Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ми треба совет за кола за женско. Бира меѓу БМВ 1 серија, Ауди А3 и Волво Ц30. Какви се за одржување, какво е возењето во нив? Која би била подобар избор?[DOUBLEPOST=1499857273][/DOUBLEPOST]Да се надополнам, се работи за модели од 2005/2006 до 2008/2009.
БМВ си е бмв друже, и дизајн и перформанси и издржливост, ќе го утепа од возење (нормално, проверка пред купување во каква состојба е).
Аудито има убав дизајн ама тоа ти е скап Фолксваген, исто како голф 5 да купуваш
Волвото на лик не ми се свиѓа, а и ги нема многу кај нас што значи скапо е за одржување.
Поздрав
 
БМВ си е бмв друже, и дизајн и перформанси и издржливост, ќе го утепа од возење (нормално, проверка пред купување во каква состојба е).
Аудито има убав дизајн ама тоа ти е скап Фолксваген, исто како голф 5 да купуваш
Волвото на лик не ми се свиѓа, а и ги нема многу кај нас што значи скапо е за одржување.
Поздрав
golf 5 nemozi da se sporeduva so audi posebno so 1.8T. i 2.0tsi. 1.9pd kolku so ke izodi bmw ni na son. a na bmw nedaj boze da se rasipe elektronika nisto negopraj :)
 
БМВ си е бмв друже, и дизајн и перформанси и издржливост, ќе го утепа од возење (нормално, проверка пред купување во каква состојба е).
Аудито има убав дизајн ама тоа ти е скап Фолксваген, исто како голф 5 да купуваш
Волвото на лик не ми се свиѓа, а и ги нема многу кај нас што значи скапо е за одржување.
Поздрав

Голф 5 никако не може да се споредува со Ауди А3 иако во иста групација и ламборџини истото, но има голема разлика меѓу Ауди А3 и Голф 5 во поглед на стабилна брзина во ,,кокпитот" особено во кривини истото како и ламборџини значи голема разлика е.


Sent from my iPhone 6S Plus using Tapatalk
 
koga se patuva preku 800 km , podobro e avtomobilot da se izgase koga se prave pauza od 5 10 min, ili da se ostave da rabote
ili pak se isto e
 
koga se patuva preku 800 km , podobro e avtomobilot da se izgase koga se prave pauza od 5 10 min, ili da se ostave da rabote
ili pak se isto e
половина минута до минута....ако го оставиш повеќе нема ладење во ладњаците и ќе се вклучат перките, а ако го изгасиш одма, акумулираната топлина нема каде да оди набрзина, па малку ќе се подигне температурата на моторот
 
Здраво,
Сакам да прашам за совет, се двоумам помеѓу сеат леон 2010 1.4 tsi и хонда цивик 2007 2.2 дизел. Цените им се тука некаде, ме привлекуваат двете, повеќе леонот зошто има поминато околу 7000км додека хондата 160.000.
Па ве прашувам за совет, од лични искуства итн...
 
Здраво,
Сакам да прашам за совет, се двоумам помеѓу сеат леон 2010 1.4 tsi и хонда цивик 2007 2.2 дизел. Цените им се тука некаде, ме привлекуваат двете, повеќе леонот зошто има поминато околу 7000км додека хондата 160.000.
Па ве прашувам за совет, од лични искуства итн...
ТСи и заборави на плин, ако ти се исплати на бензин ок
 
Здраво,
Сакам да прашам за совет, се двоумам помеѓу сеат леон 2010 1.4 tsi и хонда цивик 2007 2.2 дизел. Цените им се тука некаде, ме привлекуваат двете, повеќе леонот зошто има поминато околу 7000км додека хондата 160.000.
Па ве прашувам за совет, од лични искуства итн...

Хонда
 
Зошто не плин?
Плинскиот уред е скап, плус моторот постојано троши мала количина на бензин заедно со плинот... Се на се, се исплати само на многу големи годишни километражи.
 
Плинскиот уред е скап, плус моторот постојано троши мала количина на бензин заедно со плинот... Се на се, се исплати само на многу големи годишни километражи.
Од прееска фанав да читам за плински уреди тука на форумов. Видов дека Плимонт и самите тврдат дека возилото ќе троши 30% бензин и по вградувањето на плинскиот уред, а цената изнесува сигурно помеѓу 1000-1300евра...
 
Здраво,
Сакам да прашам за совет, се двоумам помеѓу сеат леон 2010 1.4 tsi и хонда цивик 2007 2.2 дизел. Цените им се тука некаде, ме привлекуваат двете, повеќе леонот зошто има поминато околу 7000км додека хондата 160.000.
Па ве прашувам за совет, од лични искуства итн...

Прашањето е за каква потреба да го користиш колата ?На пример ако возиш многу КМ годишно тогаш оди на дизел,а ако малку возиш тогаш на бензин е сега за плин да ставиш тоа зависи дали моторот е издржлив на плин бидејќи тука игра улога вентилите на пример ако вентилот е дебел е издржлив на плин ,а ако е тенок како кај фордовите нема да издржи освен со докупување додатно капалки за подмачкување на вентилите значи и тоа е трошок. Како и да е,јас би идел да барам понатаму некое кола инаку Хондата е супер ама деловите се малку достапни затоа се малку поскапи ,а Сеат според мене е како тестер на пример ако има маана на моторот и го остранува го става во Шкода и ако пак има маана го остранува и го става во ФВ се додека да станува совршен мотор на крај го става во Ауди само што нема да се вика ТСи нешто друго кое е типично за Ауди . Значи јас би бирал Шкода Октавија 2008/9 со ТДи и мирна глава.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
... тестер на пример ако има маана на моторот и го остранува го става во Шкода и ако пак има маана го остранува и го става во ФВ се додека да станува совршен мотор на крај го става во Ауди само што нема да се вика ТСи нешто друго кое е типично за Ауди ...
Се заебаваш така ?
 
Дали се компатибилни задните добоши од француските коли, на пример од клио на ксара? Мислам дали на осовина пасоваат. Не ми треба да работат кочници такви работи туку чисто дали добошот ке клапни како што треба.

Тешка работа. Знам дека од Цитроен ZX на ксара не секогаш пасуваат добоши, т.е. има разлика со абс, без абс.

Попрво пробај од пежо 306 да најдиш добош за ксара. Од рено клио нз како би пасувало.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom