Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Подобар мотор во таа класа од тој пежовиот нема. Попрво ќе се распадне каросериски, него да се прави ремонт. :LOL:
Се зависи каква ќе начекаш. Оние пред 2005/6 (пред редизајнот) имаат осетно послаб квалитет на изработка од овие поновиве. Кај нив страдаат подлошките на дизните, сервото е далеку полошо, задните амортизери. Малку се и тврди на вожња и назад седиштата им се лоши, филтерот си е скапичок. Ама колку пари, толку музика. :D
Што би препорачал ти од конкурентите (може и Б) за тие пари до 3-3.5к? 206ка, Клио, Корса, Гранде Пунто...?
307, korsa ovie se top izbor[DOUBLEPOST=1515795697][/DOUBLEPOST]
Сакаш да кажеш дека овластените сервиси ќе се брукаат низ Германија и за таков ситен дефект ќе дозволи Волксваген бламажа низ медиумите во Германија?
Dodeka e pod garacija normalno go pravat so kompletna promena ili nov motor, i poveketo so bea so ovaa maka im gi smenija motorite bez ili so nekoja sitna doplata. Sakam da kazam problemot e trivijalen i se dolzi samo na prodolzenite intervali za promena na ulje. Ako se menuva na 10kkm nikogas ne bi se zapekle karikite.
 
@valvoline
Километражата ми е солидна..
11 години старо возило..
Иначе изгледа прекрасно.

Ovaa nema sansi da e so originalni kilometri, 135000 za 11 godini, nema sansi, 250k i davam minimum. Imam praeno muabet so prijateli vo Sofija pred 1 godina koi sto prodavaat koli od Italija i Germanija i mi kazaa otvoreno deka 95% od kolite se so lazni kilometri i lazni servisni kniski, onie sto se vo dobra sostojba gi davaat odma, ne ni stigaat da gi objavat.
 
Мерцедес Бенц C и Е CDI и S 2005+ година како стојат со корозија, електроника и слично. Читав многу фајчале корозија сето скапано било.. Некој стварно шо имал искуство со Мерцедес и е специјалист нека ми кажи позитивни/негативни работи.
 
Последно уредено:
@valvoline


Ovaa nema sansi da e so originalni kilometri, 135000 za 11 godini, nema sansi, 250k i davam minimum. Imam praeno muabet so prijateli vo Sofija pred 1 godina koi sto prodavaat koli od Italija i Germanija i mi kazaa otvoreno deka 95% od kolite se so lazni kilometri i lazni servisni kniski, onie sto se vo dobra sostojba gi davaat odma, ne ni stigaat da gi objavat.
Vo italija se naogjaat i koli so malku km, ne se vozat mnogu tie so ziveat vo stisnatite gratcinja. Ako e nas covek so zivee i raboti tamu oglasov moze da si e na mesto. Pusti gi bugarskite kanti od tri edna s gospod znae kolku km so falc servisni za 10 leva.[DOUBLEPOST=1515845144][/DOUBLEPOST]
Мислење за Астра н1.4 2008 90кс
Slab e toj motor za toa vozilo. Pod 1.6 ne se lazi da zimas.[DOUBLEPOST=1515845237][/DOUBLEPOST]
Мерцедес Бенц C и Е CDI и останати средни класи 2005+ година како стојат со корозија, електроника и слично. Читав многу фајчале корозија сето скапано било.. Некој стварно шо имал искуство со Мерцедес и е специјалист нека ми кажи позитивни/негативни работи.
C klasata se skapanici, E ne se losi ama i tie gi faka rga samo ne na kriticni mesta.
 
Vo italija se naogjaat i koli so malku km, ne se vozat mnogu tie so ziveat vo stisnatite gratcinja. Ako e nas covek so zivee i raboti tamu oglasov moze da si e na mesto. Pusti gi bugarskite kanti od tri edna s gospod znae kolku km so falc servisni za 10 leva.[DOUBLEPOST=1515845144][/DOUBLEPOST]
Slab e toj motor za toa vozilo. Pod 1.6 ne se lazi da zimas.[DOUBLEPOST=1515845237][/DOUBLEPOST]
C klasata se skapanici, E ne se losi ama i tie gi faka rga samo ne na kriticni mesta.


Bas tie sto ziveat po mali gradovi poveke se vozat, sekoj vikend setaat so koli, soping, rabota...za mene 11 godini stara kola donesena od strana so malku km originalni e retkost
 
Планирам да купам бензинец (+плин) цена до 4.500Е, ми треба ваше мислење која кола од наведениве е подобра во секој поглед.

Оpel Astra H 1.6 116ks (2007~2009)
VW Golf 1.6 102ks (2006~2007)
VW Polo 1.4i 80ks (2007~2008)
Fiat Bravo 1.4 T-jet 120/140ks ( 2006~2008)
Audi A3 1.6 FSI 116ks (2005~2006)
Peugeot 307 1.6 109ks (2006~2008)
 
Планирам да купам бензинец (+плин) цена до 4.500Е, ми треба ваше мислење која кола од наведениве е подобра во секој поглед.

Оpel Astra H 1.6 116ks (2007~2009)
VW Golf 1.6 102ks (2006~2007)
VW Polo 1.4i 80ks (2007~2008)
Fiat Bravo 1.4 T-jet 120/140ks ( 2006~2008)
Audi A3 1.6 FSI 116ks (2005~2006)
Peugeot 307 1.6 109ks (2006~2008)

За третата опција незнам колку би ти се исплаќал плин,бидејќи е 1.4 и мало количе..
За четвртата опција ми стои како најмалку комплициран мотор,бидејќи Фиатите не се некои комплицирани мотори,па и плус бензин,може и најдобар избор,и сигурно најефтина кола од сите овие што си ги предложил..
За петтата опција не ти препорачувам бидејќи мора да работи и на бензин..пример 20% бензин 80% плин..
 
За третата опција незнам колку би ти се исплаќал плин,бидејќи е 1.4 и мало количе..
За четвртата опција ми стои како најмалку комплициран мотор,бидејќи Фиатите не се некои комплицирани мотори,па и плус бензин,може и најдобар избор,и сигурно најефтина кола од сите овие што си ги предложил..
За петтата опција не ти препорачувам бидејќи мора да работи и на бензин..пример 20% бензин 80% плин..

Јас моментално возам Фиат Пунто 1 98' 55коња на плин.Со 1000че го возам 400км до последна капка.Го палам на бензин па на висок обртај се префрла на плин.Незнам зашто да не би било добро...а за петтата опција сум читал дека тој мотор FSI е малце зезнат да работи со плинска инсталација, како и што поточно нез...дајте реплика.
 
Јас моментално возам Фиат Пунто 1 98' 55коња на плин.Со 1000че го возам 400км до последна капка.Го палам на бензин па на висок обртај се префрла на плин.Незнам зашто да не би било добро...а за петтата опција сум читал дека тој мотор FSI е малце зезнат да работи со плинска инсталација, како и што поточно нез...дајте реплика.
T jet e slicno kako tsi nova tehnologija skapi uredi 800-900e i mora da raboti na mesavina okolu 30% benzin i drugoto plin
 
За третата опција незнам колку би ти се исплаќал плин,бидејќи е 1.4 и мало количе..
За четвртата опција ми стои како најмалку комплициран мотор,бидејќи Фиатите не се некои комплицирани мотори,па и плус бензин,може и најдобар избор,и сигурно најефтина кола од сите овие што си ги предложил..
За петтата опција не ти препорачувам бидејќи мора да работи и на бензин..пример 20% бензин 80% плин..

Од сите што наброја со бензин за да го врадиш плин и моторот ќе тера долго време без проблем најдобро се покажа е опел ,но треба да се види како тип инјектор и дали треба да се вгради капалки со масло или не . Кога моторот работи само на плин и ако вентилот е дебел може да тера без капалки ,а ако е тенок ќе мора со капалки , тоа е слабост на моторот кога работи само на плин ако вентолот е тенок и најчесто кај фордови и ровери и некои други коли од 2005г па нагоре. Капалки со специјално масло служи за подмачкување на вентилите кога работи само на плин за да не се изгори вентилите затоа се служи со капалки. А сега најчесто 20% бензин и 80% плин истовреме согорува за да не мора да го вградиш капалки бидејќи 20% бензин тоа го презема улогата е сега пак и тука има слабост , плинот е гасовита состојба тука ќе мора да се претвори во течна состојба со помош на разбијачата или како го викате и преку него се претвори во течна состојба преку вода или антифриз значи пак ќе има загревање на моторот, но тоа важи за старите инјектори и карбуратори од постара генерација мотори што нема никаков проблем , а сега со новите инјектори не знам како функционира и би требало да е со ист принцип функции и дали ќе има загревање е тоа не знам.



Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
 
Cd плеерот на алфата нејќе да чита цд а.Само едно две отвори другите несака,сите што ги снимив.Мислев дали е нешто до ласерот,ама логички не би го отчитало и тоа едно.Што може да е?
 
Cd плеерот на алфата нејќе да чита цд а.Само едно две отвори другите несака,сите што ги снимив.Мислев дали е нешто до ласерот,ама логички не би го отчитало и тоа едно.Што може да е?

пробај со поквалитетни цедиња како вербатим, некои чкљ знаат да не ги читаат, а најубаво ти е да си пушташ музика преку aux од телефон
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom