Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Јас мислам дека 300 денари од ден е разумна цена, зошто ако удриш математика, по договор од тоа клиентот секојдневно да ти плаќа без разлика дали вози или не.

300 x 30 = 9000 денари месечно.

Ти спомна 3 коли, што значи 9000 x 3 = 27,000 денари месечно.

Богами од неправење ништо, 500 еура месечно се доволни.

Да се сложувам со тебе,но клиентот сам да си ја сервисира колата.
 
Да се сложувам со тебе,но клиентот сам да си ја сервисира колата.
Сепак, тоа останува меѓу тебе и клиентот.
Земи распрашај се дали на некого ќе му се допадне оваа идеја, и ако има потенцијал во оваа работа, купувај колите, и рентај :)
 
Претпоставувам ти сакаш друг да ја вози таа кола, не ти, па рачунај дека ако таксистот дневно прави 2000 денари, разумна цена би била 300-400 денари за тебе.
Со оглед на тоа дека тој треба да користи дел од парите за бензин и можни кварови на колата, зошто нели, ти не му гарантираш дека ако се расипе, ти ја правиш.

Не,сервисот на колата јас да го правам, но доколку клиентот ја оштети колата сам да ја направи.

Да не зборуваме на памет.

На пазарот на ваков тип на рентање коли, цените се од 500 до 1000 денари за возило.

http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/413264?searchID=1276691&Idx=3

400-500 би биле Тико, Матиз, некое постаро количе. 1000 денари Mercedes E, BMW 5 ...

Вектра би била некаде 500-600 денари дневно.

Клиентот ја поправа колата ако ја чукни, гребни и недај Боже ја слупа.

Сепак амортизери, јабучици, кочници, серивиси, регистрации...ти паше плаќаш. А овие работи ите како откажуваат кај било кое возило.

Мој совет, не ја давај колата на било кого. Нека вози некој што имаш доверба во него. Сум слушал приказни за крадење, видно оштетутвање на колите ...

15-18000 денари месечно од кола не е мала работа. А ако имаш 3 коли...околу 750-900 евра ти се собираат.

Пола од тие пари да ги даваш за сервис месечно (што не е голема веројатност) 360-450 евра ти остануваат. Проблемот е да најдеш доволно возачи кои добро ќе ти ја чуваат колата.

Ако имаш кеш 10000 евра се исплаќа...ако плаќаш кредит...не знам колку многу....
Порано знам колите се даваа во такси компаниите и тие плаќаа „кирија“. Е сега, дали сеуште е така или е ствар на договор меѓу тебе и возачот ...не знам...
 
За кое возило се работи? Ако е со дигитална километража, тешко дека ќе може.
А ако е аналогна, оди кај најблискиот автомеханичар и тој сигурно ќе ти каже.

Пунто, Брава, Браво 1998-2000. Како што можам да видам овие имаат дигитална километража.
Сумљиво ми дојде километража на Фиат Браво 2000та што го видов на огласи.
Газдата пишал дека има поминато 65000 км, инаку колата на прв поглед изгледа доста сочувана каросериски.
Колку е веројатно кола што е 11 години стара да ја има таа километража?
 
Да не зборуваме на памет.

На пазарот на ваков тип на рентање коли, цените се од 500 до 1000 денари за возило.

http://www.pazar3.mk/Listing/Detail/Index/413264?searchID=1276691&Idx=3

400-500 би биле Тико, Матиз, некое постаро количе. 1000 денари Mercedes E, BMW 5 ...

Вектра би била некаде 500-600 денари дневно.

Клиентот ја поправа колата ако ја чукни, гребни и недај Боже ја слупа.

Сепак амортизери, јабучици, кочници, серивиси, регистрации...ти паше плаќаш. А овие работи ите како откажуваат кај било кое возило.

Мој совет, не ја давај колата на било кого. Нека вози некој што имаш доверба во него. Сум слушал приказни за крадење, видно оштетутвање на колите ...

15-18000 денари месечно од кола не е мала работа. А ако имаш 3 коли...околу 750-900 евра ти се собираат.

Пола од тие пари да ги даваш за сервис месечно (што не е голема веројатност) 360-450 евра ти остануваат. Проблемот е да најдеш доволно возачи кои добро ќе ти ја чуваат колата.

Ако имаш кеш 10000 евра се исплаќа...ако плаќаш кредит...не знам колку многу....
Порано знам колите се даваа во такси компаниите и тие плаќаа „кирија“. Е сега, дали сеуште е така или е ствар на договор меѓу тебе и возачот ...не знам...

Вака...имам 13000 евра,сакам да увезам автомобили со ти пари и да ги рентам.
Според тебе што е подобро да земам 2 поубави автомобили или 3-4 вектри и слично?
 
Па удри математика.

За Пасатот можеш да земеш 700-800 денари дневно.
За Вектра 500-600 денари.
За Мерцедес под 800 денари сигурно не, можеби и 1000 ако имаат богата опрема (што е 5000-6000 евра)

Четири вектри (3000 еур средно зачувани, три одлично зачувани по 4000 еур парче ) * 600 = 1800 за три за 4 = 2400 денари
Два пасати (5000 еур одлично зачувани) * 800 = 1600 денари (Притоа гледај...овде имаш заштеда од 3000 евра)
Два мерцедеси Е класа (6000 евра со сите нишани) * 1000 = 2000 денари

Цена на одржување на Опелите имаш најниска (ако се бензинци), за Пасатите и Мерцедесите имаш скапа пред се подвозје бидејќи имаат релативно поскапа суспензија во споредба со Вектрата. Да не зборувам дека тие (Пасатот и Мерцедесот) се дизели и имаш поскапи одржувања.

Еве ти ја математиката.

П.С. Не ме слушај мене за совет...скрши неколку телефони по такси компании...можеби се други цените. Можда 300-400 денари ќе ти понудат за Вектрите...никој не знае....ако влегуваш во бизнис...направи си истражување на пазарот.
 
Па удри математика.

За Пасатот можеш да земеш 700-800 денари дневно.
За Вектра 500-600 денари.
За Мерцедес под 800 денари сигурно не, можеби и 1000 ако имаат богата опрема (што е 5000-6000 евра)

Четири вектри (3000 еур средно зачувани, три одлично зачувани по 4000 еур парче ) * 600 = 1800 за три за 4 = 2400 денари
Два пасати (5000 еур одлично зачувани) * 800 = 1600 денари (Притоа гледај...овде имаш заштеда од 3000 евра)
Два мерцедеси Е класа (6000 евра со сите нишани) * 1000 = 2000 денари

Цена на одржување на Опелите имаш најниска (ако се бензинци), за Пасатите и Мерцедесите имаш скапа пред се подвозје бидејќи имаат релативно поскапа суспензија во споредба со Вектрата. Да не зборувам дека тие (Пасатот и Мерцедесот) се дизели и имаш поскапи одржувања.

Еве ти ја математиката.

П.С. Не ме слушај мене за совет...скрши неколку телефони по такси компании...можеби се други цените. Можда 300-400 денари ќе ти понудат за Вектрите...никој не знае....ако влегуваш во бизнис...направи си истражување на пазарот.

А што такси компанијата ти ги зима автомоилите па потоа таа самата си наоѓа возачи???
Уште ова..што е по барано дизелот или бензин со вграден плин?
 
Пунто, Брава, Браво 1998-2000. Како што можам да видам овие имаат дигитална километража.
Сумљиво ми дојде километража на Фиат Браво 2000та што го видов на огласи.
Газдата пишал дека има поминато 65000 км, инаку колата на прв поглед изгледа доста сочувана каросериски.
Колку е веројатно кола што е 11 години стара да ја има таа километража?
Ако се работи за некој газда-парајлија кој имал повеќе коли, веројатноста да поминал 65,000км е голема.
Но сепак, автомеханичарот е поупатен во овие работи.
 
Па удри математика.

За Пасатот можеш да земеш 700-800 денари дневно.
За Вектра 500-600 денари.
За Мерцедес под 800 денари сигурно не, можеби и 1000 ако имаат богата опрема (што е 5000-6000 евра)

Четири вектри (3000 еур средно зачувани, три одлично зачувани по 4000 еур парче ) * 600 = 1800 за три за 4 = 2400 денари
Два пасати (5000 еур одлично зачувани) * 800 = 1600 денари (Притоа гледај...овде имаш заштеда од 3000 евра)
Два мерцедеси Е класа (6000 евра со сите нишани) * 1000 = 2000 денари

Цена на одржување на Опелите имаш најниска (ако се бензинци), за Пасатите и Мерцедесите имаш скапа пред се подвозје бидејќи имаат релативно поскапа суспензија во споредба со Вектрата. Да не зборувам дека тие (Пасатот и Мерцедесот) се дизели и имаш поскапи одржувања.

Еве ти ја математиката.

П.С. Не ме слушај мене за совет...скрши неколку телефони по такси компании...можеби се други цените. Можда 300-400 денари ќе ти понудат за Вектрите...никој не знае....ако влегуваш во бизнис...направи си истражување на пазарот.

Да ви се убацам во муабет.
Татко ми до пред некој месец возеше такси во Лотус. Месечно правеше во просек околу 45000 денари и тоа турбо работа, само фрштат тури а често идеше и до аеродром александар велики. А од аеродром до центар во Скопје се зима 700 или 800 денари и пак вкупно на крај на месец имаше 45000.
45000/30=1500 денари дневно.
Ам пази Лотус е фирма и заедно со другите три-четири најголеми такси компании Сити, Наше такси, Глобал и Ројал ги јадат за доручек помалите како пролет, експрес, водно и др.
Многу ретко таксистиве од помалите кампании да имаат промет над 1000ка дневно, една смена од 8 саати работно време.
Е сега еве да кажеме дека имаат 1000ка промет (што е многу) за 8 саати, каде ке му биде бензинот на таксистата, каде киријата или рентањето и каде ке му биде чистата пара е под голем прашалник???
Едино да може да ги рента 24 сати па да најде муштерии, некоја таква комбинација.

Мене твоиве цени некако не ми се логични т.е од гледна точка на таксист се високи и не се исплатливи.
А ако иде рентањето преку такси фирмата, е тогаш тоа е друга работа за која јас не сум запознаен.

--- надополнето ---

Луѓе брзо помагајте.
Ми нудат Пунто 2000та HGT со 100000 поминати неувезено за 2.500 евра.
Ме интересира колку може да троши на 100км ова зверче и дали вреди за тие пари?
 
Да ви се убацам во муабет.
Татко ми до пред некој месец возеше такси во Лотус. Месечно правеше во просек околу 45000 денари и тоа турбо работа, само фрштат тури а често идеше и до аеродром александар велики. А од аеродром до центар во Скопје се зима 700 или 800 денари и пак вкупно на крај на месец имаше 45000.
45000/30=1500 денари дневно.
Ам пази Лотус е фирма и заедно со другите три-четири најголеми такси компании Сити, Наше такси, Глобал и Ројал ги јадат за доручек помалите како пролет, експрес, водно и др.
Многу ретко таксистиве од помалите кампании да имаат промет над 1000ка дневно, една смена од 8 саати работно време.
Е сега еве да кажеме дека имаат 1000ка промет (што е многу) за 8 саати, каде ке му биде бензинот на таксистата, каде киријата или рентањето и каде ке му биде чистата пара е под голем прашалник???
Едино да може да ги рента 24 сати па да најде муштерии, некоја таква комбинација.

Мене твоиве цени некако не ми се логични т.е од гледна точка на таксист се високи и не се исплатливи.
А ако иде рентањето преку такси фирмата, е тогаш тоа е друга работа за која јас не сум запознаен.
?


Јас ти кажувам од цените што ги гледам од Пазар3 и од луѓе што знам.

:)
 
Луѓе брзо помагајте.
Ми нудат Пунто 2000та HGT со 100000 поминати неувезено за 2.500 евра.
Ме интересира колку може да троши на 100км ова зверче и дали вреди за тие пари?
Тамам е цената.Само ова ми изгледа поспортско (ако зборуваш за Абартх верзијата) па внимавај на моторот да не му ја имаат извадено душата.Според информации на интернет троши:
(urban) 24.6mpg / (extra urban) 44.1mpg / (combined) 34.0mpg
Или урбано 9-10 литри на 100км,екстра урбано (? веројатно на отворено) 5.5-6 литри на 100км и комбинирано 6.5-7 литри на 100км
 
Дали повисоко ниво на сулфур во дизел горивото им штети на модерните дизел мотори (MultiJet и сл...)
 
Колку би и била отприлика потрошувачката на плин на вектра 2000 кубици 16 вентили 94 год ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom