Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Добро фала ти, не спиев цела ноќ мислев ја ебав скроз работата со моторот дека ќе треба да го фрлам а не помина поќе од 98 и без вода кога беше турив вода одма падна и не бучеше смирено работеше моторот а антифриз имав 100% и перката дирек му ја врзав со жиче. Битно ми е беше да не сум го ебал истиот оти искрено колата ми е феноменална за потрошња и ако е постара мн ја сакам :)

Јас мојата ја ебав во декември на -1 степен надворешна температура..И моторот го сменив,и ич кур не ме боли..Што сака нека биде,нема цела ноќ да спијам за една ебана кола???Море ќе ја истерам од гаража и ќе ја полиам со бензин и нека гори,ич не и го опирам..Инаку мој совет на угорници не ја бркај,ептен пеколно жешко време е..Вози си со трета,50-60 км на угорници,сепак стари коли се..[DOUBLEPOST=1434383465][/DOUBLEPOST]
Ми треба совет, денес возев со колата ( Опел Вектра А - Исузу 1,7 ТД) по салам нагорен пат и товарена едно време ми крена температурата 98 степени, излегов перката не е пуштена ( чести ми се случва досега 2 релиња и термостати и осигурачи сменав после извесен период прекинва ) и си ја приклучив дирек имам спремно жиче арно ама кога ја отворив хаубата ми летна капачето од казанчето за вода ито убо го фрли, знам деак ко ја купвав ми рече и тој дека не е оргинал од оваа кола а гледам нема ни дупче за воздух. Помина добро од како ја пуштив перката падна температурата а колата не изгуби на сила и сл., стигнав на дестинацијата ја остајв да поработи па ја угасив, го проверив казанчето со вода немаше ни трага од масло и шипката ја проверив исто маслото како што било претходно, капачето за масло солза чисто.

Е сега пријател добар автомеханичар ми даде совет (од мое пусто секирање) да ја земам колата и да ја возам Ѓавато (кој не знај нешто слично на Плетварот) и да ја газам, тргнав вечерва со 4та брзина возев 110 температурата од 96 не мрдна поќе стигнав точно кај едно црквиче каде што има паркинг и завршуваат угорниците, наеднаш почна да ми крева нагоре и застана на 98 , кога видов под кола вода и то таман застанав тогаш почна да течи ,ја отворив набрзина хаубата оти видов чад, отворање кога видов внатре од капачето на казанчето да течи вода (изгледа не сум го стегнал убо или нз) одма на брзина дирек перката ја пуштив ( оти пак не уклучила) иако немаше вода во колата од 97 не мрдна температурата и на брзина турив вода и доста брзо падна темперетурата на 50-60 степени.... на враќање на рамен пат од 90-91 а ја прицкав иако со 5та не ми крена температурата поќе. Кога беше се во ред на угорници ми креваше макс 95-96 степени

Па ми треба совет што би можело да биди и дали напрајв некоја штета иако нема некој таков знак иста сила си има влечи а темп не стигна 100.

Еден пријател имаше сличен проблем од грција купив нов ладњак од фабрика вектрата поќе од 50 степени не му крена температура али ги смена сите термостати исто...

Чим водата испаѓа од казанчето,не е добро тоа ич...Кај мене не го леташе капачето,ама кога ќе го отвориш имаше меури,пробиена беше компресијата..Што се секираш,за 150 евра глава,рамнење,диктон и како нова е..А и нели Опелите работат на повисока температура од сите други коли во нивна класа?
 
Јас мојата ја ебав во декември на -1 степен надворешна температура..И моторот го сменив,и ич кур не ме боли..Што сака нека биде,нема цела ноќ да спијам за една ебана кола???Море ќе ја истерам од гаража и ќе ја полиам со бензин и нека гори,ич не и го опирам..Инаку мој совет на угорници не ја бркај,ептен пеколно жешко време е..Вози си со трета,50-60 км на угорници,сепак стари коли се..[DOUBLEPOST=1434383465][/DOUBLEPOST]

Чим водата испаѓа од казанчето,не е добро тоа ич...Кај мене не го леташе капачето,ама кога ќе го отвориш имаше меури,пробиена беше компресијата..Што се секираш,за 150 евра глава,рамнење,диктон и како нова е..
Кај мене натре кај капачето батето од што ја купив имал ставено со силикон залепено друг навој потесен внатре во овој а ова капачето не е оргинал изгледа за добро да стега а нема ни дупче да туши. Колата лета нема мака никаква ама ете и кога истече водата вчера вечер без вода поќе од 97 не крена со пуштена перка.
 
Кај мене натре кај капачето батето од што ја купив имал ставено со силикон залепено друг навој потесен внатре во овој а ова капачето не е оргинал изгледа за добро да стега а нема ни дупче да туши. Колата лета нема мака никаква ама ете и кога истече водата вчера вечер без вода поќе од 97 не крена со пуштена перка.

Тоа е многу според мене,со пуштена перка..Ако има само вода,ептен е минимална разликата,3 степени се во прашање да проврие..И знаеш после што иде.Не смее да ја фрла водата..Чим сега ти ја фрла,значи ја фрлала и порано,чим викаш капачето не е оригинал.Додека не се утврди 100% што мака има количето,не ја бркај..Или направи перката да ти уклучува порано,на пример на 90 степени.Или оди кај некој автоелектричар,нека ти направи мрзливец,а гледаш стрелката се крева за температура,ти уклучувај ја перката од кабината,од внатре..
 
Тоа е многу според мене,со пуштена перка..Ако има само вода,ептен е минимална разликата,3 степени се во прашање да проврие..И знаеш после што иде.Не смее да ја фрла водата..Чим сега ти ја фрла,значи ја фрлала и порано,чим викаш капачето не е оригинал.Додека не се утврди 100% што мака има количето,не ја бркај..Или направи перката да ти уклучува порано,на пример на 90 степени.Или оди кај некој автоелектричар,нека ти направи мрзливец,а гледаш стрелката се крева за температура,ти уклучувај ја перката од кабината,од внатре..
Вака беше цела работа како што напишав во долгиот пост, ја газев за да ја тестирам 110 со 4та, и горе на врвот кога стигнав 96 беше кога видов дека не е пуштена перката( што значи на сите успони поќе од 96 не крена без перката да се уклучи иако треба да е уклучена), ја отворив хаубата да ја пуштам перката со живче дирек кога видов дека претурва водата и тогаш почна да ми крева температурата и одма ја врзав дирек перката и не дозволи иако немаше вода да крени поќе од 97 и само дотурив и одма падна ни да смени звук моторот ни ништо :/
 
Вака беше цела работа како што напишав во долгиот пост, ја газев за да ја тестирам 110 со 4та, и горе на врвот кога стигнав 96 беше кога видов дека не е пуштена перката( што значи на сите успони поќе од 96 не крена без перката да се уклучи иако треба да е уклучена), ја отворив хаубата да ја пуштам перката со живче дирек кога видов дека претурва водата и тогаш почна да ми крева температурата и одма ја врзав дирек перката и не дозволи иако немаше вода да крени поќе од 97 и само дотурив и одма падна ни да смени звук моторот ни ништо :/

Проблемот почни да го решаваш да набавиш ново капаче,да биде стегнато..Чим ти пушта вода од таму..И право кај механичар,да не ја ебиш скроз..И кога си ја газел?Во кој период од денот?По жешко време,или навечер или наутро?И јас кога ја прегреав звук не ми смени ни ништо,немаше смешано масло и вода..Али пак беше прегреана..Си кажувам мое искуство,дај Боже кај тебе да не е така.
 
Проблемот почни да го решаваш да набавиш ново капаче,да биде стегнато..Чим ти пушта вода од таму..И право кај механичар,да не ја ебиш скроз..И кога си ја газел?Во кој период од денот?По жешко време,или навечер или наутро?И јас кога ја прегреав звук не ми смени ни ништо,немаше смешано масло и вода..Али пак беше прегреана..Си кажувам мое искуство,дај Боже кај тебе да не е така.
Така да фала ти многу. Навечер ја возев намерно демек поладно да е времето кај 10 вечерта :) Ете сега баш низ град до кај внук ми бев ја возев со пуштена перка јас си ја пуштив од 90 нагоре не ни крена додуша стално така праела 90 степени низ град 95-96 Плетварот стално пошто често патувам на релација Битола - Штип.
 
Друже не знам како е кај дизелите но кај бензиците поточно мојата корса перката се вклучува на 100 степени и температурата пага до 95 и се исклчува . Нормална работна температура му е од 95 до 107 степени така да се е во ред ако и кај тебе е исто побарај на нет повеке информации сигурно ке најдеш.
 
Носи ја колата кај Емин брачет штом е таква работата, ако си од Струга, селото, од сите села.
Drugar ti so bratucedot si go imas biznisot a :) , na dobar pocent ke da si stom na sekoj tret post sovetuvas za kaj bratucedot od struga zelezo so kupue :aplauz:[DOUBLEPOST=1434488181][/DOUBLEPOST]
Вака...конечно се решивме да купиме нова кола.Се мислиме помеѓу Голф 5 ТДИ 2006-07,голф 6 1.4 2010 тси и сеат леон 1.4 тси 2012..

разговарав со еден кој има службено леон,и ми вика дека мала прегледност имал леонот,лошо било за паркирање и слично...

мислења..?
Другар , за голф 5 прошарај по интернет никогаш не сум возел за да ти дадам совет , а еден мој шеф од работа има 6ка и е презадоволен, не ме факај за збор што е само знам дека е дизелаш, ама 2012 он си го купи нов. Леонот е ок го имам и возено , го возев во рента цар 1 месец службено , ич не го пазев , амортизација има невидена , моторот е малку побучен се слуша кога ја возиш колата, и е малку гломазна кола , затао што е дизајнирана на задните седишта да се добие простор и комоција , ама сите овие маани ги преминуваш за една недела максимум. Само за сеатот како што со делови ке ти помогнат колегиве од форумов. Извози од секоја по еднаш и накоја гзот најубаво ти се лепи земи ја :icon_lol:
 
Последно уредено:
ЧОВЕЦИ,на x5 ги заборавив светлата,акумулаторот се испразни скроз,на нула.
Вечерта со полнач го наполнив,утредента запали од прва,ама се појави некое предупредување како на сликата
10623-1434489940-8ecfa3bc400f9a042de713820f581436.jpg


Прво што ми текна е да го откачам плусот.го откачив едно 10 мин,меѓутоа и после тоа предупредувањето си остана,
Прашањето ми е- што е проблемот? и како да го решам.фала на сите.
 
Последно уредено:
ЧОВЕЦИ,на x5 ги заборавив светлата,акумулаторот се испразни скроз,на нула.
Вечерта со полнач го наполнив,утредента запали од прва,ама се појави некое предупредување како на сликата
10623-1434489940-8ecfa3bc400f9a042de713820f581436.jpg


Прво што ми текна е да го откачам плусот.го откачив едно 10 мин,меѓутоа и после тоа предупредувањето си остана,
Прашањето ми е- што е проблемот? и како да го решам.фала на сите.

Закачи ја на компјутер..Чим свети на инструмент таблата,само компјутерски може грешката да се избрише..Очигледно е дека станува збор за некој сензор,што мора да биде под струја цело време,ти си го испразнил,и останал без струја и затоа ти свети..
 
Drugar ti so bratucedot si go imas biznisot a :) , na dobar pocent ke da si stom na sekoj tret post sovetuvas za kaj bratucedot od struga zelezo so kupue :aplauz:[DOUBLEPOST=1434488181][/DOUBLEPOST]
Другар , за голф 5 прошарај по интернет никогаш не сум возел за да ти дадам совет , а еден мој шеф од работа има 6ка и е презадоволен, не ме факај за збор што е само знам дека е дизелаш, ама 2012 он си го купи нов. Леонот е ок го имам и возено , го возев во рента цар 1 месец службено , ич не го пазев , амортизација има невидена , моторот е малку побучен се слуша кога ја возиш колата, и е малку гломазна кола , затао што е дизајнирана на задните седишта да се добие простор и комоција , ама сите овие маани ги преминуваш за една недела максимум. Само за сеатот како што со делови ке ти помогнат колегиве од форумов. Извози од секоја по еднаш и накоја гзот најубаво ти се лепи земи ја :icon_lol:
а бмв 118и,2006-2007 ? и тоа влезе во опција сега...голфот 6 за жал отпаѓа,пошто е 133коња и бензинец,а дизелите се за по 2000 евра поскапи,немаме толку пари,односно нејќат да дадат толку пари за 2ра кола...едино ако најдам 1.2,што се многу ретки,па да земеме таков...не ми е битно мене да е брз,сакам што е можно понова кола,и најбитно,убава.фала на совети.
 
а бмв 118и,2006-2007 ? и тоа влезе во опција сега...голфот 6 за жал отпаѓа,пошто е 133коња и бензинец,а дизелите се за по 2000 евра поскапи,немаме толку пари,односно нејќат да дадат толку пари за 2ра кола...едино ако најдам 1.2,што се многу ретки,па да земеме таков...не ми е битно мене да е брз,сакам што е можно понова кола,и најбитно,убава.фала на совети.
Си размислувал за опција Алфа Ромео? Тие се доста поефтини а сепак одлична кола е.
 
Си размислувал за опција Алфа Ромео? Тие се доста поефтини а сепак одлична кола е.
Пример која ? и која година ?

спремни сме до кај 7-8 максимум да одвоиме,ама сакаме хеџбек,односно во класа на голф,118=120,а3,леон...е сеа опција е да е поново..
 
Пример која ? и која година ?

спремни сме до кај 7-8 максимум да одвоиме,ама сакаме хеџбек,односно во класа на голф,118=120,а3,леон...е сеа опција е да е поново..
Пример кога би ги имал тие пари јас би се одлучил за ваков автомобил

http://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=1426104
 
ЧОВЕЦИ,на x5 ги заборавив светлата,акумулаторот се испразни скроз,на нула.
Прво што ми текна е да го откачам плусот.го откачив едно 10 мин,меѓутоа и после тоа предупредувањето си остана,
Прашањето ми е- што е проблемот? и како да го решам.фала на сите.

АБС сензор со сензор за брзина. Се решава со нови сензори.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom