Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Е па за жал малкумина знаат затоа што не се замарат за фолија ионака цајканите секогаш ќе стопират на секој километар за контрола не поради фолијата ами да проверат да не си криминалец не за друго дури и алфите стопираат .


Sent from my iPad 3 using Tapatalk

Фолииве се ставени 2007 година, досега ме има запрено полиција неколку пати ама никој не се фатил за фолиите (за среќа). Само слушам дека е казна 300 Евра, затоа сакам да направам атест, подобро да платам 50 Евра за атест отколку казна 300 Евра :confused:
 
Да не вртам по темите за автомобили, како оди процедурата за атест на фолии и колку чини?

Мене ќе ме казнеа пред 2 недели во Штип ради фолиите..Виде дека сум се друго исправен и се запна и на крај успеав казната да ја претворам само во опомена..Инаку за а-тест јас се распрашав и во АМСМ и во Здружение на Возачи..1500 денари те кошта а-тестот на фолиите,али предните смееш да ги затемниш само 30% а задните колку сакаш..Конкретно кај мене,ги измерија со тоа апаратот во Здружение,покажа дека се затемнети 50%,зборувам за фолиите на предните стакла..И ми вика тој,мораш предните да ги вадиш,пошто 30% е дозволено,а а-тестот ќе ти важи за задните само..Дојдов дома ги извадив фолиите,си турив нафта за 1500 денара и кур не ме боли..[DOUBLEPOST=1417045482][/DOUBLEPOST]
Треба да одиш кај Novus тие се поупатени за вакви работи дури и услуги и вршат за атест комплет со фолии.Инаку колку што знам дозволено е фолија без атест до граница 30%.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk

Грешка си..Мора а-тест да имаш на фолиите..И 10% да е..На предните ти е дозволено 30% на задните ако сакаш и 130%..А-тестот кошта 1500 денари..Казната е 300 еврона.
 
Последно уредено:
Е тоа нешто ново за мене или не сум во тек за фолиите што и како само малку сум информиран.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Вака, ми се јави еден проблем на возило Опел Астра 1.7Д
Значи вака, колата во вожња сама ми гаси, возиш, возиш и наеднаш исклучва, после треба да ја заверглаш 2-3 пати и ќе запали и повторно ќе угаси по некое возење. Значи без врска дали колата е загреана или не ми се јавува овај проблем во последно време...
Исто така и во слободно работење на моторот(без туражирање) имам заприметено дека звукот го менва одвреме навреме иди како да работи под голема туража и одма сменва звукот на ниско цело време варира ми иди како некој проблем мене кај бош пумпата...
Некој совет, прашав и други луѓе некои викаат чим гаси самата во возење проблем можело да е електричната дизна, имало некои магнети внатре и тие многу страдале и праеле проблеми, други викаат пумпата во бошот, трети воздух негде примало.
 
Ако сакаш џип тогаш исклучиво само јапонски како што е мицибуши пајеро или тојота хајлакс нема смрт јапонците се специјалисти за џипови и ги усовршиле ,а јужнокорејскиот како санта фе го следи примерот на јапонскиот да не речам го копира како самсунг не е лош ама мааната е повеќе троши од јапонскиве а деловите се скапи бидејќи не е европско потекло исто и јапонските затоа најубаво антара да земеш наследникот на фронтера .


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk


Антарата е Фронтера исто колку што обично селско магаре е липицанер... Фронтерата беше ЏИП ( теренеско, all-road возило ) во секоја смисла на зборот... Ова Антарава е смешка у споредба со Фронтера. Као имаш џип, а уствари немаш џип... Всушност Антара ти е Шевролет Каптива, само со друга значка на хаубата... Ајде можда од аспект на безбедност и слични ми ти работи е ок таква кола, па и за цена од 16-17 000 можда е и подобар избор од голф кој е хечбек и кошта исто толку, ама 2,4 бензин со 160кс и близу 2 тона по моја математика не иде заедно, потрошњата нема да му е под 17-18 литри у град. А и дизелот не е нешто кој знае што. Од искуство со Каптива 2.2 дизел 140 кс и Соренто 2,5 дизел со 140 кс мој заклучок е дека е тотален промашај. Тешко возило, слаб мотор, споро, инертно, поприличен потрошувач...Моја филозофија е дека ако немаш вистинска потреба од СУВ или ти ЏИП како што ги викаме, ако ти е за низ град у меѓуградско возење, не го купувај ич... Сега знам дека за вкусови не се дискутира, ама ако ме прашаш мене за тие 16-17-18 000 би земал нова Октавија 2,0 ТДИ 150 кс добро опремена, која е старшно добро и захвално возило...
 
Антарата е Фронтера исто колку што обично селско магаре е липицанер... Фронтерата беше ЏИП ( теренеско, all-road возило ) во секоја смисла на зборот... Ова Антарава е смешка у споредба со Фронтера. Као имаш џип, а уствари немаш џип... Всушност Антара ти е Шевролет Каптива, само со друга значка на хаубата... Ајде можда од аспект на безбедност и слични ми ти работи е ок таква кола, па и за цена од 16-17 000 можда е и подобар избор од голф кој е хечбек и кошта исто толку, ама 2,4 бензин со 160кс и близу 2 тона по моја математика не иде заедно, потрошњата нема да му е под 17-18 литри у град. А и дизелот не е нешто кој знае што. Од искуство со Каптива 2.2 дизел 140 кс и Соренто 2,5 дизел со 140 кс мој заклучок е дека е тотален промашај. Тешко возило, слаб мотор, споро, инертно, поприличен потрошувач...Моја филозофија е дека ако немаш вистинска потреба од СУВ или ти ЏИП како што ги викаме, ако ти е за низ град у меѓуградско возење, не го купувај ич... Сега знам дека за вкусови не се дискутира, ама ако ме прашаш мене за тие 16-17-18 000 би земал нова Октавија 2,0 ТДИ 150 кс добро опремена, која е старшно добро и захвално возило...

Само Голф е кола. Све друго е крш. Возете тоа кантите Опел.
 
Антарата е Фронтера исто колку што обично селско магаре е липицанер... Фронтерата беше ЏИП ( теренеско, all-road возило ) во секоја смисла на зборот... Ова Антарава е смешка у споредба со Фронтера. Као имаш џип, а уствари немаш џип... Всушност Антара ти е Шевролет Каптива, само со друга значка на хаубата... Ајде можда од аспект на безбедност и слични ми ти работи е ок таква кола, па и за цена од 16-17 000 можда е и подобар избор од голф кој е хечбек и кошта исто толку, ама 2,4 бензин со 160кс и близу 2 тона по моја математика не иде заедно, потрошњата нема да му е под 17-18 литри у град. А и дизелот не е нешто кој знае што. Од искуство со Каптива 2.2 дизел 140 кс и Соренто 2,5 дизел со 140 кс мој заклучок е дека е тотален промашај. Тешко возило, слаб мотор, споро, инертно, поприличен потрошувач...Моја филозофија е дека ако немаш вистинска потреба од СУВ или ти ЏИП како што ги викаме, ако ти е за низ град у меѓуградско возење, не го купувај ич... Сега знам дека за вкусови не се дискутира, ама ако ме прашаш мене за тие 16-17-18 000 би земал нова Октавија 2,0 ТДИ 150 кс добро опремена, која е старшно добро и захвално возило...
Тотално се согласувам и јас не би купил така речи џип инаку вистински ЏИП е Нива ,хамер,ренџ ровер и слично :D
А тоа што спомна шкода ама ол-роуд караван е первезија ме потсетува како Ауди А6 квадро ол-роуд :)


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
 
Антарата е Фронтера исто колку што обично селско магаре е липицанер... Фронтерата беше ЏИП ( теренеско, all-road возило ) во секоја смисла на зборот... Ова Антарава е смешка у споредба со Фронтера. Као имаш џип, а уствари немаш џип... Всушност Антара ти е Шевролет Каптива, само со друга значка на хаубата... Ајде можда од аспект на безбедност и слични ми ти работи е ок таква кола, па и за цена од 16-17 000 можда е и подобар избор од голф кој е хечбек и кошта исто толку, ама 2,4 бензин со 160кс и близу 2 тона по моја математика не иде заедно, потрошњата нема да му е под 17-18 литри у град. А и дизелот не е нешто кој знае што. Од искуство со Каптива 2.2 дизел 140 кс и Соренто 2,5 дизел со 140 кс мој заклучок е дека е тотален промашај. Тешко возило, слаб мотор, споро, инертно, поприличен потрошувач...Моја филозофија е дека ако немаш вистинска потреба од СУВ или ти ЏИП како што ги викаме, ако ти е за низ град у меѓуградско возење, не го купувај ич... Сега знам дека за вкусови не се дискутира, ама ако ме прашаш мене за тие 16-17-18 000 би земал нова Октавија 2,0 ТДИ 150 кс добро опремена, која е старшно добро и захвално возило...
Тотално се согласувам и јас не би купил така речи џип инаку вистински ЏИП е Нива ,хамер,ренџ ровер и слично :D
А тоа што спомна шкода ама ол-роуд караван е первезија ме потсетува како Ауди А6 квадро ол-роуд :)


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
 
Вака, ми се јави еден проблем на возило Опел Астра 1.7Д
Значи вака, колата во вожња сама ми гаси, возиш, возиш и наеднаш исклучва, после треба да ја заверглаш 2-3 пати и ќе запали и повторно ќе угаси по некое возење. Значи без врска дали колата е загреана или не ми се јавува овај проблем во последно време...
Исто така и во слободно работење на моторот(без туражирање) имам заприметено дека звукот го менва одвреме навреме иди како да работи под голема туража и одма сменва звукот на ниско цело време варира ми иди како некој проблем мене кај бош пумпата...
Некој совет, прашав и други луѓе некои викаат чим гаси самата во возење проблем можело да е електричната дизна, имало некои магнети внатре и тие многу страдале и праеле проблеми, други викаат пумпата во бошот, трети воздух негде примало.

Воздух ти прима од некаде 10000%...Чим ти варираат обртаите одат од пониско кон повисоко тоа е исфрлањето на воздухот надвор од системот за гориво..Почни со проверка на стегите околу филтерот за нафта,цревата и самиот филтер..
 
последниве неколку месеци се слуша некое пиштење од кај моторот.истражував звукот доаѓа негде испод филтерот за водух, позади клинестиот кајш. пиштењето не е стално претежно на палење, при менување на брзини(особено кога намалуваш) а денеска приметив дека истото пиштење се јавува и при палење и гасење на светлата ама многу пократко, па затоа се сомневам несто во електрониката или некој ел. вентил !!? се работи за С3 1.4 хди 16в 90 кс 2003 год
 
Го поставив прашањето и во темата за правни совети, еве и тука:
Денеска во Окта ми наполнија погрешен гориво од пумпата, иако пишуваше дизел на пумпата(колата ми корсти дизел). Наполнето беше бензин во колата кај мене и уште кај 5-10 муштерии истото се случи. Колата застана после 200 метри, а на повеќето други коли застанаа после првите 10м. Сметката ја чувам, ми кажаа дека ќе ми надокнадад гориво и дизел пумпата ќе се среди и другите оштетени делови, дури и дека можеби моторот ќе се смени или нова кола ќе добијам(за ова последново верувам дека ми го кажаа да се откачат). Сакам да прашам дали можам да ги тужам и за што, и што реално да очекувам дека претпоставувам дека колата нема да ја имам барем една недела и под услов кога ќе ми ја вратат не сум сигурен дали колата ќе биде исправна како што беше предтоа.
Значи прашањето ми е што може да се превземе и како да ги исцедам максимално копилињата скапани од Окта? :mad::mad::mad::mad::mad:
Тоа е пуцко петрол. Газдата е ...без коментар. Тешко дека ќе добиеш своеволно некоја надокнада од нив. Само со некоја правна постапка.
Инаку и мене на дизел ми ставале бензин и немало проблем, сум го мешал со поголема количина дизел и ништо не му е. Ама чим си возел 200м на бензин... не е на арно тоа. Чувај сметката и најди си адвокат и праќај им дописи и писма, заплашувај ги дека ќе ги тужиш...
 
Уф уф тоа е тежок проблем за поправка и уште потешко деловите за него и поскапи бидејќи не е европско потекло затоа давачките за делови се поскапи од европските ,а за поправка ќе мора да се помачи и се чека.


Sent from my iPhone 5S using Tapatalk

Таа кола е со скапаната Лукас пумпа. Господ нека му е на помош. На Голф 2 по грешка му ставија бензин и продолжи без проблеми. Ама Лукас се од Господ бељата. Таа пумпа ја има во многу други коли. Дизните се ефтини за неа. Проблемот е ако СТОПИЛ клип од детонациите што не верувам.
 
Воздух ти прима од некаде 10000%...Чим ти варираат обртаите одат од пониско кон повисоко тоа е исфрлањето на воздухот надвор од системот за гориво..Почни со проверка на стегите околу филтерот за нафта,цревата и самиот филтер..

Налет што варираат обртаите, ете да речиме нека е до тоа, дали можи да е проблем воздухот дурек шо ја гаси колата во возење ? Без да трокира оти знам кога има воздух прво трокира па гаси...
 
Вака, ми се јави еден проблем на возило Опел Астра 1.7Д
Значи вака, колата во вожња сама ми гаси, возиш, возиш и наеднаш исклучва, после треба да ја заверглаш 2-3 пати и ќе запали и повторно ќе угаси по некое возење. Значи без врска дали колата е загреана или не ми се јавува овај проблем во последно време...
Исто така и во слободно работење на моторот(без туражирање) имам заприметено дека звукот го менва одвреме навреме иди како да работи под голема туража и одма сменва звукот на ниско цело време варира ми иди како некој проблем мене кај бош пумпата...
Некој совет, прашав и други луѓе некои викаат чим гаси самата во возење проблем можело да е електричната дизна, имало некои магнети внатре и тие многу страдале и праеле проблеми, други викаат пумпата во бошот, трети воздух негде примало.
Ај да го провериш усисна грана дали попушти воздух таму кај што е поврзан со ауспух инаку треба да се замени нов дихтон.
И дали ти троши антрифриз ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom