Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
со ова сакаш да кажиш дека ако има некој проблем и сеа со алтернаторот, дека ќе ми го еби новиов акомулатор за брзо ? или не те сватив ? на компјутер кгоа ја врзаа некажа никаков дефект,ама мислма дека нема да кажи и ако не полни добро, или грешка сум ?



Ти самиот ке видиш дали полни добро или не ... На шалт таблата дали има покажувач колку полни алтернаторот ? Или дали постои опција на борд компјутерот да видиш колку полни ? Во лер гас без уклучени потрошувачи ( светла, радио, клима итн ) треба да полни т.е покажува помеѓу 13,8 и 14,5 волти. Кога ке уклучиш некој потрошувач паѓа, но кога ке подадеш гас и ке се качат обртаите се враќа пак на нормала... Е сега ако немаш такво на шалт таблата, тогаш ке приметиш самиот по извесно време по палење на колата, ако пали чакмак без проблем на прво палење сабајле секој пат, значи нема никаков проблем... А ако има мака при палење значи ослабнал акумулаторот, а пошто е нов значи алтернаторот не полни како што треба ... На крај секој автоелектричар може да ти го провери тоа со инструмент... Но тоа трепкање на светлата кога ке смоташ полн на волан е нормално кај поновите коли со електрично серво и затоа се препорачува појак акумулатор... Колку ампер часа е новиот што си го земал ???
 
Ако ти била ептен тврда педалата за кочница,слично како кочење со изгасната кола,тогаш проверете го вакуум системот,вакум пумпа,црева од вакумот....
Да,баш така...ок ќе провериме..
 
Ти самиот ке видиш дали полни добро или не ... На шалт таблата дали има покажувач колку полни алтернаторот ? Или дали постои опција на борд компјутерот да видиш колку полни ? Во лер гас без уклучени потрошувачи ( светла, радио, клима итн ) треба да полни т.е покажува помеѓу 13,8 и 14,5 волти. Кога ке уклучиш некој потрошувач паѓа, но кога ке подадеш гас и ке се качат обртаите се враќа пак на нормала... Е сега ако немаш такво на шалт таблата, тогаш ке приметиш самиот по извесно време по палење на колата, ако пали чакмак без проблем на прво палење сабајле секој пат, значи нема никаков проблем... А ако има мака при палење значи ослабнал акумулаторот, а пошто е нов значи алтернаторот не полни како што треба ... На крај секој автоелектричар може да ти го провери тоа со инструмент... Но тоа трепкање на светлата кога ке смоташ полн на волан е нормално кај поновите коли со електрично серво и затоа се препорачува појак акумулатор... Колку ампер часа е новиот што си го земал ???

немам борд за да видам колку полни.значи неможам да го видам тоа.
Епа и со стариов акомулатор јас немав проблем при палење.секогаш си пали на прво и без никаков проблем.Немаше никакви проблеми колава освен ова со светлава,значи сеа со новиов акомулатор е нормално ептен минимално сецка дури и незабележително, а со стариот она убаво да се сечава трепереше...Сеа немам никаков проблем ни со палење ни со треперење се е нормално, само ме плаши да не си имало некој проблем со алтернаторот и тој да ми го ебал акомулаторот, а да не е акомулаторот ебан самиот од себе со тек на време..
Го сменива акомулаторот не беше умрен скрос ти велам си палев и се така натака ама беше значајно ослабнат, и автоелектричаров рече дека можам да овзам уште 4-5 месеци сигурно, само јас бев при пари и го сменив одма.
Стариот акомулатор беше 60 некој отепан акомулатор, новиов е 62А ексајд акомулатор. А мислам дека фабричкиот за колава е 55.
 
немам борд за да видам колку полни.значи неможам да го видам тоа.
Епа и со стариов акомулатор јас немав проблем при палење.секогаш си пали на прво и без никаков проблем.Немаше никакви проблеми колава освен ова со светлава,значи сеа со новиов акомулатор е нормално ептен минимално сецка дури и незабележително, а со стариот она убаво да се сечава трепереше...Сеа немам никаков проблем ни со палење ни со треперење се е нормално, само ме плаши да не си имало некој проблем со алтернаторот и тој да ми го ебал акомулаторот, а да не е акомулаторот ебан самиот од себе со тек на време..
Го сменива акомулаторот не беше умрен скрос ти велам си палев и се така натака ама беше значајно ослабнат, и автоелектричаров рече дека можам да овзам уште 4-5 месеци сигурно, само јас бев при пари и го сменив одма.
Стариот акомулатор беше 60 некој отепан акомулатор, новиов е 62А ексајд акомулатор. А мислам дека фабричкиот за колава е 55.


1.2 бензин рече дека е, така ? Толку е фабричкиот и е сосема доволен, мал мотор е тоа... А ако бил тој акумулатор уште од фабрика, рачунај дека 6+ години толку му е векот, натака само ке слабее ... Јас се изненадив кај мене кога го менував зимово во Јануари стариот беше Варта ( пишуваше на него произведено од Варта за VW ), произведен 8 месец 2001 година, значи 13 ипол години без гајле работел и одеднаш несакаше да држи више струја подолго од 2-3 дена... Можев и ја да променам електролит и да му го продолжам векот уште некој месец, ама пошто беше зима си земав нов, да беше лето ке го оставев уште, пошто на лето послабо ја возам колата... И така си отидов и пак си земав Варта... Јас мислам дека кај тебе е се во ред, а тебе ако ти е страв и натака ако имаш дома униметар провери го, тоа е лесно или пак замоли го тој автоелектричарот нека ти провери он, чисто да бидеш раат и да не ти е некоја премисла ...
 
1.2 бензин рече дека е, така ? Толку е фабричкиот и е сосема доволен, мал мотор е тоа... А ако бил тој акумулатор уште од фабрика, рачунај дека 6+ години толку му е векот, натака само ке слабее ... Јас се изненадив кај мене кога го менував зимово во Јануари стариот беше Варта ( пишуваше на него произведено од Варта за VW ), произведен 8 месец 2001 година, значи 13 ипол години без гајле работел и одеднаш несакаше да држи више струја подолго од 2-3 дена... Можев и ја да променам електролит и да му го продолжам векот уште некој месец, ама пошто беше зима си земав нов, да беше лето ке го оставев уште, пошто на лето послабо ја возам колата... И така си отидов и пак си земав Варта... Јас мислам дека кај тебе е се во ред, а тебе ако ти е страв и натака ако имаш дома униметар провери го, тоа е лесно или пак замоли го тој автоелектричарот нека ти провери он, чисто да бидеш раат и да не ти е некоја премисла ...
дада 1.2 бензин.Ама не беше фабричкиот,најверојатно пред да ја купам го сменил клал послаб кој ќе држи колку дури да ја продаде колава и држи вода од тука муабетот дека проблемот е само акомулаторот.Ќе си возам сеа вака, ако ме еба со палење ова она понатаму ќе знаам што е проблемот
 
http://www.aliexpress.com/item/1pcs...lem-Logo-Paper-Decoration-Car/1991963218.html

случајно баш пред некој ден ги забележав и јас. Ќе си земам и јас беспари се :D
Кога сме веќе кај али, еве нешто корисно, за оние со понови коли:
http://www.aliexpress.com/item/8pcs...r-Films-car-Handle-Protective/1742193806.html
 
vaka decki,imam vo kolata dvd
ima na nego povike raboti. dvd,blutoth,aux,sd karticka,tv,navigacija
e sega sto trebe da storam za navigacijata da rabote,mislam deka trebe nesto cd da se instalira
 
vaka decki,imam vo kolata dvd
ima na nego povike raboti. dvd,blutoth,aux,sd karticka,tv,navigacija
e sega sto trebe da storam za navigacijata da rabote,mislam deka trebe nesto cd da se instalira
Шо ќе купуваш ЦД за навигацијата боље земи си нова навигација пошто кошта приблизно колку и самото ЦД ако не и поевтино, така барем ќе си ја наместиш на прегледно место, навигациите вградени во автомобилите според мене се срање ствар пошо не се баш на прегледно место поставени, повеќе ради чалам ги има.
260x195_kl3mvYwNfo.jpeg


Ова е Голф 7, глупиве инженери не можеле подоле да ја стават :facepalm:
 
Дечки ми треба инфо за кука / влечење за однапред ... за SEAT Cordoba / 2001 год. / 66kw - Како изгледа и каде се става?
 
Дечки ми треба инфо за кука / влечење за однапред ... за SEAT Cordoba / 2001 год. / 66kw - Како изгледа и каде се става?



Треба да изгледа вака некакко
m4pM-2wra0OAvLc2OwzAokw.jpg

и треба да се монтира од напред... Покрај магленките има капачиња кои се тргаат, поточно кај десната магленка се трга капачето од браникот и тука ако нема заварено како кука на шасијата тогаш треба да има навој и вакво како на сликата се нашрафува на него...
 
Треба да изгледа вака некакко
m4pM-2wra0OAvLc2OwzAokw.jpg

и треба да се монтира од напред... Покрај магленките има капачиња кои се тргаат, поточно кај десната магленка се трга капачето од браникот и тука ако нема заварено како кука на шасијата тогаш треба да има навој и вакво како на сликата се нашрафува на него...
Да не знаеш случајно шо бројка штраф носи seat-ов?
 
на корса б 97 вака ми светат кога давам и лев и десен жмигавец,не ли треба на тоа погорното да свети за лево и десно посебно
DSC_0629.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom