Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки ај помош, има голем проблем. Да почнам од почеток, дека многу не се разбирам од механичарство.

- Една црта фалеше анти-фриз, дополнив вода (ептен малку).

- Имав скоро пола нафта, земав адитив за нафта... отидов до бензинска и пред да да ми наполни плус за 1.500 денари, го ставив адитивот (150ml - Wurth). Запалив, продолжив да возам, отидов до перална, ја изгасив. После 1 саат, запалив, си отидов накај дома, пак гасам. И после 3/4 минути, ја палам... самата стрелка за обртаја се качи на 1,3 (како сама да дава гас), а педалата за гас блокирани. Ја претискаш, но не функционира.

Да напоменам, ја оставив малку да одмори... палам, се е у ред. И после 2 минутно возење, пак се случува истото т.е. се враќа на 1,3 обртаја и гаста не функционира.

Додека проблемот се случува, моторот е на 90 степени.

Хелп???
 
Последно уредено:
Дечки ај помош, има голем проблем. Да почнам од почеток, дека многу не се разбирам од механичарство.

- Една црта фалеше анти-фриз, дополнив вода (ептен малку).

- Имав скоро пола нафта, земав адетив за нафта... отидов до бензинска и пред да да ми наполни плус за 1.500 денари, го ставив адетивот (150ml - Wurth). Запалив, продолжив да возам, отидов до перална, ја изгасив. После 1 саат, запалив, си отидов накај дома, пак гасам. И после 3/4 минути, ја палам... самата стрелка за обртаја се качи на 1,3 (како сама да дава гас), а педалата за гас блокирани. Ја претискаш, но не функционира.

Да напоменам, ја оставив малку да одмори... палам, се е у ред. И после 2 минутно возење, пак се случува истото т.е. се враќа на 1,3 обртаја и гаста не функционира.

Додека проблемот се случува, моторот е на 90 степени.

Хелп???

На инструмент таблата свети ли некое ламбиче?Пробај ако можеш на компјутер да ја закачиш..Искрено не верувам дека е до адитивот што си му го ставил,мада можно е,ако си бил без нафта скроз,па да дошол адитивот директно у бошот,па да прави заебанции..Дополни го до крај резервоарот со нафта..
 
На инструмент таблата свети ли некое ламбиче?Пробај ако можеш на компјутер да ја закачиш..Искрено не верувам дека е до адитивот што си му го ставил,мада можно е,ако си бил без нафта скроз,па да дошол адитивот директно у бошот,па да прави заебанции..Дополни го до крај резервоарот со нафта..
А да, заборавив да напоменам дека нон стоп трепкат греачите.

Адитивот го ставив ко бев на пола нафта, но одма ставив плус за 1.500 ко што реков и дојде нафтата скоро до крај.
 
Последно уредено:
Можеби можи проблемот да се реши со привремено исклучување на акумулаторот,но тогаш можи да се направат и проблеми. Можно е да заминал луф масерот на усусот. Ова многу често се дешава на моторите на WV
 
Нагаѓањето и гледањето на гравчиња е корисно но не може да го реши проблемот. Дијагностика кај свесен мајстор. А после ќе знаеш сигурно што е проблемот. А ако си сипал бензин место дизел треба одма да посетиш механичар.
 
Дечки ај помош, има голем проблем. Да почнам од почеток, дека многу не се разбирам од механичарство.

- Една црта фалеше анти-фриз, дополнив вода (ептен малку).

- Имав скоро пола нафта, земав адитив за нафта... отидов до бензинска и пред да да ми наполни плус за 1.500 денари, го ставив адитивот (150ml - Wurth). Запалив, продолжив да возам, отидов до перална, ја изгасив. После 1 саат, запалив, си отидов накај дома, пак гасам. И после 3/4 минути, ја палам... самата стрелка за обртаја се качи на 1,3 (како сама да дава гас), а педалата за гас блокирани. Ја претискаш, но не функционира.

Да напоменам, ја оставив малку да одмори... палам, се е у ред. И после 2 минутно возење, пак се случува истото т.е. се враќа на 1,3 обртаја и гаста не функционира.

Додека проблемот се случува, моторот е на 90 степени.

Хелп???
Rasipan e potenciometarot za gas na papucata ili motorceto na leptirot. Ili eventualno nekoe rele. So motor e sdi ili tdi i koja god.
 
Нагаѓањето и гледањето на гравчиња е корисно но не може да го реши проблемот. Дијагностика кај свесен мајстор. А после ќе знаеш сигурно што е проблемот. А ако си сипал бензин место дизел треба одма да посетиш механичар.

Ваљда не е до толку
 
Дечки ај помош, има голем проблем. Да почнам од почеток, дека многу не се разбирам од механичарство.

- Една црта фалеше анти-фриз, дополнив вода (ептен малку).

- Имав скоро пола нафта, земав адитив за нафта... отидов до бензинска и пред да да ми наполни плус за 1.500 денари, го ставив адитивот (150ml - Wurth). Запалив, продолжив да возам, отидов до перална, ја изгасив. После 1 саат, запалив, си отидов накај дома, пак гасам. И после 3/4 минути, ја палам... самата стрелка за обртаја се качи на 1,3 (како сама да дава гас), а педалата за гас блокирани. Ја претискаш, но не функционира.

Да напоменам, ја оставив малку да одмори... палам, се е у ред. И после 2 минутно возење, пак се случува истото т.е. се враќа на 1,3 обртаја и гаста не функционира.

Додека проблемот се случува, моторот е на 90 степени.

Хелп???
Провери го релето бр.109,тоа знае да заебава....
 
Rasipan e potenciometarot za gas na papucata ili motorceto na leptirot. Ili eventualno nekoe rele. So motor e sdi ili tdi i koja god.
TDI (1,9) мотор, сега баш ќе ја носам, па ќе видиме што се случува.

Многу им е чуден проблемов, се изначитав и овде разни мислења. Вчера ја носев на компјутер, претпоставуваат бош пумпата нешто се испобркала со електрониката.
 
Абе дечки како и со што да ги подмачкам вратите на Пежо 307, при отварајне ми чкртаат многу... А пак на пасатот од татко ми на суваозачката врата, никогаш не мојш да ја отвориш од прва кога ќе се фатиш на бравата, стално требит да тргниш 2 пати за да се отворит, тоа ми рекоја дека требело да се подмачкат на рачката, некако се отворала ама незнам како и незнам со што да ја намачкам или ако имат некој спреј да се прснит.
 
Абе дечки како и со што да ги подмачкам вратите на Пежо 307, при отварајне ми чкртаат многу... А пак на пасатот од татко ми на суваозачката врата, никогаш не мојш да ја отвориш од прва кога ќе се фатиш на бравата, стално требит да тргниш 2 пати за да се отворит, тоа ми рекоја дека требело да се подмачкат на рачката, некако се отворала ама незнам како и незнам со што да ја намачкам или ако имат некој спреј да се прснит.
Јас тоа го правам така што во пластична туба со пипс(како оние од средствата за сончање) ја полнам со хидраулично уље кое кошта 120 денари за литар и прскам со него на шарките и на споевите на вратите,како и внатре во бравите во вратите.секаде каде има пристап. Ова е корисно и за зимски денови бидеќи ваквото уље спречува мрзнење.

После тоа нормално тоа што ќе прокапи низ праговите треба да се забриши, но не е проблем.

Хидрауличното уље влегува и на споеви каде другите уља неможат
 
Знае ли некој што пари би коштале дискови и плочки ? (на ново ) ! (дали е битен моделот на колата итн >? )
 
Знае ли некој што пари би коштале дискови и плочки ? (на ново ) ! (дали е битен моделот на колата итн >? )
Битно е возилото, за што кола?

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom