Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
И едните и другите се исто осетливи. Само 4 дизни за ДЦИ (кои не се репарираат) да не ве лажат се многу пари (повеќе од 1000 ЕВРА) плус адаптација која е 100 ЕВРА. И кај ДЦИ имаш турбина.
ДТИ е поефтин но не многу. ДТИ не може на црвена нафта ни под разно зашто пумпата е Лукас а кога ќе видите Лукас бегајте километри подалеку.
 
И едните и другите се исто осетливи. Само 4 дизни за ДЦИ (кои не се репарираат) да не ве лажат се многу пари (повеќе од 1000 ЕВРА) плус адаптација која е 100 ЕВРА. И кај ДЦИ имаш турбина.
ДТИ е поефтин но не многу. ДТИ не може на црвена нафта ни под разно зашто пумпата е Лукас а кога ќе видите Лукас бегајте километри подалеку.

Кај мене е Лукас кога више спомна..4500 денари за поправка,ремонт комплет,и плус 1000 денари за вадење-ставање,подесување на палење што за бош-пумпа,(најскап дел после турбината за постарите коли) не е многу,бар мене не ми падна којзнае колку скапо..А се слушнало бошот е скап ова е скапо..Ми нудеа BOSCH пумпа,германска,за 80 евра..Знам таксист од Штип,со Темпра 1.9 истиот мотор само без турбина,ја утепа од возење такси на црвена нафта,рине..
 
со среќа со Лукасот. Тоа е топ цена. Генерален ремонт на пумпата правеше ? Бош не се расипува.
 
со среќа со Лукасот. Тоа е топ цена. Генерален ремонт на пумпата правеше ? Бош не се расипува.

Незнам дали беше генерален,сменето беше гумици,некои лагери,некои прстени внатре..Постара кола,неможе да има скапи кварови..И механичарот ми рече,оти не сум ја земал таа германската,може требаше,ама касно е сега..Да се погоди оваа..А тоа точно дека се расипуваат,и дека не ги фалат многу тие пумпи,што е право право е..
 
што ке се случи ако некоја кола ја извозиш 200-300 километри без вода воопшто? пукна нешто истече и колку и да тураш вода, она си истекува одма... кои се дефектите на моторот? само запознаени да одговорат ве молам...
 
што ке се случи ако некоја кола ја извозиш 200-300 километри без вода воопшто? пукна нешто истече и колку и да тураш вода, она си истекува одма... кои се дефектите на моторот? само запознаени да одговорат ве молам...

Не ми се верува дека ти како еден од постручните лица за коли прашуваш овакво прашање..Избивање на дихтонг на главата,кривење на главата,уништување на вентили..Нов дихтунг,рамнење глава кај дребонг-мајстор,вентили нови,(ако се оштетени),ново масло и филтер за масло..80% од сценариото..И незнам како може 200-300 км без вода да оди воопшто,да не си додал една нула плус?Грешка ти се километрите..
 
абе немораше да ме издадеш. ти ме знаеш ама повекево не ме знаат... сакав да пишат луѓе кои се упатени, за да имам квота од текстови да им посочам и докажам на луѓе КОИ МИСЛАТ дека се упатени и “се знаат“...

значи проблемот беше пукнато нешто (знам што но небитно) 2 литри вода ја исфрла надвор за 1 минута, така да комплетно без капка вода во себе, возилото извозе одприлика околу 250 километри, на отворен пат, при брзина пимеѓу 100 и 140 на саат.
 
абе немораше да ме издадеш. ти ме знаеш ама повекево не ме знаат... сакав да пишат луѓе кои се упатени, за да имам квота од текстови да им посочам и докажам на луѓе КОИ МИСЛАТ дека се упатени и “се знаат“...

значи проблемот беше пукнато нешто (знам што но небитно) 2 литри вода ја исфрла надвор за 1 минута, така да комплетно без капка вода во себе, возилото извозе одприлика околу 250 километри, на отворен пат, при брзина пимеѓу 100 и 140 на саат.

Извини,имаш пиво кога ќе дојдеш во Велес..
 
што ке се случи ако некоја кола ја извозиш 200-300 километри без вода воопшто? пукна нешто истече и колку и да тураш вода, она си истекува одма... кои се дефектите на моторот? само запознаени да одговорат ве молам...

Нов мотор ќе се случи. Такво нешто не оживува после толку километри.
 
абе немораше да ме издадеш. ти ме знаеш ама повекево не ме знаат... сакав да пишат луѓе кои се упатени, за да имам квота од текстови да им посочам и докажам на луѓе КОИ МИСЛАТ дека се упатени и “се знаат“...

значи проблемот беше пукнато нешто (знам што но небитно) 2 литри вода ја исфрла надвор за 1 минута, така да комплетно без капка вода во себе, возилото извозе одприлика околу 250 километри, на отворен пат, при брзина пимеѓу 100 и 140 на саат.
хммм за француз се работи? тие издржуваа некој фантомски температури и секако термостатот ќе заглави на затворено.Како и да е не ми е ова ми е многу веродостојно може 30-50 км повеќе тешко клиповите да истераат,и ако е ова вистина колку литри масло дотураше 50л?
 
Што има врска ако снема вода,имаш масло во моторот па не може да зариба.Место вода ќе се користи воздушно ладење.Е ако наидеш на угорница тооогаш е заебанцијата

Инаку може да се вози 100-150 километри ама после спремај пари за нов дихтунг на глава и нејзино рамнење ако не си ја преебал на угорница
 
А бе шо се замарате дали има вода или не, земајте VW Буба за него нема смрт и не му треба вода ниту нов филтер за масло пали- брмчи и возете. Инаку зошто веќе не произведуваат мотор со воздушно ладење и таман идеално за оние со плиток џеб ?

Он топик: Може да изгоре диктон за глава,вентили па дури и да пукне блокот зашто и за него му треба кружно водено ладење:)
 
imam problem so radioto e codirano dali nekoj znae kako mozam da go odkodiram ??? http://www.szalalala.neostrada.pl/concert/cp1.jpg

Види ако можеш сам пробај извади го радиото,би требало на некоја негова страна да го пишува кодот..Или кај некој автоелектричар отиди извадете го и провери убаво од сите страни..
 
imam problem so radioto e codirano dali nekoj znae kako mozam da go odkodiram ??? http://www.szalalala.neostrada.pl/concert/cp1.jpg
Види ако можеш сам пробај извади го радиото,би требало на некоја негова страна да го пишува кодот..Или кај некој автоелектричар отиди извадете го и провери убаво од сите страни..
Ако нема отвори го.Од внатрешна страна мора да го пишува кодот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom