Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ниедна не ми прави кејф од препорачаните. Се загреав некако за Alfa Romeo Gulietta. Оддамна ја меркам некој што ја вози/возел да каже искуство некое ? Предности, мани, потрошувачка, наоѓање резервни делови и сл...
 
Фордот е каде каде поефтин од Голф ела ако сакаш докажи. Голф од 2 нагоре е скап за одржавање. Пежо е поефтино
А бе во ред е тоа,туку зависи од класата на моделот еве што спомнав Форд Мондео е класата на Пасат,Октавиа,Вектра/Инсингниа и слично и не може да се спореди со Голф. Како и да е,не зборувам кое-кој пофтини делови туку за односот на староста на колата на пример Голф и Мондео исто годиште и иста цена каде што после две-три години Мондеото не држат цената и брзо паѓа вредноста и воедно деловите се скапи за разлика од Голф кое бавно паѓа вредноста ,а деловите се солидни и прифатливи цени . Ете затоа кога човек ќе се размисли после две-три години за истата кола што го имал и дали ќе вреди за одржување бидејќи за тие пари за одржување и плус да се собере уште малку за да речеме пример Фиат Пунто асална сочувана.
Еве груб пример сум имал Москвич Алеко сум утепал за фрлање пари за делови исто колку што чинат деловите на фиатови или форд фиеста и кога размислив го дадов на братучед ми кое е помал од мене за багатела ич пари и тој го продал на некој од шутка ;)[DOUBLEPOST=1403985953][/DOUBLEPOST]
Да ми препорачате некоја кола да не е дугачка т.е. кратка со 5 врати да е. Нешто налик голф 7 ама да не е голф. Докај 20.000 евриќи, а да е брзо. Фала <3
Се зезаш, за тие пари нова да купиш Мазда 3 или Пежо 308 ХДи или Kia Seed перфектен квалитет и имаш Kia Optima каде е прогласен за најдобар дизајн на ентериерот од меѓународно жири .
 
Последно уредено:
Ниедна не ми прави кејф од препорачаните. Се загреав некако за Alfa Romeo Gulietta. Оддамна ја меркам некој што ја вози/возел да каже искуство некое ? Предности, мани, потрошувачка, наоѓање резервни делови и сл...
Чекај, не брзај! Да подразмислам уште малку, ќе ми текне на некој автомобил за којшто никој не слушнал и што ќе ти се допадне повеќе од автомобилот што веќе ти се допаѓа!
 
А бе во ред е тоа,туку зависи од класата на моделот еве што спомнав Форд Мондео е класата на Пасат,Октавиа,Вектра/Инсингниа и слично и не може да се спореди со Голф. Како и да е,не зборувам кое-кој пофтини делови туку за односот на староста на колата на пример Голф и Мондео исто годиште и иста цена каде што после две-три години Мондеото не држат цената и брзо паѓа вредноста и воедно деловите се скапи за разлика од Голф кое бавно паѓа вредноста ,а деловите се солидни и прифатливи цени . Ете затоа кога човек ќе се размисли после две-три години за истата кола што го имал и дали ќе вреди за одржување бидејќи за тие пари за одржување и плус да се собере уште малку за да речеме пример Фиат Пунто асална сочувана.
Еве груб пример сум имал Москвич Алеко сум утепал за фрлање пари за делови исто колку што чинат деловите на фиатови или форд фиеста и кога размислив го дадов на братучед ми кое е помал од мене за багатела ич пари и тој го продал на некој од шутка ;)[DOUBLEPOST=1403985953][/DOUBLEPOST]
Се зезаш, за тие пари нова да купиш Мазда 3 или Пежо 308 ХДи или Kia Seed перфектен квалитет и имаш Kia Optima каде е прогласен за најдобар дизајн на ентериерот од меѓународно жири .

Чекај бе пријателе.што толку си запнал која кола држи повеќе цена?Ти автодилер ли си,да купуваш и препродаваш коли?Па и дете од 3 години знае дека германските т.е Голфовите држат највеќе и најдолго цена..Зошто??Затоа што се преценети,и што се на стара слава,не викам дека не вредат,ама негледам зошто еден Пасат да е многу многу подобар од Мондеото,како што упорно тврдиш..Најбитно е колата да се погоди,да не се расипува..Не паѓа вредноста само за Фордот,и за Фиатот,Алфата,Сеатот,Реното е истата приказна.Кај нас е тоа така,половна кола исто вреди на запад,без разлика дали е Голф,Фиат,Форд.Ако е зачувана и во солидна состојба,не важи тоа за цената..Само ние оти имаме глупо размислување,се рекло Голф и само Голф..
 
Чекај бе пријателе.што толку си запнал која кола држи повеќе цена?Ти автодилер ли си,да купуваш и препродаваш коли?Па и дете од 3 години знае дека германските т.е Голфовите држат највеќе и најдолго цена..Зошто??Затоа што се преценети,и што се на стара слава,не викам дека не вредат,ама негледам зошто еден Пасат да е многу многу подобар од Мондеото,како што упорно тврдиш..Најбитно е колата да се погоди,да не се расипува..Не паѓа вредноста само за Фордот,и за Фиатот,Алфата,Сеатот,Реното е истата приказна.Кај нас е тоа така,половна кола исто вреди на запад,без разлика дали е Голф,Фиат,Форд.Ако е зачувана и во солидна состојба,не важи тоа за цената..Само ние оти имаме глупо размислување,се рекло Голф и само Голф..

За марката е така не се гледа којзнае колку. Сепак има улога. Од искуство на запад најмногу гледаат година и поминати километри. Зборам ако ја враќаш во салон за нова или пак понова половна. Инаку кога ти ја продаваат нагласуваат доста ако е зачувана, а кога им носиш зачувана не ти даваат ни евро повеќе од некоја понезачувана ако се иста година и слични километри. Сега за наоѓа некој што ќе даде некое евро ама тие се многу ретки.
 
Чекај бе пријателе.што толку си запнал која кола држи повеќе цена?Ти автодилер ли си,да купуваш и препродаваш коли?Па и дете од 3 години знае дека германските т.е Голфовите држат највеќе и најдолго цена..Зошто??Затоа што се преценети,и што се на стара слава,не викам дека не вредат,ама негледам зошто еден Пасат да е многу многу подобар од Мондеото,како што упорно тврдиш..Најбитно е колата да се погоди,да не се расипува..Не паѓа вредноста само за Фордот,и за Фиатот,Алфата,Сеатот,Реното е истата приказна.Кај нас е тоа така,половна кола исто вреди на запад,без разлика дали е Голф,Фиат,Форд.Ако е зачувана и во солидна состојба,не важи тоа за цената..Само ние оти имаме глупо размислување,се рекло Голф и само Голф..

Голф 1 или 2 надживува секоја друга кола од новите. А за одржавање не праам муабет. Голф 1 или 2 имаат делови кои се поефтини од Застава.
 
Па не купуваш нова кола упм за да рачунаш колку ќе и падне вредноста за 5-6 години, купуваш стара кола од 3-4000 евра и молиш бога да „се погоди“ ... Не гледам тука логика за земање в обзир на "depreciation rate" и "resale value".
 
Се зезаш, за тие пари нова да купиш Мазда 3 или Пежо 308 ХДи или Kia Seed перфектен квалитет и имаш Kia Optima каде е прогласен за најдобар дизајн на ентериерот од меѓународно жири .
Kia Optima не ми е по кејф односно е по дугачка, не е како што имам замислено, вака ќе ја земам на рати Giulietta-та ќе доплатам ситно ама барем и внатре и надвор е баш каква што сакам, ме интересираа некој детали дали лесно се наоѓаат резервни делови, потрошувачка и слично.
Чекај, не брзај! Да подразмислам уште малку, ќе ми текне на некој автомобил за којшто никој не слушнал и што ќе ти се допадне повеќе од автомобилот што веќе ти се допаѓа!
Не ти го сфатив постов, ама ако е така како што мислам односно ако не го познаваш моделот тогаш неможеш да ми помогнеш, и би разговарале во друга тема.
 
Голф 1 или 2 надживува секоја друга кола од новите. А за одржавање не праам муабет. Голф 1 или 2 имаат делови кои се поефтини од Застава.

Секако,со по најмалку 3-4 пати отворани мотори..Надживува како не..Се возев еднаш со Голф 2,од Велес до Прилеп,на враќање кај Градско дедо дотури литро масло..[DOUBLEPOST=1403999308][/DOUBLEPOST]
Па не купуваш нова кола упм за да рачунаш колку ќе и падне вредноста за 5-6 години, купуваш стара кола од 3-4000 евра и молиш бога да „се погоди“ ... Не гледам тука логика за земање в обзир на "depreciation rate" и "resale value".

Ова за мене ли е наменето?Или за другарот Пане,што се замара за вредности,девалвации,пад на еврото и слични сексономски политики..
 
Ми се уклучи check engine сијаличката. Дали е ова нешто сериозно, читав на интернет дека е нешто околу издувните гасови, го исклучив акумулаторот со надеж дека ќе се ресетира комп. и после тоа ќе се исклучи сијаличката (така прочитав на нет) но џабе. Мора ли на мајстор да одам? Колата е VW Polo.
 
Ми се уклучи check engine сијаличката. Дали е ова нешто сериозно, читав на интернет дека е нешто околу издувните гасови, го исклучив акумулаторот со надеж дека ќе се ресетира комп. и после тоа ќе се исклучи сијаличката (така прочитав на нет) но џабе. Мора ли на мајстор да одам? Колата е VW Polo.

Смени си бензкска ко за почеток
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: ^X^
Ова за мене ли е наменето?Или за другарот Пане,што се замара за вредности,девалвации,пад на еврото и слични сексономски политики..
За Пане.[DOUBLEPOST=1404030039][/DOUBLEPOST]
Не ти го сфатив постов, ама ако е така како што мислам односно ако не го познаваш моделот тогаш неможеш да ми помогнеш, и би разговарале во друга тема.
Па што прашуваш кога веќе си одлучил, ко синкир ние ќе ти предложиме некоја којзнае каква таинствена кола што само членовите на Кајгана ја знаат - тие се колите, се на се 10тина модели кои ти влегуваат во критериумите.
 
Последно уредено:
Дали на пунто 2000г вака треба да лежат крилата за хаубата
 

Attachments

  • e305b771-92fa-47c4-b6ac-3beb93686780.jpg
    e305b771-92fa-47c4-b6ac-3beb93686780.jpg
    125 KB · Прегледи: 28
  • ff5db6a5-6f2a-4e78-b0bb-2a095e4b4476.jpg
    ff5db6a5-6f2a-4e78-b0bb-2a095e4b4476.jpg
    127,6 KB · Прегледи: 27

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom