Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Зошто кога го ставам клучот во бравата за палење и одма давам контакт не сака ни да мрдне клучот,или чекам 10-15 секунди или го вадам и пробувам така 2-3 пати?Нешо да не замрзнува или? Чаре? ( Голф )
 
Зошто кога го ставам клучот во бравата за палење и одма давам контакт не сака ни да мрдне клучот,или чекам 10-15 секунди или го вадам и пробувам така 2-3 пати?Нешо да не замрзнува или? Чаре? ( Голф )
Однеси ја некој клучар да ја разклопи бравата, ако е некое делче е зафркнато ќе го смени.
 
fiat punto 1.9 jtd 80ks.
skoda felicia 1.9 65ks.
pezo 206 1.9.
se naojga i golf 4 1.9 90 konja za tie pari.
opel vectra b 2.0 dti ali redizajnot se dobri.
opel vectra b 1.8 smrt nema, top motor za na plin.
А дaли aлфa рoмеo 156 се дoбри и бмв 525 oд 1998 пoшo тие oнaкa мерaк ми прaвaт сaмo незнaм дaли вреди зa пaрите дa се земе и кaкo стoјaт сo издржливост бидејки јaс земaм кoлa штo ке ме терa бaрем пoдoлгo не сум некoј штo се зaнимaвa сo купи прoдaј сaкaм некoј дa ме упaти вo врскa сo oвa aли нa тие 2 кoли гo имaм мерaкoт и не сум имaл искуствo сo истите знaм декa зa aлфa 156 1.9 дизелите биле дoбри a зa 1.8 твинспaрк не сум мнoгу упaтен истo кaкo зa бмв 525 aли не сум бaш љубител нa дизелoт.
 
нема две недели водата ја нема у казанче а не се приметува
Ako ne kape od nikade( toa mora da se proveri so sigurnost......stavi karton pod kola...ke se vidi)...i ako nema voda vo masloto.....golema verojatnost e deka e ošteten dihtungot na glavata vo delot pomegju kompresioniot prostor i kanalite za voda.
T.e......sogorevaš voda vo eden ili poveće cilindri
 
А дaли aлфa рoмеo 156 се дoбри и бмв 525 oд 1998 пoшo тие oнaкa мерaк ми прaвaт сaмo незнaм дaли вреди зa пaрите дa се земе и кaкo стoјaт сo издржливост бидејки јaс земaм кoлa штo ке ме терa бaрем пoдoлгo не сум некoј штo се зaнимaвa сo купи прoдaј сaкaм некoј дa ме упaти вo врскa сo oвa aли нa тие 2 кoли гo имaм мерaкoт и не сум имaл искуствo сo истите знaм декa зa aлфa 156 1.9 дизелите биле дoбри a зa 1.8 твинспaрк не сум мнoгу упaтен истo кaкo зa бмв 525 aли не сум бaш љубител нa дизелoт.
525TDS se dosta glomazni golemi koli i se dosta skapi za odrzuvanje. Imat mnogu elektronina a i znaj da zagreva naleto toj motor. Servisot za kardanot kosta skapo. 525i se nesto polesni za odrzuvanje no trosat nad 12 litri i servisot e dosta skap isto kako i kaj tds. Da zemes zacuvano 525 ke ti trebat 2500 evra za da nemas problemi. Alfa romeo site motori se ok ali servisot e skap i zatoa gi bie los glas alfa romeo a pola od opelite se so alfa motor i etegi terat nad 300 000. Kaj alfite osetliva e prednicata posto e teska napred a i baska kajnas patistata se deponija :D Alfata ti e dobar izbor ali saka odrzuvanje ito salam. Imam 2 opeli so fiatov motor i od strana na motor nemam nekoj golemi kvarovi osven senzori za temperatura,egr i vakum pumpa.
 
За Хјундаи соната случајно некој да не знае. Имам проблем звучниците се поврзани позади но нема глас нови се. Напред у радио поврзано е се ко што треба да не знае случајно некој до до би било?
 
За Хјундаи соната случајно некој да не знае. Имам проблем звучниците се поврзани позади но нема глас нови се. Напред у радио поврзано е се ко што треба да не знае случајно некој до до би било?
сигурно си проверил (со обични кратки жички и било какви звучници) дали задните излези на радиото функционираат, иако како што те разбрав се добро поврзани. Нормално, да се провери додека се врзани и предните. Може да не е подесено квадро, може ако не е ново радиото едноставно да не работат излезите.
Или ако е се во ред со излезите и радиото е добро подесено, дали нема прекин во жиците кои водат позади. Мене масата ми имаше прекин па одново носев жица до позади. Нека ти провери некој другар што работи со мерач за отпор, ампеража-мултиметар...ќе знае како. Трето не гледам што би било.
 
сигурно си проверил (со обични кратки жички и било каков звичник) дали задните излези на радиото функционираат, иако како што те разбрав се добро поврзани. Или ако е се во ред со излезите, дали нема прекин во жиците кои водат позади. Мене масата ми имаше прекин па одново носев жица до позади. Нека ти провери некој другар што работи со мерач за отпор, ампеража-мултиметар...ќе знае како. Трето не гледам што би било.
Напред у радио е се ок позади се ок поврзани е сега мене ме занима дали има некој главен кабел и как бби бил што би водел со звучниците дали е ок да проверам пошто не можам да го накдам
 
Напред у радио е се ок позади се ок поврзани е сега мене ме занима дали има некој главен кабел и как бби бил што би водел со звучниците дали е ок да проверам пошто не можам да го накдам
Постојат три можности-каблите, излезот или подесувањето. Позади ги врзуваш на џекче некое веројатно. На него се врзани две жици нели, "плус" и "минус". Треба да се види со мултиметар дали оди струја.

Или поедноставно, ако можеш да го извадиш радиото за да манипулираш одзади со излезите. Врзи го кабелот за предните звучници во задниот влез. За да елиминраш можност да има негде прекин во каблите кои одат назад. Ако работи, тогаш е негде сигналот за назад проблем. Кај мене одеа секој кабел посебно за назад.
Ме чуди и двата задни ако немаат сигнал. Обично се посебни жици
 
Последно уредено:
чад нема а и уље не троши а водата ја нема,водна пумпа лани сменета ќе проверам фала сепак друже
Kako sto napisa @gjoko-mkd mozi ti mesa samo izduvni gasovi so antifriz. Vidi po nekoe vreme koga ke zagree malce dali crevata se podueni, tvrdi i dali izleguvaat meurcinja vo sadot kade se dotura antifriz od povratnoto crevo. Najdobro e da testiras za izduvni gasovi vo antifrizot, ne e nesto skapa rabota, okolu 300 denari plus minus. Moze da ti gubi antifriz i kaj ladnjakot od Egr ventilot(kaj nekoi koli) i uste na eden mal milion mesta, no ova so duvnat dihtung na glavata od motorot e sekako najzaebano. Imas i flouroscentni tecnosti sto se stavaat vo antivrizot i posle so uv lamba da proveris.
 
корса ц со фолија цела да се излепи колку би коштало знае некој?[DOUBLEPOST=1546798822][/DOUBLEPOST]
Ako ne kape od nikade( toa mora da se proveri so sigurnost......stavi karton pod kola...ke se vidi)...i ako nema voda vo masloto.....golema verojatnost e deka e ošteten dihtungot na glavata vo delot pomegju kompresioniot prostor i kanalite za voda.
T.e......sogorevaš voda vo eden ili poveće cilindri
чаре нов дихтунг?и колку е тој од прилика?
 
За со корсата, кога ќе се отвори главата на моторот, добро да се испита и да се рамни. Се што треба да се направи по пропис оти да не испадне два пати да се отвора моторот за некоја ситница што не била сработена првиот пат.
 
Во Скопје да не знае некој во која продавница се наоѓаат Wynn's адитиви?
https://www.wynns.eu/product/injector-cleaner-2/[DOUBLEPOST=1546861589][/DOUBLEPOST]Или некој друг добар адитив за да ги прочисти дизните?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom