Fringe
Скитник низ паралелни светови
- Член од
- 24 септември 2011
- Мислења
- 7.898
- Поени од реакции
- 3.006
А јас па мислев дека со авион се возиш штом пиеш кафе копи лувак
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Дечки ај помош, има голем проблем. Да почнам од почеток, дека многу не се разбирам од механичарство.
- Една црта фалеше анти-фриз, дополнив вода (ептен малку).
- Имав скоро пола нафта, земав адетив за нафта... отидов до бензинска и пред да да ми наполни плус за 1.500 денари, го ставив адетивот (150ml - Wurth). Запалив, продолжив да возам, отидов до перална, ја изгасив. После 1 саат, запалив, си отидов накај дома, пак гасам. И после 3/4 минути, ја палам... самата стрелка за обртаја се качи на 1,3 (како сама да дава гас), а педалата за гас блокирани. Ја претискаш, но не функционира.
Да напоменам, ја оставив малку да одмори... палам, се е у ред. И после 2 минутно возење, пак се случува истото т.е. се враќа на 1,3 обртаја и гаста не функционира.
Додека проблемот се случува, моторот е на 90 степени.
Хелп???
А да, заборавив да напоменам дека нон стоп трепкат греачите.На инструмент таблата свети ли некое ламбиче?Пробај ако можеш на компјутер да ја закачиш..Искрено не верувам дека е до адитивот што си му го ставил,мада можно е,ако си бил без нафта скроз,па да дошол адитивот директно у бошот,па да прави заебанции..Дополни го до крај резервоарот со нафта..
Rasipan e potenciometarot za gas na papucata ili motorceto na leptirot. Ili eventualno nekoe rele. So motor e sdi ili tdi i koja god.Дечки ај помош, има голем проблем. Да почнам од почеток, дека многу не се разбирам од механичарство.
- Една црта фалеше анти-фриз, дополнив вода (ептен малку).
- Имав скоро пола нафта, земав адитив за нафта... отидов до бензинска и пред да да ми наполни плус за 1.500 денари, го ставив адитивот (150ml - Wurth). Запалив, продолжив да возам, отидов до перална, ја изгасив. После 1 саат, запалив, си отидов накај дома, пак гасам. И после 3/4 минути, ја палам... самата стрелка за обртаја се качи на 1,3 (како сама да дава гас), а педалата за гас блокирани. Ја претискаш, но не функционира.
Да напоменам, ја оставив малку да одмори... палам, се е у ред. И после 2 минутно возење, пак се случува истото т.е. се враќа на 1,3 обртаја и гаста не функционира.
Додека проблемот се случува, моторот е на 90 степени.
Хелп???
Нагаѓањето и гледањето на гравчиња е корисно но не може да го реши проблемот. Дијагностика кај свесен мајстор. А после ќе знаеш сигурно што е проблемот. А ако си сипал бензин место дизел треба одма да посетиш механичар.
Провери го релето бр.109,тоа знае да заебава....Дечки ај помош, има голем проблем. Да почнам од почеток, дека многу не се разбирам од механичарство.
- Една црта фалеше анти-фриз, дополнив вода (ептен малку).
- Имав скоро пола нафта, земав адитив за нафта... отидов до бензинска и пред да да ми наполни плус за 1.500 денари, го ставив адитивот (150ml - Wurth). Запалив, продолжив да возам, отидов до перална, ја изгасив. После 1 саат, запалив, си отидов накај дома, пак гасам. И после 3/4 минути, ја палам... самата стрелка за обртаја се качи на 1,3 (како сама да дава гас), а педалата за гас блокирани. Ја претискаш, но не функционира.
Да напоменам, ја оставив малку да одмори... палам, се е у ред. И после 2 минутно возење, пак се случува истото т.е. се враќа на 1,3 обртаја и гаста не функционира.
Додека проблемот се случува, моторот е на 90 степени.
Хелп???
TDI (1,9) мотор, сега баш ќе ја носам, па ќе видиме што се случува.Rasipan e potenciometarot za gas na papucata ili motorceto na leptirot. Ili eventualno nekoe rele. So motor e sdi ili tdi i koja god.
Јас тоа го правам така што во пластична туба со пипс(како оние од средствата за сончање) ја полнам со хидраулично уље кое кошта 120 денари за литар и прскам со него на шарките и на споевите на вратите,како и внатре во бравите во вратите.секаде каде има пристап. Ова е корисно и за зимски денови бидеќи ваквото уље спречува мрзнење.Абе дечки како и со што да ги подмачкам вратите на Пежо 307, при отварајне ми чкртаат многу... А пак на пасатот од татко ми на суваозачката врата, никогаш не мојш да ја отвориш од прва кога ќе се фатиш на бравата, стално требит да тргниш 2 пати за да се отворит, тоа ми рекоја дека требело да се подмачкат на рачката, некако се отворала ама незнам како и незнам со што да ја намачкам или ако имат некој спреј да се прснит.
Битно е возилото, за што кола?Знае ли некој што пари би коштале дискови и плочки ? (на ново ) ! (дали е битен моделот на колата итн >? )
Passat B5 .Битно е возилото, за што кола?
Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk