Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки имам еден проблем на Фелицијата кога вртам скроз на лево во возење нешто тропа кај десното тркало...а треба утре за Охрид да одам со колата?Што може да е одприлика?
Зглоб е 80% можеш да идеш до Охрид слободно.
 
Дечки имам еден проблем на Фелицијата кога вртам скроз на лево во возење нешто тропа кај десното тркало...а треба утре за Охрид да одам со колата?Што може да е одприлика?
ко ќе почне да тропа и при право возење, тогаш мени го (ако не ти се даваат пари сега)
 
ај со среќа да се тера и да вози...

-значи како што ти рече струмикс, за масло ке му тураш елф исклучиво.
-за гумите или на капачето од резервоарот ти пишува или на столбот од вратата треба да има плочка-лепенка колку да бидат напумпани со која димензија.
-за радиото, ако е фабричко, треба на дисплејот горе на шалт таблата да ти се појави код рикуест. кодот ти е запишан на самото радио (налепница) кога ке го извадиш, одозгора на сребрениот лим. ако не се појавува на дисплеот барање з акод а не се вклучува, тогаш мењај го радиото, бог да го прости.

п.с. за сценикот совет мој е да се чисти со вд80 електронскиот саух на секои 45.000 километри. знае механичарот твој како... ти само купи ВД80, дај му го и речи му да ти го среди без да го растура, туку само на усис...

втора работа, ако ти светне некој сензор, не кревај паника одма. рено сценик има точно 52 сензори во возилото. значи ако ти светне и ти покаже дефект некој, прво со спреј за антистатика ке го испрскаш, (се користи за електроника), па ке откачиш клема на акумулатор, ке свртиш на копчето за светла како да ги пушташ, ке почекаш 15 секунди и ке ја закачиш клемата.

ако друго нешто ти треба, слободно питај доктора за ренаулта...

п.с. колку има пројдено? и добар избор си направил
fala na sovetite inace se javuva gore kod cetiri nuli a vikas da ja odlepam nalepnicata od radioto i zad nea deka e, bas ke probam da vidam utre, kolata ima pominato 134 874 km ne mi e proverena seuste na kompjuter dali e toa realna kilometraza iako gazdata garantirase nz kolku pari bi mi zele za proverka i dali ce moram da ja nosam do skopje ili ima i vo prilep.....pozz
 
fala na sovetite inace se javuva gore kod cetiri nuli a vikas da ja odlepam nalepnicata od radioto i zad nea deka e, bas ke probam da vidam utre, kolata ima pominato 134 874 km ne mi e proverena seuste na kompjuter dali e toa realna kilometraza iako gazdata garantirase nz kolku pari bi mi zele za proverka i dali ce moram da ja nosam do skopje ili ima i vo prilep.....pozz
не треба да одлепуваш ништо... само извади го касетовонот и на него треба да има налепница со код. ако згрешиш нешто во внесување на кодот ке треба да чекаш 24 саати за пак да внесеш....
 
не треба да одлепуваш ништо... само извади го касетовонот и на него треба да има налепница со код. ако згрешиш нешто во внесување на кодот ке треба да чекаш 24 саати за пак да внесеш....

ja u golfot 2 go utnav i sea cekam 24 casa nejke da ne treb apoekje da se ceka ???
 
ja u golfot 2 go utnav i sea cekam 24 casa nejke da ne treb apoekje da se ceka ???
незнам за голф друже... јас за рено знам и за волво.. електрониките и систематизацијата на рено, волво и сааб се исти... голфот е со сите фолксвагенови возила и шкодите... мада имам чуено дека се чека и до 36 саати...
 
a moze i lager da e
лагер ќе бучи цело време додека возиш, а и лесно ќе провериш, крени на дигалка, заврти со рака тркалото и ќе слушнеш зуење. Зглоб не прави така.
 
ja u golfot 2 go utnav i sea cekam 24 casa nejke da ne treb apoekje da se ceka ???
На форд ко ќе го утниш 3 пати последователно и се закочува, па после не 24, ако сакаш 224 саати чекај џабе е. Треба по мајстори да го носиш да го средуваат. Барем јас такви маки си тргав на старото радио од фордот, со касети. Нешто го чипуваше ли, незнам што му правеше тоа мајсторот, ама ми рече дека прилично мака видел со него.
 
pa rekov deka e lager zatoa sto i mene taka mi pravese koga vrtam na levo ko da grebe nesto i koga go odnesov na majstor ja krena na digalka i celo trkalo se klatese i go smeniv lagerot
 
pa rekov deka e lager zatoa sto i mene taka mi pravese koga vrtam na levo ko da grebe nesto i koga go odnesov na majstor ja krena na digalka i celo trkalo se klatese i go smeniv lagerot
ај добро сега... тројца авто експерти објаснуваат како изгледа и како звучи расипан лагер а како зглоб... и ти сега памет солиш тука.... неможев а да не искоментирам... тој твој мајстор ти врзал машна... лагер не грепка кога вртиш на лево... лагер меле цело време како ораси да мелеш ама без престан.... а тоа што се клатело тркалото може да е од луфта на јабучица и се решава со чекан на менгеме-привремено... ти рекол дека е лагер, ти зел парите како за лагер а уствари удрил 4 пати со чеканот на јабучицата и ти ја вратил назад...

ебате беља ебате...
 
Aко е лагер нон стоп при секое движење ќе се слуша зуење, или ако е ептен веќе ојден гребење...или како да мели звук... Дури на крената кола на дигалка, слободно да се заврти тркалото пак ќе го има звукот.
Зглобот чука... кога вртиш на пр. кога одиш право нема звуци.
Шо вика Кано... ги има разни мајстори, може да кажат што сакаат. затоа, убаво е да се знаат вакви работи.
 
Абе одете славете да му се невиди, зеле тука лагери зглобој ми разглабаат.
Ајде среќна нова 2012 и се’ најдобро во неа!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom