Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
I jas se kolnam vo tdi, ama treba polecka malce i na ekologija da se svrtime. Dizelite treba da se zabranat kompletno, na nafta da bidat samo kamioni i mehanizacija. Na zapad polecka veke pocnaa so zabrani po gradovite i nema da moze da se vozis so dizel. Kolite na benzin, lpg i mojot favorit cng. Cekam na infrastruktura, zasega nema kade da se polni metan, inaku em najeftino, em najekoloski. Slednata kola ke bide a6 3.0-4.0 na metan.[DOUBLEPOST=1501876585][/DOUBLEPOST]
Ako e pravilno namesten sistemot za plin potrosuvackata treba da e 15-20% pogolema vo odnos na benzinot i snagata ke bide ista. A kaj kolite na metan moze da se istisne i pogolema snaga nego koga e na benzin.

Во македонија па и целиот балкан тешко да се отфрли дизел поради бедниот стандард за обичниот човек поготово за почести долги релации ,а што се однесува за плин точно е ако правилно е штелуван и ќе биде исто ама пак не е исто бидејќи колите над 200кс за горивото му требаат висок октан каков што има бензинот додека на плинот го нема освен ако се користи комбинирано со нитро што е погубно за моторот ако долго време го користи. Инаку јас обожавам бензинец но мој буџет и пресметките не ми дозволува за жал и се надевам за подобри времиња ќе земам хибрид што е идеално според мене.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
I jas se kolnam vo tdi, ama treba polecka malce i na ekologija da se svrtime. Dizelite treba da se zabranat kompletno, na nafta da bidat samo kamioni i mehanizacija. Na zapad polecka veke pocnaa so zabrani po gradovite i nema da moze da se vozis so dizel. Kolite na benzin, lpg i mojot favorit cng. Cekam na infrastruktura, zasega nema kade da se polni metan, inaku em najeftino, em najekoloski. Slednata kola ke bide a6 3.0-4.0 na metan.[DOUBLEPOST=1501876585][/DOUBLEPOST]
Ako e pravilno namesten sistemot za plin potrosuvackata treba da e 15-20% pogolema vo odnos na benzinot i snagata ke bide ista. A kaj kolite na metan moze da se istisne i pogolema snaga nego koga e na benzin.

Во македонија па и целиот балкан тешко да се отфрли дизел поради бедниот стандард за обичниот човек поготово за почести долги релации ,а што се однесува за плин точно е ако правилно е штелуван и ќе биде исто ама пак не е исто бидејќи колите над 200кс за горивото му требаат висок октан каков што има бензинот додека на плинот го нема освен ако се користи комбинирано со нитро што е погубно за моторот ако долго време го користи. Инаку јас обожавам бензинец но мој буџет и пресметките не ми дозволува за жал и се надевам за подобри времиња ќе земам хибрид што е идеално според мене.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Во македонија па и целиот балкан тешко да се отфрли дизел поради бедниот стандард за обичниот човек поготово за почести долги релации ,а што се однесува за плин точно е ако правилно е штелуван и ќе биде исто ама пак не е исто бидејќи колите над 200кс за горивото му требаат висок октан каков што има бензинот додека на плинот го нема освен ако се користи комбинирано со нитро што е погубно за моторот ако долго време го користи. Инаку јас обожавам бензинец но мој буџет и пресметките не ми дозволува за жал и се надевам за подобри времиња ќе земам хибрид што е идеално според мене.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
ТНГ, како мешавина од пропан и бутан, има поголема октанска вредност од бензинот и со тоа поголема отпорност на самозапалување и можност за работа при поголема компресија на моторот. Проблемот кај ТНГ е доста помалата концентрација на енергија при ист волумен споредено со бензинот.
 
I jas se kolnam vo tdi, ama treba polecka malce i na ekologija da se svrtime. Dizelite treba da se zabranat kompletno, na nafta da bidat samo kamioni i mehanizacija. Na zapad polecka veke pocnaa so zabrani po gradovite i nema da moze da se vozis so dizel. Kolite na benzin, lpg i mojot favorit cng. Cekam na infrastruktura, zasega nema kade da se polni metan, inaku em najeftino, em najekoloski. Slednata kola ke bide a6 3.0-4.0 na metan.[DOUBLEPOST=1501876585][/DOUBLEPOST]
Ako e pravilno namesten sistemot za plin potrosuvackata treba da e 15-20% pogolema vo odnos na benzinot i snagata ke bide ista. A kaj kolite na metan moze da se istisne i pogolema snaga nego koga e na benzin.
ponovite TDI vozili da recime od 2010 pa nagore pomalce zagaduvaat nego starite vozila od 1995 godina. komsijata moj zede skoda rapid 1.6 tdi ni motor mu se slusa ni cadi ni se osejka deka vozi dizel. vo evropa dizelot vejke se pusti pak vo prodazba a sega e problemot so tsi motorite. se zabraneti vejke mesec dena. a to so se suska deka se izbegnuvaat tdi motorite to bese nekoja mucka so amerikancive, vejke pak pocna dizelo da se proizveduva itoa vo TDI sport back 1.6 i 2.0 avant.
 
ТНГ, како мешавина од пропан и бутан, има поголема октанска вредност од бензинот и со тоа поголема отпорност на самозапалување и можност за работа при поголема компресија на моторот. Проблемот кај ТНГ е доста помалата концентрација на енергија при ист волумен споредено со бензинот.

Ете токму тое е проблемот што има помала енергија , а тоа е потребно за тие 200кс примерот на хондата на горниот пост што правиме муабет додека под 130кс не се разликува многу .


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Здраво, пак ќе се замешам во темава..
Ме интересира мислење за Тојота Аурис 1.4 D4D 90 коњски сили Тера од 2011 година?
 
Ете токму тое е проблемот што има помала енергија , а тоа е потребно за тие 200кс примерот на хондата на горниот пост што правиме муабет додека под 130кс не се разликува многу .


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Кај системи од четврта генерација, каде ТНГ се вбризгува во цилиндарот во течна фаза, овој проблем во голема мера е надминат. Кај такви системи нема губитоци на моќност или се занемарливи.
 
Здраво, пак ќе се замешам во темава..
Ме интересира мислење за Тојота Аурис 1.4 D4D 90 коњски сили Тера од 2011 година?
Ако најдиш поволно...пиши ПП, заинтересирам сум да ја купам:ROFLMAO:

Мислам ме свати што сакам да кажам
 
Во македонија па и целиот балкан тешко да се отфрли дизел поради бедниот стандард за обичниот човек поготово за почести долги релации ,а што се однесува за плин точно е ако правилно е штелуван и ќе биде исто ама пак не е исто бидејќи колите над 200кс за горивото му требаат висок октан каков што има бензинот додека на плинот го нема освен ако се користи комбинирано со нитро што е погубно за моторот ако долго време го користи. Инаку јас обожавам бензинец но мој буџет и пресметките не ми дозволува за жал и се надевам за подобри времиња ќе земам хибрид што е идеално според мене.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Ако во Македонија се возат долги релации, тогаш што да кажеме за надвор :pos:
 
Здраво, пак ќе се замешам во темава..
Ме интересира мислење за Тојота Аурис 1.4 D4D 90 коњски сили Тера од 2011 година?
Ако е здрава зимај, не се мисли. Не може со тојота да згрешиш. Супер количе.
Вакви по огласите за еден час од огласување се продаваат. Додека да се јавиш ја продале.
Тојота веќе не носат дизел аурис, па побарувачка за аурис е голема.
 
Здраво, пак ќе се замешам во темава..
Ме интересира мислење за Тојота Аурис 1.4 D4D 90 коњски сили Тера од 2011 година?

Ако е добро сочуван и ако ти допаѓа земај за тојота не се прашува


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
До сега за тојота, читам и слушам многу позитивни критики. Реков да видам и тука што луѓето мислат.
Се надевам се ќе биде во ред со возилото и ќе го земам :) :)
 
До сега за тојота, читам и слушам многу позитивни критики. Реков да видам и тука што луѓето мислат.
Се надевам се ќе биде во ред со возилото и ќе го земам :) :)
тојота има една мана, не се расипува.
 
Нема кола што не се расипува, прашање е колку често и кои делови :)
 
До сега за тојота, читам и слушам многу позитивни критики. Реков да видам и тука што луѓето мислат.
Се надевам се ќе биде во ред со возилото и ќе го земам :) :)
Имам еден пријател има тојота корола од 92 година. Човекот ја утепа од возење плус има лозје ја товара, и до лозјето има едно 2 км. Неасвалтиран пат. Кај него е преку 10 години и освен редовни сервизи има сменето само 2 задни амортизери. Ако ви се верува во предница нема ништо чепнато. Иначе тојотата е 2.0 дизел. Значи грешка немаш со тојота. И јас би зел ама мерак имам за мерцедес е 220 обичен дизел. Ако имате некакво искуство или ако знаете нешто повеќе за овие коли, би бил благодарен да споделите.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom