Fringe
Скитник низ паралелни светови
- Член од
- 24 септември 2011
- Мислења
- 7.898
- Поени од реакции
- 3.006
Хилзни не се бушат се менуваатмислам дека треба да направиш атест а да го упишеш бројот на мотор е обавезно - имам другарче у псс работи вика мора брат.
Искрено и јас сум повеќе за да го освежам моторот ама еве каде е целата заебанција.... мислам дека се отидени кариките ( уљните ) а сеедно дали се или не се сакам да ги сменам - е сеа што правиме ако има рез на хилзната? што правиме ако кариките немаат правилен круг туку си направиле лежиште како јајце? во тој случај морам и да бушам хилзни и други карики поголеми да ставам а тоа повлекува многу пари...
а најпаметно е да се направи освежување - тоа е факт. Бев до кај мајсторот пред 2 3 дена и рекоа дека е во германија ке дошол за недела дена па сега ке видиме со него да се консултирам ма да он ни рече дека освежување не се исплати да правам и му спомнав шо ако сменам мотор и пак троши уље - вика ке го смениме со друг после .. ама тоа е така на муабет - во пракса незнам дали баш така ке иде
Ако ти дими незначи дека се отидени кариките,моторот троши уље и дими и ако ти се отидени гумички на вентили.
Како што имам пишано во некој претходен пост дека нема бензинец комбиниран со плин на кој не му страда главата.
Смени си дихтон во меѓувреме однеси ја главата на испитување ако треба ќе се рамни и секако смени си гумички на вентили.
Гледај каде ја носиш колата зашто кога е извадена главата се гледаат клиповите и ако падне ѓубре или прашина а не се издува со компресор тогаш ќе имааш голем проблем.
Целиот процес зависи од лакомоста на мајсторот и не би требало да биде поскап од 4-6к.