Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки, се подновив пред една недела со мерцедес e class cdi 270, 2002ра произведен.
Арно ама проблемите со електрониката почнаа по 2-3 дена. Се оклучуват-исклучуват светилки, радиото, не функционира парното, жмигавците, светлата итн. Значи не е нон стоп вака, може вака да е сега а по 10 минути да си работи нормално.
Бев на мајстор ми вели дека се е во ред можеби имало некој жици натопено (мокра беше зад возачкото седиште, очигледно и бил прозорец отворен на дожд па ради тоа демек да не било) да ја возам засега па ќе видиме што ќе покаже понатаму.

Ако имал некој сличен проблем да пише збор два како, што?

ја перел некој внатре со вап апарат изгледа
 
Дечки, се подновив пред една недела со мерцедес e class cdi 270, 2002ра произведен.
Арно ама проблемите со електрониката почнаа по 2-3 дена...

Ти ама ич не си се подновил. 15 години стар дизел си зел,незнам на која варка си наседнал али стварно мислеше дека "ќе му се изнавозиш на мерцедес" за некоја илјадарка што си го платил?
Една изрека вели "ако не можиш да го купиш како ново нема да можиш ни да го одржаваш тоа возило"
Нашминкани и дотерани се за на плац. Кога ќе ја истераш од плацот или од гаража од кај тој што си ја купил,моли бога ако е полуксузна марка на возило да не ја тераш по мајстори. А ги има многу.
Ќе си најдиш електричар и ќе си платиш за да провери што е проблемот. Инаку за беспари секој само ќе нагаѓа а ти пак ќе си го имаш истиот проблем.
 
Дечки, се подновив пред една недела со мерцедес e class cdi 270, 2002ра произведен.
Арно ама проблемите со електрониката почнаа по 2-3 дена. Се оклучуват-исклучуват светилки, радиото, не функционира парното, жмигавците, светлата итн. Значи не е нон стоп вака, може вака да е сега а по 10 минути да си работи нормално.
Бев на мајстор ми вели дека се е во ред можеби имало некој жици натопено (мокра беше зад возачкото седиште, очигледно и бил прозорец отворен на дожд па ради тоа демек да не било) да ја возам засега па ќе видиме што ќе покаже понатаму.

Ако имал некој сличен проблем да пише збор два како, што?


- Со новиот закон шо е ислезен шо пишува во него доколку продавачот ти продај не исправно возило со тужба треба да ти ги врати парите на полојна ама не сум сигурен.
 
Ne go koristi...Izvetreano e...:pos::pos:

Abe ne e benzin da izvetree,stavaj tamu so mu se plasis,ne e kiselo mleko pa da se rasipe[DOUBLEPOST=1514029521][/DOUBLEPOST]

Jas imam probano antifriz,kakov vkus ima, znaes li?
Eve jas ke ti Kazam,ima mnogu blag vkus,blag vkus so mislis ke ti se slosi..
Preturav od kazanceto I morav da go izvadam so crevo.
Ista e postapkata nafta koga krades,so crevo vo rezervoarot povlekuvas da dojde do usta mestis tubata ..

И јас имам пробано колку прст да лижам инаку татко ми ,брат ми и јас сме автомеханичари [emoji6]


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Дечки некој со било какви искуства со Пежо 407ца.

Гледам кај нас скоро сите што се по огласи се дизели, и тоа скоро сите се 1,6 и 2,0 ХДИ, со тоа што има и неколку 2,2 ХДИ.

Прашањата конкретно ми се: Како се погодени каросериски, колку и дали страдаат со предницата, менувачот, ламела?
Колку пари чини промена на сите филтери, какво масло користат, цена на тој сервис?
Колку чини комплетен сервис, каиши, затегачи, водна пумпа итн?

И од аспект на мотор што би ми предложиле добри страни и маани на погоре споменатите дизели од аспект на потрошувачка, издржливост, перформансите ми е во втор план.

И дали би била добра идеја и дали би препорачале да си донесам вакво Пежо ама бензин со тоа што веднаш би го префрлил на плин?
 
Дечки, се подновив пред една недела со мерцедес e class cdi 270, 2002ра произведен.
Арно ама проблемите со електрониката почнаа по 2-3 дена. Се оклучуват-исклучуват светилки, радиото, не функционира парното, жмигавците, светлата итн. Значи не е нон стоп вака, може вака да е сега а по 10 минути да си работи нормално.
Бев на мајстор ми вели дека се е во ред можеби имало некој жици натопено (мокра беше зад возачкото седиште, очигледно и бил прозорец отворен на дожд па ради тоа демек да не било) да ја возам засега па ќе видиме што ќе покаже понатаму.

Ако имал некој сличен проблем да пише збор два како, што?
Исто и мој другар има 2002 ама ц класа и истото му се случува. На сред возење навечер знае светлата да му се исклучат.
 
Дечки некој со било какви искуства со Пежо 407ца.

Гледам кај нас скоро сите што се по огласи се дизели, и тоа скоро сите се 1,6 и 2,0 ХДИ, со тоа што има и неколку 2,2 ХДИ.

Прашањата конкретно ми се: Како се погодени каросериски, колку и дали страдаат со предницата, менувачот, ламела?
Колку пари чини промена на сите филтери, какво масло користат, цена на тој сервис?
Колку чини комплетен сервис, каиши, затегачи, водна пумпа итн?

И од аспект на мотор што би ми предложиле добри страни и маани на погоре споменатите дизели од аспект на потрошувачка, издржливост, перформансите ми е во втор план.

И дали би била добра идеја и дали би препорачале да си донесам вакво Пежо ама бензин со тоа што веднаш би го префрлил на плин?
2.0 е најпогоден ама скоро на сите им тропа замаец тоа цел сет е пколу 700 евра
 
Дечки, се подновив пред една недела со мерцедес e class cdi 270, 2002ра произведен.
Арно ама проблемите со електрониката почнаа по 2-3 дена. Се оклучуват-исклучуват светилки, радиото, не функционира парното, жмигавците, светлата итн. Значи не е нон стоп вака, може вака да е сега а по 10 минути да си работи нормално.
Бев на мајстор ми вели дека се е во ред можеби имало некој жици натопено (мокра беше зад возачкото седиште, очигледно и бил прозорец отворен на дожд па ради тоа демек да не било) да ја возам засега па ќе видиме што ќе покаже понатаму.

Ако имал некој сличен проблем да пише збор два како, што?

Колку ја плати ако не е тајна..
 
Другари, имам Golf 5 1.9 TDI, ме интересира околу одржувањето, дали и на колку километри треба да ставам адитив и кој е адитив е најдобар? Зимно време дали да сменам масло во менувачот? Масло за сервото на колку време се менува? Колку коштаат овие работи?
И на што друго треба да се обрати внимание?
 
Другари, имам Golf 5 1.9 TDI, ме интересира околу одржувањето, дали и на колку километри треба да ставам адитив и кој е адитив е најдобар? Зимно време дали да сменам масло во менувачот? Масло за сервото на колку време се менува? Колку коштаат овие работи?
И на што друго треба да се обрати внимание?

1..Адитив не ти е потребен,освен за во зимо ако немаш гаража да не ти замрзне нафтата,други адитиви ако се решиш само на Ликви Моли или на Вурт,ама ако имаш некоја потреба,ако колата си е ок нема зошто да тураш такви лајна..
2.Масло во менувач не се менува за лето-зимо,се менува еднаш и не се чепка 150.000-200.000,освен ако не е пукнато нешто доле па да ти капе..Речиси никој не менува масло во менувач..
3.Масло во серво исто не се менува,туку треба да биде на максимум,и се дотура по потреба..Каква боја е во казанчето таква тури,имаш црвена најчесто..

Да обратиш внимание да не има некоја точка р'ѓа некаде,тоа треба да го санираш,оти од една точка може цело крило или врата да менуваш..
Да туриш убаво и квалитетно масло и да ги смениш сите 4 филтри..
Да ставиш убав антифриз г12 е кај тебе,розов,и да го испереш хладњакот да биде чист,па после нов антифриз,и тоа не се чепка 2 години..
Насабајле кога ја палиш на првото палење да поработи 30-40 секунди во место па после тргнувај..
Проверувај масло вода,глицерин,гумите провери ги на вулканизер, 2.2-2.3 треба да се сите..

Адитивот против замрзнување кошта околу 300 на Ликви Моли и 400-500 денара на Вурт..
Масло во менувач е од 500-700-800 денара за литар,75w80 кај тебе собира изгледа 2 литра..
Масло за серво околу 150-300 денара..
 
1..Адитив не ти е потребен,освен за во зимо ако немаш гаража да не ти замрзне нафтата,други адитиви ако се решиш само на Ликви Моли или на Вурт,ама ако имаш некоја потреба,ако колата си е ок нема зошто да тураш такви лајна..
2.Масло во менувач не се менува за лето-зимо,се менува еднаш и не се чепка 150.000-200.000,освен ако не е пукнато нешто доле па да ти капе..Речиси никој не менува масло во менувач..
3.Масло во серво исто не се менува,туку треба да биде на максимум,и се дотура по потреба..Каква боја е во казанчето таква тури,имаш црвена најчесто..

Да обратиш внимание да не има некоја точка р'ѓа некаде,тоа треба да го санираш,оти од една точка може цело крило или врата да менуваш..
Да туриш убаво и квалитетно масло и да ги смениш сите 4 филтри..
Да ставиш убав антифриз г12 е кај тебе,розов,и да го испереш хладњакот да биде чист,па после нов антифриз,и тоа не се чепка 2 години..
Насабајле кога ја палиш на првото палење да поработи 30-40 секунди во место па после тргнувај..
Проверувај масло вода,глицерин,гумите провери ги на вулканизер, 2.2-2.3 треба да се сите..

Адитивот против замрзнување кошта околу 300 на Ликви Моли и 400-500 денара на Вурт..
Масло во менувач е од 500-700-800 денара за литар,75w80 кај тебе собира изгледа 2 литра..
Масло за серво околу 150-300 денара..

Во 2 реченици му даде доживотни инструкции за одржување на кола. Најголем проблем кај сопствениците на колите е што не ги читаат прирачниците кај што е опишано кое ламбиче што значи, користење на правилен начин на возилото, одржување, денес имаме “финтаџии“ што се водат по мислења од 91ва од некој локални механичари, па сеуште си го има она “масло во мењач не се менува, фабричкото е најдобро“, кајшот со сапун се омекнува и ќе тера уште 10000000000км,масло се дотура,свеќици горење ко демек рестарт и други 90's финти.
Затоа возниот парк е ваков каков што е. Пола од возилава изгледаат ко да се на пареа,пола се со полоши возни карактеристики и од пајтон.
 
Дечки некој со било какви искуства со Пежо 407ца.

Гледам кај нас скоро сите што се по огласи се дизели, и тоа скоро сите се 1,6 и 2,0 ХДИ, со тоа што има и неколку 2,2 ХДИ.

Прашањата конкретно ми се: Како се погодени каросериски, колку и дали страдаат со предницата, менувачот, ламела?
Колку пари чини промена на сите филтери, какво масло користат, цена на тој сервис?
Колку чини комплетен сервис, каиши, затегачи, водна пумпа итн?

И од аспект на мотор што би ми предложиле добри страни и маани на погоре споменатите дизели од аспект на потрошувачка, издржливост, перформансите ми е во втор план.

И дали би била добра идеја и дали би препорачале да си донесам вакво Пежо ама бензин со тоа што веднаш би го префрлил на плин?
Samo 1.6hdi i toa samo ako e so bosch dizni, ako e so simens ili uste poloso so delphi begaj. 2.0hdi ponovite za kur ne gi biva, so simensovi dizni se i se fordovi motori. Najdobro da si zemes 1.8 benzin i da go naprais na plin.
 
Samo 1.6hdi i toa samo ako e so bosch dizni, ako e so simens ili uste poloso so delphi begaj. 2.0hdi ponovite za kur ne gi biva, so simensovi dizni se i se fordovi motori. Najdobro da si zemes 1.8 benzin i da go naprais na plin.
Бензин плус плин мислам дека е најдобра опција 1,8 или 2,0 не сум сигурен имаше еден мотор со 140 кс мислам дека би бил добар.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom