Соживотот во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Macedon1um
  • Време на започнување Време на започнување
Види вака, до пред две и пол години живеев во Куманово. Пред десетина години и повеќе шиптaрка разголена ретко се видуваше, сите беа пристојно облечени. Летово кога дојдов иста приказна, така да немој со тие цигански фори.
Види вака, ти очигледно не ги познаваш доволно Албанците и зборувате напамет.

До пред да кажеме 15-20 години ти не си можел, или скоро многу многу ретко, да видиш Албанки на возраст од 18-25 години да носат шамии или традиционална муслиманска гардероба. Тоа постоело можеби во планински села, но во градовите и приградските села тоа беше многу ретко. Зборувам за Косово и Македонија. Шамии носеа старите жени или тие во брак постари од 45 години. Млади девојки многу ретко.

Последниве 15 години постои спротивен процес и тренд кај Албанките се повеќе и повеќе да носат шамии и да се покриваат. Посебно тоа е изразено во скопско, тетовско, крушевско и струшко. Од 100 Албанки што ќе сретнам на дневна основа на возраст 18-35 години бар 30-40 од нив се покриени. Посебно кога влегуваат во брак. Тој период и највеќе се покриваат.

На пример во најградската скопска општина (Чаир) во 2024 година 30% од сите жени што родиле таа година тоа им било 3+ дете. За разлика од Карпош каде е само 10% и најмакедонската населба Аеродром само 6%. Албанките во просек миниум 10 години помлади се мажат од Македонките. На 25 години најголем дел се веќе мажени и со едно до две деца во просек. До кај 40 години ќе родат уште 2 миниум. У комшилук имам една спроти мене нема ни 27 години веќе трето дете роди. Инаку нејзиниот маж има еден брат и 7 сестри. Девет деца се вкупно.

Така да зависи од која перспектива гледаш.
Автоматски споено мислење:

Работам со строго шиперски нусенца у тин години од нај либерте до нај були. Колку и да се забулени една немам приметено а да не ме соблкува со поглед. Одма кршат прсти, подгризуваат усни, шепкаат љочка, љочка.
Тие да не се со ограничени како што се ограничени од дома , сигурно многу повеќе ќе се рокаат од кауркиве на кои што све им е дозволено и све им е изживеано од аздис.
Готово не убеди. Цела Македонија гризе усни кога ќе те види тебе. Има израз за тоа во медицината de Clérambault's syndrome.
 
Последно уредено:
Извор: Trust me bro!



Нели сте православни? Зошто тогаш не се облекувате согласен со православната вероисповест? Кој ви брани?
Sto trust me bro neli ve sijat pak po klinikive niz sk ili vie odite po klinikite vo Pristina, za toa sakas izvor da ti pustam odma?
 
Дојде човекот за верски обичаи да праи муабет.. :pos:
Да влезе Интерпол низ ваши населби ќе ве прогласи за мала Колумбија.

Настрана тоа, лихварчињата добри ли се, иде ли бизнисот?
„Riba“ нели беше харам?
Халал е тоа за вас, се ширите, палите, градите со тие пари.

Вие сте куфр по ваша логика

Нели сте Муслимани? Или само тоа што носат жените на глава е муслиманство?
 
Види вака, ти очигледно не ги познаваш доволно Албанците и зборувате напамет.

До пред да кажеме 15-20 години ти не си можел, или скоро многу многу ретко, да видиш Албанки на возраст од 18-25 години да носат шамии или традиционална муслиманска гардероба. Тоа постоело можеби во планински села, но во градовите и приградските села тоа беше многу ретко. Зборувам за Косово и Македонија. Шамии носеа старите жени или тие во брак постари од 45 години. Млади девојки многу ретко.

Последниве 15 години постои спротивен процес и тренд кај Албанките се повеќе и повеќе да носат шамии и да се покриваат. Посебно тоа е изразено во скопско, тетовско, крушевско и струшко. Од 100 Албанки што ќе сретнам на дневна основа на возраст 18-35 години бар 30-40 од нив се покриени. Посебно кога влегуваат во брак. Тој период и највеќе се покриваат.

На пример во најградската скопска општина (Чаир) во 2024 година 30% од сите жени што родиле таа година тоа им било 3+ дете. За разлика од Карпош каде е само 10% и најмакедонската населба Аеродром само 6%. Албанките во просек миниум 10 години помлади се мажат од Македонките. На 25 години најголем дел се веќе мажени и со едно до две деца во просек. До кај 40 години ќе родат уште 2 миниум. У комшилук имам една спроти мене нема ни 27 години веќе трето дете роди. Инаку нејзиниот маж има еден брат и 7 сестри. Девет деца се вкупно.

Така да зависи од која перспектива гледаш.
Автоматски споено мислење:


Готово не убеди. Цела Македонија гризе усни кога ќе те види тебе. Има израз за тоа во медицината de Clérambault's syndrome.
Ти мене барем ме убеди. Кузнае која грдосија од орка си што ниедна нејќе да те погледне па затоа не знаеш како изгледа возбудена девојка да те манијачи.
И тоа не како вас со дрифтање со голф тројка и укање како мајмун, женските тоа суптилно го прават. Џабе ти објаснувам, треба да го осетиш тоа на своја кожа ако некогаш решиш да се уљудиш и средиш да изгледаш како човек.
 

Тоа е особено изразено во западниот дел од земјава, најчесто во Тетово, Гостивар, Кичево, а се разбира бројката е голема и во Скопје. Исто така, има и пациенти од соседните земји кои доаѓаат на нашите клиники да ја направат оваа „реконструкција“.
 
Нели сте православни? Зошто тогаш не се облекувате согласен со православната вероисповест? Кој ви брани?

Кај Македонците/Македонките, постојат два „типови„ од православни:
- православни кои се изјаснуваат за православни само кога има попис (за статистички потреби) и кои немаат поим од православието и,
- православни кои се изјаснуваат за православни и кои така живеат и се однесуваат, според православната верописповест и нејзиното учење.

Никој ништо не ни брани, туку изборот е секогаш личен.
Автоматски споено мислење:

Види вака, ти очигледно не ги познаваш доволно Албанците и зборувате напамет.

До пред да кажеме 15-20 години ти не си можел, или скоро многу многу ретко, да видиш Албанки на возраст од 18-25 години да носат шамии или традиционална муслиманска гардероба. Тоа постоело можеби во планински села, но во градовите и приградските села тоа беше многу ретко. Зборувам за Косово и Македонија. Шамии носеа старите жени или тие во брак постари од 45 години. Млади девојки многу ретко.

Последниве 15 години постои спротивен процес и тренд кај Албанките се повеќе и повеќе да носат шамии и да се покриваат. Посебно тоа е изразено во скопско, тетовско, крушевско и струшко. Од 100 Албанки што ќе сретнам на дневна основа на возраст 18-35 години бар 30-40 од нив се покриени. Посебно кога влегуваат во брак. Тој период и највеќе се покриваат.

И ти зборуваш на памет.

Ајде објасни зашто жените треба да се облечени преку целото тело, со шамија преку косата?

Еве зашто е тоа така уредено во православието; затоа што со покривање на целто тело со облека која не ја отсликува фигурата од самото женско тело, како и со покривање на костата со шамија, девојките/жените изарзуваат неколку нешта истовремено:
- срам,
- себе си не се прикажуваат како „сексапилен„ предмет, како што тоа го чинат девојки/жени кои се движат надвор од дома и кои се поќесе соблечени отколку облечени,
- потчинетост кон сопругот (ако се мажени) или подгвотвеност за потчинетост кон идниот им сопруг (ако се немажени).

Ајде кажи го истово и за новите генерации Албанки, кои, пази чудо, носат шамии, ама носат и нанталони, преку кои им се отсликува телесноста, а во ушите носат микро-слушалки, слушајќи музика од мобилен телефон.

Така нареди Мухамед, нели?...
-
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom