Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Радиото е cd Clarion фабричко нема мп3 од Ц3 2003, а шаршерот е Blaupunkt со 6 цд.Моделите не ги знам. Имам и ФМ трансмитер ама звукот не се споредува со плеерот. Во меѓувреме најдов наназад едно објанување да ЦД то биде CD-R и да биде снимено на WMPlayer и на најмала брзина за да биде подобро отчитано. Ова со режачот не се сложувам бидејќи се што имам снимано со WMPlayer слабо се читаат. Ај ќе пробаме со друг :)

Хмм.... Баш бе зачудува! Штом е така, би требало и оние што се снимани во Audio format да се вчитуваат и емитуваат. Не сум сигурен, ама како што разбрав сте снимале со WMPlayer. Ако не сум во грешка, мислам не се снимаше со оваа програма. Nevermind... обидете се да снимате со други програми, како на пример, Ashampoo Burning Studio, CD Burner XP, Nero итн. Инаку да, CD-то треба да биде од типот CD-R(y)
 
Последно уредено:
Кога веќе ги споменавме радиавва мене ми е недоумица долго време една работа
Дали може на празно цд или усб да се снимаат песните на радио,како што тоа беше едно време со касетите???
Пример свири некоја песна или незнам комедија на радио и јас одбирам да ми се сними.
Би било логично да може бидејќи ова беше на техника пред 20 години,но сега незнам дали ја има и на кој начин би се снимало
 
Поздрав мои форумски пријателчиња:):vozbud::D
Сакам да си купам некој убав хеџбек дизел негде од 3000-4000 евра што нема да биде многу скап за одржавање. Јас гледав по интернетов и ми фатија око Peugeot 307, Alfa Romeo 147 и Opel Astra GTC. Дали ќе може некој да сподели искуство за овие коли или да ми препорачате некое количе во рамките на мојот буџет(y)

Фала однапред:rolleyes:
 
Поздрав мои форумски пријателчиња:):vozbud::D
Сакам да си купам некој убав хеџбек дизел негде од 3000-4000 евра што нема да биде многу скап за одржавање. Јас гледав по интернетов и ми фатија око Peugeot 307, Alfa Romeo 147 и Opel Astra GTC. Дали ќе може некој да сподели искуство за овие коли или да ми препорачате некое количе во рамките на мојот буџет(y)

Фала однапред:rolleyes:
Се зависи дали сакаш да ги дадеш парите по стајлинг или по сервиси.Алфа 147 и евтино одржавање се два различни света.

најевтино за одржавање голф 4.Деловите се живо џабе.Најди добар примерок бензин да биде кој ќе биде со целосна опрема или петка бензин(но ќе треба да одвоиш повеќе)Јас во моментов возам 5ка и сериозно би се вратил на 4ка ако најдам црвена боја и убав примерок.

Убавите одат околу 2500-3000 па така ќе ти останат пари за плински систем и убави фелни и гуми со кои можеш ептен да го дотераш
Едно полирање и ќе биде авион.Нешто вакво да речеме
male_340205a6e711e6c403615721d04e704.jpg




Алфи имаат проблем со предници поточно кога ќе треба да ја менуваш глава ќе те фати од цената и при толку пари дадени никогаш нема да ти биде 100% исправна колата.Затоа и се толку евтини

Peugeot 307 2.0 HDi имаa најчест проблем со дизни и пумпата за гориво.Огромни проблеми и многу други дефекти знае да јави со електроника исто како и на 1.6 HDi. Пријател имаше 2.0 и ова не го зборам на памет.Живот не виде со дизните и на крај едвај го среди и откачи.

Многу се извозени и речиси пред распаѓање се сите.Бензинци незнам дали имаат мани и какви се,но сигурно има посочувани примероци

За опелот незнам ништо искрено во поглед на дефекти,освен што ентериерот ми е многу безвезе и оние портокалови екрани ми се ептен заникаде.Сепак ствар на вкус нели:)

Се на се голфот е најиздржлив и најмалку ќе те изневери од сите овие тука.Парите што ќе ги фрлам за сервиси со алфата ќе ги дадам по кафани и на стајлинг кај голфот:)
 
Кога веќе ги споменавме радиавва мене ми е недоумица долго време една работа
Дали може на празно цд или усб да се снимаат песните на радио,како што тоа беше едно време со касетите???
Пример свири некоја песна или незнам комедија на радио и јас одбирам да ми се сними.
Би било логично да може бидејќи ова беше на техника пред 20 години,но сега незнам дали ја има и на кој начин би се снимало

Хипотетички сите радија од поновава генерација, посебно и тие кои се со многу повисоки перформанси би требало да ја содржат во себе оваа опција. Меѓутоа, сето тоа е условено од самите производители. Со други зборови, зависно од марката, моделот и перформансите кои ги содржат овие уреди, односно ги понудуваат самите производители. Во секој случај, за ова треба најдобро да прашате во специјализираните продавници за автомобилски радија и музички системи.
 
Се зависи дали сакаш да ги дадеш парите по стајлинг или по сервиси.Алфа 147 и евтино одржавање се два различни света.

најевтино за одржавање голф 4.Деловите се живо џабе.Најди добар примерок бензин да биде кој ќе биде со целосна опрема или петка бензин(но ќе треба да одвоиш повеќе)Јас во моментов возам 5ка и сериозно би се вратил на 4ка ако најдам црвена боја и убав примерок.

Убавите одат околу 2500-3000 па така ќе ти останат пари за плински систем и убави фелни и гуми со кои можеш ептен да го дотераш
Едно полирање и ќе биде авион.Нешто вакво да речеме
male_340205a6e711e6c403615721d04e704.jpg




Алфи имаат проблем со предници поточно кога ќе треба да ја менуваш глава ќе те фати од цената и при толку пари дадени никогаш нема да ти биде 100% исправна колата.Затоа и се толку евтини

Peugeot 307 2.0 HDi имаa најчест проблем со дизни и пумпата за гориво.Огромни проблеми и многу други дефекти знае да јави со електроника исто како и на 1.6 HDi. Пријател имаше 2.0 и ова не го зборам на памет.Живот не виде со дизните и на крај едвај го среди и откачи.

Многу се извозени и речиси пред распаѓање се сите.Бензинци незнам дали имаат мани и какви се,но сигурно има посочувани примероци

За опелот незнам ништо искрено во поглед на дефекти,освен што ентериерот ми е многу безвезе и оние портокалови екрани ми се ептен заникаде.Сепак ствар на вкус нели:)

Се на се голфот е најиздржлив и најмалку ќе те изневери од сите овие тука.Парите што ќе ги фрлам за сервиси со алфата ќе ги дадам по кафани и на стајлинг кај голфот:)

Голфот ќе го платиш 4000 евра,Алфата ќе ја платиш 2500 евра..И кое поефтино одржување,кога во старт плаќам многу поскапа сума?Ако ми гарантираш дека постои Голф што не се расипува,кажи ми каде е,ќе дојдам ќе го купам одма..
 
Што мислите, која е најдобра авто-школа во Скопје?
Ако сакаш добар иструктор ќе одиш во Шкорпион кај Марјан постар човек ќе те научи не само да возиш туку и како да си ја одржуваш колата, има тој за секоја категорија ако сакаш можам да те препорачам.

За точно незнам која година зема прво место за најдобар иструктор.[DOUBLEPOST=1455440607][/DOUBLEPOST]
Се зависи дали сакаш да ги дадеш парите по стајлинг или по сервиси.Алфа 147 и евтино одржавање се два различни света.

најевтино за одржавање голф 4.Деловите се живо џабе.Најди добар примерок бензин да биде кој ќе биде со целосна опрема или петка бензин(но ќе треба да одвоиш повеќе)Јас во моментов возам 5ка и сериозно би се вратил на 4ка ако најдам црвена боја и убав примерок.

Убавите одат околу 2500-3000 па така ќе ти останат пари за плински систем и убави фелни и гуми со кои можеш ептен да го дотераш
Едно полирање и ќе биде авион.Нешто вакво да речеме
male_340205a6e711e6c403615721d04e704.jpg




Алфи имаат проблем со предници поточно кога ќе треба да ја менуваш глава ќе те фати од цената и при толку пари дадени никогаш нема да ти биде 100% исправна колата.Затоа и се толку евтини

Peugeot 307 2.0 HDi имаa најчест проблем со дизни и пумпата за гориво.Огромни проблеми и многу други дефекти знае да јави со електроника исто како и на 1.6 HDi. Пријател имаше 2.0 и ова не го зборам на памет.Живот не виде со дизните и на крај едвај го среди и откачи.

Многу се извозени и речиси пред распаѓање се сите.Бензинци незнам дали имаат мани и какви се,но сигурно има посочувани примероци

За опелот незнам ништо искрено во поглед на дефекти,освен што ентериерот ми е многу безвезе и оние портокалови екрани ми се ептен заникаде.Сепак ствар на вкус нели:)

Се на се голфот е најиздржлив и најмалку ќе те изневери од сите овие тука.Парите што ќе ги фрлам за сервиси со алфата ќе ги дадам по кафани и на стајлинг кај голфот:)
Извини друже али кај 147 не е така со предницата. Делови има и не се скапи како некогаш што беа.

Еве пример јас најдов цел мотор до се дизни за 300 евра и тоа 2,4 јтд е.

Понежна предница има 156 не 147 инаку баш фино возило е 147 како за млад човек најубаво е да си земе 2.0 со плин и немаш гајле.

И навистина не е вкусно да зборувате дека Алфите се скапи за одржување значи да се разбереме пред увозот кога ретко имаше во Македонија Алфи тогаш да скапи беа деловите но откако почна увозот во Скопје Има Многу алфи но најмногу ги возат 147 има и делови и не се скапи како некогаш што биле.


Ако мене ме прашуваш никогаш не би земал Голф зошто премногу им се напумпани цените уште од старт даваш повеќе пари а тоа не се 200-300 евра туку 1000,1500 евра што јас со тие пари ќе возам цела година на плин а ќе возам кола а не Голф кој е тромав и нема вожња добра.[DOUBLEPOST=1455440785][/DOUBLEPOST]
Поздрав мои форумски пријателчиња:):vozbud::D
Сакам да си купам некој убав хеџбек дизел негде од 3000-4000 евра што нема да биде многу скап за одржавање. Јас гледав по интернетов и ми фатија око Peugeot 307, Alfa Romeo 147 и Opel Astra GTC. Дали ќе може некој да сподели искуство за овие коли или да ми препорачате некое количе во рамките на мојот буџет(y)

Фала однапред:rolleyes:
Другар земи си Алфа 147 за млад човек е измислена за 2,000 евра можеш да си најдеш сочувана а за 3,000 евра можеш со фејслифт да најдеш со кожа и со сите дрангулии и еве земи вози Алфа и голф и ќе видиш дека алфата има далеку поубава вожња отколку Голф 4 кој е тромав.
 
Последно уредено:
Поздрав мои форумски пријателчиња:):vozbud::D
Сакам да си купам некој убав хеџбек дизел негде од 3000-4000 евра што нема да биде многу скап за одржавање. Јас гледав по интернетов и ми фатија око Peugeot 307, Alfa Romeo 147 и Opel Astra GTC. Дали ќе може некој да сподели искуство за овие коли или да ми препорачате некое количе во рамките на мојот буџет(y)

Фала однапред:rolleyes:
Моментално поседувам Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D 102 PS (75 kW), и би ја препорачал бидејки сум задоволен.
Засега ми е супер, после 20.000 км нема ништо лошо покажано или расипано. Супер комфорт, не е бавна, има супер старт, мала потрошувачка и тих мотор,
Ја купив регистрирана во МК за 4к еура. Од странство може да ја најдеш многу поевтино.
Недостатоци - недоволно поднесувања на седиштата и малку потешко се достапни деловите.
Ми одговара со киловатите (оти сум возач - почетник) и уште година и три месеци не планирам да ја променам :D .
Mitsubishi_Carisma_front_20071026.jpg
 
Моментално поседувам Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D 102 PS (75 kW), и би ја препорачал бидејки сум задоволен.
Засега ми е супер, после 20.000 км нема ништо лошо покажано или расипано. Супер комфорт, не е бавна, има супер старт, мала потрошувачка и тих мотор,
Ја купив регистрирана во МК за 4к еура. Од странство може да ја најдеш многу поевтино.
Недостатоци - недоволно поднесувања на седиштата и малку потешко се достапни деловите.
Ми одговара со киловатите (оти сум возач - почетник) и уште година и три месеци не планирам да ја променам :D .
Mitsubishi_Carisma_front_20071026.jpg
И јас ја имам возено навистина има убава вожња а и убаво количе е стварно а и убаво е што не е тесна и има убав гепек.

Како е за одржавање?
 
комшијата мој врајќаки се назад ја удри вратат од мојата кола и ја наби (не е многу а не е ниту малце) па ме интересире со исправање на истат и фарбање на делот кај што е удрена бојата ќе дели од фабричката или не ?[DOUBLEPOST=1455461490][/DOUBLEPOST]
Поздрав мои форумски пријателчиња:):vozbud::D
Сакам да си купам некој убав хеџбек дизел негде од 3000-4000 евра што нема да биде многу скап за одржавање. Јас гледав по интернетов и ми фатија око Peugeot 307, Alfa Romeo 147 и Opel Astra GTC. Дали ќе може некој да сподели искуство за овие коли или да ми препорачате некое количе во рамките на мојот буџет(y)

Фала однапред:rolleyes:
Мојот другар има опел астра гтц бензинец со најслаб мотор , одржувањето му е прилично ефтино но се жали на потрошувачата демек трошела 7-8 отворено 10-12 градска, иначе многу добра кола.
 
Има ли некој искуство со Голф 5 1.6 бензинец, или да даде некој коментар за истиот ?
 
комшијата мој врајќаки се назад ја удри вратат од мојата кола и ја наби (не е многу а не е ниту малце) па ме интересире со исправање на истат и фарбање на делот кај што е удрена бојата ќе дели од фабричката или не ?

Зависи колку ќе вложиш-има мајстори кои со гаранција поправаат без никаква разлика од старата боја.

на мој другар странци во БТ малку му го удрија Чиквенчентото и , го однесе во најдобриот сервис и за 200 евра санираа оштетување околу 15 см во дијаметар. Другарот даваше опклада за тој што ќе го најди местото на удар-но немаше шанса иако јас имам големо искуство со такви работи
 
Зависи колку ќе вложиш-има мајстори кои со гаранција поправаат без никаква разлика од старата боја.

на мој другар странци во БТ малку му го удрија Чиквенчентото и , го однесе во најдобриот сервис и за 200 евра санираа оштетување околу 15 см во дијаметар. Другарот даваше опклада за тој што ќе го најди местото на удар-но немаше шанса иако јас имам големо искуство со такви работи

200 evra celo cikvicento e
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom