Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
мислам дека треба да направиш атест а да го упишеш бројот на мотор е обавезно - имам другарче у псс работи вика мора брат.

Искрено и јас сум повеќе за да го освежам моторот ама еве каде е целата заебанција.... мислам дека се отидени кариките ( уљните ) а сеедно дали се или не се сакам да ги сменам - е сеа што правиме ако има рез на хилзната? што правиме ако кариките немаат правилен круг туку си направиле лежиште како јајце? во тој случај морам и да бушам хилзни и други карики поголеми да ставам а тоа повлекува многу пари...

а најпаметно е да се направи освежување - тоа е факт. Бев до кај мајсторот пред 2 3 дена и рекоа дека е во германија ке дошол за недела дена па сега ке видиме со него да се консултирам ма да он ни рече дека освежување не се исплати да правам и му спомнав шо ако сменам мотор и пак троши уље - вика ке го смениме со друг после .. ама тоа е така на муабет - во пракса незнам дали баш така ке иде
Хилзни не се бушат се менуваат
Ако ти дими незначи дека се отидени кариките,моторот троши уље и дими и ако ти се отидени гумички на вентили.
Како што имам пишано во некој претходен пост дека нема бензинец комбиниран со плин на кој не му страда главата.
Смени си дихтон во меѓувреме однеси ја главата на испитување ако треба ќе се рамни и секако смени си гумички на вентили.
Гледај каде ја носиш колата зашто кога е извадена главата се гледаат клиповите и ако падне ѓубре или прашина а не се издува со компресор тогаш ќе имааш голем проблем.
Целиот процес зависи од лакомоста на мајсторот и не би требало да биде поскап од 4-6к.
 
Хилзни не се бушат се менуваат
Ако ти дими незначи дека се отидени кариките,моторот троши уље и дими и ако ти се отидени гумички на вентили.
Како што имам пишано во некој претходен пост дека нема бензинец комбиниран со плин на кој не му страда главата.
Смени си дихтон во меѓувреме однеси ја главата на испитување ако треба ќе се рамни и секако смени си гумички на вентили.
Гледај каде ја носиш колата зашто кога е извадена главата се гледаат клиповите и ако падне ѓубре или прашина а не се издува со компресор тогаш ќе имааш голем проблем.
Целиот процес зависи од лакомоста на мајсторот и не би требало да биде поскап од 4-6к.
како што реков - мајсторов моментално не е у македонија за недела дена ке дојде а ја иам верме да размислам до тогаш... му пишав на валволин ке пишам и тука - пред некој ден сакав да мерам компресија со другарче ама не успеав зашо има мн мали отвори кај свекицата и тесно е и забутано а апаратчето за компресија на другаров е со дебела гума на крај и не успеавме да измериме заради таа причина НО кога ги вадевме свекиците друигаров вика брат оваа свекица е партали - плива во уље цела! или уљна карика ти е запечена или тука има скршено некоја карика 99%.... додека не отворам ништо неможам да видам!... на голема мисла сум дали да отварам мотор или да му правам освежување - п.с за освежување ми бараат 250/300 евра.. така некако беше[DOUBLEPOST=1393459055][/DOUBLEPOST]едит - ако ми речат дека може да се стави 1.2 16 вентилски без дополнителни големи трошоци за мењач полуосовини и слично онда го вадам овој мотор одма
 
Ako ima skrsena karika najlesno ke projdes, ke go smenis samo toj klip so nekoj poloven so ima dobri kariki i gotovo. A ulje ti lapa li mnogu. Ako ima skrsena ili zapecena karika(edna ili poveke) ke trosi dosta ulje, moze i da secka zaradi toa poso ke se masti svekicata i obicno ke dimi sivi-crnkasto pozadi i ke smrdi na ulje. Ako e samo edna skrsena karika trosok 600 denara dihtung eden poloven klip 500-1000 rabota kolku ke cini i gotovo. Znaci pred da se pravi bilo sto mora prvo da se izmeri kompresija. moze i da e nekoja skrsena karika pa pak da ima kompresija, da drzat drugite dve kariki. Ako ima ubava kompresija barem ke znaes deka blokot i glavata se dobri, ako na nekoj cilindar padnala kompresijata da se trazi kad e problemot, dali vo glavata ili vo dolniot del. Mnogu lesno moze da se ustanovi ako nekoj cilindar trosi mnogu ulje. Izvadete ja izduvnata grana i zapalete go motorot bez grana (nekade odete na strana da ne smeta na nikoj oti taka mnogu ke brci). Dva tri pati daj mu malce na gas i ako frla ulje odma ke vidis kaj koj cilindar ke duva sivkasto nadvor. I vo samata izduvna grana na toj cilindar kaj so ima maka ke bide mrsna dupkata.
Kaj fiatie benzinci so mali motori cesta pojava e skrsena karika, malce ako se pregree motorot moze ova da se desi.
BTW 16v motorite mnogu poslabo trpat plin nego 8v poso imaat pomali ventili i sedala. Taka da jas ne bi ti preporacal da go menjas motorot za 16v, a baska ke imas problemi pri registracija ili koga ke sakas kolata da ja sitnes.
 
Дечки ме интересира за изведбиве со погон на сите 4 тркала што се, пр: xDrive, Quattro, 4matic... Дали погонот целовреме е на сите четири тркала или се уклучува по потреба? Разговарав со еден пријател и тој ми вели дека се приклучива карданот по потреба, пробав на интернет да се информирам ама наидов на помалце збунивачки одговор бидејќи повеќето објаснуваат како се рапределува моќноста кога се уклучува системот за стабилизација итн.
Конкретно ме интересира за BMW 320xd E90 или 330ка. Ако има некој искуство или знае нешто повеќе нека пише за маани и предности. Благодарам однапред. :)
 
Последно уредено:
Дечки ме интересира за изведбиве со погон на сите 4 тркала што се, пр: xDrive, Quattro, 4matic... Дали погонот целовреме е на сите четири тркала или се уклучува по потреба? Разговарав со еден пријател и тој ми вели дека се приклучива карданот по потреба, пробав на интернет да се информирам ама наидов на помалце збунивачки одговор бидејќи повеќето објаснуваат како се рапределува моќта кога се уклучува системот за стабилизација итн.
Конкретно ме интересира за BMW 320xd E90 или 330ка. Ако има некој искуство или знае нешто повеќе нека пише за маани и предности. Благодарам однапред. :)
 
@SomeoNe! Одлично видеово.(y)

Ме интересираат овие модели посебно за стабилноста во кривини, пошто знам еден куп случки каде што некој со BMW се извртил или се шлупнал во ендек, заради погонот на задни тркала и големата моќност на моторот посебно во специфични услови на патот како дожд, снег, мраз итн. Па од таму несакав BMW, ама со овие модели на E90 посебно 320 и 330 xd можеби и ќе разгледам што како. Ако има некој таква кола или знае нешто повеќе за нив нека пише што е добро а што лошо, карактеристики, маани итн. Оти од официјалниве податоци фајде нема.Сакам да прочитам некој реален корисник што има да каже.
 
@SomeoNe! Одлично видеово.(y)

Ме интересираат овие модели посебно за стабилноста во кривини, пошто знам еден куп случки каде што некој со BMW се извртил или се шлупнал во ендек, заради погонот на задни тркала и големата моќност на моторот посебно во специфични услови на патот како дожд, снег, мраз итн. Па од таму несакав BMW, ама со овие модели на E90 посебно 320 и 330 xd можеби и ќе разгледам што како. Ако има некој таква кола или знае нешто повеќе за нив нека пише што е добро а што лошо, карактеристики, маани итн. Оти од официјалниве податоци фајде нема.Сакам да прочитам некој реален корисник што има да каже.

Тоа ти се клошари што купиле бмв и не знаат да возат на задна вуча а го газат на кривини и нормално дека ќе завршат во некој ендек. Ако го возиш нормално и имаш добри гуми сигурно нема да се извртиш или слично.(y)
 
Во план сум да купам Ауди А3, почетник сум..., ако може да ми кажете на што да внимавам при купување, како е со потрошња, делови, негативни страни и слично... Еве ова око ми фати, па ако може мислење од вас за истото...
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11390387745590007&f1=details&slink=5tc1vx
Благодарам однапред :)
 
Во план сум да купам Ауди А3, почетник сум..., ако може да ми кажете на што да внимавам при купување, како е со потрошња, делови, негативни страни и слично... Еве ова око ми фати, па ако може мислење од вас за истото...
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11390387745590007&f1=details&slink=5tc1vx
Благодарам однапред :)
Добра е количево ама знај дека е малку поскапо за одржување на пример ребраст каиш,затегач и водна пумпа ќе ве фати околу 11000-12000 денари ама еднаш па после полесно, ако имаш шушки и на крај штом си почетник заборави го колава според законот за почетници треба три годишно искуство па потоа дозволено е над 100 КС .
 
Добра е количево ама знај дека е малку поскапо за одржување на пример ребраст каиш,затегач и водна пумпа ќе ве фати околу 11000-12000 денари ама еднаш па после полесно, ако имаш шушки и на крај штом си почетник заборави го колава според законот за почетници треба три годишно искуство па потоа дозволено е над 100 КС .
Сега во март ќе направам 1 год искуство, значи прават проблеми над 100кс сеедно а ?
 
Сега во март ќе направам 1 год искуство, значи прават проблеми над 100кс сеедно а ?
И те како ,а бе стави си мустаќи и нема да те забележат дека си почетник :D


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Во план сум да купам Ауди А3, почетник сум..., ако може да ми кажете на што да внимавам при купување, како е со потрошња, делови, негативни страни и слично... Еве ова око ми фати, па ако може мислење од вас за истото...
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11390387745590007&f1=details&slink=5tc1vx
Благодарам однапред :)
Za taa cena cisto sumljam deka e sve vo red so kolata. Kilometrite se sigurno x2 ako ne i x3. Loso e so ima 6 brzinski menjac, mnogu se rasipuvaat. Kaj PD motorite stradaat i bregastite, skapa rabota. Polovni nema, nova bregasta e 350-400 evra. Ako zemes nekoe ovakvo pred da go nosis na carina izvadi-odsrafi mu ja rackata so 6 brzini i stavi so 5, poso za model so 6 brzini sigurno 100tina evra poveke za carina ke platis, carini ja i posle vrati ja starata racka.
:)
Moj sovet, zemi si nekoe so 66kw i obicna bos pumpa. Tie se tenkovi i tamu nema promasaj.
 
Последно уредено:
Poz decki,preska krenav za bugarija i na pola pat kolata pocna da gube snaga i da secka,rabote se za audi a3 1.9tdi..e sea nekoj da ima predstava so mos da e...javih se na eden majstor i mi vika sigurno maf sensoro bil.pa me interesira so para e toa i dali toa ke da e problemo?

Sent from my C2105 using Tapatalk
 
Во план имам да правам Renault 4 кабрио и ме интересира дали може и што документи требаат (ако требаат). И дали ќе може да се атестира и регистрира
 
Za taa cena cisto sumljam deka e sve vo red so kolata. Kilometrite se sigurno x2 ako ne i x3. Loso e so ima 6 brzinski menjac, mnogu se rasipuvaat. Kaj PD motorite stradaat i bregastite, skapa rabota. Polovni nema, nova bregasta e 350-400 evra. Ako zemes nekoe ovakvo pred da go nosis na carina izvadi-odsrafi mu ja rackata so 6 brzini i stavi so 5, poso za model so 6 brzini sigurno 100tina evra poveke za carina ke platis, carini ja i posle vrati ja starata racka.
:)
Moj sovet, zemi si nekoe so 66kw i obicna bos pumpa. Tie se tenkovi i tamu nema promasaj.
Бидејќи сум почетник ми го посочија ова возило Opel Corsa 1.3 CDTI, ако може да ми кажете збор-два конкретно за овој модел...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom