Овај волан се воде спортски...
Кратка историја на Трокраките волани...
Дизајно почнува од 85-86та со излевајнето на М3... После има мтех1 мтех2 нивоа на опрема од М дивизијата...
Изгледа вака.
Со самио редизајн на М3ките од тава време и самио волан го редизајнират од М дивизијата и изгледа вака. Овај е дури обложен со Алкантара од М3 ево3 едицијата.
Истите се вградуват и у е34 (5та серија)..
Пренесува се редизајниран и на е36, е39, е46...
Инсталират му аирбег у почетоко на 91ва/92ра, и изгледа вака
На оваа слика на третио лак му фале М-знакчето (Има го и со М и без М знакче)...
И од него произлегуват 2 верзии на волано... Едната е стриктно М-верзија, другата верзија е само спортски волан.
М верзијата излезена од овај дизајн (става се у М3ките после фејслифт) и е39 М5, и сите други коли со Мпакет
Другио волан шо се наименува само спортски, а не М волан е овај.
Овај е директен редизајн од погорните од е30 трокраки волани. Него почнуват да го стават у е36, е36компакт, е34 последните модели (94-95та), е39 до фејслифт и е46 до фејслифт. У е39 и е46 е надграден со команди на волано за темпомат, радио и телефон. Од овај дизајн, после 200та произлегуват 3краки волани со расцепен среден крак.
Како овај на пример
Или М волано
А со каков волан ќе излезе од салон, зависе од самио купувач... 3кракио е по принцип поскап од 4крак...
Пс... Загоре ми јадејнето заради вај пост..