Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Голф 6ка, некој ме закачил на паркинг, изгребан е браникот и скршен е задниот лев штоп. Во Порше ми рекоа дека е околу 4-5000 нов штоп.
Дали некој знае каде на друго место може да најдам штоп (продавница, отпад, шо-да-е) и дали би коштал помалце од цената што ми ја дадоа во Порше?
 
Луѓе кажете шо да се праи за да не замрзнуваат бравите?
Глицерин ука2
--- надополнето: 8 декември 2013 во 22:19 ---
Голф 6ка, некој ме закачил на паркинг, изгребан е браникот и скршен е задниот лев штоп. Во Порше ми рекоа дека е околу 4-5000 нов штоп.
Дали некој знае каде на друго место може да најдам штоп (продавница, отпад, шо-да-е) и дали би коштал помалце од цената што ми ја дадоа во Порше?
Мавровка или Јаја паша накај Чаир кога одиш
 
Глицерин ука2
--- надополнето: 8 декември 2013 во 22:19 ---

Мавровка или Јаја паша накај Чаир кога одиш
Со цениве претпоставувам ако не упола, барем третина подоле ќе се?
 
Голф 6ка, некој ме закачил на паркинг, изгребан е браникот и скршен е задниот лев штоп. Во Порше ми рекоа дека е околу 4-5000 нов штоп.
Дали некој знае каде на друго место може да најдам штоп (продавница, отпад, шо-да-е) и дали би коштал помалце од цената што ми ја дадоа во Порше?


Види некои објекти дали има во близина,да не има случајно некои камери ставени,да го најдеш тој што ти ја изгребал и со јазикот да ја исправи.Голф 6-ка е во прашање,не е голф кец.
 
Види некои објекти дали има во близина,да не има случајно некои камери ставени,да го најдеш тој што ти ја изгребал и со јазикот да ја исправи.Голф 6-ка е во прашање,не е голф кец.
Остај, нема ниедна камера... Некое пикапче е, го има скршено штопот, изгребано браникот и скршено е и мачјето око скроз доле, таа висина само пикап може да ја фати. Мме кој и да е, не можам да го најдам, среќа браникот е само површински изгребан и со стикче може да се среди, ми останува само да си пљукнам колку треба за штопот...
 
За бензинска пумпа мислев на ел пумпа која е во резерврот.
Повремено ти димела бидејќи ел.пумпа не можела да контролира ниво на нафта кое влегува во бошпумпата и оди во дизните.
Друже ако знаеш или другите помагајте

имаме Opel Corsa 1.7D дизел обичен без турбо без ништо ... 2000 год од последните серии на Б моделот, со 70.000-тина км, од салон значи километражата е таа

Е сега проблемот е следен, што почна да чади црно и тоа убави облачиња,
почна да влече мн. слабо и во било која брзина на поголеми обртаи како да се пушта (турбо/ветек) незнам како да го објаснам одеднаш добива сила а претходно гуши

Исто така почна да цеди и вода од после тоа ... ќе прикачам слика во атачмент
дали е водна пумпа или штознам

се маткаме по мајстори веќе месец дена, де ЕГР вентил де дизни вадеа гледаа ... сеуште си е истиот проблем,
издувана е на автопат неколку пати, извозена е со два адитива вурт и ликви моли за дизни демек за дизелаши и ништо од сето тоа
 

Attachments

  • 20131124_223504.jpg
    20131124_223504.jpg
    1,8 MB · Прегледи: 21
  • 20131124_223510.jpg
    20131124_223510.jpg
    1,6 MB · Прегледи: 20
  • 20131124_223518.jpg
    20131124_223518.jpg
    1,7 MB · Прегледи: 21
  • 20131124_223535.jpg
    20131124_223535.jpg
    1,9 MB · Прегледи: 18
  • 20131124_223738.jpg
    20131124_223738.jpg
    355,8 KB · Прегледи: 18
Друже ако знаеш или другите помагајте

имаме Opel Corsa 1.7D дизел обичен без турбо без ништо ... 2000 год од последните серии на Б моделот, со 70.000-тина км, од салон значи километражата е таа

Е сега проблемот е следен, што почна да чади црно и тоа убави облачиња,
почна да влече мн. слабо и во било која брзина на поголеми обртаи како да се пушта (турбо/ветек) незнам како да го објаснам одеднаш добива сила а претходно гуши

Исто така почна да цеди и вода од после тоа ... ќе прикачам слика во атачмент
дали е водна пумпа или штознам

се маткаме по мајстори веќе месец дена, де ЕГР вентил де дизни вадеа гледаа ... сеуште си е истиот проблем,
издувана е на автопат неколку пати, извозена е со два адитива вурт и ликви моли за дизни демек за дизелаши и ништо од сето тоа


Компресија измеривте ли?На компјутер ја приклучи ли да видеш дали ќе јави некој проблем?
 
Компресија измеривте ли?На компјутер ја приклучи ли да видеш дали ќе јави некој проблем?
Има сила колата ама нешто како да ја гуши, па после поголеми обртаи пушта наеднаш и повлекува убаво
не е мерена компресија, а компјутер мислам дека нема ни кај да се поврзе, апла партизански мотор е ... исузу најобичен дизел
 
Има сила колата ама нешто како да ја гуши, па после поголеми обртаи пушта наеднаш и повлекува убаво
не е мерена компресија, а компјутер мислам дека нема ни кај да се поврзе, апла партизански мотор е ... исузу најобичен дизел


Тетин ми имаше Астра 1993 година,1.7 турбо дизел со интеркулер,имаше приклучок за компјутер.Филтер за нафта и воздух имаш сменето?
 
Тетин ми имаше Астра 1993 година,1.7 турбо дизел со интеркулер,имаше приклучок за компјутер.Филтер за нафта и воздух имаш сменето?
Да сите филтри се сменети пред месец дена и масло се комплет ... во автомакедонија
 
Друже ако знаеш или другите помагајте

имаме Opel Corsa 1.7D дизел обичен без турбо без ништо ... 2000 год од последните серии на Б моделот, со 70.000-тина км, од салон значи километражата е таа

Е сега проблемот е следен, што почна да чади црно и тоа убави облачиња,
почна да влече мн. слабо и во било која брзина на поголеми обртаи како да се пушта (турбо/ветек) незнам како да го објаснам одеднаш добива сила а претходно гуши

Исто така почна да цеди и вода од после тоа ... ќе прикачам слика во атачмент
дали е водна пумпа или штознам

се маткаме по мајстори веќе месец дена, де ЕГР вентил де дизни вадеа гледаа ... сеуште си е истиот проблем,
издувана е на автопат неколку пати, извозена е со два адитива вурт и ликви моли за дизни демек за дизелаши и ништо од сето тоа
Цревото од вакумот сте го провериле ли?
 
Друже ако знаеш или другите помагајте

имаме Opel Corsa 1.7D дизел обичен без турбо без ништо ... 2000 год од последните серии на Б моделот, со 70.000-тина км, од салон значи километражата е таа

Е сега проблемот е следен, што почна да чади црно и тоа убави облачиња,
почна да влече мн. слабо и во било која брзина на поголеми обртаи како да се пушта (турбо/ветек) незнам како да го објаснам одеднаш добива сила а претходно гуши

Исто така почна да цеди и вода од после тоа ... ќе прикачам слика во атачмент
дали е водна пумпа или штознам

се маткаме по мајстори веќе месец дена, де ЕГР вентил де дизни вадеа гледаа ... сеуште си е истиот проблем,
издувана е на автопат неколку пати, извозена е со два адитива вурт и ликви моли за дизни демек за дизелаши и ништо од сето тоа
Imaat li tie senzor temperatura na vozduhot? Kaj vw-ovite sdi ima edno senzorce za vozduh na kutijata od filterot za vozduh ,ako e toj neispraven kolata vlece mnogu poslabo i znae da dimi zaradi toa. EGRto jas fizicki bi go blindiral so plocka ,kaj postarite motori moze ova da se napravi bez problem i mnogu filozofiranje. Kaj ovoj model na motor mislam deka se stava plocka gore kaj usisot, ne mi teknue tacno kako bese izveden EGR sistemot.
Sekojpat koga ke kupam kola za mene EGRto odma go blindiram, dosega na 4 koli.
--- надополнето: 9 декември 2013 во 07:43 ---
Ako dimi crno ima prebogata smesa so nafta,ako dimi belo onda e premalku nafta. Moguce e i da e usisnata grana polna so garez i gjubre zaradi EGR ventilot,posebno ako se vozi pretezno gradska, i da se vnatre vo granata zaradi gjubreto stesneti kanalite za dovod na vozduh. Sum videl grana skoro celosno zatnata od audi 80 1.9tdi, da ne verue covek kolku gjubre imase sobrano vnatre. Toa garezot i katranot go cistea -gorea so brener.
--- надополнето: 9 декември 2013 во 07:46 ---
Eve gledaj gi slikive sto moze da napravi toa posrano EGR:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=398444&page=2
:D
 
Imaat li tie senzor temperatura na vozduhot? Kaj vw-ovite sdi ima edno senzorce za vozduh na kutijata od filterot za vozduh ,ako e toj neispraven kolata vlece mnogu poslabo i znae da dimi zaradi toa. EGRto jas fizicki bi go blindiral so plocka ,kaj postarite motori moze ova da se napravi bez problem i mnogu filozofiranje. Kaj ovoj model na motor mislam deka se stava plocka gore kaj usisot, ne mi teknue tacno kako bese izveden EGR sistemot.
Sekojpat koga ke kupam kola za mene EGRto odma go blindiram, dosega na 4 koli.
--- надополнето: 9 декември 2013 во 07:43 ---
Ako dimi crno ima prebogata smesa so nafta,ako dimi belo onda e premalku nafta. Moguce e i da e usisnata grana polna so garez i gjubre zaradi EGR ventilot,posebno ako se vozi pretezno gradska, i da se vnatre vo granata zaradi gjubreto stesneti kanalite za dovod na vozduh. Sum videl grana skoro celosno zatnata od audi 80 1.9tdi, da ne verue covek kolku gjubre imase sobrano vnatre. Toa garezot i katranot go cistea -gorea so brener.
--- надополнето: 9 декември 2013 во 07:46 ---
Eve gledaj gi slikive sto moze da napravi toa posrano EGR:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=398444&page=2
:D
Ти се читаш што пишуваш.
Ако го блокираш EGR сензоротколата ќе ти работи под голема гас.
Тоа што ти го кажуваш сензор за температура на воздухот се вика MAF сензор
Ако дими колата бел дим тури и пепел на главата
 
Имам еден проблем со Опел Астра 1.7 дизел 1998 година

Проблемот е во тоа што, кога ќе дојде зима и вака да има ниски температури колата многу тешко пали, многу се мачи, цело време вергла и неќи да запали. Дури после 4-5 добри верглања колата ќе запали, да поработи малку моторот колку да загреј после нема гајле, пали на прво, значи проблемот е дури првиот пат да запали.
Колата на лето тој проблем го НЕМА ! На лето си пали на прво како чакмак, само на зима се мачи...

Имам сменато греачи, нафтен филтер, воздушен филтер, бошот е направен ремонт. Колата носи OHC мотор...

Незнам каде можи да е проблемот, па барам совети од вас
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom