Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Samo ako e 1.9 JTD so 8 ventili, benzin nikako, mada za 1500 evra siguren bidi deka ne naogas asalna 156ka bez razlika koj motor go nosi.
Ух па незнам тоа е средна цена по која што се продаваат, 70% од огласите котираат тука... Има голем број на Алфи по 1000€... Што да речеме па за нив?

Незнам еве препорачајте нешто до 1500€ ценовен ранг? 2000год +

Ми препорачуваат гроб гробосани од 1996та, рѓа на задно крило се рони плекот на тој в перална му викаш полека со четката тука.... Да не ти пропадне внатре.. Ама моторот бил убав!! Ама била германец!!! Ама додирка немала!!! Алоооо Се распаѓа!!!
Ме боли к**от што ако купиш Алфа ќе почнеш да се дружиш со сервисери. и дека мускули ќе набиеш од туркање. Најпоценета марка на автомобили се. За живо џабе се земаат...
 
Ух па незнам тоа е средна цена по која што се продаваат, 70% од огласите котираат тука... Има голем број на Алфи по 1000€... Што да речеме па за нив?

Незнам еве препорачајте нешто до 1500€ ценовен ранг? 2000год +

Ми препорачуваат гроб гробосани од 1996та, рѓа на задно крило се рони плекот на тој в перална му викаш полека со четката тука.... Да не ти пропадне внатре.. Ама моторот бил убав!! Ама била германец!!! Ама додирка немала!!! Алоооо Се распаѓа!!!
Ме боли к**от што ако купиш Алфа ќе почнеш да се дружиш со сервисери. и дека мускули ќе набиеш од туркање. Најпоценета марка на автомобили се. За живо џабе се земаат...
Oпел aстрa г би купил јaс дa сум нa твoе местo,1.6 или 1.8 бензин/плин.
 
Скапа кола за одржување, плус автоматик, со минимум 400 000 км поминати од 2006 досега е еднакво на лотарија...што да мислиме, мање-више секој понов мерцедес на таа километража е бунар без дно за фрлање пари.


Помина времето на 190д што одеше и на процеден зејтин по 800 000 км.
Знаеш отприлика со цени како се движи одржувањето, и на ова со автоматскиот менувач кои се предностите, а кои недостатоците?
 
Последно уредено:
Да прашам, што мислите за Mercedes b200 cdi sport, автоматик, 2006 год., потрошувачка, одржување и сл.?


a6cbed48df598b69f81a10a8fcf1438b.jpg
Дали е добро да се замени Golf 5 1.9 TDI (2005) за Mercedes B200 CDI Sport (automatic) (2006) со доплата за мерцедесот?
 
Да прашам уште нешто, кој знае да ми објасни што е разликата во моторите на Golf 5 1.9 tdi 105kw и Golf 7 1.6 tdi 110 kw (во однос перформанси, потрошувачка, брзина, снага и слично)?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Да прашам уште нешто, кој знае да ми објасни што е разликата во моторите на Golf 5 1.9 tdi 105kw и Golf 7 1.6 tdi 110 kw (во однос перформанси, потрошувачка, брзина, снага и слично)?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
1.9tdi 105ks na golf 5 e slicen so motorot na golf 6 1.6 tdi 105ks. novata generacia na motori se 1.6tdi 105konja demek potivok i trosi 1l pomalce od 1.9 ama 1.6tdi e malku potromav posebno koga pustas klima i so trojca vo kola dosta se osejka gubitok na snaga. 2.0tdi 110ks kaj golf dosta go falat vo vw club macedonia. Vo predgodniot post imase pisano golf 5 da go trampas za mercedesot. Dobra e ponudata i mercedesot ti e podobra varianta da go cuvas negoli golfot poso golfojte se so mnogu los materijal vnatre i nese neso bass stabilni i red drugi raboti....
 
Знаеш отприлика со цени како се движи одржувањето, и на ова со автоматскиот менувач кои се предностите, а кои недостатоците?

Друже скапо е одржувањето инаку за менувачот во МК нема мајстор асолен автоматски мењачи па сега рачунај. Едвај има и два тројца рачен менувач а па камоли за автоматски.
 
Друже скапо е одржувањето инаку за менувачот во МК нема мајстор асолен автоматски мењачи па сега рачунај. Едвај има и два тројца рачен менувач а па камоли за автоматски.
Во мкд по автоматизам за менувач ти викаат - барај си половен.
 
Да прашам уште нешто, кој знае да ми објасни што е разликата во моторите на Golf 5 1.9 tdi 105kw и Golf 7 1.6 tdi 110 kw (во однос перформанси, потрошувачка, брзина, снага и слично)?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Разликата помеѓу 1.9 тди и 1.6 тди е во начинот на вбризгување на гориво во цилиндрите . 1.9 е пд мотор ( пумпа-дизна) што значи дека има пумпа во секоја дизна што го вбризгува горивото во цилиндарот , а 1.6 тди е комон реил ( и кај Голф 6 и кај Голф 7 ), односно има една високопритисна пумпа која го турка горивото кон инјекторите и во цилиндрите . Концептуално комон реил е нешто слично како кај постариот 1.9 тди со рото пумпа , само што кај него пумпата ја вртеше ребрастиот каиш , а кај комон реил е комплетно електрична и изгледа како цефка од која излагаат мали цефчиња кон цилиндрите . Предноста на пд моторот е тоа што тој систем на вбризгување на гориво е поефикасен , има поголем притисок на вбризгување и автоматски подобро согорување и подобра искористеност на горивото , подобри перформанси и помала потрошувачка , НО скап и комплициран систем . Второ пд моторот беше погласен , имаше тенденција да ја јаде брегастата брзо ( посебно првиот 1.9 пд со 101/116/131 кс ) , па затоа после Х км почнуваше да штрака како трактор . Комон реил моторите се порафинирани и потивки , но 1.6 турбо дизелашите иако имаат иста снага како 1.9 , сепак се потромави , посебно се осеќа тоа во меѓузабрзувањата и кога е натоварен. А и 1.6 тди знаат и да трошнат малку уље и нови , така да тоа треба да се проверува често ...
 
Во мкд по автоматизам за менувач ти викаат - барај си половен.


Не им се исплаќа поправка. Одзема доста време а колата е буквално на трупчиња дур се среди...за времето дур се поправи еден мењач (па работел, не работел, крчел не крчел) може три половни да смени со помалку нервози.
 
што мислите рено скеник 2004 1.9 дци 116 кс
дали да мењам егер вентил или ми рекоа да го изгасам да не постои воопште ???
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom