.

Последниве 15 години постои спротивен процес и тренд кај Албанките се повеќе и повеќе да носат шамии и да се покриваат. Посебно тоа е изразено во скопско, тетовско, крушевско и струшко. Од 100 Албанки што ќе сретнам на дневна основа на возраст 18-35 години бар 30-40 од нив се покриени. Посебно кога влегуваат во брак. Тој период и највеќе се покриваат.
Не само шамии. Сè повеќе и повеќе носат традиционален албански никаб. Не знам зошто се срамиш да го кажеш тоа.
 
Ти мене барем ме убеди. Кузнае која грдосија од орка си што ниедна нејќе да те погледне па затоа не знаеш како изгледа возбудена девојка да те манијачи.
И тоа не како вас со дрифтање со голф тројка и укање како мајмун, женските тоа суптилно го прават. Џабе ти објаснувам, треба да го осетиш тоа на своја кожа ако некогаш решиш да се уљудиш и средиш да изгледаш како човек.
Во ред.

Clerambault syndrome. Тоа е медицинска состојба на параноја и благ вид на шизофренија во која личност си развива симптоми на илузија дека е посакуван од секого.


Тоа е особено изразено во западниот дел од земјава, најчесто во Тетово, Гостивар, Кичево, а се разбира бројката е голема и во Скопје. Исто така, има и пациенти од соседните земји кои доаѓаат на нашите клиники да ја направат оваа „реконструкција“.

Статија напишана паушално, онака новинарски и сензационалистички. Обичен клик бејт за виралност.

Што кажува статијата? Која е методиката врз која ги базираат своите информации? Колку такви операции се прават дневно, неделно, месечно, годишно. Колкав е тој просек земено од севкупна женска популација. Која е најчестата старосна граница при правење на такви операции. Ништо од тоа нема споделено така да го сметам за обичен новинарски клик бејт. Мислам тоа им е професија. Разбирам. Клик бејт сензационализам носи прегледи.

Кај Македонците/Македонките, постојат два „типови„ од православни:
- православни кои се изјаснуваат за православни само кога има попис (за статистички потреби) и кои немаат поим од православието и,
- православни кои се изјаснуваат за православни и кои така живеат и се однесуваат, според православната верописповест и нејзиното учење.

Никој ништо не ни брани, туку изборот е секогаш личен.
Автоматски споено мислење:



И ти зборуваш на памет.

Ајде објасни зашто жените треба да се облечени преку целото тело, со шамија преку косата?

Еве зашто е тоа така уредено во православието; затоа што со покривање на целто тело со облека која не ја отсликува фигурата од самото женско тело, како и со покривање на костата со шамија, девојките/жените изарзуваат неколку нешта истовремено:
- срам,
- себе си не се прикажуваат како „сексапилен„ предмет, како што тоа го чинат девојки/жени кои се движат надвор од дома и кои се поќесе соблечени отколку облечени,
- потчинетост кон сопругот (ако се мажени) или подгвотвеност за потчинетост кон идниот им сопруг (ако се немажени).

Ајде кажи го истово и за новите генерации Албанки, кои, пази чудо, носат шамии, ама носат и нанталони, преку кои им се отсликува телесноста, а во ушите носат микро-слушалки, слушајќи музика од мобилен телефон.

Така нареди Мухамед, нели?...
-
Кај Македонците првиот тип на православни е скоро во 99% од случаите. Вториот тип скоро и да не постои освен тие што се дел од монаси. Се останато е само некој вид традиција за време на празници.

Кога вие зборувате за Албанците често правите големи грешки. Албанците секога практикувале Отоманска верзија на Исламот кој бил под големо влијание на Суфизмот и Hanafi школата на Сунитите и многу малку Албанци се некакви следбеници и поддржувачи на арапскиот сунитски ислам и шеријатското право.

Некои исламски правила строго се почитуваат, а во некои се почитуваат локалните етнички традиции. Затоа тебе ти е чудно кога ќе видиш на албанска свадба 5 девојки облечени како што вие викате “модерно“, до нив 3 девојки облечени како ќерките на Ердоган и 1 девојка со панталони и марама. И играат на музика која во арапските сунитски земји се смета за харам. Сепак Албанците се европски народ и си имаат свои етнички специфичности.
 
Последно уредено:
Во ред.

Clerambault syndrome. Тоа е медицинска состојба на параноја и благ вид на шизофренија во која личност си развива симптоми на илузија дека е посакуван од секого.



Статија напишана паушално, онака новинарски и сензационалистички. Обичен клик бејт за виралност.

Што кажува статијата? Која е методиката врз која ги базираат своите информации? Колку такви операции се прават дневно, неделно, месечно, годишно. Колкав е тој просек земено од севкупна женска популација. Која е најчестата старосна граница при правење на такви операции. Ништо од тоа нема споделено така да го сметам за обичен новинарски клик бејт. Мислам тоа им е професија. Разбирам. Клик бејт сензационализам носи прегледи.


Кај Македонците првиот тип на православни е скоро во 99% од случаите. Вториот тип скоро и да не постои освен тие што се дел од монаси. Се останато е само некој вид традиција за време на празници.

Кога вие зборувате за Албанците често правите големи грешки. Албанците секога практикувале Отоманска верзија на Исламот кој бил под големо влијание на Суфизмот и многу малку Албанци се некакви следбеници и поддржувачи на арапскиот сунитски ислам и шеријатското право.

Некои исламски правила строго се почитуваат, а во некои се почитуваат локалните етнички традиции. Затоа тебе ти е чудно кога ќе видиш на албанска свадба 5 девојки облечени како што вие викате “модерно“, до нив 3 девојки облечени како ќерките на Ердоган и 1 девојка со панталони и марама. И играат на музика која во арапските сунитски земји се смета за харам. Сепак Албанците се европски народ и си имаат свои етнички специфичности.
Daj objasni ni kakov tip vernici se Albancite i kako se uklapaat belo, kazina i kurvi u islamot.
 
Види вака, ти очигледно не ги познаваш доволно Албанците и зборувате напамет.

До пред да кажеме 15-20 години ти не си можел, или скоро многу многу ретко, да видиш Албанки на возраст од 18-25 години да носат шамии или традиционална муслиманска гардероба. Тоа постоело можеби во планински села, но во градовите и приградските села тоа беше многу ретко. Зборувам за Косово и Македонија. Шамии носеа старите жени или тие во брак постари од 45 години. Млади девојки многу ретко.

Последниве 15 години постои спротивен процес и тренд кај Албанките се повеќе и повеќе да носат шамии и да се покриваат. Посебно тоа е изразено во скопско, тетовско, крушевско и струшко. Од 100 Албанки што ќе сретнам на дневна основа на возраст 18-35 години бар 30-40 од нив се покриени. Посебно кога влегуваат во брак. Тој период и највеќе се покриваат.

На пример во најградската скопска општина (Чаир) во 2024 година 30% од сите жени што родиле таа година тоа им било 3+ дете. За разлика од Карпош каде е само 10% и најмакедонската населба Аеродром само 6%. Албанките во просек миниум 10 години помлади се мажат од Македонките. На 25 години најголем дел се веќе мажени и со едно до две деца во просек. До кај 40 години ќе родат уште 2 миниум. У комшилук имам една спроти мене нема ни 27 години веќе трето дете роди. Инаку нејзиниот маж има еден брат и 7 сестри. Девет деца се вкупно.

Така да зависи од која перспектива гледаш.
Автоматски споено мислење:


Готово не убеди. Цела Македонија гризе усни кога ќе те види тебе. Има израз за тоа во медицината de Clérambault's syndrome.
...еве јас добро ги познавам, а и муслиманската религија, дали денес младите албанки кои носат шамии, треба да се нападно шминкани а се скоро сите, доле на нозете боси со прстите надвор сите се со влечки, сандали, патики, тесни блузи да се гледат прслуците, а позади наѕира танга гаќите, а наочарите за сонце ставени на шамијата дали тоа дозволува религијата?

...и како второ, кој паричен месечен износ исламската верската заедница дава на младите албанки под 18 години да се покријат со марамии, а кој износ на повозрасните кои наеднаш преку ноќ ставиле марама.

...постои и една сосема мала група кои носат марама од религиозни побуди целосно како треба облечени или поради жалење по починат близок или поради долго очекувано дете, секоја чест за нив.
 
Daj objasni ni kakov tip vernici se Albancite i kako se uklapaat belo, kazina i kurvi u islamot.
Никако не се вклопуваат.

Ниту според старо албанскиот Канун на Лека Дукаѓини и ниту според Исламот.

...еве јас добро ги познавам, а и муслиманската религија, дали денес младите албанки кои носат шамии, треба да се нападно шминкани а се скоро сите, доле на нозете боси со прстите надвор сите се со влечки, сандали, патики, тесни блузи да се гледат прслуците, а позади наѕира танга гаќите, а наочарите за сонце ставени на шамијата дали тоа дозволува религијата?

...и како второ, кој паричен месечен износ исламската верската заедница дава на младите албанки под 18 години да се покријат со марамии, а кој износ на повозрасните кои наеднаш преку ноќ ставиле марама.

...постои и една сосема мала група кои носат марама од религиозни побуди целосно како треба облечени или поради жалење по починат близок или поради долго очекувано дете, секоја чест за нив.
За некои работи не треба. За други работи е право на избор.

Тоа што Исламот пропагира жената и мажот да бидат скромни не значи дека треба да бидат запуштени и да не водат ред за својот физички изглед и здравје. Познато е дека Исламот бара строго придржување на личната хигиена и за мажите и за жените секојдневно.

Не знам колку дава ИВЗ, но твое е дали сакаш да прифатиш или не. Што не дава МПЦ пари за било што?

Драго ми е што имаш познавање на муслиманската религија.
 
Никако не се вклопуваат.

Ниту според старо албанскиот Канун на Лека Дукаѓини и ниту според Исламот.


За некои работи не треба. За други работи е право на избор.

Тоа што Исламот пропагира жената и мажот да бидат скромни не значи дека треба да бидат запуштени и да не водат ред за својот физички изглед и здравје. Познато е дека Исламот бара строго придржување на личната хигиена и за мажите и за жените секојдневно.

Не знам колку дава ИВЗ, но твое е дали сакаш да прифатиш или не. Што не дава МПЦ пари за било што?

Драго ми е што имаш познавање на муслиманската религија.

На пример знаеш дека Мухамед го ебеле Пакистанци така?

 
Просечна старост на изградените објекти во Македонија. Доказ за домаќинлукот на Албанците и дека Албанците од дијаспората ја градат Македонија инфраструктурно и економски. Секоја чест за вредните и чесни Албанци и муслимани.

Извор на мапата: Macedonian Maps на Фејсбук.

nikolamaps.jpg
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom