Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ne be druzhe.
Imam Diagnose oprema i preku DTS Monaco go dekodiram .

A za toe shto nemaat oprema si kupuvaat malo tajmerce koe shto go povrzuvaat na kola i samo go gasi.

I priznaj ligi ti tecat koga ce pomislis na Espresso Maschine :D
За Audi и VW имаш OBDeleven.
Изгледа како играчка ама е многу моќна работа.
Се уштекува на кола и после преку Bluetooth на мобилен имаш апликација
 
A da gi procitas komentarite pod videoto?
Dvajca drmoserci vi prodavaat muda marjanova zaradi gledanost.
Ако за тебе докторот за механика Миша од познатата фирма Mr Engine која е една од најдобрите во Европа за ремонт на мотори со повеќедецениска традиција е дрмосерач тогаш јас немам коментар.
 
Ако за тебе докторот за механика Миша од познатата фирма Mr Engine која е една од најдобрите во Европа за ремонт на мотори со повеќедецениска традиција е дрмосерач тогаш јас немам коментар.
Lele kur se trese Misa mehanicarot.
Abe odi begaj kazhal Misa ne cini motorot i toa ti e kako Isus da progovoril.

Abe gledaj go kako nekoja kurva se preseruva vo videata za da sobira gledanost na YouTube i da kasira.
Citaj gi komentarite vo videoto pa ce ti stani jasno koj ligus e toj tvojot Dr. Mr. Misa

Toj slepecot arno kazhuva AMA ne ja kazhuva cela vistina! Fintata e vo toa shto toa beshe samo na pocetokot od proizvodstvoto i se slucuvashe kaj genijalci koi ne znaat da si gi cuvaat kolite
Ne mu se ima na nikogo sluceno shto si staval maslo po specifikacija i menuval na vreme. A i mercedes na Mopf verzijata im stavi novi polugi taka da seto toa i za tie "pametnite" beshe vo red. Zatoa i na clenot mu preporacav od 2016 god deka se super.

I da ne zaboravam, prv remont na Motor prasvev 1994 godina i zatoa ne mi raspravaj shto kako.

Inace najgolem Dr. za Mercedes vo svetot e detevo

 
Последно уредено:
@vouager за Мерцедес другарче се знае.

Легендарниот W123 со ОМ616 240ка мотор или ОМ617 легендарната тристача 300ка мотор. Без турбини без електроники без ништо. Замисли во тоа време серво волан и кочници на диск.
Со дупли ланец. Моторот го правиш генерално ланецот истиот си останува.
Оди на што сакаш, нафта зелена црвена, масло моторно прегорено, масло од фритеза...

Од него произлегува W124 е тоа е мафијашки автомобил. Тоа возило и ден денес има стил и сексипил. Фантастичниот ОМ602 мотор 250ка. Неуништлив 2.5 милиони км ги поминува без ништо да чепкаш.
Од ова произлегува Е класа.
И тука веќе имаш мотор ОМ605 ставаат две брегасти, турбина...
Малку губи квалитет сепак е добар.

Да не ја заборавиме и легендарната 190ка или W201 модел од кој подоцна доаѓа С class.
OM601 2.2 мотор одличен. Подоцна оди на ОМ604 со две брегасти и пак губи квалитет но се држи.

Проблемите настануваат кај Е class W210 и C class W202.
Почетокот е добар се додека се држат до OM604 и OM605 моторите без разлика дали е со турбо или не.
Но кога одат на CDI мотор, толку пиши пропало...

Наредна серија W211 па тоа до 2008 е промашена инвестиција. После 2008 прават редизајн има некои подобрувања.

Новите модели да не ги спомнуваме, Мерцедес со Рено мотор, трагедија у пм
 
@vouager за Мерцедес другарче се знае.

Легендарниот W123 со ОМ616 240ка мотор или ОМ617 легендарната тристача 300ка мотор. Без турбини без електроники без ништо. Замисли во тоа време серво волан и кочници на диск.
Со дупли ланец. Моторот го правиш генерално ланецот истиот си останува.
Оди на што сакаш, нафта зелена црвена, масло моторно прегорено, масло од фритеза...

Од него произлегува W124 е тоа е мафијашки автомобил. Тоа возило и ден денес има стил и сексипил. Фантастичниот ОМ602 мотор 250ка. Неуништлив 2.5 милиони км ги поминува без ништо да чепкаш.
Од ова произлегува Е класа.
И тука веќе имаш мотор ОМ605 ставаат две брегасти, турбина...
Малку губи квалитет сепак е добар.

Да не ја заборавиме и легендарната 190ка или W201 модел од кој подоцна доаѓа С class.
OM601 2.2 мотор одличен. Подоцна оди на ОМ604 со две брегасти и пак губи квалитет но се држи.

Проблемите настануваат кај Е class W210 и C class W202.
Почетокот е добар се додека се држат до OM604 и OM605 моторите без разлика дали е со турбо или не.
Но кога одат на CDI мотор, толку пиши пропало...

Наредна серија W211 па тоа до 2008 е промашена инвестиција. После 2008 прават редизајн има некои подобрувања.

Новите модели да не ги спомнуваме, Мерцедес со Рено мотор, трагедија у пм
I sega ti najde da mi objasnuvas za Mercedes?
Bravo.
Najgolemata glupost sto si ja pisal e taa za W211 vo koj sto e vgraden najdobriot motor na site vreminja i ne samo kaj mercedes tuku opshto vo svetot.
Preku 10 000 000 parcina se proizvedeni.

Abe odi mocaj na lamarina
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom