Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
100%.
75 носи BMW механика, како и Мини. 200 и 400 сериите се наследени од Хонда и во тие годишта си одеа како што си беа во оригинал така да кажеме. Со Хонда механика. Баш пред некој ден еден колега сервисираше 200-ка и тоа го муабетевме...

Роверите со дизел мотор имаат мотор од БМВ а бензинците имаат хонда така да и двајцата сте во право :tv:

--- надополнето ---

Значи добри мотори имат? ми препорачваш да земам таков?

Еве јас ти препорачувам доколку е во добра состјба и биди сигурен дека малце повеќе ке ти отидат пари на бензин зосто знае да пивне малце повеќе кога ке го стиснеш а со нормална вожња не троши многу.
 
Сакам да видам едно рено клио дизел. е се има 1390 кубици и 76 коњи. некако слабо ми изгледа за дизел пошо досега сум сретнал само над 1900 кубици?
1.9Д е 65 коња, а ако си гледал 1.9 ДТИ (турбо дизел) = тој мислам дека е повеќе од 76 коња...
 
него ај да си се пожалам и јас тука малку... иако работам со клими (за дома) и порано со авто клими, денес го однесов реното во сервис за авто клими да му вградат клима, која комплетна ја донесов во гепек извадена од друго исто такво рено... сам ја демонтирав од колата, извадив сите држачи, дури и каишот со каишница го донесов нов... јас неможам да змислам дека сабајле во 9 ја оставив колата и во 19 вечерва (значи 10 саати) работата беше завршена само 70% на сервирано на тацна. знам од искуство дека монтажана клима во кола воопшто не едноставна работа, затоа и само раб. рака чини 150 евра, ама на тацна сервирано се што треба и пак толку време????? јас порано местев клима на кола за 4 до 7 саати... гарант запнале на нешто,па се префрлиле на друга кола и така... од некои мои убедувања нема да ја посочам фирмата кај што ја однесов колата, за да не се појавам како дискредитатор на истата... не би сакал...
 
Zdravo mi treba pomos dokolku nekoj znae neka mi odgovori, imam pasat 1.8 t benzin 99 god i nesto mi tropka kako nesto metal na metal kako nekoja sajmicka da e,znaci ne e sigurno vo motorot bev na servis za vw,nadvor e od motorot bev na mehanicar mi ustanovi deka e problemot vo katalizatorot kako vo nego da tropa nekoe plekce ili sajma,dali nekoj imal isti problem ???
 
Zdravo mi treba pomos dokolku nekoj znae neka mi odgovori, imam pasat 1.8 t benzin 99 god i nesto mi tropka kako nesto metal na metal kako nekoja sajmicka da e,znaci ne e sigurno vo motorot bev na servis za vw,nadvor e od motorot bev na mehanicar mi ustanovi deka e problemot vo katalizatorot kako vo nego da tropa nekoe plekce ili sajma,dali nekoj imal isti problem ???

90% до катализаторот е. Или однеси го на чистење а ако е премногу за никаде, или смени го или извади го. Да го извадиш ти е поевтино и ќе добие некое коњче плус колата :)
 
него ај да си се пожалам и јас тука малку... иако работам со клими (за дома) и порано со авто клими, денес го однесов реното во сервис за авто клими да му вградат клима, која комплетна ја донесов во гепек извадена од друго исто такво рено... сам ја демонтирав од колата, извадив сите држачи, дури и каишот со каишница го донесов нов... јас неможам да змислам дека сабајле во 9 ја оставив колата и во 19 вечерва (значи 10 саати) работата беше завршена само 70% на сервирано на тацна. знам од искуство дека монтажана клима во кола воопшто не едноставна работа, затоа и само раб. рака чини 150 евра, ама на тацна сервирано се што треба и пак толку време????? јас порано местев клима на кола за 4 до 7 саати... гарант запнале на нешто,па се префрлиле на друга кола и така... од некои мои убедувања нема да ја посочам фирмата кај што ја однесов колата, за да не се појавам како дискредитатор на истата... не би сакал...

Ех онак, небаре не знаеш какви се овие во сервисите. Пример овие фирмиве што се за плин местење се фалат дека во текот на работниот ден ќе ми го наместат плинот, ама мало морген тоа. Сигурно 2 дена минимум ќе поминат дур да го наместат. Не дека не можат, ама сакаат одеднаш 5 коли да фатат и да ги наместат елементите. Епа неможи така.

Мислат дека ако фатат 5 коли одеднаш ќе ја завршат работата побрзо. Само ја прават колата неспособна за возење и ти прават нерва дур да си ја земиш.

То е то. Македонче...
 
Едно прашање,ама за итен одговор ми е :jaj: Дали ако купиш кола од амбасада и имала дипломатски таблици во земјава,се смета дека е од тука или треба да се плати царина и слични глупости како при увоз? :kesa:
 
Едно прашање,ама за итен одговор ми е :jaj: Дали ако купиш кола од амбасада и имала дипломатски таблици во земјава,се смета дека е од тука или треба да се плати царина и слични глупости како при увоз? :kesa:
не треба ништо да плакаш како колата да е купена со мк табли само што има црни т.е дипломатски:salut:
 
Drugar nisto od toa deneska go vadev kataliztorot imase vo nego edna mala sajmicka i neznam nekoe malo parce metal rekov toa ke e go namestiv pak,tapa ista pesna kako so bese tropanjeto pak go ima hmm,mislam deka e do turbinata mora od tamu da e ispadnata sajmickata, kako sto rekov imase vo katalizatorot mala sajmicka ja izvadiv a vnatre sitoto so go ima samiot katalizator e ok extra niti e osteteno niti e prljavo neznam so e rabota....
 
Едно прашање,ама за итен одговор ми е :jaj: Дали ако купиш кола од амбасада и имала дипломатски таблици во земјава,се смета дека е од тука или треба да се плати царина и слични глупости како при увоз? :kesa:

Ако се платени ДДВ и царина (пример претходно таа кола била на МК таблици) тогаш си ослободен.

Ако е купена на ново, тогаш плаќаш царина и ДДВ, т.е. класичен увоз.
 
донеси бе брат кај чичо у гаража тоа тристачот, да ти го сместиме плинот за 2-3 саати (и ти ке помагаш) на тристач ли ке треба цел ден да се стави плин? ајде бе, ептен шалива работа е тоа... на карбуратор, 2 вентила, боца, една бакарна цевка и копче внатре за мењање на плин или на бензин... нема ништо електроники ово оно... чиста и едноставна работа... поедноставна здравје...
 
Абе ММЕ со тоа атестот, уште од сеа гарантирам дека ќе ме укокаат со Фиатот цајканите, ако ставам не-атестиран. А 3000-ки еден систем е. Ептен ми се исплаќа.. А вака, BT таблици одма STOP, ајде дечки отвори „ѓепек“ и шо да видиш...бојлер за парното...

Па оди докажувај се со цајканот..
 
Абе ММЕ со тоа атестот, уште од сеа гарантирам дека ќе ме укокаат со Фиатот цајканите, ако ставам не-атестиран. А 3000-ки еден систем е. Ептен ми се исплаќа.. А вака, BT таблици одма STOP, ајде дечки отвори „ѓепек“ и шо да видиш...бојлер за парното...

Па оди докажувај се со цајканот..

сум заборавил малку.... ај кажи ми тристачот резервна кај му стоеше? во мотор? или позади од доле?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom