Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Може да е затнато хладњачето од парното или ако има вентил за истото тој да зеза
 
имам киа беста , добро е комбенцето ама имам мака со парното , антифриз му е на ниво ,o_O му сменив термостат кој беше дефект , и не покажува добро парно .. има блага разлика на топло - ладно ????o_O
Можно е да е до сајлата од командата за топло/ладно.
Велиш блага разлика... значи не отвара.
Е, сајлата треба да е накопчето (или рачката) во кабината закачена, а на другиот крај на казанчето, да е исто така закачена. Тоа е ОК, бидејќи има разлика, велиш.
Кошулицата на сајлата се превиткува и сајлата нема сила да отвори/затвори.
Мислам дека е тоа проблемот кај тебе.
Значи, освен што самата сајла е закачена, исто и кошулицата е закачена. Често пати се откачува. Обично се на истите места закачени како и самата сајла, т.е. на краевите.
Провери го тоа, види ако е некаде откачено, закачи го, и 99,9% сум сигурен дека ќе се среди работата.
 
Proveri koga e zagrean motorot dali se dvete creva sto odat nakaj maloto hladnače za parnoto vnatre podedankvo žeški.Ako se togas e greskata kaj sajlite ili elektronikata za loputite za vazduh,nekoi vozila imaat mehanički,nekoi vakuumski ili električni komandi. Ako crevata ne se podednakvo zagreani togaš ti e zapušeno hladnjačeto za parno. Može da probaš da gi obrneš kontra crevata na vlez od cefkite sto odat nakaj hladnjaceto,taka da potoa vodata vo hladnjaceto ke kruži obratno. Ako e malce zapusen hladnjakot ovaka ima golema sansa da se ocisti i da se isturka nadvor gjubreto. Isprobano.
 
Едно прашање: си инсталирал српско-хрватска поддршка, зошто не и македонска? Шо му фали на кирилицата?

Proveri koga e zagrean motorot dali se dvete creva sto odat nakaj maloto hladnače za parnoto vnatre podedankvo žeški
Најчесто се жешки, бидејќи новите работат на клапна принцип... казанчето го држи загреано цело време, а само го насочува воздухот низ или позади топлото.

Ako se togas e greskata kaj sajlite ili elektronikata za loputite za vazduh,nekoi vozila imaat mehanički,nekoi vakuumski ili električni komandi.
Најверојатно ова е маката... клапната не отвара, и парното не грее. Инаку, можи да е механички (со сајли) или електронски, зависно од произведувачот... треба да се провери.
 
како да се проверат дали се исправни греачите за нафта ?!?!
Не бе брат со фазомер,тоа не ти е репер дека работат греачите туку дека до нив доага +12в.Слушај совет од постар автомобилџија.....
1.Ги вадиш сите греачи надвор.
2.Земаш две жици,и тоа едната на +12в од акумулатор,а другата на минус(шасија)
3.Спојуваш +12в на едниот крај од греачот каде ја врзуваш жицата што доага кога е вграден,а другиот крај на телото од грачот.
4.Во рок од 3-4 секунди(зависи од моделот)врвот на греачот треба да добие сјајна портокалова боја
5.Постапката ја повторуваш 4 пати
6.Ако го добиеш саканиот резултат вракај у кола,а ако не купуваш нови

Се надевам дека објаснав детално,нели....
--- надополнето: 11 декември 2012 во 14:05 ---
Со фазомер кога ке дадеш контакт на сите 4 места кај деклата негде беше...бар кај мене 4 се....и еден по еден ги гледаш дали се пуштаат и по неколку секунди треба да исклучи, така е исправен.

Тоа што исклучува не значи дека е греачот исправен туку дека елелктрониката работи.......

Ееееееееее,деца деца..........
 
Може да е затнато хладњачето од парното или ако има вентил за истото тој да зеза

најверојатно е около хладначето , целата збрка . . ова се прави порано не сред зима :tapp:
да се оправи малко времево па подобро ќе го разгледам хладначето , да имав од каде да гледам ке беше много убаво . ама и вака ќе биде ,, само ќе се поМачам. . .
 
најверојатно е около хладначето , целата збрка . . ова се прави порано не сред зима :tapp:
да се оправи малко времево па подобро ќе го разгледам хладначето , да имав од каде да гледам ке беше много убаво . ама и вака ќе биде ,, само ќе се поМачам. . .
Smeni gi crevata ako se so isti fi(presek) vodata obratno da ja vrti,moze ke se podopavi rabotata. Obično se edno do drugo kaj cefkite od hladnjaceto.
 
јутре... ќе пробам и тој , мора да биде нешто. . .
Smeni gi crevata ako se so isti fi(presek) vodata obratno da ja vrti,moze ke se podopavi rabotata. Obično se edno do drugo kaj cefkite od hladnjaceto.
[
 
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=584520 aj mislenje za kolava nekoj neka mi kaze cenata e 2500 evra 2450 evra
Нели беше твој ланосот?
според мене цената да ја пуштиш околу 1800-2000 евра може да имаш заинтересирани незз ... знам дека за не ти се дава, мала км има и се тоа ...

и јас имам корса со 68000 поминато, плус фамилијарната со околу 60000 км и знам дека не ти се дава исто како што јас не би ги продал
 
Smeni gi crevata ako se so isti fi(presek) vodata obratno da ja vrti,moze ke se podopavi rabotata. Obično se edno do drugo kaj cefkite od hladnjaceto.
losa rabota , izvadi gi dvete creva vo hladnaceto i ednoto bese suvo - prazno . .. ; a drugoto (dovod ) imase tecnost ladna bese !!!!!!
,i pustiv motorot , (zagreaga nekoe vreme .).ama nemase kruzenje na topla voda ,
izvadi gi i dvete creva i duvnav vo hladnaceto , otvoreno bese - pomina vazduh .. znaci deka ne e zatnato .
a zasto ne ja vraka vodata ? (n)
--- надополнето: 12 декември 2012 во 13:45 ---
Proveri koga e zagrean motorot dali se dvete creva sto odat nakaj maloto hladnače za parnoto vnatre podedankvo žeški.Ako se togas e greskata kaj sajlite ili elektronikata za loputite za vazduh,nekoi vozila imaat mehanički,nekoi vakuumski ili električni komandi. Ako crevata ne se podednakvo zagreani togaš ti e zapušeno hladnjačeto za parno. Može da probaš da gi obrneš kontra crevata na vlez od cefkite sto odat nakaj hladnjaceto,taka da potoa vodata vo hladnjaceto ke kruži obratno. Ako e malce zapusen hladnjakot ovaka ima golema sansa da se ocisti i da se isturka nadvor gjubreto. Isprobano.
losa rabota , izvadi gi dvete creva vo hladnaceto i ednoto bese suvo prazno; a drugoto (dovod ) imase tecnost ladna bese !!!!!!
,i pustiv motorot , (zagreaga nekoe vreme .).ama nemase kruzenje na topla voda ,
izvadi gi i dvete creva i duvnav vo hladnaceto , otvoreno bese - pomina vazduh .. znaci deka ne e zatnato .
a zasto ne ja vraka vodata ? (n)
--- надополнето: 12 декември 2012 во 13:45 ---
Едно прашање: си инсталирал српско-хрватска поддршка, зошто не и македонска? Шо му фали на кирилицата?

Најчесто се жешки, бидејќи новите работат на клапна принцип... казанчето го држи загреано цело време, а само го насочува воздухот низ или позади топлото.

Најверојатно ова е маката... клапната не отвара, и парното не грее. Инаку, можи да е механички (со сајли) или електронски, зависно од произведувачот... треба да се провери.

a drugo sto zabelezav e deka ne istece tecnost od hladnaceto , neli bi trebalo da ima barem 500gr. tecnost. .?? a koga duvnav vo edna cevka si pomina vozduh , normalno . .
 
Нели беше твој ланосот?
според мене цената да ја пуштиш околу 1800-2000 евра може да имаш заинтересирани незз ... знам дека за не ти се дава, мала км има и се тоа ...

и јас имам корса со 68000 поминато, плус фамилијарната со околу 60000 км и знам дека не ти се дава исто како што јас не би ги продал
heheh taka e brat i ti si prv gazda znajs kolku ti e platena i kako boli za nova kola :D ama rabotava e so mi trebaa uste 2.500 evra za passat 2011 godina mi go dava eden rodnina mi vika ke mi doplatis koga ke imas ama sepak nejcam da ostanam dolzen :D
 
losa rabota , izvadi gi dvete creva vo hladnaceto i ednoto bese suvo - prazno . .. ; a drugoto (dovod ) imase tecnost ladna bese !!!!!!
,i pustiv motorot , (zagreaga nekoe vreme .).ama nemase kruzenje na topla voda ,
izvadi gi i dvete creva i duvnav vo hladnaceto , otvoreno bese - pomina vazduh .. znaci deka ne e zatnato .
a zasto ne ja vraka vodata ? (n)
--- надополнето: 12 декември 2012 во 13:45 ---

losa rabota , izvadi gi dvete creva vo hladnaceto i ednoto bese suvo prazno; a drugoto (dovod ) imase tecnost ladna bese !!!!!!
,i pustiv motorot , (zagreaga nekoe vreme .).ama nemase kruzenje na topla voda ,
izvadi gi i dvete creva i duvnav vo hladnaceto , otvoreno bese - pomina vazduh .. znaci deka ne e zatnato .
a zasto ne ja vraka vodata ? (n)
--- надополнето: 12 декември 2012 во 13:45 ---


a drugo sto zabelezav e deka ne istece tecnost od hladnaceto , neli bi trebalo da ima barem 500gr. tecnost. .?? a koga duvnav vo edna cevka si pomina vozduh , normalno . .


Прочитав дека си го сменил термостатот,така?Оној што ја пушта водата да врти низ хладњакот.Е сега дали си 98 и 103% сигурен:icon_lol: дека тој термостат е исправен и дека одговара за тој тип на возило.Имаш термостати кои отвараат на 84 степени а имаш и термостати кои отвараат и на 93степени.Е сега не ти истекла вода,поради што термостатот ја нема пуштено водата да врти низ целиот систем.Значи запали го возилото и остави го нека качи работна температура(значи перката нека заврти).Е тогаш можеш да провериш дали ја врти водата низ хладњачето за парно,но е опасен зафат.

Ако ја врти водата,тогаш одиш на следен зафат.Провери дали има некое црево запушено(не би требало) или ако има вентил дали отвара(ако е на сајла).Ако е на вентил тогаш пробај рачно да го задвижиш вентилот.Ако е електровентил,треба да доенсеш +12в да добие команда да отвори.Зависи од изведбата.

Пробај па напиши што си направил....

И ова заборавив да ти кажам
Значи ако си менувал антифриз,бидејки се работи за затворен систем за ладење,треба да се истера воздухот кој е останат внатре.Е сега на поновите возила знам има на хладњакот на највисоката точка,штопна која се наога најчесто лево или десно на горната ивица од хладњакот гледано од горе на отворена хауба.Значи запали ја колата,нека качи работна температура и пополека со една крпа одврти ја штопната но само до 3/4.Ако има воздух во системот треба да шишти пареа и да протече антифриз.Затвори ја штопната и пробај.Се создаваат воздушни џепови кои не дозволуваат да водата во системот за ладење да циркулира.Исто како кај кочниците.Ако не испуштиш воздух,нема кочница,нели

Се надевам дека помогнав барем малку:):)


Те подсредив. Нареден пат за да не се самоцитираш, имаш копче Измени. Џиш.
--- надополнето: 12 декември 2012 во 16:41 ---
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1172856?searchID=1056012&Idx=75

Искуства за Hyundai santa fe, мотор, менјач, потрошња.. Значи вреди ли да се земи користено вакво возило?

Знам дека ја користат основата од Хундаи Х-1 комбето,кое пак ја користи основата на Митсубиши Паџеро.Пријател го има и користи делово за Митсубиши.Солидно возило,нема коментар само знам дизелот поради нашата нафта имаат проблеми(решливи) со педалата за гас(сам качува обртаи),поради сензорите кои ги има.Со адитив се решава тој проблем

Солиден џип во секој случај......
 
Имаш термостати кои отвараат на 84 степени а имаш и термостати кои отвараат и на 93степени.Е сега не ти истекла вода,поради што термостатот ја нема пуштено водата да врти низ целиот систем.Значи запали го возилото и остави го нека качи работна температура(значи перката нека заврти).Е тогаш можеш да провериш дали ја врти водата низ хладњачето за парно,но е опасен зафат.
Според твојата логика, треба термостатот да отвори за да дојди вода до парното. На ладното, mission impossible - Читај грешка си... термостатот е баш за тоа поставен, мало количество на вода кое е во моторот и казанчето од парното за да се загрева побрзо, како би кабината имала топла вода.

Така да, водата ја врти константно во блок/парно без разлика дали има или нема термостат. Најверојатно членот погоре немал доволно течност во системот, прво парното страда во таков случај.

drugo sto zabelezav e deka ne istece tecnost od hladnaceto , neli bi trebalo da ima barem 500gr. tecnost. .?? a koga duvnav vo edna cevka si pomina vozduh , normalno . .
треба, треба... читај шо ти пишал колегата погоре, наполни го добро системот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom