Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Мора да отвораш мотор може е поевтино друг да земеш, а за тоа што замаглуваат внатре да не е водено да не ти влегува вода? И убаво со средство исчисти ги стаклата со надеж дека ќе се намали маглењето
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: dbt
Ќе ги кажам симптомите па давајте совети:
1. Замаглуват стаклата од внатре, повеќе мрзни внатре одколку надвор на овие студови.
2. Бери бела тегава материја на шипката од маслото и на системот за турање на масло, исто така при работење на колата чади од кај шипката за масло.
3. Антифризот клокоти во блокот, работи колата и кога ќе ја отворам капачката врие ко за кафе варење, истотака троши антифриз, немам приметено колкава количина ама одвреме на време му дотурам по 300-500 мл.
4. Масло троши 500-750 мл на 1000 км.
5. Денес ја запалив, не ја имав запалено на студов 2-3 дена и го фрли маслото од кај шипката, замрзнат беше системот за воздухот имаше изгледа антифриз истечено и беше кристализиран, па го затвори протокот на воздух.

Пежо 405 1990 год. 1600 кубици, бензин/плин.


Мора да отвораш мотор може е поевтино друг да земеш, а за тоа што замаглуваат внатре да не е водено да не ти влегува вода? И убаво со средство исчисти ги стаклата со надеж дека ќе се намали маглењето

Проблемот со замаглувањето најмалку ме загрижува, можно да е да не се убаво исчистени стаклата. Ама другите проблеми ме клаваат во дилема дали вреди да ја поправам или да ја давам за делови.
 
Од тоа што пиша погоре ќе треба да отвориш мотор да се види цел во каква стостојба е јас на пежо 1.8 сменив хилзни клипови и карики тие коштаа 150евра, додај на тоа лагери. Што клокоти може и главата да е пукната ама немора да значи ќе мора да ја носиш на тестирање. Па сега напрај си математика. А да и тоа што има бело како мајонез во маслото тоа значи дека антифриз ти влегува во маслото
 
Од тоа што пиша погоре ќе треба да отвориш мотор да се види цел во каква стостојба е јас на пежо 1.8 сменив хилзни клипови и карики тие коштаа 150евра, додај на тоа лагери. Што клокоти може и главата да е пукната ама немора да значи ќе мора да ја носиш на тестирање. Па сега напрај си математика. А да и тоа што има бело како мајонез во маслото тоа значи дека антифриз ти влегува во маслото

Благодарам за информациите, изгледа ќе ја носам на мајстор да го отвориме моторот да видиме каква е состојбата па ќе видам што како понатаму.
 
Zavisi kakov kvar,ako e nesto polesno ke projdeš eftino,ako rikne nesto okolu motorot,menjačot ili sistemot za nafta si nabebal. Majstori sto gi razbiraat bmvinjata skoro i da nema,za poseriozen kvar ke treba u grčka ili u srbija da go nosiš. Edno prijatelče imaše 330d,šestak,toj ti e najdobar motor na bmw (so 4 cilindra bmw ne znaat da napravat mašina jbg :D ) mu rikna turbinata,ja repariraše i mu zemaa 600 evra so rabotna raka,posle 9 meseci sega pak mu rikna i ne znae sto da pravi. Polovna nema nikade,nova e 3000 evra.Cenite na delovite za BMW se ogin,megu najskapite,polovno nema skoro ništo na izbor.
Ako sakas limuzinka zemi si pasat,a4 ili a6 od 98-2000 god so 90 konja gospod da go vidiš. Veruj deka i 90 konja se više nego dosta, jas imam a6 od 96g so istata 90 konjska mašina,toa brat nema smrt. Može i da go čipuvaš na 110 konja pomalce da troši i poarno da vleče na start.
се добро, ама јас сум од Гевгелија и нонстоп сум во Грција, сепак по стручњаци се грците за сервиси, повеќе делови се наоѓаат, дури може и поефтино да се најде.... Тука во малото имам чичко што е доктор за мењачи. . .
 
Ќе ги кажам симптомите па давајте совети:
1. Замаглуват стаклата од внатре, повеќе мрзни внатре одколку надвор на овие студови.
2. Бери бела тегава материја на шипката од маслото и на системот за турање на масло, исто така при работење на колата чади од кај шипката за масло.
3. Антифризот клокоти во блокот, работи колата и кога ќе ја отворам капачката врие ко за кафе варење, истотака троши антифриз, немам приметено колкава количина ама одвреме на време му дотурам по 300-500 мл.
4. Масло троши 500-750 мл на 1000 км.
5. Денес ја запалив, не ја имав запалено на студов 2-3 дена и го фрли маслото од кај шипката, замрзнат беше системот за воздухот имаше изгледа антифриз истечено и беше кристализиран, па го затвори протокот на воздух.

Пежо 405 1990 год. 1600 кубици, бензин/плин.
drugar pred edna godina edno drugarce imase takva maka so staklata so mrznenjeto vo vozenje mu mrznese sofersajbnata problemot go najde vo ladnjaceto za parnoto pustalo voda i na rabotna temperatura koga ke pustese vo stakloto od isparuvanja u mrznese sofersajbnata na kraj najde care gi iscisti staklata ubo i gi mackase so sjaj za mienje vagani i ne se zamagluvaja ne ni mrznea a za drugiot problem so motorot ti mesa antifriz i maslo vo motorot deklata e napuknata spored moe mislenje care drug motor a kolku kilometri ima pominato kolata jas vozam benzin plin na dvete koli i za nisto zivo ne se delam od nego carska rabota sum nemal nikakva maka so kolite ednata e kaj mene od 2001 godina navamu nikakva maka a drugata e od 2007 godina kaj mene se raboti za hyundai accent i daewoo lanos i dvete na plin sum slusnal deka nekoj modeli na peugeot ne poddrzuva plin pa pisi so ke naprajs pozdrav
 
drugar pred edna godina edno drugarce imase takva maka so staklata so mrznenjeto vo vozenje mu mrznese sofersajbnata problemot go najde vo ladnjaceto za parnoto pustalo voda i na rabotna temperatura koga ke pustese vo stakloto od isparuvanja u mrznese sofersajbnata na kraj najde care gi iscisti staklata ubo i gi mackase so sjaj za mienje vagani i ne se zamagluvaja ne ni mrznea a za drugiot problem so motorot ti mesa antifriz i maslo vo motorot deklata e napuknata spored moe mislenje care drug motor a kolku kilometri ima pominato kolata jas vozam benzin plin na dvete koli i za nisto zivo ne se delam od nego carska rabota sum nemal nikakva maka so kolite ednata e kaj mene od 2001 godina navamu nikakva maka a drugata e od 2007 godina kaj mene se raboti za hyundai accent i daewoo lanos i dvete na plin sum slusnal deka nekoj modeli na peugeot ne poddrzuva plin pa pisi so ke naprajs pozdrav

Зборнав со мајсторот, во текот на наредната недела ќе ја отворме да видиме каква е состојбата, се надевам дека не е деклата пукната... Ќе видиме што ќе испадни.
 
vidi batka sto pomala steta da imas pozz
--- надополнето: 15 декември 2012 во 20:39 ---
inaku sakam da prasam dali nekoj ima iskustvo so nekoj terenec zainteresiran sum za dzipce landrover daihatsu terios benzin plin ili nesto drugo predlozete sakam da gi prodadam dvete i da si kupam dzip nekoj predlog?
 
vidi batka sto pomala steta da imas pozz
--- надополнето: 15 декември 2012 во 20:39 ---
inaku sakam da prasam dali nekoj ima iskustvo so nekoj terenec zainteresiran sum za dzipce landrover daihatsu terios benzin plin ili nesto drugo predlozete sakam da gi prodadam dvete i da si kupam dzip nekoj predlog?
Дајхатсу териос бил теренец? повеќе би рекол тико со големи тркала :pos:

лендровер се ужас за одржување делови итн, земи некоја сузуки витара или што ја знам
до колку пари?
 
Дајхатсу териос бил теренец? повеќе би рекол тико со големи тркала :pos:

лендровер се ужас за одржување делови итн, земи некоја сузуки витара или што ја знам
до колку пари?
hhahaha mozi i taka :D ama ubo mi e daihatsuto jas sum ljubitel na korejski i japonski kolicina germanskite se kako kompleks kaj nas pa i na balkanot za teriosot dali si slusnal nesto ili si imal iskustvo so takvo dzipce eftino skapo za odrzuvanje?
 
Сузуки Витара са железни.. Само малко повеќе гнијат. Плус имат Блокажа на диференцијалите, плус спори..
Исто и Фронтерата бензин са добри спрема цената..
 
Сузуки Витара са железни.. Само малко повеќе гнијат. Плус имат Блокажа на диференцијалите, плус спори..
Исто и Фронтерата бензин са добри спрема цената..
Abe drugar koj koli ne gnijat se skapuva inaku vitarata se dobro ama drzat cena mame mu ebam a fronterava kolku trosat neznam mene sepak daihtasuto mi praj kef :D malo malku trosi pogon na 4 trkala kutija :D i plus od kaj kosite e :D
 
Abe drugar koj koli ne gnijat se skapuva inaku vitarata se dobro ama drzat cena mame mu ebam a fronterava kolku trosat neznam mene sepak daihtasuto mi praj kef :D malo malku trosi pogon na 4 trkala kutija :D i plus od kaj kosite e :D
Добро не сам бил доволно прецизен. Витарата гние повеќе отколку една средностатистичка кола.
Фронтерата ако не е ударана не гние, оти има поцинкувана каросерија. Ако е загниена, некаде, имало е физички удар.
А колку троше, зависи кој мотор е, ама под 10ка не е у никој случај (најпозитивнио случај со 2.0 мотор и 116 којна)...
Ако тераш евтино џипче, лада нива (Ама за надежност и издржливост не са најпознати џипченца).
 
Добро не сам бил доволно прецизен. Витарата гние повеќе отколку една средностатистичка кола.
Фронтерата ако не е ударана не гние, оти има поцинкувана каросерија. Ако е загниена, некаде, имало е физички удар.
А колку троше, зависи кој мотор е, ама под 10ка не е у никој случај (најпозитивнио случај со 2.0 мотор и 116 којна)...
Ако тераш евтино џипче, лада нива (Ама за надежност и издржливост не са најпознати џипченца).
abe sum teral lada niva i sluzbena od kaj mene i od kaj tatko mi tie kaj tatko mi na rabota se 2012 godina lada niva ama sepak lada si e lada hahah pamtam 97 godina kupivme nova lada samara i 2001 godina ja prodadovme stvarno dobra bese :D ama mnogu slabi se karoseriski
 
abe sum teral lada niva i sluzbena od kaj mene i od kaj tatko mi tie kaj tatko mi na rabota se 2012 godina lada niva ama sepak lada si e lada hahah pamtam 97 godina kupivme nova lada samara i 2001 godina ja prodadovme stvarno dobra bese :D ama mnogu slabi se karoseriski
Витара, Самурај, Хонда ЦРВ, Териос, убави џипченца са.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom