Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Kolku pari baraat za proverkava?
Ако го користиш линкот со 30% попуст имаш два пакети.
- 2 извештаја за 2 различни коли тоа е 1700 динари/900 денари (ова ќе му дојде 850динари/450денари за една кола).
- 1 извештај за 1 кола 1300 динари/680денари.

Цените ги заокружив, иначе за коли над 2010 поголеми се шансите да даде детална анализа.
 
Па види, за тоа и ми треба, еден терен со снег едно 20 км (асфалт на кој знае да има одеднаш и по 40 цм снег), а го гледам Тигуанот како ефтино “пиче“ е по снегови и мразови, Лада Нива не ми се вози, Рав4 ми е некако со скапо одржавање и сеа изборот е помеѓу Кашкаи 2008-ма 2,0 дци или Гранд Витара 1,9 ддис? (однос пари перформанс) Што би одбрале Вие?


Витарата е подобар теренец ако ти треба за тоа.
 
Па види, за тоа и ми треба, еден терен со снег едно 20 км (асфалт на кој знае да има одеднаш и по 40 цм снег), а го гледам Тигуанот како ефтино “пиче“ е по снегови и мразови, Лада Нива не ми се вози, Рав4 ми е некако со скапо одржавање и сеа изборот е помеѓу Кашкаи 2008-ма 2,0 дци или Гранд Витара 1,9 ддис? (однос пари перформанс) Што би одбрале Вие?
Kolku i da e skapo odzuvanjeto na rav4kata znaj deka ednas pravis i teras. So drugi zborovi IMA KVALITETNI delovi a ne shkart. Inaku RAV4 e izborot
 
Па види, за тоа и ми треба, еден терен со снег едно 20 км (асфалт на кој знае да има одеднаш и по 40 цм снег), а го гледам Тигуанот како ефтино “пиче“ е по снегови и мразови, Лада Нива не ми се вози, Рав4 ми е некако со скапо одржавање и сеа изборот е помеѓу Кашкаи 2008-ма 2,0 дци или Гранд Витара 1,9 ддис? (однос пари перформанс) Што би одбрале Вие?
Рав4 пред сите овие други. У каков снег заглавив пред некои 3 години у Крушево и наиде човек со Рав4 од 2008ма и ме извлече на нагорница во 40 цм снег без најмала мака ... Башка тоа што е Тојота и поим за квалитет...
 
Grand vitara најмногу ти спаѓа во тој сооднос, и за одржување мислам ќе имаш помалку проблеми.
 
Не споредвам, тојота сум немал. Ама помеѓу стар тојотин мотор и фиат лично за мене побрзо ќе се снајдам за делови и мајстори.
 
Па види, за тоа и ми треба, еден терен со снег едно 20 км (асфалт на кој знае да има одеднаш и по 40 цм снег), а го гледам Тигуанот како ефтино “пиче“ е по снегови и мразови, Лада Нива не ми се вози, Рав4 ми е некако со скапо одржавање и сеа изборот е помеѓу Кашкаи 2008-ма 2,0 дци или Гранд Витара 1,9 ддис? (однос пари перформанс) Што би одбрале Вие?
Не ти се вози лада ама ти се вози кашкаи од 2008????

Ладата е поинтересна од тоа кашкаи каде каде.
 
Па види, за тоа и ми треба, еден терен со снег едно 20 км (асфалт на кој знае да има одеднаш и по 40 цм снег), а го гледам Тигуанот како ефтино “пиче“ е по снегови и мразови, Лада Нива не ми се вози, Рав4 ми е некако со скапо одржавање и сеа изборот е помеѓу Кашкаи 2008-ма 2,0 дци или Гранд Витара 1,9 ддис? (однос пари перформанс) Што би одбрале Вие?

Друже заборавив да ти кажам,.,,ладата овде стрчи ептен...не се споредува со било кое од овие. Тоа е возило од 1970-тите...нема ербаг, нема абс, нема есп, нема ништо и плус е лада, при било кој судар со малку поголема брзина шансите за гинење или останување на инвалид се огромни.

Сепак нема само на терен да ја возиш, ќе ја возиш и по пат со поголема брзина, треба малку и на безбедност да се мисли
 
Последно уредено:
Друже заборавив да ти кажам,.,,ладата овде стрчи ептен...не се споредува со било кое од овие. Тоа е возило од 1970-тите...нема ербаг, нема абс, нема есп, нема ништо...при било кој судар со малку поголема брзина шансите за гинење или останување на инвалид се огромни.

Сепак нема само на терен да ја возиш, ќе ја возиш и по пат со поголема брзина, треба малку и на безбедност да се мисли
Апсолутно се согласувам. Зборот ми беше за услови до 70 цм снег... Ипак се работи за терен за кој треба проверен играч. Во секој случај фала на инфо. За одлуката дополнително ќе барам совети :)
 
Апсолутно се согласувам. Зборот ми беше за услови до 70 цм снег... Ипак се работи за терен за кој треба проверен играч. Во секој случај фала на инфо. За одлуката дополнително ќе барам совети :)
За услови какви што бараш......ниту Витара, ниту Кашкаи, ниту РАВ4 нема да ти врши работа како што треба.
Сакаш теренец, не сакаш "фенси висока кола"......гледај во класата од Нисан Терано па нагоре.....блокада на дифиренцијали 2H, 4H, 4L.......добар редуктор....итн....да не навлегувам премногу во теренците....има многу детали, не е баш така само 4WD и завршена работа.
Имам големо искуство со теренски возила.....службено ги возам доста по секакви можни услови.
Овие фенси коли, нема да ти вршат работа......проверено.
 
1.6 хди

на ладново од пред 1 месец почна прво од 2р покушај да пали
после неколку дена од 3т, па 4т
вчера несакаше да запали, ни со кабли, ни со буткање
само вергла слабо


сега на мајстор е, вика дизните неможе да ги извади, само 3 извадил.
кај да ја носам ако неможе да ги извдади...
 
Мора да знае мајсторот има луѓе специјално што се бават со таа проблематика. Ги вадат со хидраулика, специјални алати има за тоа. Ќе дојде човекот туку кај што е колата растурена.

Инаку тоа што е заглавена дизната е знак за огромна километража или слабо одржување претходно. Се менуваат шајбни на дизните...кои коштаат скоро ич пари. Ама многу луѓе не се замараат со менување и кога шајбната изгори покрај дизната одат издувни гасови и истата полека запекува за главата на моторот.
 
Мора да знае мајсторот има луѓе специјално што се бават со таа проблематика. Ги вадат со хидраулика, специјални алати има за тоа. Ќе дојде човекот туку кај што е колата растурена.

Инаку тоа што е заглавена дизната е знак за огромна километража или слабо одржување претходно. Се менуваат шајбни на дизните...кои коштаат скоро ич пари. Ама многу луѓе не се замараат со менување и кога шајбната изгори покрај дизната одат издувни гасови и истата полека запекува за главата на моторот.

знае, ама вика запечени се неможе, рече ке праша во цитроен дац дали ке се нафатат.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom