Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Имам проблем.
Утрово проверував уље во мотор (пежо 206) , и на вадење се скрши тоа железното што покажува колку уље има и тоа се скрши баш кај забецот што е кој покажува мин-мах на уље. Остана парчете железо внатре и сега незнам како да го извадам пробав со магнет неможе , незнам ни дали смеам да го палам пежото ни ништо , неможе ни нова шипка за уље да се стави поради тоа што најверојатно ова малово парче што се скрши се има заглавено . Некој што го јадел ова претходно да каже нешто , чаре?
 
Мислам дека буквално ништо од ова не е точно. И нема назив "механички менувач".
Си возел кола иста кубикажа и коњажа со механички и автоматски менувач па тоа што си го пишал да тврдиш дека е точно
Менувачот е рачен , на тоа мислеше. А мислам дека нема потреба од толку менување на маслото во мењачот како во моторот , бидејќи маслото во мењачот само подмачкува а не согорува како во моторот.

Во моторот дел од согорените гасови слегуваат покрај компресионите и маслените карики и се мешаат со со маслото, дел од маслото исто така останува недобрипано од кариките и согорева, па маслото лади многу жешки делови од моторот па дополнително согорува....така да маслото во моторот е подложено на многу температурни изложувања и затоа поцрнува(согорени јаглероводороди). Затоа се менува поначесто

Во мењачите маслото само подмачкува и пренесува обртен момент, и нема никакви температурни шокови врз него, и затоа се менува поретко. Не сум имал кола со автоматски мењач, но мислам дека нема потреба од претерано менување

Што се однесува за механичкиот менувач точно дека маслото служи за подмачкување меѓутоа и тоа трпи температурни разлики само не толку колку моторното масло па затоа пожелно е да се менува 1/3[DOUBLEPOST=1446391208][/DOUBLEPOST]
a kakvi koli vozis ako ne e tajna? spored tebe koja od tie e najdobra?

koga sme kaj alfite.... najdobar model vo odnos potrosuvacka/odrzuvanje?

Sent from my GT-I9003 using Tapatalk 2
Моментално имам цитроен ксантија,ц5 и алфа ромео 156.
Секоја кола си има карактеристики а најдобра кола е нова кола
Околу потрошувачката на гориво никогаш не се базирам на фабричките податоци,бидејќи има повеќе фактори кои влијаат а кај мене најголем фактор е тешката нога.
 
Последно уредено:
product_13.jpg


Кај може да го најдам?
 
Имам проблем.
Утрово проверував уље во мотор (пежо 206) , и на вадење се скрши тоа железното што покажува колку уље има и тоа се скрши баш кај забецот што е кој покажува мин-мах на уље. Остана парчете железо внатре и сега незнам како да го извадам пробав со магнет неможе , незнам ни дали смеам да го палам пежото ни ништо , неможе ни нова шипка за уље да се стави поради тоа што најверојатно ова малово парче што се скрши се има заглавено . Некој што го јадел ова претходно да каже нешто , чаре?
Најдобро е да се извади картерот од моторот. Све друго е ризик. Ако го оставиш внатре, радилицата ќе го направи каско песка, и има шанса нешто да оштетиш. Сим имал вакви случаеви на постари коли, и кога после некое време ќе го отворам картерот , на дното ќе најдам метална песка(ми паѓале штрафови во картерот).

Кај некои коли нетреба ништо од носачите да се вади, само се отштрафува картерот. Ама сепак тоа е рабопта за стручњак, бидејќи можи да не се стегни како што треба картерот и да ти течи масло
 
product_13.jpg


Кај може да го најдам?
ebay или кај клучар ама поскапо[DOUBLEPOST=1446397688][/DOUBLEPOST]
Најдобро е да се извади картерот од моторот. Све друго е ризик. Ако го оставиш внатре, радилицата ќе го направи каско песка, и има шанса нешто да оштетиш. Сим имал вакви случаеви на постари коли, и кога после некое време ќе го отворам картерот , на дното ќе најдам метална песка(ми паѓале штрафови во картерот).

Кај некои коли нетреба ништо од носачите да се вади, само се отштрафува картерот. Ама сепак тоа е рабопта за стручњак, бидејќи можи да не се стегни како што треба картерот и да ти течи масло
Најверојатно е заглавено во блокот па џабе би му било да го вади картерот.
И да го извади картерот незнам дали со ист мерач би можело да го бутне да падне надолу
 
Имам проблем.
Утрово проверував уље во мотор (пежо 206) , и на вадење се скрши тоа железното што покажува колку уље има и тоа се скрши баш кај забецот што е кој покажува мин-мах на уље. Остана парчете железо внатре и сега незнам како да го извадам пробав со магнет неможе , незнам ни дали смеам да го палам пежото ни ништо , неможе ни нова шипка за уље да се стави поради тоа што најверојатно ова малово парче што се скрши се има заглавено . Некој што го јадел ова претходно да каже нешто , чаре?
Пробај со магнет тоа како штрафцингер што личи на краеви има магнет брцни внатре и извади и ако не бива тогаш картерот извади друго чаре нема


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Моментално имам цитроен ксантија,ц5 и алфа ромео 156.
Секоја кола си има карактеристики а најдобра кола е нова кола
Околу потрошувачката на гориво никогаш не се базирам на фабричките податоци,бидејќи има повеќе фактори кои влијаат а кај мене најголем фактор е тешката нога.

со здравје да ги возиш и долго да те служат :)
 
Заглевено е желевцето во железната цевка за проверување уље ке морам да ја извадам шипката за да го извадам.Или да ја фрлам колава у канта прек к*р више, некој од прилика да не знае колку ке земе мајстор?
 
Заглевено е желевцето во железната цевка за проверување уље ке морам да ја извадам шипката за да го извадам.Или да ја фрлам колава у канта прек к*р више, некој од прилика да не знае колку ке земе мајстор?
Постои таков моќен шмукач оние во сервиси што имаат и служи за шмукање старо масло , тоа пробај , го има кај лисиче позади макпетрол .


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Заглевено е желевцето во железната цевка за проверување уље ке морам да ја извадам шипката за да го извадам.Или да ја фрлам колава у канта прек к*р више, некој од прилика да не знае колку ке земе мајстор?
Полека не се нервирај ништо страшно ако парчрто е заглавено во цевката таа се отштрафува или извлекува.
Можеш и сам а може и мајстор,треба само канал или дигалка.
Мајстор не би требало да ти земе повеќе од 200-300 денари.[DOUBLEPOST=1446404287][/DOUBLEPOST]
Ми треба само навлаката пошто мојата веќе е излижена и не ја бива..
Па само навлаката се продава.
Цената на ибеј е 3-4 долари а кај нас најмалку 700 денари
 
Менувачот е рачен , на тоа мислеше. А мислам дека нема потреба од толку менување на маслото во мењачот како во моторот , бидејќи маслото во мењачот само подмачкува а не согорува како во моторот.

Во моторот дел од согорените гасови слегуваат покрај компресионите и маслените карики и се мешаат со со маслото, дел од маслото исто така останува недобрипано од кариките и согорева, па маслото лади многу жешки делови од моторот па дополнително согорува....така да маслото во моторот е подложено на многу температурни изложувања и затоа поцрнува(согорени јаглероводороди). Затоа се менува поначесто

Во мењачите маслото само подмачкува и пренесува обртен момент, и нема никакви температурни шокови врз него, и затоа се менува поретко. Не сум имал кола со автоматски мењач, но мислам дека нема потреба од претерано менување
Не само што не се менува ни приближно често како моторното масло, туку кај некои модели воопшто не се ни менува (БМВ, на пример), туку се менува комплет менувач.

И само последните модели на автоматски менувачи (со по 7-8 брзини и разни компјутерски контроли) имаат пониска потрошувачка од рачните, но овде зборуваме за постари модели и буквално сите трошат повеќе од рачните.

И да, далеку поверојатно е да се расипе автоматик од рачен, посложен механизам е.
 
Секоја работа си бара одржување

Не веувам дека повеќе од 3-4 члена од форумов возеле кола со автоматски менувал не па да видат отворен автоматски менувач или да сменат масло ама затоа повеќе знаат од тие што возеле коли со автоматски менувач
 
Кај БМВ автоматикот официјално е maintenance free (до Ф01). Неофицијално, менувај го заедно со филтерчето за струготини на секои 150-170 000 километри. За да не смениш менуваш цела кутија. На поновите, имаат сервисни интервали. :)

На рачниот, исто така е пожелно да се смени. Исто и на диференцијалот. И глицерин се менува на две години. И антифриз на 3-4. И дискови на секое второ менување плочки. :)

Ама кој да менува.... ;)
 
Glicerinot e hidroskopna tečnost što znači pribira vlaga. I toa okolu 2-3% sekoja godina pa zatoa treba odvreme na vreme komplet da se zameni
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom