Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Имав ист проблем на Реното.
Единствено, и трајно решение е следното:
Во зависност од тоа на кој начин е поставена шофершајбната,дали е во кедери, или е лепена, а кај тебе на Алфата мислам дека е лепена, мислам дека со вадење и повторно лепење на шофершајбната ќе завршиш работа.
Кај мене беше малце покомплицирано:
На самата каросерија имаше една гума, која гледа према кабината кога е поставена, а према шофершајбната нејзините метални носачи. На самата шофершајбна има кедер, кој кога ќе се залепи шофершајбната, дихтува помеѓу каросеријата и шофершајбната. На кедерот има канал во кој влегува украсната гума, која единствено се гледа однадвор... и, оздола се спојува со пластична спојка, која ја немаше, исто како и оној кедерот кој треба да дихтува... кога менувале шофершајбна не ја ставиле и украсната ја залиле со лепак за да стои некако. И течеше вода... Кога го набавив сето тоа, се намести како што пропишале од фабриката и не тече вода:)
Значи, муабетот ми беше испитај што се треба да има таму, не ја знаеш историјата на колата, и како ја одржувале.

Да не заборавам: Провери ги и каналите за одвод на вода кои се наоѓаат под шофершајбната, најверојатно се гледаат во аглите кога ќе дигнеш хаубата, може и да се затнати... исто така, ако вадиш шофершајбна провери ја состојбата на лимот, таму многу веројатно има нешто гнило. Ако има, санирај, заштити па после лепење на шофершајбна.
Започнав со санација на еден дел каде што била удрена и тој дел треба да го средам утре најкасно. т.е ми остана уште само да го исфарбам тој дел...

П.С ми прегоре сијаличката на кратко светло ја сменив и пак не работи. Проверив осигурачи пак исто не работи... да не на некој му се има десено вакво нешто.


Па сеа ако споредиш со фичо, секако дека е скапо за оддржување, овој што ја зеде колата од мене ја смени цела предница во тетово, значи скроз све за 230 евра, кажи ми ти мене поевтина предница од тоа, освен фичо и југо, ти викам дека се издржливи коли многу, сеа ти ако сакаш да се ценкаш со секој дел колку кошта тоа е друга работа, и голф 5 се издржливи и ги фалат многу, ама на едeн му се расипа турбото и плати 500 евра за половно. Делови имаш нови и половни колку сакаш за евтини пари, ти викам дека за просечен човек се топ коли само ако може да најде некоја што е возена домакински.
Дур ја имав јас напраив 70 илјади км, и баш ништо не и сменив освен срвиси и каиш.
Ако одиме по твоја логика, може и цел мотор да му кошта 700 евра, ама нема потреба да му мењаваш зш VW мотор нема смрт.
Јас попрво би возел пасат од 2002-ра отколку некој фиат или пежо од од 2008-ма.
на мојата 180 евра цела предница - Алфа 156ка
 
Мислење/искуство со Passat 1.9 TDI, 131 ks 2000 година. Сакам да зеам да па слушнам некое мислење??
Јас имам Ауди А4 истиот мотор истото подвозје како другиве што ти зборат и да ти кажам ако е сочувана колата да си ја земеш. Половни делови имаш на кило + тој мотор е најдобро покажан од било кој друг од поновите. Тоа рамења, уљиња што ти попуваат не се секирај и не се премногу скапи и како и да е ти не ги менуваш секој ден. Основни сервиси може едино да се поскапи за 5-10% од другите што не е ништо и многу да пазиш на горивото пошто едино нешто што е поскапо се дизните. И да не заборавам со секое менување на уље ОБАВЕЗНО да ги менуваш СИТЕ филтри, и уживај си во возењето ;)
 
Па глуп му е пошто не го ни имал за да знае дали е ефтин за одржавање. Пд 131кс е доста скапичок пошто си бара поскапо уље, турбината рика онака од нигде никаде и да не го заборавиме дмф от. Пасат пд тди и не е баш ефтина кола за одржавање.

Ако сакаш појќе коњажа да не сакаш зејтин од фритеза да му туриш, тие 500 ден шти би ги заштедил мн работи ке му завршиле, а за турбина се знае како рика турбина, зато му реков да е домакински возена, ај според тебе која која е поефтина од пассатот[DOUBLEPOST=1470948434][/DOUBLEPOST]
Ако споредиш со Ферари,секако дека Пасат е ефтин за одржување..Глуп ти е муабетот..

Ако одиш со глава во ѕид секако дека ке е глуп муабет за тебе

Џабе се буните кога тие коли се мн покажани и не сум слушнал еден човек да се жали од VW[DOUBLEPOST=1470948793][/DOUBLEPOST]
на мојата 180 евра цела предница - Алфа 156ка

Предницата можда е 180 евра ама за да одржуваш алфа ти треба трипати појке буџет отколку пассатот, колата има кварови еден куп, иста е ко bmw 320d, појке ке ти спие на автомеханичар одколку дома
 
Последно уредено:
Ако сакаш појќе коњажа да не сакаш зејтин од фритеза да му туриш, тие 500 ден шти би ги заштедил мн работи ке му завршиле, а за турбина се знае како рика турбина, зато му реков да е домакински возена, ај според тебе која која е поефтина од пассатот[DOUBLEPOST=1470948434][/DOUBLEPOST]

Ако одиш со глава во ѕид секако дека ке е глуп муабет за тебе

Џабе се буните кога тие коли се мн покажани и не сум слушнал еден човек да се жали од VW[DOUBLEPOST=1470948793][/DOUBLEPOST]

Предницата можда е 180 евра ама за да одржуваш алфа ти треба трипати појке буџет отколку пассатот, колата има кварови еден куп, иста е ко bmw 320d, појке ке ти спие на автомеханичар одколку дома
Другар значи ја реално правам моабет колата вооптшо не виси на мајстор, редовно се става и се мења се што и е потребно и колата нема галје. П.С како споредба колата се вози моментално на такси значи Алфа ромео на такси да ставиш значи треба да е испитана ствар. Иначе незнам дали имаш возено Алфа ама не е така како што се шират моабети, а тие се моабети дека скапа е алфа за одржување итн. тоа се моабети од пред увозот кога се возеа уште гољф 1 и 101ец. Сега Алфи имаш колку сакаш и по отпади и онака.
 
Ако сакаш појќе коњажа да не сакаш зејтин од фритеза да му туриш, тие 500 ден шти би ги заштедил мн работи ке му завршиле, а за турбина се знае како рика турбина, зато му реков да е домакински возена, ај според тебе која која е поефтина од пассатот[DOUBLEPOST=1470948434][/DOUBLEPOST]

Ако одиш со глава во ѕид секако дека ке е глуп муабет за тебе

Џабе се буните кога тие коли се мн покажани и не сум слушнал еден човек да се жали од VW[DOUBLEPOST=1470948793][/DOUBLEPOST]

Предницата можда е 180 евра ама за да одржуваш алфа ти треба трипати појке буџет отколку пассатот, колата има кварови еден куп, иста е ко bmw 320d, појке ке ти спие на автомеханичар одколку дома

Sekoj cigan si go fali svojot konj.Nikoj ne vika deka Passatot e losa kola, samo ne e eftin za odrzuvanje kako so vikas ti.
 
ваше мислење за француски коли
се интересирам за Citroen C4 1.6HDI 2006 година 90кс
какви се по квалитет, издржливост и трошок за одржавање.
 
Sekoj cigan si go fali svojot konj.Nikoj ne vika deka Passatot e losa kola, samo ne e eftin za odrzuvanje kako so vikas ti.

Абе сеа види вака не знам како да ти објаснам, мора да ти нацртам, сеа ке земаме пример мерцедес, како кола е скапа за одржување, скапи делови, скапи срвиси, идр, АМА кога гледаш од друга страна мерцедесот знаеш кога ке ти се расипе, никогаш. Нема да губиш време по сервиси, нема да губиш нерви.
Е за ова ти зборувам, можда VW ги немаат баш најевтините делови, но се покажани како квалитетни возила, и поради тоа и држат цена. Толку од мене.
 
Абе сеа види вака не знам како да ти објаснам, мора да ти нацртам, сеа ке земаме пример мерцедес, како кола е скапа за одржување, скапи делови, скапи срвиси, идр, АМА кога гледаш од друга страна мерцедесот знаеш кога ке ти се расипе, никогаш. Нема да губиш време по сервиси, нема да губиш нерви.
Е за ова ти зборувам, можда VW ги немаат баш најевтините делови, но се покажани како квалитетни возила, и поради тоа и држат цена. Толку од мене.

Procitaj go statusot na @Ron0n,on e po Mercedesite, i ke ti objasni covekot dali se rasipuva.Sekoja kola se rasipuva,zelenkasto razmisluvas.
 
Тоа за рамењата на Пасатот е точно, еден колега на работа плати 400 евра за замена.
 
Тоа за рамењата на Пасатот е точно, еден колега на работа плати 400 евра за замена.
Што траскате зелени во Тетово тие 10 000 цела предница од рамења па до спона не траскајте со тоа еден другар јас си возам Б5 и колата е топ и е ефтина за одржавање и ако си ја земеш без 500к километри ќе те тера без проблем освен редовни сервиси 1 мењавање на предница за 5 години ја мислим дека можем слободно да си кажем дека за алфата 156 пасатот е ниво погоре ;)
 
Од кога пунтовци, и алфи станаа подобри од VW и друга германска машинерија? :duel:
Прашајте по таксистиве шо возат VW колку имат свртено, а колку со другиве коли :kajgana:
Нема умирање на VW моторите а посебно 1.9 TDI и постарово накај 2000
А за одржување да, скапи се. Ама барем знајш дека во наредни 3 години че тера како луда
 
Па не се поскапи од БМВ, Алфа и Мерцедес ако веќе гледаш на тоа ;)
 
Што траскате зелени во Тетово тие 10 000 цела предница од рамења па до спона не траскајте со тоа еден другар јас си возам Б5 и колата е топ и е ефтина за одржавање и ако си ја земеш без 500к километри ќе те тера без проблем освен редовни сервиси 1 мењавање на предница за 5 години ја мислим дека можем слободно да си кажем дека за алфата 156 пасатот е ниво погоре ;)
Не трескаме, нови рамења, белгиски беа толку. Оригинални се 5000 ден рамено, германски. Па ти мењавај стари по нашите патишта.[DOUBLEPOST=1470991766][/DOUBLEPOST]
Од кога пунтовци, и алфи станаа подобри од VW и друга германска машинерија? :duel:
Прашајте по таксистиве шо возат VW колку имат свртено, а колку со другиве коли :kajgana:
Нема умирање на VW моторите а посебно 1.9 TDI и постарово накај 2000
А за одржување да, скапи се. Ама барем знајш дека во наредни 3 години че тера како луда
Као демек таксисти само VW возат? Сите коли што ги возат таксистите се со по 1 мил завртени, и освен 1.9 тди кој мотор на VW дизел е погоден?
 
Тоа за рамењата на Пасатот е точно, еден колега на работа плати 400 евра за замена.


Не трескаме, нови рамења, белгиски беа толку. Оригинални се 5000 ден рамено, германски. Па ти мењавај стари по нашите патишта.[DOUBLEPOST=1470991766][/DOUBLEPOST]
Као демек таксисти само VW возат? Сите коли што ги возат таксистите се со по 1 мил завртени, и освен 1.9 тди кој мотор на VW дизел е погоден?

Јас првиот пат земав поскапи рамења и ме коштаа 400 евра и ми рикнаа за годинаипол. После другарот ми зема некои турски што веќе ги ставал предходно и испробани биле за 200 евра и да чукнам во дрво може трета или четврта година немам гајле а возам стварно многу. Моторот е до толку погоден што незнам што да ти кажам.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom